audrey Skrevet 7. januar 2007 #1161 Del Skrevet 7. januar 2007 Selvfølgelig kan jeg skrive det her også, vil bare ikke utlevere meg for mye, har ikke lyst til å bli gjenkjent De på Euro Cosmetic virket veldig serviceinnstilte, vennlige og fleksible , hadde til og med livstidsgaranti på protesene og gratis 1 års forsikring mot kapseldannelse men et eller annet skurret allikevel. Det har vel med den berømte magefølelsen å gjøre.. Ettersom jeg har tynn hud og har tynn overkropp er det mest logisk å legge protesene under muskelen for å hindre at kantene synes, men de mente at jeg kunne fint ha dem over. Hun jeg snakket med (sykepleier) sa først at jeg måtte ha dem under muskelen, men da jeg nevnte at jeg ikke kan ta meg fri for lenge pga ny jobb virket det som at de forandret mening. Man må jo være lengre bort fra jobb hvis man tar dem under muskelen. Hun bagatelliserte også evt komplikasjoner og selve smertene, mente at jeg kan opereres en fredag og dra tilbake på jobb mandagen etter. Jeg takler fint smerte og har født to barn uten smertestillende, men det får vel være måte på... De opererer ikke med narkose ( i likhet med veldig mange andre klinikker), men jeg vil ha narkose selv om narkose gjør meg litt engstelig. Har hørt av ei venninne som er lege at man kan våkne under operasjonen, skrike om hjelp etc ( dette husker man ikke i etterkant) hvis man kun har smertestillende + sovemedisin. Det kan forstyrre kirurgen, og de vil også være mindre bemannet ift en evt krisesituasjon. På en av de største klinikkene i Oslo ( ikke EuroCosmetic) ble visstnok ei jente hjerneskadet da hun ikke fikk nok oksygen under en brystoperasjon. De brukte ikke narkose der, og hadde ikke bemanning som overvåket henne godt nok. Det er visst bare snakk om sekunder eller få minutter hvis det skjer noe galt under en operasjon, og jeg vil opereres et sted som har alt av bemanning og utstyr hvis det skulle skje noe. Det er vel derfor Eurocosmetic er uslåelig på pris også, nesten 10000 kr billigere enn FMS ( 34 000 for anatomiske), men uten anestesilege og sykehusstandard... Men jeg ser ikke bort i fra at jeg er helt på villspor og at de er superdyktige der også, hva vet jeg... Magefølelen bestemmer, så får det heller koste flesk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 7. januar 2007 #1162 Del Skrevet 7. januar 2007 Caramba : Kan sende den gamle pc'n i smartpost til deg, den funker iallefall bedre enn den du har nå *flire* Crianza : Hvordan går det med "jentene" dine? vil gjerne se bilder når du har tatt noen *hint hint* :D RosaMirabella: Lykke til med operasjonen, håper du blir superfornøyd, sånn som oss andre her inne... skal tenke på deg :D si ifra om det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 8. januar 2007 #1163 Del Skrevet 8. januar 2007 Nå ble jaggu jeg og nyfiken på hvordan jentene deres ser ut. Jeg har da ikke noe å bytte med da. ← Bare å sende en PM det såskal du få se vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 8. januar 2007 #1164 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Husker du hva kirurgen som opererte deg heter? Skal bestille konsultasjonstime der ← Jeg husker ikke her og nå. Men har intrykk av at det bare er han der. Han er der hver mandag. Så han er der idag! Ja, få en konsultasjontime der, de er super! Og det er ikke prisen det kommer an på, da er det bedre å betale litt ekstra, og få en flott resultat! Endret 8. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 8. januar 2007 #1165 Del Skrevet 8. januar 2007 Men jeg ser ikke bort i fra at jeg er helt på villspor og at de er superdyktige der også, hva vet jeg... Magefølelen bestemmer, så får det heller koste flesk ← Takk for at du fortalte litt, fint for andre som evnt vurderer klinikken. Jeg vet ikke noe om denne klinikken, men synes du skal følge magefølelsen. Stol på deg selv. Når noe skurrer, velg det bort, selv om man ikke kan sette fingeren på noe konkret Og ta en tlf til de som Fergie anbefalte. Vil at du også skal være i gode hender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 8. januar 2007 #1166 Del Skrevet 8. januar 2007 LostSOul: Hehehehe Crianza: Hint, hint også fra meg Er så spent, jeg også!! Til de som vil se bilder: Send bare PM, så ordner det seg! Husk å ta bilder, dere som står for tur eller som nettopp har gjort det, er kjempespent og håper dere også vil dele bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 8. januar 2007 #1167 Del Skrevet 8. januar 2007 Crianza : Hvordan går det med "jentene" dine? vil gjerne se bilder når du har tatt noen *hint hint* :D ← Heisann. Jentene mine ble avduket igår, og det var litt av et syn for meg som er vant til 2 slappe pannekaker De er spretne og sprengte nå, og rimelig hovne. I og med at jeg har under muskel, ligger protesene noe høyt oppe ennå. Kan nok ta et par måneder før brystene går seg til og innleggene synker på plass Synes uansett at puppene mine er knallfine nå, og skjønner ikke at jeg ikke har gjort dette tidligere. Det er så deilig å endelig ha pupper Jeg tok bilder igår, men har ikke lagt de over til PC'n ennå. Skal ordne det i kveld, og sende bilder til dere som jeg har adr til så fort jeg har fixet dette Tok min første dusj etter op imorges. Så utrolig deilig å få vasket håret, og være i gjenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 8. januar 2007 #1168 Del Skrevet 8. januar 2007 Til ElCaramba, LostSOul og Puppeguri: Heisann. Da har jeg sendt ut bilder til dere Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 8. januar 2007 #1169 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) puppeguri: så fine pupper du har! vi hadde omtrent samme utgangspunkt (bortsett fra at jeg er ti cm høyere og veide 10kg mer), men oj så forskjellige de er! og på bildene dine ser man virkelig hvor mye de forandrer seg de første mnd: så utrolig mye større de blir etterhvert! kommer mer ut, på en måte. moro, moro. om fler vil vise meg bilder vil jeg gjerne se! og sambo fortalte meg akkurat at han IKKE har sletta bildene av meg!! de ligger gjemt på gamlepcen -som ikke funker- emn det skal gå an å finne de for det. så da kan det hende at jeg kan vise meg fram og! (må bare få hjelp til det...) Endret 8. januar 2007 av Fruktfat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 8. januar 2007 #1170 Del Skrevet 8. januar 2007 puppeguri: så fine pupper du har! vi hadde omtrent samme utgangspunkt (bortsett fra at jeg er ti cm høyere og veide 10kg mer), men oj så forskjellige de er! og på bildene dine ser man virkelig hvor mye de forandrer seg de første mnd: så utrolig mye større de blir etterhvert! kommer mer ut, på en måte. moro, moro. ← Takk takk:) Ja, man kan virkelig se at huden strekker seg og lar puppene få en mer naturlig form etterhvert:) Jeg var litt skeptisk i begynnelsen på om de kom til å se SÅNN ut for alttid, men etter bare et par dager skjønte jeg at det kom til å bli bedre. Klarte jo ikke å rette meg opp i begynnelsen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 8. januar 2007 #1171 Del Skrevet 8. januar 2007 ja, jeg syntes de så helt grusomme ut til å begynne med; flate og avlange og rare. jeg gikk òg nesten dobbelt de første dagene, verre enn bestemor, hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 8. januar 2007 #1172 Del Skrevet 8. januar 2007 Fruktfat: Hvis du vil se bilder så kan jeg sende noen til deg over mail... send meg en pm med adr di så sender jeg.. Puppeguri : jeg sender deg en mail nå med bildene av mine.. håper på bilder tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 8. januar 2007 #1173 Del Skrevet 8. januar 2007 Puppeguri : jeg sender deg en mail nå med bildene av mine.. håper på bilder tilbake :D ← Klart:) Jeg har mistet litt oversikten på hvem jeg har sendt bilder til jeg nå. haha. Men men, om noen får to ganger så vet dere hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 8. januar 2007 #1174 Del Skrevet 8. januar 2007 Nå har jeg sendt mail tilbake til deg LostSoul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 8. januar 2007 #1175 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg så det;) hihi.. kjempeflott resultat!! gleder meg til jeg kan gå med bh jeg og... er bare to og en halv uke til da, så håper det går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 8. januar 2007 #1176 Del Skrevet 8. januar 2007 Fruktfat : har sendt bilder til deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 8. januar 2007 #1177 Del Skrevet 8. januar 2007 Puppeguri : kom på msn da vel, så kan vi chatte litt om du vil selvfølgelig ..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. januar 2007 #1178 Del Skrevet 9. januar 2007 Til ElCaramba, LostSOul og Puppeguri: Heisann. Da har jeg sendt ut bilder til dere Klemz ← hallais! Kjempefine pupper!! Du har all grunn til å være kjempefornøyd! Så skikkelig bra ut, og det blir sikkert enda bedre når de synker litt mere! God bedring videre, håper dagene kjennes bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 9. januar 2007 #1179 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei Fruktfat og Løvinne70: Jeg sender dere før/etterbilder imorgen, er nettopp kommet hjem og må hoppe i seng! Tok 230 over muskel, er 165 cm og veier 54 kg. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 9. januar 2007 #1180 Del Skrevet 9. januar 2007 Puppeguri : kom på msn da vel, så kan vi chatte litt om du vil selvfølgelig ..hehe ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå