JaneDoe Skrevet 23. juni 2010 #11541 Skrevet 23. juni 2010 Under der man skriver står det Legg til vedlegg.. Trykk på knappen under der.. Klikk for å legge ved filer...
Merete M Skrevet 23. juni 2010 #11542 Skrevet 23. juni 2010 Der er de. Venstre er litt rar, men den er mer hoven også, så det går seg vell til håper jeg :P Hva syns dere? Vær helt ærlig!!
JaneDoe Skrevet 23. juni 2010 #11543 Skrevet 23. juni 2010 (endret) Der er de. Venstre er litt rar, men den er mer hoven også, så det går seg vell til håper jeg :P Hva syns dere? Vær helt ærlig!! Syns de så kjempefine ut jeg SÅ brun du er da MISUNNELIG jeg.. hehe.. Hva syns du om de selv da? Fornøyd hittil? Endret 23. juni 2010 av JaneDoe
Merete M Skrevet 23. juni 2010 #11544 Skrevet 23. juni 2010 Syns de så kjempefine ut jeg SÅ brun du er sa MISUNNELIG jeg.. hehe.. Hva syns du om de selv da? Fornøyd hittil? Takk Hehe, nja, er vell mer gulfargen på tshorta, og lyset på badet som gjør det tror jeg :P Joda, jeg er fornøyd, man ser ikke forskjellen så mye in real life men, venstre er litt mer hovent så Må bruke nedpressbånd. Men en eller annen jævel klarte å løpe RETT INNI VENSTRE PUPP på Oslo S iste. FYFAEN så redd jeg var. Nå er jeg sår å alt. Så må ta en liten pause til ikveld, gjør altfor vondt i venstre, hvis ikke.. Faen så redd jeg ble da det skjedde :S HMed skuldra rett i puppen, hardt!
JaneDoe Skrevet 23. juni 2010 #11545 Skrevet 23. juni 2010 Takk Hehe, nja, er vell mer gulfargen på tshorta, og lyset på badet som gjør det tror jeg :P Joda, jeg er fornøyd, man ser ikke forskjellen så mye in real life men, venstre er litt mer hovent så Må bruke nedpressbånd. Men en eller annen jævel klarte å løpe RETT INNI VENSTRE PUPP på Oslo S iste. FYFAEN så redd jeg var. Nå er jeg sår å alt. Så må ta en liten pause til ikveld, gjør altfor vondt i venstre, hvis ikke.. Faen så redd jeg ble da det skjedde :S HMed skuldra rett i puppen, hardt! Uff sikkert ikke noe godt... Kjipt med nedpressbånd da.. Har ikke brukt det selv men ser her inne at alle klager over det. hehe.. Men sånn er det bare.. hehe..
Liinni Skrevet 23. juni 2010 #11546 Skrevet 23. juni 2010 Hei alle :rødme: Nå har ikke jeg lest gjennom alle (578) sidene på denne tråden, men det virker som om de aller fleste her inne har fått lagt protesen inn under brystet, og ikke "via" brystvorten? Har vært hos konsultasjonstime hos Klinikk Stokkan i Trondheim, og har fått time 2. september. Per dags dato har jeg en A cup, og legen foreslo en B cup (tror jeg skal be om en stor B? ). Uansett, legen hos Klinikk Stokkan sa at de alltid legger inn protesen over muskelen - og at man selv kunne velge om man vil ha den inn "via" brystvorten eller under brystet, og at arrene gjerne ble mindre dersom man la protesen inn via brystvorten. Noen som har erfaringer og dele når det gjelder dette? Speeeent
JaneDoe Skrevet 23. juni 2010 #11547 Skrevet 23. juni 2010 Hei alle :rødme: Nå har ikke jeg lest gjennom alle (578) sidene på denne tråden, men det virker som om de aller fleste her inne har fått lagt protesen inn under brystet, og ikke "via" brystvorten? Har vært hos konsultasjonstime hos Klinikk Stokkan i Trondheim, og har fått time 2. september. Per dags dato har jeg en A cup, og legen foreslo en B cup (tror jeg skal be om en stor B? ). Uansett, legen hos Klinikk Stokkan sa at de alltid legger inn protesen over muskelen - og at man selv kunne velge om man vil ha den inn "via" brystvorten eller under brystet, og at arrene gjerne ble mindre dersom man la protesen inn via brystvorten. Noen som har erfaringer og dele når det gjelder dette? Speeeent Velkommen hit. Jeg har ingen erfaring med å legge via brystvorten siden det aldri var noe spm på min klinikk. Mine er for små uansett. hehe.. De må visst være en viss størrelse. Jeg la inn iva folden under brystet. Jada folden som da ikke var der.. hehe.. menmen... Mine er er så å si usynlige og mine pupper er 3 uker gamle. De kommer ikke til å være sjenerende. Jeg syns også det høres "skummelt" ut å legge inn via brystvorten. Sikkert fordi de skjærer rundt hele vorta :P Men jeg har sett arr etter noen som har lagt inn sånn og de er så å si usynlige:) Men det anbefales ikke om man skal amme seinere siden det kan skade melkegangene mener jeg å ha lest ett sted. Lykke til med valg. Hvor mye skal du legge inn?
Pearlys Skrevet 23. juni 2010 #11548 Skrevet 23. juni 2010 Liinni: Det kan bli verre med tanke på amming via brysvorten, jeg har ikke villet valgt det vertfall.
Pearlys Skrevet 23. juni 2010 #11549 Skrevet 23. juni 2010 Der er de. Venstre er litt rar, men den er mer hoven også, så det går seg vell til håper jeg :P Hva syns dere? Vær helt ærlig!! Akkurat slik så mine ut rett etter OP, bare at den ene var skikkelig rund i formen og den andre heelt annerledes. Jeg hadde jo helt fnatt trodde de kom til å bli superstygge Men la i 30 g mer i den minste så ble rar form i begynnelsen. Men nå i dag nøyaktig 1 år siden så er de så perfekt som man kan få det til, i mine øyne perfekt vertfall. Også i kjæresten`s øyne å da...og noen nære gode venniner som har ammet barn, eller gått opp for å så gå ned i vekt å ja :rødme:
Liinni Skrevet 24. juni 2010 #11550 Skrevet 24. juni 2010 Velkommen hit. Jeg har ingen erfaring med å legge via brystvorten siden det aldri var noe spm på min klinikk. Mine er for små uansett. hehe.. De må visst være en viss størrelse. Jeg la inn iva folden under brystet. Jada folden som da ikke var der.. hehe.. menmen... Mine er er så å si usynlige og mine pupper er 3 uker gamle. De kommer ikke til å være sjenerende. Jeg syns også det høres "skummelt" ut å legge inn via brystvorten. Sikkert fordi de skjærer rundt hele vorta Men jeg har sett arr etter noen som har lagt inn sånn og de er så å si usynlige:) Men det anbefales ikke om man skal amme seinere siden det kan skade melkegangene mener jeg å ha lest ett sted. Lykke til med valg. Hvor mye skal du legge inn? Jaaa.. det var vell egentlig i grunn det jeg også tenkte. Har jo sett på en del bilder hos dere her inne, og arrene ser jo veldig fine ut. Men på de bildene legen viste meg på konsultasjonen var arrene så og si usynlige. Men hadde jo vært fint å kanskje hatt muligheten til å amme senere.. Er ikke helt bestemet hvor mye jeg skal legge inn, fikk beskjed fra legen om at han så for seg ca. 250 gram, men tror kanskje jeg skal be om litt mer? Betaler jo tross alt 29 000 for dette, hehe. Veldig vanskelig å si altså, vil jo samtidig at resultatet skal bli mest mulig naturlig.
Liinni Skrevet 24. juni 2010 #11551 Skrevet 24. juni 2010 Liinni: Det kan bli verre med tanke på amming via brysvorten, jeg har ikke villet valgt det vertfall. Er dette jeg også tenker en del på, har ingen barn fra før av, så hadde vært greit å kanskje hatt muligheten til å amme senere. Har jo også sett på bilder til en del av dere her inne, og arrene ser jo der veldig greie ut. Fikk se noen bilder hos legen hvor de hadde gått inn via brystvorten da, og der var arrene så og si usynlige. *arrgh* vanskelig
lmh Skrevet 24. juni 2010 #11552 Skrevet 24. juni 2010 I dag går alt litt lettere,deilig-hadde en del vondt i natt.."river" liksom litt i den ene puppen når jeg flytter på meg, men alt gikk bedre når jeg stod opp. Har så sykt lyst på en dusj!! Er det 4.dag inkl. op dagen eller fire dager ETTER op. man kan ta en dusj? Vil ikke gjøre det for tidlig heller Dere som har vært igjennom dette nå, er det ganske så greit stort sett etter en uke? Kan jeg forvente å kunne løfte armene så og si normalt da eller tar det mer tid?
JaneDoe Skrevet 24. juni 2010 #11553 Skrevet 24. juni 2010 I dag går alt litt lettere,deilig-hadde en del vondt i natt.."river" liksom litt i den ene puppen når jeg flytter på meg, men alt gikk bedre når jeg stod opp. Har så sykt lyst på en dusj!! Er det 4.dag inkl. op dagen eller fire dager ETTER op. man kan ta en dusj? Vil ikke gjøre det for tidlig heller Dere som har vært igjennom dette nå, er det ganske så greit stort sett etter en uke? Kan jeg forvente å kunne løfte armene så og si normalt da eller tar det mer tid? Så bra det går bedre:) 4. dag etter op skulle jeg dusje i alle fall. Det var den 5. dagen inkludert op dagen. La du under eller over muskel? Hvis du la under så må du nok regne med alt i fra 1 uke til 4 uker før du kan løfte armene som normalt uten at du kjenner det. Men man kan jo løfte armene og leve som "normalt" etter en uke. Så lenge det ikke strekker og gjør vondt.
elinpelin Skrevet 24. juni 2010 #11554 Skrevet 24. juni 2010 Hellllløøøøøøøøøøøvvvvvvvvvv!!! Nå er det betalt! Og 6 dager igjen!!! Detta blir gøy!!!
pluske83 Skrevet 24. juni 2010 #11555 Skrevet 24. juni 2010 Hellllløøøøøøøøøøøvvvvvvvvvv!!! Nå er det betalt! Og 6 dager igjen!!! Detta blir gøy!!! 6dager går fort gleeeeed deg masse.... Er så verdt hvert øre!!!!
pluske83 Skrevet 24. juni 2010 #11556 Skrevet 24. juni 2010 I dag går alt litt lettere,deilig-hadde en del vondt i natt.."river" liksom litt i den ene puppen når jeg flytter på meg, men alt gikk bedre når jeg stod opp. Har så sykt lyst på en dusj!! Er det 4.dag inkl. op dagen eller fire dager ETTER op. man kan ta en dusj? Vil ikke gjøre det for tidlig heller Dere som har vært igjennom dette nå, er det ganske så greit stort sett etter en uke? Kan jeg forvente å kunne løfte armene så og si normalt da eller tar det mer tid? Eg tok en rask dusj etter dag 4 ja når bandasjen var av.. Skulle ikke løfte armene før 6uker eg men gjorde det leeenge før. Hadde ikke så mye valg. Løftet tungt gjorde eg og etter 2uker. Har en datter på 1år som er 10kg... eg var dårlig lenge. Var ubehag og kjøre bil di 3første ukene og eg gjorde det kun 2ganger på den lange tiden. Var sårt og ømt når eg skulle gire...
pluske83 Skrevet 24. juni 2010 #11557 Skrevet 24. juni 2010 Hei alle :rødme: Nå har ikke jeg lest gjennom alle (578) sidene på denne tråden, men det virker som om de aller fleste her inne har fått lagt protesen inn under brystet, og ikke "via" brystvorten? Har vært hos konsultasjonstime hos Klinikk Stokkan i Trondheim, og har fått time 2. september. Per dags dato har jeg en A cup, og legen foreslo en B cup (tror jeg skal be om en stor B? ). Uansett, legen hos Klinikk Stokkan sa at de alltid legger inn protesen over muskelen - og at man selv kunne velge om man vil ha den inn "via" brystvorten eller under brystet, og at arrene gjerne ble mindre dersom man la protesen inn via brystvorten. Noen som har erfaringer og dele når det gjelder dette? Speeeent Hei og sååå masse hit.. Altid kjekt med nye medlemmer i booboiwille Har og lagt inn under brystet. Var ikke snakk om så mye annet. Hadde og en acup og la inn 300ml og blir nok en dcup ser det ut som. Har lagt ut bilder her så du kan se. Har og sett at arrene blir veldig lite synlige når du legger i vorten men kirurgen sa til meg at arrene blir nesten usynlige når du legger under og Har hørt du kutter så mye i forbindelse med amming når du legger via brystvorten. Hvor høy og tung er du da?
pluske83 Skrevet 24. juni 2010 #11558 Skrevet 24. juni 2010 Der er de. Venstre er litt rar, men den er mer hoven også, så det går seg vell til håper jeg Hva syns dere? Vær helt ærlig!! Veldig fine
pluske83 Skrevet 24. juni 2010 #11559 Skrevet 24. juni 2010 Hvordan legger en ut bilder helt til venstre??? Der du Janedoe har christina...
JaneDoe Skrevet 24. juni 2010 #11560 Skrevet 24. juni 2010 Hvordan legger en ut bilder helt til venstre??? Der du Janedoe har christina... Gå inn på profilen og redigere profil. Så inn på avatar mener jeg.. Avatar er bilde..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå