Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååå, så me fint... men den størelsesguiden dems må være helt på trynet... Har du bestilt derifra før? Stemmer det med den størrelsen man ville brukt her i Norge?

Har ikke bestilt derfra tidligere, men blitt anbefalt den av flere. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se, kjøpte jeg 34? Tror det. Det skal da være 75. Kan sjekke i morgen, gidder ikke nå. De er små i cupen ja. Jeg bestilte c, mener jeg å huske, og de passa faktisk til mine nå, som er 75 a. Men det er plass til mere heldigvis. Det var en type vanlig trekant bh uten spile under. Veldig myk og god i stoffet. Har kjøpt to forskjellige i 75 c (en fra Lindex også) men de er veldig fleksible begge 2 så de passer hvis jeg blir b også.

Herregud jeg gleder meg!!!!

Hadde litt tid i dag da, for minstemann har diare, og det funker dårlig i bhg. Så jeg har lest mesteparten av brystreduksjonstråden faktisk. Hehe. Der var det cup størrelser jeg aldri har hørt om. G, H, I, JJ!!!!!!!!!! Har jo skjønt at det er belastende for rygg, skuldre og nakke, men de får faktisk vondt i hodet av det også.

Hehe, det er ikke bra med for mye heller.

Jaja, da er det bare en halvtime igjen til 8 dager!!! Sjelden jeg har sommerfugler i magen lenger med det tror jeg det kommer til å være fra det er 1 dag igjen ja. Bare, bare jeg slipper å ha med mamma nå, så blir det perfekt.

Det går fort til op nå :)

Tenkte jeg skulle bestille meg noen bher når jeg skal begynne med spile.. hehe... Men La senza har sååå mye fint å.. Ååååå... hehe..

Må vel ha 32 jeg da.. Men cupen er vanskelig.. Blir en DD tror jeg. Hmm,,

Skrevet

Har ikke bestilt derfra tidligere, men blitt anbefalt den av flere. :)

Ok, da får man bare ta sjangsen.. hehe.. Men det er så kjedelig å bestille no fra utlandet å så måtte bytte det.. hehe. Tar så lang tid :P Bestiller jeg noe så vil jeg jo bruke det når det kommer i posten.. :)

Skrevet

Ja er normalt det. SÅ lenge man ikke får plutselig hevelse i den også.

Hva mener du? Den er litt mer hoven enn høyre pupp ja. Ser den er annerledes form på, og gjør dritvondt. Er ikke det normalt? :| er 6 dager siden operasjonen (hvis op dagen er dag 1).. Skal på kontroll på Onsdag, håper ikke det er noe galt :( La inn ganske mye så.

Skrevet

14.30 i går våknet jeg på nobel klinikk etter en vellykket operasjon:D er så deilig å være ferdig, men jeg er ooo`så spent på resultatet under all polstringen. De har fått nye innlegg der så det ble 265ml i hver på meg. Tror jeg blir en full B-cup med det. Har ikke direkte vondt,men mer øm og sår og lite mobil :jepp: Gratulerer til dere andre som også er i mål!og til dere som venter, slapp av og gled dere!!

Skrevet (endret)

Hva mener du? Den er litt mer hoven enn høyre pupp ja. Ser den er annerledes form på, og gjør dritvondt. Er ikke det normalt? :| er 6 dager siden operasjonen (hvis op dagen er dag 1).. Skal på kontroll på Onsdag, håper ikke det er noe galt :( La inn ganske mye så.

Det er normalt med mer smerte i den ene enn den andre.. Også at den ene er mer hoven enn den andre.. Men plutselige hevelser og forverringer er ikke vanlig har jeg fått beskjed om.

Hvor mye la du inn?

Endret av JaneDoe
Skrevet

14.30 i går våknet jeg på nobel klinikk etter en vellykket operasjon:D er så deilig å være ferdig, men jeg er ooo`så spent på resultatet under all polstringen. De har fått nye innlegg der så det ble 265ml i hver på meg. Tror jeg blir en full B-cup med det. Har ikke direkte vondt,men mer øm og sår og lite mobil :jepp: Gratulerer til dere andre som også er i mål!og til dere som venter, slapp av og gled dere!!

Grattis med nye boobs:)

Skrevet

Det er normalt med mer smerte i den ene enn den andre.. Også at den ene er mer hoven enn den andre.. Men plutselige hevelser og forverringer er ikke vanlig har jeg fått beskjed om.

Hvor mye la du inn?

Janei, skal på oppfølging i mårra og ta av bandasjen, så da ser han vell om det er noe galt, krysser fingrene for at alt er som det skal! Jeg la inn 350 i hver pupp. Og de ble egentlig litt store, men alikavell litt vanskelig å se under all bandasjen. Men tror jeg blir fornøyd, hvis alt er som det skal, såklart. Hvordan går det med deg nå da? :)

Skrevet

Åssen er de i størrelsen da? HAr hørt de er litt små i cupen..

Kjipt å måtte sende tilbake.. hehe.. Og er 32 eller 34 det som tilsvarer 70 her? :sjenert: :sjenert:

hei mener det ligger en kalkulator på qvinne.info som regner om norske størrelser til utenlandske.

Skrevet

hei igjen ble som sagt opperert i går. Formen er på topp ,har selvfølgelig vondt men ikke mer enn at jeg overlever ,har ikke tatt de sterke pillene: ) Veldig glad med andre ord. Sleit litt med å sove inatt da ,var skikkelig "gira" he he Håper det går bra med dere andre nyopoererte : ) Bilde kommer etterhvert : )

Skrevet

hei igjen ble som sagt opperert i går. Formen er på topp ,har selvfølgelig vondt men ikke mer enn at jeg overlever ,har ikke tatt de sterke pillene: ) Veldig glad med andre ord. Sleit litt med å sove inatt da ,var skikkelig "gira" he he Håper det går bra med dere andre nyopoererte : ) Bilde kommer etterhvert : )

Heei, hvor mye la du inn? og hvilken størrelse hadde du før operasjonen? :) Gratulerer forresten!

Skrevet

Janei, skal på oppfølging i mårra og ta av bandasjen, så da ser han vell om det er noe galt, krysser fingrene for at alt er som det skal! Jeg la inn 350 i hver pupp. Og de ble egentlig litt store, men alikavell litt vanskelig å se under all bandasjen. Men tror jeg blir fornøyd, hvis alt er som det skal, såklart. Hvordan går det med deg nå da? :)

Alt bare bra her:) Bare venter på å bli ferdig med sportsbhen.. hehe.. Gleder meg til å begynne å bruke annen bh. Venter litt på at puppene skal bli enda mykere men det går seg til.

Alt er helt sikkert bra vettu :) Blir nok gøy å se de hehe...

Skrevet

Heei, hvor mye la du inn? og hvilken størrelse hadde du før operasjonen? :) Gratulerer forresten!

Hei jeg la inn 350 i høyre 280 i venstre ,var en 85 a fra før .

Skrevet

Alt bare bra her:) Bare venter på å bli ferdig med sportsbhen.. hehe.. Gleder meg til å begynne å bruke annen bh. Venter litt på at puppene skal bli enda mykere men det går seg til.

Alt er helt sikkert bra vettu :) Blir nok gøy å se de hehe...

Det er bra! I mårra får jeg også vite om jeg må bruke nedpressbånd, hvis puppene har festa seg litt langt oppe, men jeg syns det ser helt greit ut, og regner med at dem synker litt av seg selv når muskelen slapper av litt osv. Gleder meg bare til å få av meg denne bandasjen, gjør meg veldig hemmet ;p Når kan jeg begynne sove på siden igjen egentlig? Har vært helt j*vlig å sove på ryggen i halvsittende stilling nå snart 1 uke :P

Jaa, gleder meg til mine også blir litt mykere, men som sagt er det litt vanskelig å kjenne nå også, med tanke på bandasjen. Litt redd for at det kanskje er noe som skurrer litt med venstre pupp :S Høyre ser for det meste litt fin ut, mens venstre er litt, rar enda.. Har sikkert mer fylde øverst på begge enda, men det går vell over med tiden?

Skrevet

Det er bra! I mårra får jeg også vite om jeg må bruke nedpressbånd, hvis puppene har festa seg litt langt oppe, men jeg syns det ser helt greit ut, og regner med at dem synker litt av seg selv når muskelen slapper av litt osv. Gleder meg bare til å få av meg denne bandasjen, gjør meg veldig hemmet ;p Når kan jeg begynne sove på siden igjen egentlig? Har vært helt j*vlig å sove på ryggen i halvsittende stilling nå snart 1 uke :P

Jaa, gleder meg til mine også blir litt mykere, men som sagt er det litt vanskelig å kjenne nå også, med tanke på bandasjen. Litt redd for at det kanskje er noe som skurrer litt med venstre pupp :S Høyre ser for det meste litt fin ut, mens venstre er litt, rar enda.. Har sikkert mer fylde øverst på begge enda, men det går vell over med tiden?

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne sove på siden fra dag 1 om jeg ville.

Jeg hadde aldri noen bandasje eller nedpressbånd.. Bare små kompresser på sårene som jeg skulle ta av dagen etter op. Også hadde\har jeg sportsbh da.. hehe.

Puppene går seg til etterhvert.. Mine var litt høye de første dagene men så sklei de ned sakte men sikkert.. hehe..

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne sove på siden fra dag 1 om jeg ville.

Jeg hadde aldri noen bandasje eller nedpressbånd.. Bare små kompresser på sårene som jeg skulle ta av dagen etter op. Også hadde\har jeg sportsbh da.. hehe.

Puppene går seg til etterhvert.. Mine var litt høye de første dagene men så sklei de ned sakte men sikkert.. hehe..

Janei, der ser man forskjellen fra klinikk til klinikk :S litt skeptisk på hva som skjer i mårra når jeg skal ta av bandasjen, hehe. Gruer meg, den sitter å godt på, at det blir sikkert meget vondt å dra den av :(

Han sa at det var ikke sikkert jeg trengte nedpressbånd, men det ser han vell i mårra. Håper virkelig jeg slipper det, huff.. Jeg tror jeg får litt for vondt om jeg legger meg på siden, er fortsatt veldig press på puppene, men tror egentlig det skyldes bandasjen.

Gleder meg bare til alt dette er ferdig! og i mårra, når jeg kommer hjem. kan jeg ENDELIG DUSJE :P haha, det gleder jeg meg til!

Skrevet

Hei jeg la inn 350 i høyre 280 i venstre ,var en 85 a fra før .

Okei, hvilken størrelse blir du nå da? :) jeg la også inn 350, og blir "en relativt stor C-cup" som kirurgen sa :P

Skrevet

Jeg er på dag 16 (eller 17, datt ut av tellinga). Jeg sover på siden og har gjort det i flere dager :)

Kan ikke huske om de sa noe om det, men jeg begynte å sove på siden med en gang jeg kjente det var greit. Får jo såååå vondt i ryggen av å bare ligge på rygg.

Synes det er forvirrende at de forskjellige klinikkene har så veldig forskjellige rutiner... En brystoperasjon er vel en brystoperasjon? Hvorfor er det så stor forskjell tro?

(opererte meg på Colosseumklinikken forresten)

Det står i mine papirer at jeg skal bruke støttebh dag og natt i to uker, deretter bare på dagen i 4 uker.

Men jeg har hørt at folk bruker bhen dag og natt i 3 mnd...?

Vil det ha noen ekstra positiv effekt på brystene om jeg fortsetter å sove med bhen på, eller er det en mening med at jeg skal sove uten heretter?

Også lurer jeg på: det gjør ikke vondt i brystene hele dagen, men etter jeg har sovet så gjør det supervondt. Hvorfor gjør det det? Noen som vet?

Skrevet

Da sjekket jeg hva det sto på Victorias bh'n min. 34 B. Leste et sted at us B tilsvarte norsk c, men det tror jeg ikke stemmer. Den er nok ikke mere enn en B. Men 34 er 75 iallefall.

I dag hentet jeg reseptene mine. 3 forskjellige tabletter. Den hibiscruben skal brukes i håret også står det. Noen som sa at håret ble så fælt av den. (Sprit i håret?)

Har alle her brukt hibiscruben i håret?

Skrevet

Herregud forresten, i morgen er det en uke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...