Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :D

når jeg bøyer meg fremover uten bh så kjennes det noen ganger som om venstre protese beveger seg, det gjør ikke høyre. kjennes ut som om den følger med muskelen. det er bare en litt ekkel følelse så bare lurte på om noen vet om dette er normalt eller om det er flere som har det slik? de er helt faste og normale ellers;)

Har det og sånt med den venstre.. følest ut som det er løst inni der om du skjønner :sjenert: Men tror ikke det er det men ekkelt for det... Hmmm.... skal på kontroll i neste uke får høre da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok bilde av puppene i en gammel bikini igår. :) Ganske fornøyd. En ser nesten ikke forskjellen i den bikinien, og det gjorde en godt før operasjonen altså! :P 3,5 uke siden operasjonen nå, og bare 2,5 uke igjen før jeg kan begynne med vanlig bh. :) Gleder meg!!! :D Puppene er ikke så faste lenger, selv om den som var minst er litt fastere enn den andre fortsatt. Men jeg er veldig fornøyd jeg. :) Til neste uke tenker jeg at jeg skal begynne så smått med spinning igjen også. :)

bikini2706.jpg

Veldig fine og såg svææææære ut :fnise::fnise:

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå er det min tur også!

Er en blandet følelse av frykt og spenning.

Frykt av å bli blandt de som får kapsel og stygge arr, spenning over å få større og penere bryster.

Er det noen av dere som har angret?

Jeg skal opereres nå om noen dager pga han hadde en avbestilling.

Skal ta under muskel, og 355 i hver. Er redd det kanskje er litt lite jeg??

Han kunne ikke si hvilken cup jeg ble pga det var så individuelt?

Noen som har noen råd eller noe å komme med?

Er ikke gått opp for meg enda dette..

Ja du må bare glede deg.. Er så gøy og endelig få pupper og ikke vere Danmark lenger :skratte: 355ml hørest jo ut som en flott str. Hadde eg fått det hadde eg blitt super glad. Litt og si hvor stor du er fra før osv... Er du sånt som meg(1.63cm og 53kg) Og er ute etter en stor c er det hvertfall nok med 355ml :sjenert:

La inn 300ml eg og blir en d...

Skrevet

Takk for svar, Mira369!

Jeg er ca 160 høy, 50 kg og har 75b/c nå. Han sa han ville legge dråpeformet på meg, under muskel siden jeg er slank ville det bli finest på meg.

Jeg synest ikke det virket noe særlig stort når jeg prøvde sportsbh med innlegg i.

Han sa at visst jeg skulle ha mere enn 355 (snakket om 390) ville det bli veldig unaturlig på meg pga da kom puppene til å komme for høyt opp mot halsen.

Rekner med han vet hva som blir best, må jo nesten bare stole på han?

Er så redd for å ta for lite, for jeg vil iallefall ikke måtte legge meg under kniven en gang til og betale dyre dommer!

Er det noe spesielt jeg bør huske på?

Hvor lang tid etter operasjonen tok det før dere var i normal aktivitet igjen?

du er jo ikke akkurat i største laget og er en b-c nå og skal legge inn mellom 300-400ml.. Tror absolut du skal høre på kirurgen. Viss ikke tror eg du får noen alt for store seriøst!!

Skrevet

Millo: hvis kirurgen sier han er redd de kommer for langt opp mot halsen ville jeg hørt på det, for det er ikke pent. De har jo erfaring og vet hva som blir pent.

1 DAG IGJEN!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! I morgen kl 7.45 skal jeg være der. Opereres kl 0800 står det i papirene. Da blir det hibiscrub all over i kveld. Trodde aldri jeg skulle komme til denne dagen. (Gikk veeeeeeeeeeldig sakte)

Forresten tror jeg dråpeformet bare har en profil? Har ikke sett noe annet.

Lykke til :klemmer: Det går så bra atte...

Skrevet (endret)

Takk!

Jeg vet :) finnes ikke nervøs :)

Begynner å få litt sommerfugler i magen bare. Bare gleder meg masse, masse, masse.

Tenk når jeg kommer ut der imorgen. Håhåhå! Må titte litt da ;)

Endret av elinpelin
Skrevet

Lykke til i morgen elinpelin :)

Det kommer til å gå kjempe bra. Plutselig våkner du opp med nye pupper :)

Skrevet

Lykke til i morgen elinpelin...

Har vært på bh jakt i dag og det er ikke lett.. Haha... Men Lindex hadde da en del så det blir vel noe handling der framover. HM fører ikke 70 og Cubus her er så utrolig dårlig...

Skrevet

Lykke til i morgen ja Elinpelin! :) Snart har du også to silikon-klatter under dine tatter :D hehe.

Skrevet

Jeg skal på fest neste helg, og har tenkt å bruke en ganske tettsittende topp og Sports-bhen min gjør puppene mine spisse. Tror dere at det går bra å bruke en vanlig bh uten spiler bare for en kveld, noen timer?

Skrevet

Jeg skal på fest neste helg, og har tenkt å bruke en ganske tettsittende topp og Sports-bhen min gjør puppene mine spisse. Tror dere at det går bra å bruke en vanlig bh uten spiler bare for en kveld, noen timer?

Går sikkert fint det. Men jeg hadde tatt med meg sportsbhen sånn i tilfelle det blir ubehagelig.. hehe..

Tordag er min siste dag med sportsbh (bortsett fra på trening). Blir digg å gå på seg normal bh uten spiler:)

Men umulig å finne i min størrelse men kan bare ta ut spilene:)

Skrevet (endret)

Slenger inn ett bilde av mine pupper i bh.. Tok bilde i hastverk på prøverommet så skulderstroppen er vridd.. hehe så ikke det før etterpå...:P En helt vanlig t-shirh bh uten noen form for push up. (for det er jo ikke lov hihi)

I love them:) :yvonne: :yvonne:

Hva syns dere? Helt ærlig :)

Endret av JaneDoe
Gjest Sobril
Skrevet

Slenger inn ett bilde av mine pupper i bh.. Tok bilde i hastverk på prøverommet så skulderstroppen er vridd.. hehe så ikke det før etterpå...:P En helt vanlig t-shirh bh uten noen form for push up. (for det er jo ikke lov hihi)

Ser ut som en bra størrelse til deg, selv om de på MEG ville vært humongous :) Man kan fremdeles se at det ikke er lenge siden operasjonen fordi de er litt tighte og høye(?). Men de går seg vel til vil jeg tro :)

Skrevet

Det så jo kjempebra ut. :D Men vi kan bruke sånne bher altså, bare at det ikke må være push-up? Trodde vi måtte ha bher i bare sånn tynt stoff jeg. :P Men om vi kan bruke sånne, bare det ikke er push up så er jeg redda. Hehe... Men hvordan er det å ta ut spilene på sånne bher? Føles det ikke rart uten spiler? Sitter den ordentlig likevel?

Skrevet

Ser ut som en bra størrelse til deg, selv om de på MEG ville vært humongous :) Man kan fremdeles se at det ikke er lenge siden operasjonen fordi de er litt tighte og høye(?). Men de går seg vel til vil jeg tro :)

Litt tighte er de ja, men det blir bedre for hver uke.. De blir jo mykere:).. :P Men så høye er de nok ikke. De kryper kanskje litt nedover. Men puppene mine er litt høye fra naturens side.. Ja de jeg aldri fikk.. haha...

Du er vel ikke så lita du? Hmm... Tenker da på høyden. jeg er jo 170 og 58 kg.. Bhen er 70 DD men kan hende jeg ,å opp i F i noen. Prøvde noen i D men da tyter nippler over kanten haha så skikkelig bra ut..

Skrevet (endret)

Det så jo kjempebra ut. :D Men vi kan bruke sånne bher altså, bare at det ikke må være push-up? Trodde vi måtte ha bher i bare sånn tynt stoff jeg. :P Men om vi kan bruke sånne, bare det ikke er push up så er jeg redda. Hehe... Men hvordan er det å ta ut spilene på sånne bher? Føles det ikke rart uten spiler? Sitter den ordentlig likevel?

Kirurgen min sa at så lenge det ikke er pushup så er det greit. HAn pleier å anbefale å ta ut spilene. Da mange sikkert har store problemer med å finne de uten i litt større størrelsen siden de ofte ikke er å finne. Jeg har bare finni opp til C cup jeg.. Ja den sitter fint. På mine i alle fall. jeg syns den støtter bedre enn de uten spiler hvis du skjønner. :)

Jeg syntes det var rart med spile før jeg da, siden de glei opp på selve "puppen" min.. hehe.. Den ikke eksiserende puppen :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Takk for svar, Mira369!

Jeg er ca 160 høy, 50 kg og har 75b/c nå. Han sa han ville legge dråpeformet på meg, under muskel siden jeg er slank ville det bli finest på meg.

Jeg synest ikke det virket noe særlig stort når jeg prøvde sportsbh med innlegg i.

Han sa at visst jeg skulle ha mere enn 355 (snakket om 390) ville det bli veldig unaturlig på meg pga da kom puppene til å komme for høyt opp mot halsen.

Rekner med han vet hva som blir best, må jo nesten bare stole på han?

Er så redd for å ta for lite, for jeg vil iallefall ikke måtte legge meg under kniven en gang til og betale dyre dommer!

Er det noe spesielt jeg bør huske på?

Hvor lang tid etter operasjonen tok det før dere var i normal aktivitet igjen?

Jeg hadde en b-cup og en c-cup før opp. La inn 360 og 310cc, og er nå en plass mellom D og E. Så 355 cc blir nok ikke for lite ihvertfall. :) Og jeg er forresten 165 cm og 61 kg, så de vil bli større på deg enn meg sannsynligvis.

Skrevet

God kveld alle sammen!

I morgen tidlig er det min tur, er så spent!! Det har ikke gått opp for meg enda, hva jeg skal!

Må si jeg kvir meg, er litt spm som virrer rundt- tenk om!

Ja, er nok kirurgen som vet best hva som kommer til å passe meg, og er helt enig med resten av dere at pupper oppi halsen ikke er noe pent.

Har bare ikke lyst til å måtte gjøre dette igjen, visst jeg kommer til å synest det blir for lite, men det blir nok bra!!

I dag har jeg vært å betalt de, hentet resepter og vasket meg med såpen.

Er det slik at jeg kan gå ut en tur på lørdag, eller må jeg holde meg inne noen uker?

Hva er grunnen til at man ikke kan bruke push up bh når man har silikon?

Bedklager visst spm mine er helt teite eller merkelig formulert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...