Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hm dette visste jeg ikke - det med vitaminene og div. kosttilskudd. Må skaffe meg denne lista altså, men er jo fortsatt to måneder til op. daa :)

Og maaasse gratulerer til elinpelin med puppene sine :) :)

Ta kontakt med klinikken og spør om det, tror det er nokså vanlig de fleste steder å slutte å ta disse "pillene" 2uker før op.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke noen papirer om akkurat det, men kirurgen sa det under konsultasjonen. Jeg visste det fra før også da *miss smartiepants* :lur: :lur:

Hehe ok da er det nok litt forskjellig. Blei fortalt under konsultasjon jeg også, men fikk også skriv om det og andre ting.

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Hvordan er det med dere og forholdet til deres respektive når det gjelder pupper? Min sa i går at han synes det har gått over styr for min del og at hele greia begynte nå å bli litt avtennings. "Hva var det jeg sa før du gjorde det med puppene?" etc. Han mener jeg aldri blir fornøyd allikevel. At det var greit at jeg gjorde det første gangen, hadde det bare blitt med dét. At det nå begynner å bli for mye prat og puppene mine begynner å irritere han.

Jaja. Vi er vel ikke som hånd i hanske i utgangspunktet, men dette gjør ikke akkurat ting noe bedre. Er vel ingen mann som vil ha en usikker, misfornøyd dame uansett.

Argh. Måtte bare spy ut litt eder og galle.

Endret av Sobril
Skrevet (endret)

@

Endret av Merete M
Skrevet

Hvordan er det med dere og forholdet til deres respektive når det gjelder pupper? Min sa i går at han synes det har gått over styr for min del og at hele greia begynte nå å bli litt avtennings. "Hva var det jeg sa før du gjorde det med puppene?" etc. Han mener jeg aldri blir fornøyd allikevel. At det var greit at jeg gjorde det første gangen, hadde det bare blitt med dét. At det nå begynner å bli for mye prat og puppene mine begynner å irritere han.

Jaja. Vi er vel ikke som hånd i hanske i utgangspunktet, men dette gjør ikke akkurat ting noe bedre. Er vel ingen mann som vil ha en usikker, misfornøyd dame uansett.

Det er din kropp, og hva du velger å gjøre med den, har faktisk ikke mannen din noe med - men han kan såklart si sin mening. Men jeg syns at hvis han skal være sur å grinete for at du faktisk ikke vil ha "ungdomspupper" så hadde jeg blitt litt sur.

Min benekter meg å ta noe fler operasjoner, eneste grunnen til at han ble med på dette, er fordi han vet hvordan jeg kviet meg for å gå på stranda osv. følte meg ikke sexy eller tiltrekkende nok, og ville nesten ikke ta av meg toppen om kvelden. så preget var jeg. Så han godtok det, ikke fordi han ikke likte meg for den jeg var, men fordi han så på meg at jeg trengte det.. Respekt for mine følelser og meninger.

Gjest Sobril
Skrevet

Det er din kropp, og hva du velger å gjøre med den, har faktisk ikke mannen din noe med - men han kan såklart si sin mening. Men jeg syns at hvis han skal være sur å grinete for at du faktisk ikke vil ha "ungdomspupper" så hadde jeg blitt litt sur.

Min benekter meg å ta noe fler operasjoner, eneste grunnen til at han ble med på dette, er fordi han vet hvordan jeg kviet meg for å gå på stranda osv. følte meg ikke sexy eller tiltrekkende nok, og ville nesten ikke ta av meg toppen om kvelden. så preget var jeg. Så han godtok det, ikke fordi han ikke likte meg for den jeg var, men fordi han så på meg at jeg trengte det.. Respekt for mine følelser og meninger.

Joda, jeg vet... Tror bare han er litt lei, og jeg kan egentlig forstå det. Er ikke første inngrepet jeg har gjort for å si det sånn. Her har man fettsugd både her og der, tatt poser under øyne med laser, fjernet tunge øyelokk og nå puppene. Magen ble en katastrofe; er visst en av få som danner masse arrvev under huden slik at magen blir klumpete. Han sa det før den operasjonen at "det kommer sikkert til å bli masse problemer - tenk om du ikke blir fornøyd". Vel - nå skal jeg snart inn til tredje "touch-up" for å prøve og løse det. Han forstår hva jeg mener vedrørende hvordan puppene mine ser ut, men de er jo egentlig knallfine - bare ikke til meg. Óg han sa det samme før jeg tok puppene også: "tenk om..." etc. Så han er litt grinete på meg kan man si, og synes vel snart jeg blir frastøtende. Jeg ser ikke kunstig ut - har verken pumpet opp lepper eller gjort ting som tilsynelatende er unaturlig, men han VET jo hvor mye jeg har fikset på kroppen min, og nå igjen uten å bli fornøyd.

Skrevet

Takk igjen. Fy flate. Kom ut av tellinga hvor mange ganger jeg kastet opp i går. Holdt det iallefall gående fra ca 13.30 til jeg la meg ca 22.30. Da tok jeg to paracet og de ble. Har bare kastet opp en gang etter det.

Nå har jeg også tatt to paracet. Presset på brystene går helt fint. Så hadde det ikke vært for spyinga hadde det gått som forventet.

Skrevet

Forresten, når kan man ligge på siden? Får seriøst ikke sove på ryggen i senga. Av en eller annen grunn går det bedre på sofaen.

Skrevet

Forresten, når kan man ligge på siden? Får seriøst ikke sove på ryggen i senga. Av en eller annen grunn går det bedre på sofaen.

Låg på ryggen etter ca 6uker eg.. Hadde vondt i puppene la eg meg på siden.. Presset og stakk liksom.. Går mye bedre nå 9uker etterpå...

Skrevet

Takk igjen. Fy flate. Kom ut av tellinga hvor mange ganger jeg kastet opp i går. Holdt det iallefall gående fra ca 13.30 til jeg la meg ca 22.30. Da tok jeg to paracet og de ble. Har bare kastet opp en gang etter det.

Nå har jeg også tatt to paracet. Presset på brystene går helt fint. Så hadde det ikke vært for spyinga hadde det gått som forventet.

Ja parasettene er mye bedre.. Spydde ingenting av dem eg.. Men di andre var det verre med.. hehe.. det går seg til det..

Skrevet

Min er akkurat lik og hadde aldri gotatt en op nr 2 for og si det sånt...

Skrevet

Samboern min er fornøyd han, men så har det ikke vært mye styr hellr. Han syns de er gode å kjenne på også. ikke harde som han trodde de skulle bli:) men nå har det ikke vært så mye styr med mine da.. hehe

Jeg er storfornøyd med med mine så det er jo ikke noe problem :P Men vi har vel alle våre problemer alikevel. hehe

Skrevet

jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden første natta.. Fordi uansett så vil kroppen flytte på seg ommdet blir ubehagelig. jeg lå på sida fra andre natta etter op...

Skrevet

Vi hadde sex etter 1,5 uke. Må bare være forsiktig med puppene den første tiden. :P

Vi hadde sex etter 3uker.. Var alt for stiv og støl før det...

Skrevet

Hvor lenge bør jeg egentlig vente før jeg begynner med vektløfting igjen? Nå kan jeg løfte så tungt jeg vil uten å få vondt eller stikkinger i puppene, og jeg klarer å strekke hendene rett opp over hodet. Jeg fungerer akkurat som normalt nå egentlig. Men jeg vil ikke begynne for tidlig heller. Men jeg lengter etter å dra på bodypump igjen. :P Jeg kan jo ta av ett par kg i forhold til hva jeg brukte før da. I morgen er puppene fire uker, og jeg kunne godt tenkt meg å tatt en time med bodypump på fredag. :) Og en soltime etterpå. Det hadde vært deilig det. :)

I mine papirer står det 6uker og begynne gradvis...

Skrevet

Hvor lenge bør jeg egentlig vente før jeg begynner med vektløfting igjen? Nå kan jeg løfte så tungt jeg vil uten å få vondt eller stikkinger i puppene, og jeg klarer å strekke hendene rett opp over hodet. Jeg fungerer akkurat som normalt nå egentlig. Men jeg vil ikke begynne for tidlig heller. Men jeg lengter etter å dra på bodypump igjen. :P Jeg kan jo ta av ett par kg i forhold til hva jeg brukte før da. I morgen er puppene fire uker, og jeg kunne godt tenkt meg å tatt en time med bodypump på fredag. :) Og en soltime etterpå. Det hadde vært deilig det. :)

I mine papirer står det 6uker og begynne gradvis...

Skrevet

Ok, takk! Da må jeg prøve på siden i kveld.

Paracet er greit ja.

Tror nok jeg blir fornøyd ja ;)

Skrevet (endret)

*forbasket at jeg har en av de høyeste postkassene på stativet*

Endret av elinpelin
Skrevet

Nå er jeg operert også. wee :P

355ml i hver pupp for det mente kirurgen ble best. Jeg ville egentlig ha 400ml, men det mente han kom til å bli alt for stort.

Når jeg leser om dere andre, så synest jeg dere virker som dere har fått skikkelig store pupper etter å lagt inn under 300ml, men når jeg ser på meg selv, synest jeg ikke de ser noe særlig større ut :(

Føler meg skikkelig mørbanket, hver bevegelse gjør vondt, er kvalm og ør. Meen dette vet dere jo alt om :)

Hvor kjøper dere sportsbh? Er det bare helt vanlige man kan kjøpe eller er det noe spesialgreier?

Jeg skal til kontroll igjen i morgen.

Går med nedpressbånn også, men husker ikke hvor lenge de sa jeg skulle gå med det..

Håper dere har det bra alle sammen!

Skrevet

Nå er jeg operert også. wee :P

355ml i hver pupp for det mente kirurgen ble best. Jeg ville egentlig ha 400ml, men det mente han kom til å bli alt for stort.

Når jeg leser om dere andre, så synest jeg dere virker som dere har fått skikkelig store pupper etter å lagt inn under 300ml, men når jeg ser på meg selv, synest jeg ikke de ser noe særlig større ut :(

Føler meg skikkelig mørbanket, hver bevegelse gjør vondt, er kvalm og ør. Meen dette vet dere jo alt om :)

Hvor kjøper dere sportsbh? Er det bare helt vanlige man kan kjøpe eller er det noe spesialgreier?

Jeg skal til kontroll igjen i morgen.

Går med nedpressbånn også, men husker ikke hvor lenge de sa jeg skulle gå med det..

Håper dere har det bra alle sammen!

Gratulerer med nye pupper:) Sportsbh fikk jeg på klinikken men det er bare å kjøpe en som sitter godt og har god støtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...