JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11741 Skrevet 30. juni 2010 Noen av dere som har dårlig samvittighet for å være så opptatta av pupper? Jeg har det... Leser tråder her inne startet av folk med kreft osv, og så er jeg sykelig opptatt av dette. Uff. Hadde vært fint å være fornøyd med seg selv Nei jeg har ikke det. men hvis man begynner å tenke sånn så blir alt litt vanskelig. Jeg syns forferdelig synd på de som har kreft å må fjerne en eller begge brystene sine. Jeg veit liksom ikke hva jeg skal si. Det hadde vært fint å være fornøyd med seg selv, men man føler seg ikke akkurat fin uten pupper, sånn var det for min del. Ingen bikinier eller bher passet og topper med utringning kunne jeg bare glemme.
elinpelin Skrevet 30. juni 2010 #11742 Skrevet 30. juni 2010 Kjempefine JaneDoe og Merete Tusen takk for lykke til i går Nå er det gjort!!!!!!! Wow! Fikk 260 og 280, det var bare oi! når jeg skulle kneppe cardiganen etterpå. Det er godt de synker litt ja. Kjenner det sprenger godt, men direkte vondt er det ikke. Holdt på å kaste opp i sted da. Men kjennes bedre nå. Forresten er jeg rimelig sikker på at jeg sa at jeg måtte ringe Gjermund med en gang jeg våknet. Det er sønnen min på 3 1/2............ Og så tittet jeg ned i sportsbh'n. Er litt omtåket ennå, nå skal jeg snart legge meg litt på sofaen, bare se om jeg får i meg litt mat først. De var kjempehyggelige på klinikken da. Fikk en smertestillende før operasjonen som skulle virke i 12 timer. Skal jeg ikke ta noe annet før i morgen tidlig da? Er det andre som har fått den tabletten? Og var det noen her som ble kvalme av Pinex Forte? Men du klarte deg med Paracet JaneDoe?
JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11743 Skrevet 30. juni 2010 Kjempefine JaneDoe og Merete Tusen takk for lykke til i går Nå er det gjort!!!!!!! Wow! Fikk 260 og 280, det var bare oi! når jeg skulle kneppe cardiganen etterpå. Det er godt de synker litt ja. Kjenner det sprenger godt, men direkte vondt er det ikke. Holdt på å kaste opp i sted da. Men kjennes bedre nå. Forresten er jeg rimelig sikker på at jeg sa at jeg måtte ringe Gjermund med en gang jeg våknet. Det er sønnen min på 3 1/2............ Og så tittet jeg ned i sportsbh'n. Er litt omtåket ennå, nå skal jeg snart legge meg litt på sofaen, bare se om jeg får i meg litt mat først. De var kjempehyggelige på klinikken da. Fikk en smertestillende før operasjonen som skulle virke i 12 timer. Skal jeg ikke ta noe annet før i morgen tidlig da? Er det andre som har fått den tabletten? Og var det noen her som ble kvalme av Pinex Forte? Men du klarte deg med Paracet JaneDoe? Gratulerer med nye pupper:) Verste dagen skal være dag to altså i morra. Da har bedøvelsen også gått ut helt.. JEg tok noe som het aroxica i 2 dager som skal hindre smerte og betennelse. Men ellers tok jeg paracet. Der jeg opererte bruker de paracet og ikke Pinex. Det står sikkert i papirene dne hvordan du skal ta tablettene. Jeg fikk i alle fall grundig beskrivelse..hehe
*elia* Skrevet 30. juni 2010 #11744 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer Elinpelin!!! Høres ut som du er i god form Gikk plutselig opp for meg at det bare er 6 dager igjen til det er min tur.....jeg tenker på det med skrekkblandet fryd!! Er litt bekymret for hjemreisen om jeg får store smerter, men det må vel gå bra det og. Grubler jo på så mange ting i anledning op, hvor lang tid tok det feks før dere greide å ha sex? Har jo en kjæreste som ikke er hjemme så lenge av gange... :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11745 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer Elinpelin!!! Høres ut som du er i god form Gikk plutselig opp for meg at det bare er 6 dager igjen til det er min tur.....jeg tenker på det med skrekkblandet fryd!! Er litt bekymret for hjemreisen om jeg får store smerter, men det må vel gå bra det og. Grubler jo på så mange ting i anledning op, hvor lang tid tok det feks før dere greide å ha sex? Har jo en kjæreste som ikke er hjemme så lenge av gange... :gjeiper: 1 ukes tid etter første op. Men det blei ikke så mye puppekos for samboern sin del. De var jo litt ømme og stingene var jo fortsatt der. hehe... Etter andre op hadde jeg omtrent ikke ubehag i det hele tatt så da hadde vi sex 2 dager etter op. men var litt forsiktig med puppa da:P
elinpelin Skrevet 30. juni 2010 #11746 Skrevet 30. juni 2010 Hei igjen! Nå har jeg kastet opp 2 ganger. Tok en allergitablett og håper den hjelper på dette også. Kjenner jeg er litt ør i toppen, så jeg mistenker at den sterke tabletten er den som forårsaker dritten her. Kjenner bare press på puppene og litt når jeg bruker armene, men det er ikke noe problem. Bare jeg slipper å kaste opp, så er jeg i fin form.
Merete M Skrevet 30. juni 2010 #11747 Skrevet 30. juni 2010 Takk Elinpelin. Gratulerer da! Nå har du fått pupper du også, og det kommer nok til å være litt ekkelt og vondt nå de første dagene, men etter en uke, så er det bare tålmodigheten som gnager, hehe fordi da gjør det ikke vondt, men da begynner du å telle ned til du kan bruke vanlig bh ^^
pluske83 Skrevet 30. juni 2010 #11748 Skrevet 30. juni 2010 Hei igjen! Nå har jeg kastet opp 2 ganger. Tok en allergitablett og håper den hjelper på dette også. Kjenner jeg er litt ør i toppen, så jeg mistenker at den sterke tabletten er den som forårsaker dritten her. Kjenner bare press på puppene og litt når jeg bruker armene, men det er ikke noe problem. Bare jeg slipper å kaste opp, så er jeg i fin form. Tok og di der sterke tabellettene 1dag og alt kom opp. Var oppe samme natten og spydde 5ganger. Var helt j..... Tok paresetter etterpå...
pluske83 Skrevet 30. juni 2010 #11749 Skrevet 30. juni 2010 Kjempefine JaneDoe og Merete Tusen takk for lykke til i går Nå er det gjort!!!!!!! Wow! Fikk 260 og 280, det var bare oi! når jeg skulle kneppe cardiganen etterpå. Det er godt de synker litt ja. Kjenner det sprenger godt, men direkte vondt er det ikke. Holdt på å kaste opp i sted da. Men kjennes bedre nå. Forresten er jeg rimelig sikker på at jeg sa at jeg måtte ringe Gjermund med en gang jeg våknet. Det er sønnen min på 3 1/2............ Og så tittet jeg ned i sportsbh'n. Er litt omtåket ennå, nå skal jeg snart legge meg litt på sofaen, bare se om jeg får i meg litt mat først. De var kjempehyggelige på klinikken da. Fikk en smertestillende før operasjonen som skulle virke i 12 timer. Skal jeg ikke ta noe annet før i morgen tidlig da? Er det andre som har fått den tabletten? Og var det noen her som ble kvalme av Pinex Forte? Men du klarte deg med Paracet JaneDoe? Gratulerer med nye pupper foressten Endelig skal du si ja!!!!
Godemine Skrevet 30. juni 2010 #11750 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer med nye pupper elinpelin jeg fikk resept på pinex forte, men hentet de aldri ut. Brukte bare vanlig panodil (som vi hadde liggende hjemme). Smertestillende er vel smertestillende
JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11751 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer med nye pupper elinpelin jeg fikk resept på pinex forte, men hentet de aldri ut. Brukte bare vanlig panodil (som vi hadde liggende hjemme). Smertestillende er vel smertestillende Tja, man skal ikke bruke Ibux de to siste ukene før op og den første uka etter fikk jeg beskjed om.. hehe. Sikkert fordi den er litt blodfortynnende eller no...
Theri86 Skrevet 30. juni 2010 #11752 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer Elinpelin!!! Høres ut som du er i god form Gikk plutselig opp for meg at det bare er 6 dager igjen til det er min tur.....jeg tenker på det med skrekkblandet fryd!! Er litt bekymret for hjemreisen om jeg får store smerter, men det må vel gå bra det og. Grubler jo på så mange ting i anledning op, hvor lang tid tok det feks før dere greide å ha sex? Har jo en kjæreste som ikke er hjemme så lenge av gange... :gjeiper: Vi hadde sex etter 1,5 uke. Må bare være forsiktig med puppene den første tiden.
Theri86 Skrevet 30. juni 2010 #11753 Skrevet 30. juni 2010 Hvor lenge bør jeg egentlig vente før jeg begynner med vektløfting igjen? Nå kan jeg løfte så tungt jeg vil uten å få vondt eller stikkinger i puppene, og jeg klarer å strekke hendene rett opp over hodet. Jeg fungerer akkurat som normalt nå egentlig. Men jeg vil ikke begynne for tidlig heller. Men jeg lengter etter å dra på bodypump igjen. Jeg kan jo ta av ett par kg i forhold til hva jeg brukte før da. I morgen er puppene fire uker, og jeg kunne godt tenkt meg å tatt en time med bodypump på fredag. Og en soltime etterpå. Det hadde vært deilig det.
Avalon Skrevet 30. juni 2010 #11754 Skrevet 30. juni 2010 Tja, man skal ikke bruke Ibux de to siste ukene før op og den første uka etter fikk jeg beskjed om.. hehe. Sikkert fordi den er litt blodfortynnende eller no... Stemmer, Ibuprofen er blodfortynnende og då er det større sjanse for blødninger da blodet ikke vil koagulere...
JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11755 Skrevet 30. juni 2010 Hvor lenge bør jeg egentlig vente før jeg begynner med vektløfting igjen? Nå kan jeg løfte så tungt jeg vil uten å få vondt eller stikkinger i puppene, og jeg klarer å strekke hendene rett opp over hodet. Jeg fungerer akkurat som normalt nå egentlig. Men jeg vil ikke begynne for tidlig heller. Men jeg lengter etter å dra på bodypump igjen. Jeg kan jo ta av ett par kg i forhold til hva jeg brukte før da. I morgen er puppene fire uker, og jeg kunne godt tenkt meg å tatt en time med bodypump på fredag. Og en soltime etterpå. Det hadde vært deilig det. Jeg fikk beskjed om å vente 6 uker.. Men begynner nok med lette vekter til uka tenker jeg. Ta det pent og ikke trene brystet. Tror man bare må være forsiktig med brystmusklene og lytte til kroppen. Jeg løfter tungt og få repetisjoner til vanlig men får løfte litt lettere i begynnelsen. vil jo ikke at no skal gå galt heller..
JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11756 Skrevet 30. juni 2010 Stemmer, Ibuprofen er blodfortynnende og då er det større sjanse for blødninger da blodet ikke vil koagulere... Det var det jeg mente. så man kan faktisk ikke bruke hva som helst. var en liste med medisiner jeg ikke skulle ta, heller ikke vitaminer som inneholdt mer enn 50 mg c vitamin mener jeg..
Avalon Skrevet 30. juni 2010 #11757 Skrevet 30. juni 2010 Det var det jeg mente. så man kan faktisk ikke bruke hva som helst. var en liste med medisiner jeg ikke skulle ta, heller ikke vitaminer som inneholdt mer enn 50 mg c vitamin mener jeg.. Ja det er veldig mye man ikke skal ta, mange vitaminer og mineraler er også blodfortynnende. Så kosttilskudd må man også slutte med en liten stund.
Liinni Skrevet 30. juni 2010 #11758 Skrevet 30. juni 2010 Ja det er veldig mye man ikke skal ta, mange vitaminer og mineraler er også blodfortynnende. Så kosttilskudd må man også slutte med en liten stund. hm dette visste jeg ikke - det med vitaminene og div. kosttilskudd. Må skaffe meg denne lista altså, men er jo fortsatt to måneder til op. daa Og maaasse gratulerer til elinpelin med puppene sine :)
JaneDoe Skrevet 30. juni 2010 #11759 Skrevet 30. juni 2010 hm dette visste jeg ikke - det med vitaminene og div. kosttilskudd. Må skaffe meg denne lista altså, men er jo fortsatt to måneder til op. daa Og maaasse gratulerer til elinpelin med puppene sine :) Du får helt sikkert papirer fra klinikken angående hvordan man skal forholde seg tiden før op. det gjorde jeg i alle fall.
Avalon Skrevet 30. juni 2010 #11760 Skrevet 30. juni 2010 Du får helt sikkert papirer fra klinikken angående hvordan man skal forholde seg tiden før op. det gjorde jeg i alle fall. Jeg fikk ikke noen papirer om akkurat det, men kirurgen sa det under konsultasjonen. Jeg visste det fra før også da *miss smartiepants* :lur:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå