Pearlys Skrevet 27. juni 2010 #11661 Skrevet 27. juni 2010 (endret) For min del så veit jeg ikke hva som er vanlig mykhet i en pupp. Jeg har kjent på noen pupper.. Men ikke så mange hehe.. SYns du kan legge ut bilde jeg:) Flott å se andres bilder:) Er utrolig hva litt silikon kan gjøre :rødme: :rødme: Jaja...slenger inn ett bilde jeg, dette er nå da 1 år etter og ett bilde fra siden med en stram topp. Hadde ikke noen uten toppen å orker ikke ta nye nå Håper, synes og tror selv de ser veldig naturlig ut og kunne vertfall ikke vært mer fornøyd :rødme: Venligst ikke quote bildene mine Endret 27. juni 2010 av Pearlys
Merete M Skrevet 28. juni 2010 #11662 Skrevet 28. juni 2010 Jaja...slenger inn ett bilde jeg, dette er nå da 1 år etter og ett bilde fra siden med en stram topp. Hadde ikke noen uten toppen å orker ikke ta nye nå Håper, synes og tror selv de ser veldig naturlig ut og kunne vertfall ikke vært mer fornøyd :rødme: Venligst ikke quote bildene mine Wow, dine var sååå nydelig! ene min er helt grei, men den andre har mer fylde øverst, hadde du også det? (sånn at jeg får et håp om at mine kommer til å få sånn fin heng som du har) :O misunnelig!
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11663 Skrevet 28. juni 2010 (endret) Jaja...slenger inn ett bilde jeg, dette er nå da 1 år etter og ett bilde fra siden med en stram topp. Hadde ikke noen uten toppen å orker ikke ta nye nå Håper, synes og tror selv de ser veldig naturlig ut og kunne vertfall ikke vært mer fornøyd :rødme: Venligst ikke quote bildene mine Så fine:) Jeg får nok aldri så naturlige pupper.. Hehe, men det er heller ikke mulig når jeg hadde null pupp fra før.. Forresten hvor har du fått bakgrunnen på bloggen din i fra? Hmm... Endret 28. juni 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11664 Skrevet 28. juni 2010 Wow, dine var sååå nydelig! ene min er helt grei, men den andre har mer fylde øverst, hadde du også det? (sånn at jeg får et håp om at mine kommer til å få sånn fin heng som du har) :O misunnelig! Husk at hennes er ett år da. Dine er 2 uker eller no?? Hmm.. TIng tar tid og det tar tid før de normaliserer seg. Enda lenger hvis man legger under muskel.. Tok vel 6 mnd før mine gamle var normale tror jeg. Men jeg aner jo ikke hvordan de eventuelt ville se ut etter 1 år:P
elinpelin Skrevet 28. juni 2010 #11665 Skrevet 28. juni 2010 De er kjempefine Pearlys De ser bare utrolig ekte ut. Og nå er det ingen som vet hva jeg skal skrive *hehe* 2 DAGER IGJEN!!!! Hurra!
inga89 Skrevet 28. juni 2010 #11666 Skrevet 28. juni 2010 Hei :D når jeg bøyer meg fremover uten bh så kjennes det noen ganger som om venstre protese beveger seg, det gjør ikke høyre. kjennes ut som om den følger med muskelen. det er bare en litt ekkel følelse så bare lurte på om noen vet om dette er normalt eller om det er flere som har det slik? de er helt faste og normale ellers;)
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11667 Skrevet 28. juni 2010 Hei :D når jeg bøyer meg fremover uten bh så kjennes det noen ganger som om venstre protese beveger seg, det gjør ikke høyre. kjennes ut som om den følger med muskelen. det er bare en litt ekkel følelse så bare lurte på om noen vet om dette er normalt eller om det er flere som har det slik? de er helt faste og normale ellers;) Er det lenge siden du opererte? Tenkte bare den ene kanskje ikke har festa seg helt enda. Men jeg veit ikke. Du kan jo alltids ringe klinikken å høre:)
inga89 Skrevet 28. juni 2010 #11668 Skrevet 28. juni 2010 Er det lenge siden du opererte? Tenkte bare den ene kanskje ikke har festa seg helt enda. Men jeg veit ikke. Du kan jo alltids ringe klinikken å høre:) det er snart 12 uker siden jeg opererte, skal på kontroll imorgen så kan høre da. tenkte jeg bare skulle høre her først om noen hadde noen erfaringer med dette;)
Pearlys Skrevet 28. juni 2010 #11669 Skrevet 28. juni 2010 Takk får så fine komplimenter :rødme: Mine hadde forskjellig form i begynnelsen nesten, så helt strappa ut den ene i forhold til den andre. Min ene pupp var en AA cup mens den andre var en liten B. Men AA cupen, altså det som var av pupp hengte....ammet to små så da blir det slik. Kirurgen sa det var en fordel, får da får de ett enda mer naturlig look. Jeg er såå fornøyf at jeg ikke har ord...tårene trillet da jeg så de første gang....haha. Men så hadde jeg da gått med skeive pupper å så tydelig forskjellen i klær om jeg ikke la i innlegg osv. Så ja....virkelig verd det
Pearlys Skrevet 28. juni 2010 #11670 Skrevet 28. juni 2010 Så fine:) Jeg får nok aldri så naturlige pupper.. Hehe, men det er heller ikke mulig når jeg hadde null pupp fra før.. Forresten hvor har du fått bakgrunnen på bloggen din i fra? Hmm... Bakgrunnen fant jeg en gang da jeg googlet på bakgrunner, da var den blå men den gang gjorde jeg om fargen i photoshop
pluske83 Skrevet 28. juni 2010 #11671 Skrevet 28. juni 2010 Leste på bloggen til Linni Meister at ho har bhstr 65D å det er jo faktisk ikke så store. Tilsvarer vel en 75C? Merkelig det der for puppa hennes ser såååå store ut.. Men dem er tydeligvis ikke det da...
Pearlys Skrevet 28. juni 2010 #11672 Skrevet 28. juni 2010 Leste på bloggen til Linni Meister at ho har bhstr 65D å det er jo faktisk ikke så store. Tilsvarer vel en 75C? Merkelig det der for puppa hennes ser såååå store ut.. Men dem er tydeligvis ikke det da... Til meg hadde de ikke vært store, meeen, hun er tros alt piiiteliten. Så jo, de er svære til henne! Hallo....65!Jeg bruker 75D....altså puppene mine har blitt svæær for en person som er 150 høy. Om du skjønner
Gjest Sobril Skrevet 28. juni 2010 #11673 Skrevet 28. juni 2010 Bakgrunnen fant jeg en gang da jeg googlet på bakgrunner, da var den blå men den gang gjorde jeg om fargen i photoshop Har du høy eller moderat profil?
Merete M Skrevet 28. juni 2010 #11674 Skrevet 28. juni 2010 Husk at hennes er ett år da. Dine er 2 uker eller no?? Hmm.. TIng tar tid og det tar tid før de normaliserer seg. Enda lenger hvis man legger under muskel.. Tok vel 6 mnd før mine gamle var normale tror jeg. Men jeg aner jo ikke hvordan de eventuelt ville se ut etter 1 år:P Ja, jeg er veldig utålmodig egentlig. Vil bare at de skal bli ordentlig og ikke minst like! hehe. Får vell bare smøre meg med enda mer tålmodighet da, er faktisk ikke hele 2 uker, er vell 12 dager (hvis op dag er dag 1). Hehe. Gleder meg til jeg kan ligge på siden igjen. Prøvde igår kveld, det gjorde ikke vondt, men det var så rart, visste ikke helt hvor jeg skulle legge henda mine, de var liksom i veien, hvis du skjønner. Dessuten var det litt ubehagelig med den puppen som var "øvest" hvis dere skjønner. Følte den skulle feste seg sånn løst, siden den ligger ned mot den nederste, haha
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11675 Skrevet 28. juni 2010 Til meg hadde de ikke vært store, meeen, hun er tros alt piiiteliten. Så jo, de er svære til henne! Hallo....65!Jeg bruker 75D....altså puppene mine har blitt svæær for en person som er 150 høy. Om du skjønner Ja også veier hun ikke mer enn 43 - 45 kg eller noe.. Det er lite.. Jeg blir feit i forhold.. haha.. Men nå er jeg en del lenger da:P
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11676 Skrevet 28. juni 2010 Ja, jeg er veldig utålmodig egentlig. Vil bare at de skal bli ordentlig og ikke minst like! hehe. Får vell bare smøre meg med enda mer tålmodighet da, er faktisk ikke hele 2 uker, er vell 12 dager (hvis op dag er dag 1). Hehe. Gleder meg til jeg kan ligge på siden igjen. Prøvde igår kveld, det gjorde ikke vondt, men det var så rart, visste ikke helt hvor jeg skulle legge henda mine, de var liksom i veien, hvis du skjønner. Dessuten var det litt ubehagelig med den puppen som var "øvest" hvis dere skjønner. Følte den skulle feste seg sånn løst, siden den ligger ned mot den nederste, haha Hehe det går seg til etterhvert å ligge på siden og magen å sånn. jeg er magesover og sover på magen nå.. Litt på siden på magen på en måte.. haha.. Det er litt rart å ligge oppå 900 gram med silikon Men det går seg til.. Hehe. Husker det var rart da de var mindre også.. haha... Men det er jo ikke så rart.. Har aldri hatt noe å sove oppå før så. SYns også det var litt uvant å finne plass til henda.. haha.. Blir liggende å holde på puppa liksom. Men det finner man fort ut av.. rart hvor uvant det er i begynnelsen.. Nå er det bare noen få dager til jeg kan begynne med spileløs bh.. JIPPI... Torsdag er det store dagen.. haha
Merete M Skrevet 28. juni 2010 #11677 Skrevet 28. juni 2010 Hehe det går seg til etterhvert å ligge på siden og magen å sånn. jeg er magesover og sover på magen nå.. Litt på siden på magen på en måte.. haha.. Det er litt rart å ligge oppå 900 gram med silikon Men det går seg til.. Hehe. Husker det var rart da de var mindre også.. haha... Men det er jo ikke så rart.. Har aldri hatt noe å sove oppå før så. SYns også det var litt uvant å finne plass til henda.. haha.. Blir liggende å holde på puppa liksom. Men det finner man fort ut av.. rart hvor uvant det er i begynnelsen.. Nå er det bare noen få dager til jeg kan begynne med spileløs bh.. JIPPI... Torsdag er det store dagen.. haha Jaa, jeg klarer ikke sovne når jeg ligger på magen, men på sidene er drømmen <3 på ryggen er helt jævlig, faktisk :S Hvor lenge siden er det du har operert nå? snart 4 uker? (syns å huske du opererte 2 uker før meg) jeg skal bruke dette nedpressbåndet i 4 uker, men fikk den ikke før det hadde gått 1 uke. så 21 Juli er min spileløs-bh-store-dag :D
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11678 Skrevet 28. juni 2010 Jaa, jeg klarer ikke sovne når jeg ligger på magen, men på sidene er drømmen <3 på ryggen er helt jævlig, faktisk :S Hvor lenge siden er det du har operert nå? snart 4 uker? (syns å huske du opererte 2 uker før meg) jeg skal bruke dette nedpressbåndet i 4 uker, men fikk den ikke før det hadde gått 1 uke. så 21 Juli er min spileløs-bh-store-dag :D Det er 4 uker på torsdag:) De bruker ikke nedpressbånd på runde proteser der jeg opererte..
Pearlys Skrevet 28. juni 2010 #11679 Skrevet 28. juni 2010 Har du høy eller moderat profil? Jeg aner ikke Tror det er moderat, for jeg bedde om dråpeformet og mest mulig naturlig. Eller? Noen som vet om det står i papirene eller noe da? Hm...så var det å finne de, jeg vet jeg har det en plass :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 28. juni 2010 #11680 Skrevet 28. juni 2010 Jeg aner ikke Tror det er moderat, for jeg bedde om dråpeformet og mest mulig naturlig. Eller? Noen som vet om det står i papirene eller noe da? Hm...så var det å finne de, jeg vet jeg har det en plass :gjeiper: Det står i mine papirer i alle fall.. Hehe... Har runde jeg da, men kirurgen anbefalte det siden jeg ikke hadde noe fyll øverst.. Hadde egentlig ikke tenkt så mye på det selv. Godt han veit hva han drier med.. Jeg er utrolig fornøyd med klinikk og kirurg.. Og med puppene selvsagt.. Blir spennende å se hvordan de ser ut om 1 års tid..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå