Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det forstår jeg veldig godt :)

Håper du ikke misforstod innlegget mitt, jeg prøvde bare å forklare hvor store forskjeller det kunne være med silikon :)

Men jeg ville nok heller valgt silikon (faste og "harde") enn de puppene jeg hadde også :)

Nei nei, jeg misforstod det ikke. Ville bare si det.. hehe... Og forklare litt med forskjeller. Blir gøy å se hvordan de ender opp etter ett år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vell, jeg kunne lage kløft med det lille jeg hadde fra før, hvis jeg anstrengte meg.. Burde jeg ikke være i stand til å klare det nå også da (med silikon)?

Jeg vil tro det i alle fall.. hvis jeg klemte sammen skinnet mitt så ,fikk jeg å litt kløft om man kan kalle det det.. haha

Skrevet (endret)

Jeg vil tro det i alle fall.. hvis jeg klemte sammen skinnet mitt så ,fikk jeg å litt kløft om man kan kalle det det.. haha

:) før op.. men måtte bruke henda for å presse boobsa ordentlig sammen.

post-31596-1277582911,7687_thumb.jpg

Endret av Merete M
Skrevet

:) før op.. men måtte bruke henda for å presse boobsa ordentlig sammen.

Ser ut som om det blir kløft på deg :) Nice boobs:)

Skrevet

er det ingen som har erfaringer å dele fra Klinikk Stokkan i Trondheim??? :skravle::)

Skrevet

3 DAGER IGJEN!!! Nå nærmer det seg! Weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Har et møte på tirsdag, lurer på om jeg klarer å være "tilstede" da jeg........... Snart har jeg pupper :)

Skrevet (endret)

Theri86 og JaneDoe: Fine arr, mine synes ikke.....tror jeg tørr å påastå at man kunne aldri trodd jeg har lagt inn silikon :gjeiper:

taaakk :rødme:

jaaa, ble veldig usikker nå altså.. som legen sa er det mitt eget valg hvor jeg velger å gå inn, men etter å ha lest her er det jo tydelig at flertallet får lagt inn under brystet. HJeeelp :fnise:

Er 168 høy og veier ca. 56 kg. Og som tidligere sagt har jeg nå en A cup, og legen foreslo en B cup med ca. 250 ml + -. Hvordan høres dette ut syns dere? Tror jeg vil ha litt mer kanskje? :lur:

Jeg er nesten ca. det samme. Er 170 høy og var da for 1 år siden 53 kg da jeg hadde OP. Hadde ikke mye pupper fra før men la i 400 og 380 og mine er nå en liten D, helt perfekt synes jeg vertfall :biggrin:

Oj, bare 5 dager igjen, spennende!! Begynner nervene å krype frem eller? Det tror jeg iverfall de kommer til å gjøre hos meg når operasjonen nærmer seg :fnise:

Har ikke mye underhusfett nei, men leste i begynnelsen av denne tråden at det kan lønne seg å plassere implantatet over muskelen dersom man trener brystmuskelen mye. Er på treningssenteret 4-5 ganger i uka, så sånn sett kan det vell også lønne seg?

Hvordan cup har du nå da? Og hvor høy og tung er du? :)

Jeg har hørt omvendt, ble lagt under til meg siden jeg er såpass tynn i overkroppen så får det en mye finere overgang, og ser mer naturlig ut. Trener du mye og kansje da og blir enda tynnere, anbefales da det vel å legge under. Ei vennine av meg som trener overkropp mye har ikke problemer, hun er tynn da og la under muskel også :)

Spørs hva du legger i "myke og bevegelige". Silikonbryster vil aldri bli like myke som naturlige. Hvis du har kjent på en protese hos kirurgen, så blir de ikke mykere enn dette. Det er jo så faste de er. Hvis det i tillegg er litt "trangt" i brystet for protesen, så vil den komprimeres og bli enda fastere. Har man bryst med mye vev så er det klart at brystene vil føles mykere.

Mine er veldig faste. Ikke harde, men det er ingenting naturlig å ha født barn og ammet og ha bryster som er fastere enn du finner hos en fjortis :)

Det høres kanskje ut som jeg er misfornøyd - jeg er ikke dét, men det virker som om veldig mange tror de skal bli MYKE.

Det spørs jo litt hvordan puppene til personen har vært før da, alle venninene mine synes mine kjennes ekte ut, foruteom ei. men hun er litt stor så hun har veldig store pupper, og en del av de er vel pga av vekten hennes. Jeg klarer jo ikke si dette til henne, men hun fatter det bare ikke å jeg må si det irriterer meg litt at hun er så sta. Jeg har aldri hatt "myke" pupper. Nå er det gått 1 år til meg å mine er like myk som mine vanlige pupper var. For de som skjønner, men en skikkelig "fleskepupp" i D er IKKE det samme.....håper dette ikke støter noen eller noe nå altså, jeg prøver bare å forklare forskjellen UTEN å fornærme noen. Håper ikke noen tok seg nær av dette :sjenert: Men klarer jo ikke si det til henne, for det er jo ingen fin måte å si det på. Men mine pupper har aldri vært slik, hadde jeg lagt på meg en del og det har kommet på puppene kansje det har blitt slik.....håper noen skjønte hva jeg mente med dette...:flau:

Og ett spm. Leser om høyprofil, lavprofil å slik. Husker aldri hva han la inn av det jeg....kan man se det bare ut av bilder? :fnise:

Endret av Pearlys
Gjest Sobril
Skrevet

Jaja, Pearlys. Du trenger ikke irritere deg over venninna di. Fornektelse kalles det - og hun vet det sikkert godt selv. Hun skulle vel gjerne ønske hun var litt mindre, og kan "hevde" seg med de myke puppene sine. La henne få den gleden.

Litt i samme gata som røykere som røyker inne og ikke kan fatte og begripe at det lukter :) (selv om det er to vidt forskjellige ting selvsagt) :)

Skrevet

Og ett spm. Leser om høyprofil, lavprofil å slik. Husker aldri hva han la inn av det jeg....kan man se det bare ut av bilder? :fnise:

Det skal vel være mulig å se hvis man ikke hadde så mye fra før av. Jeg har høyprofil, og det vises nok vil jeg si. Ser man mine pupper fra siden, så står de ganske langt ut fra kroppen, og så er de smale forfra, mens lavprofil er motsatt.

Da står de som regel ikke like langt ut fra kroppen fra siden, men derimot er de bredere og flatere.

Skrevet

Ai ai ai ai ai!

Har heftige stikkinger og dunking i venstre pupp idag :( kommer og går. Kanskje fordi jeg lå mye på ryggen igår da jeg var på spa?

Urk, vondt nok iallefall, satser på at det gir seg snart. Så lenge siden det har verket at jeg hadde glemt hvor vondt det var

Skrevet

Ai ai ai ai ai!

Har heftige stikkinger og dunking i venstre pupp idag :( kommer og går. Kanskje fordi jeg lå mye på ryggen igår da jeg var på spa?

Urk, vondt nok iallefall, satser på at det gir seg snart. Så lenge siden det har verket at jeg hadde glemt hvor vondt det var

Jeg ligger rett ut på ryggen hver natt jeg, i mange timer. Skal det være ødeleggende? Kan jo også være at det er mer som gror osv. Er det ikke mange måneder siden du opererte?

Skrevet

Jeg ligger rett ut på ryggen hver natt jeg, i mange timer. Skal det være ødeleggende? Kan jo også være at det er mer som gror osv. Er det ikke mange måneder siden du opererte?

Eg lå hver natt hele natten i 7uker på ryggen med noe puter og greier i ryggen,SLÅ DEN :skravle::skravle:

Pga eg hadde vondt i puppene lengggggeeee prøvde eg og ligge på sidene :tristbla:

Skrevet

Ai ai ai ai ai!

Sikkert bare noe siste rester som driver og gror.. Mine er 9uker snart og kjenner og stikking som kommer og går og dunking og allslags :sjenert: synst bare det er bra eg for da vett eg nerver og div driver og finne sammen :sjenert:

Tror ikke du trenger uroe deg :klemmer:

Men fortsetter det og blir vonderer hadde eg ringt klinikken...

Skrevet

Det skal vel være mulig å se hvis man ikke hadde så mye fra før av. Jeg har høyprofil, og det vises nok vil jeg si. Ser man mine pupper fra siden, så står de ganske langt ut fra kroppen, og så er de smale forfra, mens lavprofil er motsatt.

Da står de som regel ikke like langt ut fra kroppen fra siden, men derimot er de bredere og flatere.

Tror det står i papirene hva di har lsgt inn på deg :goodbye:

High profile er høyere og smalere. Eg er smal under brystene så noe annet hadde ikke vert aktuellt. Skulle eg hatt moderat sa han eg bare kunne hatt 200ml...

Skrevet (endret)

Snart 6mnd siden jeg opererte.

Skrev feil i forrige innlegg, mente magen og ikke ryggen :P

Har ikke klart å ligge normalt på magen etter op, kjennes ubehagelig som om det er noe som ligger i veien.

Må ligge litt semi-på-magen, litt sånn alternative måter med dynekanten mellom puppene og sånn for at det skal gå.

Igår da jeg var på spa så var det ikke lett å avlaste, der måtte jeg jo fint ligge på magen. Regner med det er litt derfor egentlig det dunker idag.

Uroer meg absolutt ikke, måtte bare klage litt.

Endret av Avalon
Skrevet

Ai ai ai ai ai!

Det gror seg nok til vil jeg tro.. Men er det ikke lenge sida du opererte nå? Eller ikke lenge da emn en stund.

Skrevet

Snart 6mnd siden jeg opererte.

Skrev feil i forrige innlegg, mente magen og ikke ryggen :P

Har ikke klart å ligge normalt på magen etter op, kjennes ubehagelig som om det er noe som ligger i veien.

Må ligge litt semi-på-magen, litt sånn alternative måter med dynekanten mellom puppene og sånn for at det skal gå.

Igår da jeg var på spa så var det ikke lett å avlaste, der måtte jeg jo fint ligge på magen. Regner med det er litt derfor egentlig det dunker idag.

Uroer meg absolutt ikke, måtte bare klage litt.

Glem det andre innlegget mitt da så ikke detta før etterpå... Jeg lå på magen 4 uker etter op . Det gikk fint det... Elsker ¨ligge på magen.. hehe.. Har ikke kjent noe i ettertid. Men o begynnelsen var det litt "spreng" på morran på en måte, men det gikk seg til etter 15 minutter...

Skrevet

Tror det står i papirene hva di har lsgt inn på deg :goodbye:

High profile er høyere og smalere. Eg er smal under brystene så noe annet hadde ikke vert aktuellt. Skulle eg hatt moderat sa han eg bare kunne hatt 200ml...

Hehe da er jeg sikkert litt bredere enn deg over brystkassa siden jeg fikk 260 moderat sist.. hehe Det var maks.. Nå har jeg høyprofil. De stikker litt mer ut fra kroppen enn moderate. Det ser jeg på mine men jeg har ikke noe polstring over heller..

Skrevet

Jaja, Pearlys. Du trenger ikke irritere deg over venninna di. Fornektelse kalles det - og hun vet det sikkert godt selv. Hun skulle vel gjerne ønske hun var litt mindre, og kan "hevde" seg med de myke puppene sine. La henne få den gleden.

Litt i samme gata som røykere som røyker inne og ikke kan fatte og begripe at det lukter :) (selv om det er to vidt forskjellige ting selvsagt) :)

Ja jeg skjønner hvordan du tenker, men tror ikke hun vil ha mindre selv. Nå er dette min beste vennine å vi deler alt sammen og kjenner hverandre ganske så godt :fnise: Men kjenner jeg på en måte blir såra/irritert når hun på en frekk måte sier til meg at de ikke kjennes ekte ut når de gjør det for meg og sambo. Men som jeg sier til henne, det er jo forskjellig fra person til person hvordan en ekte pupp kjennes. For min ekte pupp var like myk som de er nå før.....huff, kronglete forklart :fnise: Men skjønte hva du mente også. Nei jeg tar aldri opp det tema der, det er det andre eller hun selv som gjør.

Hm, ok, jeg klarer fortsatt ikke helt se det selv jeg da :flau:

Skal jeg tørre å legge inn bilde da? Har ikke tatt så masse med tok ett på den dagen det hadde gått 1 år. Og i begynnelsen da :gjeiper:

Skrevet

Ja jeg skjønner hvordan du tenker, men tror ikke hun vil ha mindre selv. Nå er dette min beste vennine å vi deler alt sammen og kjenner hverandre ganske så godt :fnise: Men kjenner jeg på en måte blir såra/irritert når hun på en frekk måte sier til meg at de ikke kjennes ekte ut når de gjør det for meg og sambo. Men som jeg sier til henne, det er jo forskjellig fra person til person hvordan en ekte pupp kjennes. For min ekte pupp var like myk som de er nå før.....huff, kronglete forklart :fnise: Men skjønte hva du mente også. Nei jeg tar aldri opp det tema der, det er det andre eller hun selv som gjør.

Hm, ok, jeg klarer fortsatt ikke helt se det selv jeg da :flau:

Skal jeg tørre å legge inn bilde da? Har ikke tatt så masse med tok ett på den dagen det hadde gått 1 år. Og i begynnelsen da :gjeiper:

For min del så veit jeg ikke hva som er vanlig mykhet i en pupp. Jeg har kjent på noen pupper.. Men ikke så mange hehe..

SYns du kan legge ut bilde jeg:) Flott å se andres bilder:) Er utrolig hva litt silikon kan gjøre :rødme: :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...