Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg tok en rask dusj etter dag 4 ja når bandasjen var av..

Skulle ikke løfte armene før 6uker eg men gjorde det leeenge før. Hadde ikke så mye valg. Løftet tungt gjorde eg og etter 2uker. Har en datter på 1år som er 10kg...

eg var dårlig lenge. Var ubehag og kjøre bil di 3første ukene og eg gjorde det kun 2ganger på den lange tiden.

Var sårt og ømt når eg skulle gire...

Takk for svar allesammen:) Men uff så kjipt at det kan ta så lang tid før man kan kjøre bil osv greit. Jeg skal være alene i 4dager med våres to små barn om 3uker, da blir det mye bilkjøring og løfting alene..håper det skal gå greit, har tatt under muskel. Må bare ta det skikkelig rolig nå som jeg kan mao. og håpe på at det øker farten på bedringsprosessen :jepp: I morgen er det duket for en dusj-hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til alle med ferske pupper :)

Om 12 dager er det jeg som er nyoperert, og må innrømme at jeg gruer meg litt..... Men snakka med kirurgen i dag og fikk svar på mange spørsmål, og sitter igjen med en god følelse etter samtalen.

Blir mest sannsynlig under muskel, så jeg håper det ikke blir for tøft med hjemreisen dagen etter.

Har bestilt flybiletter og hotellrom og undertegna kontrakten nå, så nå er det ingen vei tilbake!!

Skrevet

Gratulerer til alle med ferske pupper :)

Om 12 dager er det jeg som er nyoperert, og må innrømme at jeg gruer meg litt..... Men snakka med kirurgen i dag og fikk svar på mange spørsmål, og sitter igjen med en god følelse etter samtalen.

Blir mest sannsynlig under muskel, så jeg håper det ikke blir for tøft med hjemreisen dagen etter.

Har bestilt flybiletter og hotellrom og undertegna kontrakten nå, så nå er det ingen vei tilbake!!

Såå gøy for deg :klemmer: Litt mesunnelig på deg selv om eg er ferdig :gjeiper: Er så gøy og endelig få pupper. Kunne gjort det igjen og igjen... Godt du har en god tone med kirurgen...

Skrevet

Pluske, har du vært på sånn kontroll time hos legen? Isåfall hva sa han angående ripplingen??

Skrevet

Pluske, har du vært på sånn kontroll time hos legen? Isåfall hva sa han angående ripplingen??

Takk for at du spør men har ikke vert enda :klemmer: Skal om 2uker.. Gleder meg og høre hva han sier..

Kjenner det kjempe godt på begge innsidene.. Kjenner eg goooodt etter kjenner eg det rundt resten av puppa og :tristbla:

Men ser det ikke enda...

Skrevet

Idag har jeg vært å prøvd litt bh'er jenter. 3 uker etter operasjon idag, og fortsatt tre uker til før jeg kan bruke noe annet, men jeg måtte bare prøve litt å se. Var så spent på størrelsen. Brukte jo c før operasjonen, og la inn 310 og 360cc. Jeg dro med meg to bher i d-cup og to bher i e cup inn i prøverommet. Den ene i d var for liten, den andre i d passa, den ene i e passa, og den ene i e var for stor. :P Men av de to som passet så synes jeg den i e-cup var mer behagelig å ha på. Men jeg er vel kanskje en liten e-cup da? Får prøve litt mer etterhvert. :P Og så er det kanskje litt forskjell på bhene også. :) Gleder meg til jeg kan begynne med spilebher igjen jeg. :)

Skrevet

Idag har jeg vært å prøvd litt bh'er jenter. 3 uker etter operasjon idag, og fortsatt tre uker til før jeg kan bruke noe annet, men jeg måtte bare prøve litt å se. Var så spent på størrelsen. Brukte jo c før operasjonen, og la inn 310 og 360cc. Jeg dro med meg to bher i d-cup og to bher i e cup inn i prøverommet. Den ene i d var for liten, den andre i d passa, den ene i e passa, og den ene i e var for stor. :P Men av de to som passet så synes jeg den i e-cup var mer behagelig å ha på. Men jeg er vel kanskje en liten e-cup da? Får prøve litt mer etterhvert. :P Og så er det kanskje litt forskjell på bhene også. :) Gleder meg til jeg kan begynne med spilebher igjen jeg. :)

Ja du blir nok en e vil eg tro når du hadde c før op :) Og du har jo tross alt lagt inn over 300ml og så... Gler meg og til spilebh,åhhh... Mine pupper er 8uker og 2dager :rødme:

Skrevet

Arrene blir fort finere også synes jeg. :) Bra fornøyd altså når de ser så bra ut etter bare tre uker. Bedret seg masse bare den siste uka. :)

arrsammenligning2.jpg

Skrevet

Arrene blir fort finere også synes jeg. :) Bra fornøyd altså når de ser så bra ut etter bare tre uker. Bedret seg masse bare den siste uka. :)

arrsammenligning2.jpg

Så fine arrene dine er.. Skal prøve å husker å ta bilde når jeg skal skifte teip. Gadd ikke å gjøre det i dag.. Gidder ikke skifte så ofte for da blir huden min så sår :( Litt sensitiv.. :P

Går det bra med deg ellers da? Var på bloggen din i går:) Fin blogg syns jeg. Følger deg via facebook å.. Så nå er jeg stalker.. haha.. Neida, men du hadde mange gode tips.. Du må svare på det jeg har spurt deg om på facern da :)

Skrevet

Så fine arrene dine er.. Skal prøve å husker å ta bilde når jeg skal skifte teip. Gadd ikke å gjøre det i dag.. Gidder ikke skifte så ofte for da blir huden min så sår :( Litt sensitiv.. :P

Går det bra med deg ellers da? Var på bloggen din i går:) Fin blogg syns jeg. Følger deg via facebook å.. Så nå er jeg stalker.. haha.. Neida, men du hadde mange gode tips.. Du må svare på det jeg har spurt deg om på facern da :)

Så gøy at du liker bloggen min. :) Gøy med nye tilhengere. Hehe...

Svarte deg på face nå. :) Og vi må jo få se bilder av arrene dine også, du som skryter sånn av de. :) Hehe... Jeg skifter teip en gang i uka. Idag var tredje gang jeg skifta den.

Skrevet

Hei og :velkommen: sååå masse hit..

Altid kjekt med nye medlemmer i booboiwille :sexy::sexy:

Har og lagt inn under brystet. Var ikke snakk om så mye annet.

Hadde og en acup og la inn 300ml og blir nok en dcup ser det ut som. Har lagt ut bilder her så du kan se.

Har og sett at arrene blir veldig lite synlige når du legger i vorten men kirurgen sa til meg at arrene blir nesten usynlige når du legger under og :ball: Har hørt du kutter så mye i forbindelse med amming når du legger via brystvorten.

Hvor høy og tung er du da? :klemmer:

taaakk :rødme:

jaaa, ble veldig usikker nå altså.. som legen sa er det mitt eget valg hvor jeg velger å gå inn, men etter å ha lest her er det jo tydelig at flertallet får lagt inn under brystet. HJeeelp :fnise:

Er 168 høy og veier ca. 56 kg. Og som tidligere sagt har jeg nå en A cup, og legen foreslo en B cup med ca. 250 ml + -. Hvordan høres dette ut syns dere? Tror jeg vil ha litt mer kanskje? :lur:

Skrevet

taaakk :rødme:

jaaa, ble veldig usikker nå altså.. som legen sa er det mitt eget valg hvor jeg velger å gå inn, men etter å ha lest her er det jo tydelig at flertallet får lagt inn under brystet. HJeeelp :fnise:

Er 168 høy og veier ca. 56 kg. Og som tidligere sagt har jeg nå en A cup, og legen foreslo en B cup med ca. 250 ml + -. Hvordan høres dette ut syns dere? Tror jeg vil ha litt mer kanskje? :lur:

Okey vi er ganske like i str :klemmer: Eg la inn 300ml og blir nok en d så ønsker du b er nok 250ml nok :) Men eg ville ha så stor så mulig :ler: Fikk ikke plass til mer en 300ml. Va igrunnen meningen eg skulle ha 280ml. Hadde eg fått akkurat det eg ville hatt ville eg hatt 450-500ml....

Skrevet

arrsammenligning2.jpg

Flotte arr det der :klemmer::klemmer: Og enda finere blir dem...

Skrevet

Så gøy at du liker bloggen min. :) Gøy med nye tilhengere. Hehe...

Svarte deg på face nå. :) Og vi må jo få se bilder av arrene dine også, du som skryter sånn av de. :) Hehe... Jeg skifter teip en gang i uka. Idag var tredje gang jeg skifta den.

Hehe ja fin blogg... På bølgelengde med meg.. hehe... Skal skifte teip i morra. Eller kasnkje etterpå.. hehe.. SKal legge ut bilder da..

Skal skifte en gang i uka jeg å (ikke noe oftere), men de skulle sitte på i 2 uker uten å tas av først.

Skrevet

Jeg vil også lese bloggen din! :) Hva er adressen?

:popcorn:

Skrevet

Jeg vil også lese bloggen din! :) Hva er adressen?

:popcorn:

HUn har lagt den ut her før så da regner jeg med at det er greit å legge den ut for henne.. Her er den

Skrevet

Et lite spørsmål jenter: Får sinnsykt sting,ilendesmerte,svie (klarer ikke helt forklare det) hvis jeg gjør noen bevegelser. Dette får jeg bare i den ene puppen, den andre har vært så og si smertefri hele veien. Smerten er værst midt i brystvorten(?) Men tror dere det er stingene som gjør vondt og at det er nervebaner eller noe som gjør at det gjør vondt i brystvorta? Det kan svi i noen minutter etterpå..

Skrevet

Okey vi er ganske like i str :klemmer: Eg la inn 300ml og blir nok en d så ønsker du b er nok 250ml nok :) Men eg ville ha så stor så mulig :ler: Fikk ikke plass til mer en 300ml. Va igrunnen meningen eg skulle ha 280ml. Hadde eg fått akkurat det eg ville hatt ville eg hatt 450-500ml....

Tror kanskje jeg ønsker en stor B cup, eller liten C - noe i den retningen. 280 ml høres greit ut for min del tror jeg. Ååå, er så vanskelig å forestille seg hvordan det blir å se ut etterpå :sukk: Har jo ikke time før torsdag 2. september da, så har jo god tid å tenke meg om angående hvor mye og hvordan jeg vil gjøre det:)

wow, ville du egentlig ha 450 - 500 ml? blir ikke det veeeldig stort da? om vi er på ca samme størrelse i utgangspunktet :jepp: Vil ikke at det skal vises skikkelig godt at jeg har implantater, men vil ha litt igjen for penga :lur: hihi..

Hvorfor velger dere alle å legge protesen under muskelen? Hos Klinikk Stokkan hvor jeg skal få utført operasjonen, opererer de kun inn protesen over muskelen.

Skrevet

Liinni: hvis man har lite underhudsfett kan det være penere å legge under muskel, for da vises ikke toppen av implantatet så godt. Kirurgen min sa at noen legger bare over, noen legger bare under, han gjør litt begge deler, men jeg har nok underhudsfett, så på meg ble det over.

Jeg har også lyst på c, skal legge inn mest sannsynlig 260 og 280 (litt størrelsesforskjell). Jeg har vingla fælt, hadde også god tid. Veldig enig i at jeg ikke vil det skal lyse silikon, men samtidig er det greit å få litt igjen for penga :)

NÅ ER DET 5 DAGER IGJEN!!!!

Skrevet

Et lite spørsmål jenter: Får sinnsykt sting,ilendesmerte,svie (klarer ikke helt forklare det) hvis jeg gjør noen bevegelser. Dette får jeg bare i den ene puppen, den andre har vært så og si smertefri hele veien. Smerten er værst midt i brystvorten(?) Men tror dere det er stingene som gjør vondt og at det er nervebaner eller noe som gjør at det gjør vondt i brystvorta? Det kan svi i noen minutter etterpå..

Det kan høres ut som om det er nervebaner eller noe i den duren. Jeg hadde det ikke sånn selv men har lest en del som har hatt det sånn. Tenkt på alt som ksal fikses igjen etter at de har lagt det lille snittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...