Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her kommer bilde av arrene mine.. Bildene jeg tar på badet blir alltid gule men ikke bry dere om det.. hehe... Under arret er en skygge assa det er ikke rødt eller noe.. Ser litt teit ut. Men jeg hadde bare mobilkamera for det andre mitt ligger hos foreldra mine :gjeiper:

Oi, bildet blir gigasvært når man trykker på det, men jeg får ikke fiksa det.

Endret av JaneDoe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppeteiptørking pågår he he I dag kunne jeg endelig dusje hele meg ! Fantastisk deilig : ) Ellers er alt bra her ,ikke tatt smertestillende siden tirsdag kveld ,håper alt er bra med dere andre nyopererte :)

Skrevet

Puppeteiptørking pågår he he I dag kunne jeg endelig dusje hele meg ! Fantastisk deilig : ) Ellers er alt bra her ,ikke tatt smertestillende siden tirsdag kveld ,håper alt er bra med dere andre nyopererte :)

Så bra.. Hehe teipen tørker fort med føner da:)

Skrevet

Liinni: hvis man har lite underhudsfett kan det være penere å legge under muskel, for da vises ikke toppen av implantatet så godt. Kirurgen min sa at noen legger bare over, noen legger bare under, han gjør litt begge deler, men jeg har nok underhudsfett, så på meg ble det over.

Jeg har også lyst på c, skal legge inn mest sannsynlig 260 og 280 (litt størrelsesforskjell). Jeg har vingla fælt, hadde også god tid. Veldig enig i at jeg ikke vil det skal lyse silikon, men samtidig er det greit å få litt igjen for penga :)

NÅ ER DET 5 DAGER IGJEN!!!!

Oj, bare 5 dager igjen, spennende!! Begynner nervene å krype frem eller? Det tror jeg iverfall de kommer til å gjøre hos meg når operasjonen nærmer seg :fnise:

Har ikke mye underhusfett nei, men leste i begynnelsen av denne tråden at det kan lønne seg å plassere implantatet over muskelen dersom man trener brystmuskelen mye. Er på treningssenteret 4-5 ganger i uka, så sånn sett kan det vell også lønne seg?

Hvordan cup har du nå da? Og hvor høy og tung er du? :)

Skrevet

Her kommer bilde av arrene mine.. Bildene jeg tar på badet blir alltid gule men ikke bry dere om det.. hehe... Under arret er en skygge assa det er ikke rødt eller noe.. Ser litt teit ut. Men jeg hadde bare mobilkamera for det andre mitt ligger hos foreldra mine :gjeiper:

Det så jo kjempebra ut. :D Kommer ikke til å være mye synlige de der når de har grodd helt. :)

Skrevet

Oj, bare 5 dager igjen, spennende!! Begynner nervene å krype frem eller? Det tror jeg iverfall de kommer til å gjøre hos meg når operasjonen nærmer seg :fnise:

Har ikke mye underhusfett nei, men leste i begynnelsen av denne tråden at det kan lønne seg å plassere implantatet over muskelen dersom man trener brystmuskelen mye. Er på treningssenteret 4-5 ganger i uka, så sånn sett kan det vell også lønne seg?

Hvordan cup har du nå da? Og hvor høy og tung er du? :)

Jeg trener 4 ganger i uka , styrketrening med frivekter og kirurgen min sa at det ikke hadde noe å si. Jeg skal ikke akkurat bli bodybuilder heller.. hehe.. Er man avhengig av en veldig sterk brystmuskel så anbefaler de å legg over. Jeg er valdig glad jeg la under for da slipper jeg den "bråe" overgangen fra brystkassa til puppen. Hehe men det er litt smaksak på vil jeg tro.

Skrevet

Det så jo kjempebra ut. :D Kommer ikke til å være mye synlige de der når de har grodd helt. :)

Nei de er kjempefine syns jeg. Enda finere er de i virkligheten uten det gule lyset. haha...

Skrevet

Hehe ja fin blogg... På bølgelengde med meg.. hehe... Skal skifte teip i morra. Eller kasnkje etterpå.. hehe.. SKal legge ut bilder da..

Skal skifte en gang i uka jeg å (ikke noe oftere), men de skulle sitte på i 2 uker uten å tas av først.

flott blogg :klemmer: Meeeen har du fått sett bildene eg sendte på mail til deg?? vil og ha av dine :gjeiper:

Skrevet

Et lite spørsmål jenter: Får sinnsykt sting,ilendesmerte,svie (klarer ikke helt forklare det) hvis jeg gjør noen bevegelser. Dette får jeg bare i den ene puppen, den andre har vært så og si smertefri hele veien. Smerten er værst midt i brystvorten(?) Men tror dere det er stingene som gjør vondt og at det er nervebaner eller noe som gjør at det gjør vondt i brystvorta? Det kan svi i noen minutter etterpå..

Helt normalt... er nok bare nerver...

Skrevet

Tror kanskje jeg ønsker en stor B cup, eller liten C - noe i den retningen. 280 ml høres greit ut for min del tror jeg. Ååå, er så vanskelig å forestille seg hvordan det blir å se ut etterpå :sukk: Har jo ikke time før torsdag 2. september da, så har jo god tid å tenke meg om angående hvor mye og hvordan jeg vil gjøre det:)

wow, ville du egentlig ha 450 - 500 ml? blir ikke det veeeldig stort da? om vi er på ca samme størrelse i utgangspunktet :jepp: Vil ikke at det skal vises skikkelig godt at jeg har implantater, men vil ha litt igjen for penga :lur: hihi..

Hvorfor velger dere alle å legge protesen under muskelen? Hos Klinikk Stokkan hvor jeg skal få utført operasjonen, opererer de kun inn protesen over muskelen.

Tror den str hadde blitt sykt fin eg.. Ser du på di svenske sidene legger alle inn så mye.. Og di ser bare rålekkre ut :sjenert: Vil jo ha litt valuta for penga og om du skjønner og eg elsker stooore pupper uansett... :gjeiper:

Skrevet

Utrolig flotte arr,fy flate :gjeiper:

Skrevet

Liinni: er 160 og akkurat nå 54,5 kg. Har 75 a, ikke alltid de fylles ut. Har ikke nerver, gleder meg bare sinnsykt.

Pluske: hvilke svenske sider er det?

Skrevet

Liinni: er 160 og akkurat nå 54,5 kg. Har 75 a, ikke alltid de fylles ut. Har ikke nerver, gleder meg bare sinnsykt.

Pluske: hvilke svenske sider er det?

Hetter Plastiskkirurgi tror eg bare :fnise: Er medlem der eg og men måtte vere medlem i et par mnd og svare på nesten 150innlegg før eg fikk se bilder så skal du se bilder der må du vere tålmodig :fnise:

Men som sakt alle er små "perfekte" med laaangt hår og støpte negler osv og stooore pupper :fnise: Skikkelig forfengelige jenter di der svenske asså :fnise:

Skrevet

Noen andre som sliter med kalde pupper? :sjenert: Vurderer og begynne med ullundertøy nå midt på sommeren seriøst... stakker kalde puppeguriene mine :gjeiper:

Skrevet

Oki, nei det gidder jeg ikke. Skal jo få mine til onsdag :)

Skrevet

Utrolig flotte arr,fy flate :gjeiper:

Ja det gror godt her gitt.. hehe... Jammen er det bra:)

Skrevet

Noen andre som sliter med kalde pupper? :sjenert: Vurderer og begynne med ullundertøy nå midt på sommeren seriøst... stakker kalde puppeguriene mine :gjeiper:

Hehe nei, men på Fornebuklinikken sine sider står det at noen kan lettere fryse på puppene etter op.. Veit ikke om det er livsvarig assa.

Skrevet

Hehe nei, men på Fornebuklinikken sine sider står det at noen kan lettere fryse på puppene etter op.. Veit ikke om det er livsvarig assa.

Okey da så.. Bare det ikke er noe gale så...

Har du sett bildene Janedoe????

Skrevet

Takk for svar igjen jenter på stikking/iling-problematikken min;) Merkelig nok så ga dette seg så og si rett etter at jeg hadde postet spørsmålet her :fnise: I dag har vært den beste dagen så nå går det vel bare bedre og bedre for hver dag, må bare passe på så jeg ikke blir for ivrig med bæringen fr tidlig:) Fine arr på bildene over her!!

Skrevet

Okey da så.. Bare det ikke er noe gale så...

Har du sett bildene Janedoe????

Så på bildene ja.. Fine de... Du var avlogga på facern i går etter at jeg så på de.. hehe...

Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke ville hatt noe større. Det blir veldig unaturlig.. hehe Men hver sin smak da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...