Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar igjen jenter på stikking/iling-problematikken min;) Merkelig nok så ga dette seg så og si rett etter at jeg hadde postet spørsmålet her :fnise: I dag har vært den beste dagen så nå går det vel bare bedre og bedre for hver dag, må bare passe på så jeg ikke blir for ivrig med bæringen fr tidlig:) Fine arr på bildene over her!!

Det blir bedre dag for dag vettu.. Og før du veit ordet av det så er alt tilbake til normalen:)

Takk takk det er mine arr gitt. hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Hei og hopp,

I dag har jeg vært hos kirurgen igjen som har tatt en "titt" på brystene. Jeg vil, som kjent, gjerne ha litt "heng" (dvs- mer definerte under og på sidene - absolutt ikke over). Det han kan gjøre da er å legge inn medium profil, samt bruke mindre størrelse enn de jeg har nå. Jeg har visst ikke så mye vev at store medium-implantater vil ha den effekten jeg ønsker.

Noen her inne som har medium profil på implantatet?

Gjest Sobril
Skrevet

Forøvrig; jeg var litt "grinete" fordi kirurgen min ikke brukte forskjellig størrelse på implantatet. Han forklarte meg at når det i utg.punktet var så liten forskjell på puppene mine så hadde det ikke noe å si. Det som KAN skje når man bruker forskjellig størrelse er at det største implantatet setter seg høyere på brystet (hvis dere skjønner?)

Skrevet

Hei og hopp,

I dag har jeg vært hos kirurgen igjen som har tatt en "titt" på brystene. Jeg vil, som kjent, gjerne ha litt "heng" (dvs- mer definerte under og på sidene - absolutt ikke over). Det han kan gjøre da er å legge inn medium profil, samt bruke mindre størrelse enn de jeg har nå. Jeg har visst ikke så mye vev at store medium-implantater vil ha den effekten jeg ønsker.

Noen her inne som har medium profil på implantatet?

Medium er vel det samme som moderat tenker jeg. Det hadde jeg før. Hadde ikke noe heng da heller, men jeg har jo ikke noe pupp fra før av. Har du tenkt til å fikse på de igjen?

Skrevet

Godemine har vel moderat profil? Hun har fin heng på de.

Jeg skal også ha moderat profil, men det er ikke før til onsdag så jeg vet ikke om jeg får fin heng før om en stund ;)

Upps, kjedelig hvis det største implantatet setter seg høyere på brystet ja. Men kan det være noen fare for det med en forskjell på 20 ml?

Skrevet

Tips til god og støttende sportsbh som finnes i SVART??

Må finne en til å ha under kjolen jeg skal ha på i et bryllup..hurra for spisspupper i fin kjole :enig: Snakket forresten med en lege på nobel klinikk som sa det var greit om jeg tok av nedpressbåndet en halv dag (finner jo ikke kjoler som kan skjule det på noen bra måte) så lenge jeg brukte en sportsbh under og at puppene ikke ble presset oppover i kjolen. Tenkte det kunne være greit å vite for dere andre som også er så heldige og måtte gå med nedpressbånd/brystbånd.. :)

Skrevet

Må finne en til å ha under kjolen jeg skal ha på i et bryllup..hurra for spisspupper i fin kjole :enig: Snakket forresten med en lege på nobel klinikk som sa det var greit om jeg tok av nedpressbåndet en halv dag (finner jo ikke kjoler som kan skjule det på noen bra måte) så lenge jeg brukte en sportsbh under og at puppene ikke ble presset oppover i kjolen. Tenkte det kunne være greit å vite for dere andre som også er så heldige og måtte gå med nedpressbånd/brystbånd.. :)

hei detter er den man får på fornebuklinikken ; ) finnes i svart ser jeg : )

http://triumph.timarco.no/Producteb6c1acb-e881-49d9-9ba1-87eaeefe4a43.aspx

Skrevet

Du også må ha nedpressbånd? Jeg sitter med det nå, men har du det veldig stramt? Jeg tørr ikke sette det for stramt (sånn kirurgen egentlig sa jeg skulle) fordi da svir det og er helt forjævlig i venste bryst, samtidig som at det gjør vondt i ryggen og pustebesvær :/ Får ihvertfall IKKE sove med den så stramt, så jeg er igrunn ganske redd for at dette nå ikke funker som det skal..

Dessuten sa kirurgen at jeg skal ta av meg teipen om 1 uke, og ikke bytte til noen ny? Det er 8 dager siden jeg opererte.. Skulle bare bruke nedpressbånd, og ingenting annet, ingen teip ingenting.. What? Syns jeg høres litt skummelt ut.. Og dette båndet må jeg ha i 4 uker, dag og natt..

Skrevet

Du også må ha nedpressbånd? Jeg sitter med det nå, men har du det veldig stramt? Jeg tørr ikke sette det for stramt (sånn kirurgen egentlig sa jeg skulle) fordi da svir det og er helt forjævlig i venste bryst, samtidig som at det gjør vondt i ryggen og pustebesvær :/ Får ihvertfall IKKE sove med den så stramt, så jeg er igrunn ganske redd for at dette nå ikke funker som det skal..

Dessuten sa kirurgen at jeg skal ta av meg teipen om 1 uke, og ikke bytte til noen ny? Det er 8 dager siden jeg opererte.. Skulle bare bruke nedpressbånd, og ingenting annet, ingen teip ingenting.. What? Syns jeg høres litt skummelt ut.. Og dette båndet må jeg ha i 4 uker, dag og natt..

Ingen teip?? Hmm det er jo det som hjelper til å gjøre arrene pene.

Skrevet

Hei alle sammen her inne!!

Tør endelig å ta det store steget å skrive til dere her inne, har leeenge bare vært innom og fulgt med og lest her. (mye interessant og lærerikt!)

Jeg har vurdert opp og ned i noen år nå om jeg skal ta det store steget å få lagt inn silikon jeg også..

Har vært to plasser til konsultasjon i Bergensområdet, men har ikke bestemt meg enda.

Skal til den tredje nå snart.

Noen her inne som har operert seg i Bergensområdet og har anbefalinger å komme med til meg?

Sitter med en del tanker og spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på her.

Hvordan er brystene å ta på når man har silikon?

Er det noen her som angrer?

Visst jeg skal ta, blir det under muskel og det virker som om det er meget smertefullt, stemmer dette?

Hvor lang tid etterpå tar det før man kan fungere som normalt igjen?

og et spm til; Hvor lang tid tar det før puppene blir ok igjen, visst man tar det nå i sommer, kan jeg fremdeles gå med singlet uten at puppene er kjempehoven og slikt?

Håper noen tar seg tid til å svare meg..

Gjest Sobril
Skrevet

Medium er vel det samme som moderat tenker jeg. Det hadde jeg før. Hadde ikke noe heng da heller, men jeg har jo ikke noe pupp fra før av. Har du tenkt til å fikse på de igjen?

Jeg mente moderat. Liker ikke at det er så mye volum på toppen. Ja, jeg har tenkt til å fikse litt på dem. De er flotte, jøss, men jeg er et petimeter uten like. Jeg er tross alt 36 år, og synes det er snodig og ha et par pupper ei på 17 kunne hatt.

Eneste måten å gi meg litt "heng" er å gå for en mindre størrelse og altså moderat profil. Fikk forresten sett før-bildene av meg da jeg var til konsultasjon. Hadde glemt hvor små de var :gjeiper:

Skrevet

Tør endelig å ta det store steget å skrive til dere her inne, har leeenge bare vært innom og fulgt med og lest her. (mye interessant og lærerikt!)

Jeg har vurdert opp og ned i noen år nå om jeg skal ta det store steget å få lagt inn silikon jeg også..

Har vært to plasser til konsultasjon i Bergensområdet, men har ikke bestemt meg enda.

Noen her inne som har operert seg i Bergensområdet og har anbefalinger å komme med til meg?

Visst jeg skal ta, blir det under muskel og det virker som om det er meget smertefullt, stemmer dette?

og et spm til; Hvor lang tid tar det før puppene blir ok igjen, visst man tar det nå i sommer, kan jeg fremdeles gå med singlet uten at puppene er kjempehoven og slikt?

Vell, jeg opererte for 8 snart 9 dager siden, og mine pupper er fortsatt veldig harde og ubevegelige, så det tar nok litt tid før de begynner å bli litt myke og bevegelige. Når jeg tar på meg bh'er for å prøve, så ser det helt rart ut, fordi puppene er så harde og har "annen form" enn bhene ;P må nesten bli litt myke osv før de tilpasser seg bh-formene.

Er enda litt hoven, men gjør ikke så veldig vondt. Først natt til idag kunne jeg ligge uten masssssse puter bak ryggen, men må fortsatt bare ligge på ryggen, hvis jeg ligger på sidene, gjør det vondt..

Man må uansett bruke sports-bh eller nedpressbånd de første ukene (4-8 uker) og med nedpressbånd ser det bare helt teit ut både i genser og tshorter, må bruke ganske store klær for at nipplene ikke skal tyte ut. Og med sports-bh får du veldig spisse pupper, som heller ikke er særlig fint. Så du må nesten regne med at det tar litt tid før du kan få "fine" og pupper du kan "forme" i bhene osv :)

Skrevet

Mine pupper er veldig myke og bevegelige. Opererte meg 1. Juni.

La over muskel og hadde litt pupp fra før, så det har kanskje noe å si.

Bruker vanlig singlett allerede. Det man sier at puppene blir spisse i sportsbh tror jeg kommer ann på bhen, mine blir apsolutt ikke spisse bare veldig presset sammen (egentlig veldig runde) hvis noen forstod noe av det :)

Skrevet

Godemine har vel moderat profil? Hun har fin heng på de.

Jeg skal også ha moderat profil, men det er ikke før til onsdag så jeg vet ikke om jeg får fin heng før om en stund ;)

Upps, kjedelig hvis det største implantatet setter seg høyere på brystet ja. Men kan det være noen fare for det med en forskjell på 20 ml?

mye mulig :) aner faktisk ikke hvordan profil de er. Har egentlig aldri satt meg inn i det med forskjellige typer, men tror mine er runde .. eller ikke .. hehe, nei jeg aner ikke.

Uansett den " hengen" vil man lettere få hvis man har litt pupp fra før ( og sikkert enda lettere hvis man faktisk har litt heng på de puppene man hadde fra før).

Skrevet

Jupps!

Har bittelitt heng på det lille som er, så jeg håper, håper de vil henge litt. Rund, moderat profil er det jeg skal ha. (De som ikke er runde er anatomiske, altså dråpeformet.) Høyprofil mener jeg er smalere enn moderat. Lav er vel enda bredere da? Tror ikke den er så vanlig.

Dæven døtte! 4 dager igjen..............weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Bare gleder meg jeg. Det må jo være helt merkelig å gå inn der med tyttebær og komme ut igjen noen timer etterpå med skikkelige pupper :) :) :) :)

Gjest Sobril
Skrevet

Høyprofilen er, som navnet tilsier, ca. 8 mm høyere enn en moderat profil, og 3-4 mm mindre i diameter. Dette i 200 ml.

Skrevet

Hei hei og :velkommen: hit.

Eg angrer ikke et sekund. Kunne gjort det om igjen og om igjen!!! Er såååå verdt hvert øre seriøst :sexy: Så godt og endelig ha litt pupper om du skjønner. Ikke leve med bher med innlegg i hele tiden og ikke passe trekantbikini osv. Nei kjør på du :danser:

Hmmm eg la under og hadde vondt ganske leeenge,men er en av dem her inne som har hatt mest vondt vil eg tro. hehe..

Var ubehagelig og kjøre bil 3uker etter op og måtte ha hjelp til og dra ned buksene ved dogåing,hjelp til og holde et glass når eg skulle drikke osv. Det varte i 4-5dager sp ble det bedre etterhvert :tongue: Mine pupper er straks 9uker og først nå kjenner eg at eg beg og leve normalt igjen.

MMMEEEENNNNNN det er SÅÅÅÅÅ verdt det :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Jupps!

Har bittelitt heng på det lille som er, så jeg håper, håper de vil henge litt. Rund, moderat profil er det jeg skal ha. (De som ikke er runde er anatomiske, altså dråpeformet.) Høyprofil mener jeg er smalere enn moderat. Lav er vel enda bredere da? Tror ikke den er så vanlig.

Dæven døtte! 4 dager igjen..............weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Bare gleder meg jeg. Det må jo være helt merkelig å gå inn der med tyttebær og komme ut igjen noen timer etterpå med skikkelige pupper :) :) :) :)

Ja bare gled deg du :klemmer: Gleder oss til og få bilder når du er ferdig op :gjeiper: Om du vil legge ut da...

Kunne fint gjort det igjen og eg hadde vondt..

Kanskje når det har gått 10år så tar eg ut di gammle og legger inn større. Er jo det eg vil. Ha større en nå men tar tid og spare så mye penger :sjenert:

Skrevet

Mine pupper er veldig myke og bevegelige. Opererte meg 1. Juni.

La over muskel og hadde litt pupp fra før, så det har kanskje noe å si.

Bruker vanlig singlett allerede. Det man sier at puppene blir spisse i sportsbh tror jeg kommer ann på bhen, mine blir apsolutt ikke spisse bare veldig presset sammen (egentlig veldig runde) hvis noen forstod noe av det :)

Mine er snart 9uker og først nå er det teikn til litt dinsing om du skjønner når eg hopper litt opp og ned. Hehe.. Var harde vellllddig lenge..

Mine er og runde og absolutt ikke spisse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...