Pearlys Skrevet 28. juni 2010 #11681 Skrevet 28. juni 2010 Skal finne papirene en dag, aner ikke hvor de ligger nå og jeg sitter fast i sofaen i kveld
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11682 Skrevet 28. juni 2010 Skal finne papirene en dag, aner ikke hvor de ligger nå og jeg sitter fast i sofaen i kveld Jeg sitter fast i sofaen jeg å.. hehe.. Med strikketøyet
Theri86 Skrevet 28. juni 2010 #11683 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tok bilde av puppene i en gammel bikini igår. Ganske fornøyd. En ser nesten ikke forskjellen i den bikinien, og det gjorde en godt før operasjonen altså! 3,5 uke siden operasjonen nå, og bare 2,5 uke igjen før jeg kan begynne med vanlig bh. Gleder meg!!! :D Puppene er ikke så faste lenger, selv om den som var minst er litt fastere enn den andre fortsatt. Men jeg er veldig fornøyd jeg. Til neste uke tenker jeg at jeg skal begynne så smått med spinning igjen også.
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11684 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tok bilde av puppene i en gammel bikini igår. Ganske fornøyd. En ser nesten ikke forskjellen i den bikinien, og det gjorde en godt før operasjonen altså! 3,5 uke siden operasjonen nå, og bare 2,5 uke igjen før jeg kan begynne med vanlig bh. Gleder meg!!! :D Puppene er ikke så faste lenger, selv om den som var minst er litt fastere enn den andre fortsatt. Men jeg er veldig fornøyd jeg. Til neste uke tenker jeg at jeg skal begynne så smått med spinning igjen også. Så fine de er.. De har forandra seg mye allerede ser jeg:) Du blir nok veldig fornøyd... Elsker mine også. Ser stor forskjell allerede..
Pearlys Skrevet 28. juni 2010 #11685 Skrevet 28. juni 2010 Kjempe fine Theri86 Mine er gått ned ca en cup nesten. Rett etter OP var de en svær D, nå er de en mellomting mellom en stor C og liten D. Skal dra til en undertøysbutikk og få målt, skal kjøpe undertøy til brudekjolen min så må vite skikkelige mål. Og uansett så anbefaler man jo også å få de målt slik at man bruker rett bh størrelse, viktigviktig
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11686 Skrevet 28. juni 2010 Kjempe fine Theri86 Mine er gått ned ca en cup nesten. Rett etter OP var de en svær D, nå er de en mellomting mellom en stor C og liten D. Skal dra til en undertøysbutikk og få målt, skal kjøpe undertøy til brudekjolen min så må vite skikkelige mål. Og uansett så anbefaler man jo også å få de målt slik at man bruker rett bh størrelse, viktigviktig Jeg skal i en undertøysbutikk etterhvert, men venter til de er ett år ca for da er de som de skal.. hehe..
millo Skrevet 28. juni 2010 #11687 Skrevet 28. juni 2010 Hei alle sammen! Nå er det min tur også! Er en blandet følelse av frykt og spenning. Frykt av å bli blandt de som får kapsel og stygge arr, spenning over å få større og penere bryster. Er det noen av dere som har angret? Jeg skal opereres nå om noen dager pga han hadde en avbestilling. Skal ta under muskel, og 355 i hver. Er redd det kanskje er litt lite jeg?? Han kunne ikke si hvilken cup jeg ble pga det var så individuelt? Noen som har noen råd eller noe å komme med? Er ikke gått opp for meg enda dette..
Gjest Sobril Skrevet 28. juni 2010 #11688 Skrevet 28. juni 2010 Hei alle sammen! Nå er det min tur også! Er en blandet følelse av frykt og spenning. Frykt av å bli blandt de som får kapsel og stygge arr, spenning over å få større og penere bryster. Er det noen av dere som har angret? Jeg skal opereres nå om noen dager pga han hadde en avbestilling. Skal ta under muskel, og 355 i hver. Er redd det kanskje er litt lite jeg?? Han kunne ikke si hvilken cup jeg ble pga det var så individuelt? Noen som har noen råd eller noe å komme med? Er ikke gått opp for meg enda dette.. Alt spørs jo... Jeg er 163 høy, 53 kg og hadde 75A i bh. Tok 260 under muskel (høy profi) og er nå en 70D, verken mer eller mindre. Jeg har aldri angret på at jeg la inn silikon, men jeg angrer på at det ble høyprofil. Om et par-tre måneder skal jeg på operasjonsbordet igjen, og bytte til mindre i moderat profil. Vil ha litt mer "kontur" under og ikke slike som stikker ut. Er jo 36 år og fjortispupper på meg synes jeg ser rart ut
millo Skrevet 28. juni 2010 #11689 Skrevet 28. juni 2010 Alt spørs jo... Jeg er 163 høy, 53 kg og hadde 75A i bh. Tok 260 under muskel (høy profi) og er nå en 70D, verken mer eller mindre. Jeg har aldri angret på at jeg la inn silikon, men jeg angrer på at det ble høyprofil. Om et par-tre måneder skal jeg på operasjonsbordet igjen, og bytte til mindre i moderat profil. Vil ha litt mer "kontur" under og ikke slike som stikker ut. Er jo 36 år og fjortispupper på meg synes jeg ser rart ut Takk for svar, Mira369! Jeg er ca 160 høy, 50 kg og har 75b/c nå. Han sa han ville legge dråpeformet på meg, under muskel siden jeg er slank ville det bli finest på meg. Jeg synest ikke det virket noe særlig stort når jeg prøvde sportsbh med innlegg i. Han sa at visst jeg skulle ha mere enn 355 (snakket om 390) ville det bli veldig unaturlig på meg pga da kom puppene til å komme for høyt opp mot halsen. Rekner med han vet hva som blir best, må jo nesten bare stole på han? Er så redd for å ta for lite, for jeg vil iallefall ikke måtte legge meg under kniven en gang til og betale dyre dommer! Er det noe spesielt jeg bør huske på? Hvor lang tid etter operasjonen tok det før dere var i normal aktivitet igjen?
millo Skrevet 28. juni 2010 #11690 Skrevet 28. juni 2010 Meen han snakket ingenting om høy/ lavprofil?
Pearlys Skrevet 29. juni 2010 #11691 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Takk for svar, Mira369! Jeg er ca 160 høy, 50 kg og har 75b/c nå. Han sa han ville legge dråpeformet på meg, under muskel siden jeg er slank ville det bli finest på meg. Jeg synest ikke det virket noe særlig stort når jeg prøvde sportsbh med innlegg i. Han sa at visst jeg skulle ha mere enn 355 (snakket om 390) ville det bli veldig unaturlig på meg pga da kom puppene til å komme for høyt opp mot halsen. Rekner med han vet hva som blir best, må jo nesten bare stole på han? Er så redd for å ta for lite, for jeg vil iallefall ikke måtte legge meg under kniven en gang til og betale dyre dommer! Er det noe spesielt jeg bør huske på? Hvor lang tid etter operasjonen tok det før dere var i normal aktivitet igjen? Det hørtest jo stort ut til deg om du er b/c fra før. Jeg er 170, 53 kg og jeg hadde 75aa/b. Hadde store forskjeller på puppene. La i 400/380 g dråpeformet, moderat profil tror jeg, under muskel. Er usikker på om det var moderat eller høyprofil. Men mine er nå en D :jupp: Du ser de lengre opp, 1 år etter det da Endret 29. juni 2010 av Pearlys
Rødtoppen86 Skrevet 29. juni 2010 #11692 Skrevet 29. juni 2010 Hei alle sammen! Nå er det min tur også! Er en blandet følelse av frykt og spenning. Frykt av å bli blandt de som får kapsel og stygge arr, spenning over å få større og penere bryster. Er det noen av dere som har angret? Jeg skal opereres nå om noen dager pga han hadde en avbestilling. Skal ta under muskel, og 355 i hver. Er redd det kanskje er litt lite jeg?? Han kunne ikke si hvilken cup jeg ble pga det var så individuelt? Noen som har noen råd eller noe å komme med? Er ikke gått opp for meg enda dette.. Vi er like høye og hadde omtrent samme størrelse som deg før op, men du veier mindre. Jeg la inn 280 og 325 og endte opp med 70E/70F, så jeg vil ikke tro at det skal bli så veldig lite med 355 på deg Jeg la over muskel med høyprofil, så det er jo nesten motsatt av det du skal. Veldig vanskelig å vite hva resultatet blir, men du kan bare si til kirurgen at han kan legge inn så mye det er plass til under op hvis du ikke er redd for at de skal bli for store.
elinpelin Skrevet 29. juni 2010 #11693 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Millo: hvis kirurgen sier han er redd de kommer for langt opp mot halsen ville jeg hørt på det, for det er ikke pent. De har jo erfaring og vet hva som blir pent. 1 DAG IGJEN!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! I morgen kl 7.45 skal jeg være der. Opereres kl 0800 står det i papirene. Da blir det hibiscrub all over i kveld. Trodde aldri jeg skulle komme til denne dagen. (Gikk veeeeeeeeeeldig sakte) Forresten tror jeg dråpeformet bare har en profil? Har ikke sett noe annet. Endret 29. juni 2010 av elinpelin
Rødtoppen86 Skrevet 29. juni 2010 #11694 Skrevet 29. juni 2010 Theri86 og Pearlys: Må bare si gratulerer med så fiiine pupper begge to Og Pearlys: skal du også gifte deg :D ? Her i gården blir det også bryllup, men ikke før neste sommer. Heldigvis masse tid til å planlegge og kjolen er allerede kjøpt
Gjest Sobril Skrevet 29. juni 2010 #11695 Skrevet 29. juni 2010 Theri86 og Pearlys: Må bare si gratulerer med så fiiine pupper begge to Glemte å respondere på denne; helt enig - to par flotte pupper!!
JaneDoe Skrevet 29. juni 2010 #11696 Skrevet 29. juni 2010 Meen han snakket ingenting om høy/ lavprofil? Jeg tror de anatomiske bare har en profil.
JaneDoe Skrevet 29. juni 2010 #11697 Skrevet 29. juni 2010 Millo: hvis kirurgen sier han er redd de kommer for langt opp mot halsen ville jeg hørt på det, for det er ikke pent. De har jo erfaring og vet hva som blir pent. 1 DAG IGJEN!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! I morgen kl 7.45 skal jeg være der. Opereres kl 0800 står det i papirene. Da blir det hibiscrub all over i kveld. Trodde aldri jeg skulle komme til denne dagen. (Gikk veeeeeeeeeeldig sakte) Forresten tror jeg dråpeformet bare har en profil? Har ikke sett noe annet. Endelig.. hehe.. Syns det har gått fort jeg..
JaneDoe Skrevet 29. juni 2010 #11698 Skrevet 29. juni 2010 Takk for svar, Mira369! Jeg er ca 160 høy, 50 kg og har 75b/c nå. Han sa han ville legge dråpeformet på meg, under muskel siden jeg er slank ville det bli finest på meg. Jeg synest ikke det virket noe særlig stort når jeg prøvde sportsbh med innlegg i. Han sa at visst jeg skulle ha mere enn 355 (snakket om 390) ville det bli veldig unaturlig på meg pga da kom puppene til å komme for høyt opp mot halsen. Rekner med han vet hva som blir best, må jo nesten bare stole på han? Er så redd for å ta for lite, for jeg vil iallefall ikke måtte legge meg under kniven en gang til og betale dyre dommer! Er det noe spesielt jeg bør huske på? Hvor lang tid etter operasjonen tok det før dere var i normal aktivitet igjen? Hvor skal du opereres? Jeg ville nok ha hørt på kirurgen angående størrelse for puppa oppi halsen er IKKE pent. Var i normal aktivivtet (bortsett fra vektløfting) etter 3 uker. Jeg la også under muskel.
elinpelin Skrevet 29. juni 2010 #11699 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Glemte denne ja: Theri: kjempefine pupper Skulle ta før-bilde i går, syntes ikke jeg fikk noe bra bilde, når jeg ser på puppene i speilet så ser jeg at det er litt forskjell på de, men når jeg holdt hendene frem for å ta bilde ser det jo ut som det er kjempe forskjell. Det så helt merkelig ut. Må få kjæresten til å ta bilde Endret 29. juni 2010 av elinpelin
pluske83 Skrevet 29. juni 2010 #11700 Skrevet 29. juni 2010 Jaja...slenger inn ett bilde jeg, dette er nå da 1 år etter og ett bilde fra siden med en stram topp. Hadde ikke noen uten toppen å orker ikke ta nye nå Håper, synes og tror selv de ser veldig naturlig ut og kunne vertfall ikke vært mer fornøyd :rødme: Venligst ikke quote bildene mine Veldig naturlige og fine pupper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå