Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld alle sammen!

I morgen tidlig er det min tur, er så spent!! Det har ikke gått opp for meg enda, hva jeg skal!

Må si jeg kvir meg, er litt spm som virrer rundt- tenk om!

Ja, er nok kirurgen som vet best hva som kommer til å passe meg, og er helt enig med resten av dere at pupper oppi halsen ikke er noe pent.

Har bare ikke lyst til å måtte gjøre dette igjen, visst jeg kommer til å synest det blir for lite, men det blir nok bra!!

I dag har jeg vært å betalt de, hentet resepter og vasket meg med såpen.

Er det slik at jeg kan gå ut en tur på lørdag, eller må jeg holde meg inne noen uker?

Hva er grunnen til at man ikke kan bruke push up bh når man har silikon?

Bedklager visst spm mine er helt teite eller merkelig formulert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld alle sammen!

I morgen tidlig er det min tur, er så spent!! Det har ikke gått opp for meg enda, hva jeg skal!

Ja, er nok kirurgen som vet best hva som kommer til å passe meg, og er helt enig med resten av dere at pupper oppi halsen ikke er noe pent.

Har bare ikke lyst til å måtte gjøre dette igjen, visst jeg kommer til å synest det blir for lite, men det blir nok bra!!

Er det slik at jeg kan gå ut en tur på lørdag, eller må jeg holde meg inne noen uker?

Skrevet

God kveld alle sammen!

Skrevet (endret)

God kveld alle sammen!

I følge min klinikk skal man ikke bruke push up eller spile de første 6 mnd. Det med push up er vel at det har forekommet at noen har fått puppene grodd til høyere opp enn de skal. Det er det jeg har hørt. Angående spile er det fordi det blir trykk fra protesen under huden og trykk fra spilen over huden og det er ikke så bra.. Hvis du skjønnte noe av dette.

Du kan bruke pushup så mye du vil seinere :) Det er litt forskjellige rettningslinjer fra de forskjellige kklinikkene angående bh bruk.

Om formen din tillater det så er det nok ingen fare å gå ut en tur. men man skal være forsiktig så ikke puppene får støt o.l.

Endret av JaneDoe
Skrevet

OI, det var ikke meningen! Dataen min må ha hengt seg opp! Beklager!

Skrevet

I følge min klinikk skal man ikke bruke push up eller spile de første 6 mnd. Det med push up er vel at det har forekommet at noen har fått puppene grodd til høyere opp enn de skal. Det er det jeg har hørt. Angående spile er det fordi det blir trykk fra protesen under huden og trykk fra spilen over huden og det er ikke så bra.. Hvis du skjønnte noe av dette.

Du kan bruke pushup så mye du vil seinere :) Det er litt forskjellige rettningslinjer fra de forskjellige kklinikkene angående bh bruk.

Om formen din tillater det så er det nok ingen fare å gå ut en tur. men man skal være forsiktig så ikke puppene får støt o.l.

Okei, ja skjønte den. Takk for svar!

Ja, er vel bedre å holde seg innendørs da, er fort gjort å dulte borti.. Og man skal vel ikke løfte armene så høyt heller?

Skrevet

Okei, ja skjønte den. Takk for svar!

Ja, er vel bedre å holde seg innendørs da, er fort gjort å dulte borti.. Og man skal vel ikke løfte armene så høyt heller?

Jeg fikk beskjed om at albuene ikke skulle over brysthøyde den førte uka. Etter 1 uke så kan man leve som "normalt" men ikke så man strekker seg så det gjør vondt o.l ikke løfte så tungt da. Det er veldig stor forskjell fra person til person hvor fort man blir bra igjen.

Ja det er fort gjort å dulte borti. hehe..

Tror nok den størrelsen dere snakka om blir fin til deg. Er ikke særlig pent med pupper i halsen og ikke for store heller syns jeg da.. men selvfølgelig hver sin smak.

jeg måtte inn 2 ganger siden jeg ikke fikk plass til det jeg ville ha føste gangen. HAdde ikke noe pupp å ta av så det var for stramt.

Gjest Sobril
Skrevet

Litt tighte er de ja, men det blir bedre for hver uke.. De blir jo mykere:).. :P Men så høye er de nok ikke. De kryper kanskje litt nedover. Men puppene mine er litt høye fra naturens side.. Ja de jeg aldri fikk.. haha...

Du er vel ikke så lita du? Hmm... Tenker da på høyden. jeg er jo 170 og 58 kg.. Bhen er 70 DD men kan hende jeg ,å opp i F i noen. Prøvde noen i D men da tyter nippler over kanten haha så skikkelig bra ut..

163 og 53. Litt lavere enn deg mao :)

Skrevet

163 og 53. Litt lavere enn deg mao :)

Ja er noen cm det.. :P

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at albuene ikke skulle over brysthøyde den førte uka. Etter 1 uke så kan man leve som "normalt" men ikke så man strekker seg så det gjør vondt o.l ikke løfte så tungt da. Det er veldig stor forskjell fra person til person hvor fort man blir bra igjen.

Ja det er fort gjort å dulte borti. hehe..

Tror nok den størrelsen dere snakka om blir fin til deg. Er ikke særlig pent med pupper i halsen og ikke for store heller syns jeg da.. men selvfølgelig hver sin smak.

jeg måtte inn 2 ganger siden jeg ikke fikk plass til det jeg ville ha føste gangen. HAdde ikke noe pupp å ta av så det var for stramt.

Det er det samme som jeg har fått beskjed om også.

Håper det blir bra ja. Er ikke så fint når det lyser silikon synest jeg heller.

Hvor store er dine nå da og hvor mye har du lagt inn?

I morgen på denne tiden er jeg ferdig operert.. Huff, kvir meg!

Men nå er det for sent å angre seg..

Skal ta masse bilder av puppene mine i morgen før jeg reiser, så kan dere få se før/ etter bilder om dere ønsker det.

Håper jeg får så mye smertestillende at jeg sover meg gjennom de neste dagene, slik at eg slipper å kjenne smertene så mye :P

Vet folk rundt dere at dere har silikon?

Jeg har ikke fortalt dette til noen nesten, så skjedde alt litt fort også.

Skrevet (endret)

Det er det samme som jeg har fått beskjed om også.

Håper det blir bra ja. Er ikke så fint når det lyser silikon synest jeg heller.

Hvor store er dine nå da og hvor mye har du lagt inn?

I morgen på denne tiden er jeg ferdig operert.. Huff, kvir meg!

Men nå er det for sent å angre seg..

Skal ta masse bilder av puppene mine i morgen før jeg reiser, så kan dere få se før/ etter bilder om dere ønsker det.

Håper jeg får så mye smertestillende at jeg sover meg gjennom de neste dagene, slik at eg slipper å kjenne smertene så mye :P

Jeg har ikke fortalt dette til noen nesten, så skjedde alt litt fort også.

Jeg har lagt inn 450, men jeg hadde ingen pupper fra før. Nå er jeg en 70 DD\F. Kommer litt ann på bhene. Også er de ikke mer enn 4 uker på tordan.

Ja vi må få se før og etter bilder. Det er gøy. Har du sett mine?

Noen veit at jeg har silikon. Men venninnene mine veit jo at jeg var hekt flat fra før så de ser det.. hehe.. Men det er jo ikke så¨rart. Har ikke fortalt det til alle jeg heller. Men er det noen som spør så skal jeg da svare ærlig.. hehe..

Jeg tok bare paracet i 2 dager jeg. Men det er veldig individuelt. Fikk med meg noen fæle sterke smertestillende fra klinikken men de har jeg kasta.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jeg har lagt inn 450, men jeg hadde ingen pupper fra før. Nå er jeg en 70 DD\F. Kommer litt ann på bhene. Også er de ikke mer enn 4 uker på tordan.

Ja vi må få se før og etter bilder. Det er gøy. Har du sett mine?

Noen veit at jeg har silikon. Men venninnene mine veit jo at jeg var hekt flat fra før så de ser det.. hehe.. Men det er jo ikke så¨rart. Har ikke fortalt det til alle jeg heller. Men er det noen som spør så skal jeg da svare ærlig.. hehe..

Jeg tok bare paracet i 2 dager jeg. Men det er veldig individuelt. Fikk med meg noen fæle sterke smertestillende fra klinikken men de har jeg kasta.

Okei, og enda vil du ha mere eller er du fornøyd nå?

Nei, tror ikke jeg har sett dine? Ligger de innpå her? Ja, synest også det er gøy og se før og etter bilder.

Du er heldig som bare trengte å ta paracet i to dager! *ønsketenking* :)

Håper bare jeg får fine små arr jeg og ikke kapsel! er ganske uheldig av meg når det kommer til det meste, så hadde vært kjekt om nett dette kunne gått rette veien med et bra resultat. :)

Burde vel kommet meg i seng nå etterhvert, men sommerfulgene i magen tar litt over :P

Skrevet (endret)

Okei, og enda vil du ha mere eller er du fornøyd nå?

Nei, tror ikke jeg har sett dine? Ligger de innpå her? Ja, synest også det er gøy og se før og etter bilder.

Du er heldig som bare trengte å ta paracet i to dager! *ønsketenking* :)

Håper bare jeg får fine små arr jeg og ikke kapsel! er ganske uheldig av meg når det kommer til det meste, så hadde vært kjekt om nett dette kunne gått rette veien med et bra resultat. :)

Burde vel kommet meg i seng nå etterhvert, men sommerfulgene i magen tar litt over :P

Jeg har lagt ut men har slatta det igjen. Legger det ut her så kan du se.. Det er før, etter og etter siste op.. Jeg skal ikke ha mer nei er superfornøyd med mine nå..

Lykke til i morra. Jeg har nesten usynlige arr allerede.. hehe. De er hvite og veldig små:)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Det er egentlig ganske mange av folk rundt meg som vet det, og IOM at jeg er såppas 'ung' så kommer nok ryktene til å florere rundt her. Menmen, det får jo bare være. :)

Skrevet

Det er egentlig ganske mange av folk rundt meg som vet det, og IOM at jeg er såppas 'ung' så kommer nok ryktene til å florere rundt her. Menmen, det får jo bare være. :)

Hvor gammel er du da? Kan hende du har skrivi det før da men.. hehe.. Folk er så teite.. Ingen tørr å spørre. Sånn var det på jobben min. Jeg bor på ett lite sted der alle veit alt om alle. Hehe.. Alle på jobben fikk vite det av hvem veit jeg ikke.. haha men ingen turte å spørre om noe som helst.. Dette er menn mellom 30 og 40 år.. herregus så teite folk er. Er det så flaut å spørre om man har lagt inn silikon. Hehe.. Det er ganske vanlig nå til dags. Halvparten av mine venninner har det :P Det sier jo litt og vi bor på landet.. hehe

Skrevet

Jeg har lagt ut men har slatta det igjen. Legger det ut her så kan du se.. Det er før, etter og etter siste op.. Jeg skal ikke ha mer nei er superfornøyd med mine nå..

Lykke til i morra. Jeg har nesten usynlige arr allerede.. hehe. De er hvite og veldig små:)

Takk for titten! Så fine de er!! Jeg ser ikke noe arr på bildet heller! Bare nederste bildet, ser jeg teipen.

Skjønner godt du er fornøyd nå ja, og de ser så fantastiske ut etter bare 4 uker?

Kan du bevege deg så mye du vil nå eller er det noe som føles ubehagelig?

Hvor opererte du deg?

Takk for det!! Skal gi en lyd så snart jeg orker! Ha en god natt alle sammen!

Skrevet

Jeg legger til et nytt bilde jeg tok idag 12 dager etter operasjonen, nå er de begynt å bli litt mer lik. Men er fortsatt litt fylde øverst. Hva syns dere?

post-31596-1277854266,2416_thumb.jpg

Skrevet

Takk for titten! Så fine de er!! Jeg ser ikke noe arr på bildet heller! Bare nederste bildet, ser jeg teipen.

Skjønner godt du er fornøyd nå ja, og de ser så fantastiske ut etter bare 4 uker?

Kan du bevege deg så mye du vil nå eller er det noe som føles ubehagelig?

Hvor opererte du deg?

Takk for det!! Skal gi en lyd så snart jeg orker! Ha en god natt alle sammen!

Nei arret er jo på undersiden av puppen så det synes ikke. Er bare 4 uker siden op så jeg skaljo teipe i 3 måneder.

Jeg opererte på Fornebuklinikken.

Jeg kan gjøre hva jeg vil ja.. Ikke noe som strammer o.l. Men hvis jeg liger mye på de om natta så er det litt ømt om morgene men det blir borte etter 5 - 10 minutter,

Skrevet

Jeg legger til et nytt bilde jeg tok idag 12 dager etter operasjonen, nå er de begynt å bli litt mer lik. Men er fortsatt litt fylde øverst. Hva syns dere?

De var fine :) Ser det er litt mer fylde øverst ja, men det går seg til. plutselig er de der de skal:)

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Noen av dere som har dårlig samvittighet for å være så opptatta av pupper? Jeg har det... Leser tråder her inne startet av folk med kreft osv, og så er jeg sykelig opptatt av dette. Uff. Hadde vært fint å være fornøyd med seg selv :)

Endret av Sobril

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...