Metalbarbie Skrevet 21. juni 2010 #11481 Skrevet 21. juni 2010 Hehe! Tårene trillet her også. Følte meg kjempeteit, for det første jeg gjorde da jeg våknet var å begynne å grine. hehe! Jeg var bare så lettet!
nattergal Skrevet 21. juni 2010 #11482 Skrevet 21. juni 2010 Da var jeg hjemme igjen : ) 350 i den ene 280 i den andre ,mer forskjell enn jeg trodde . Er litt på oppadstigende akkurat nå , ikke spes vondt men regner med at det kommer .Kjempe service på fornebuklinikken : ) Jeg er kjempe letta for at jeg våknet av narkosa ,det var det jeg grua mest for .Skikkelig teit da men . Grattis til deg som oxo ble operert i dag : ))))
Merete M Skrevet 21. juni 2010 #11483 Skrevet 21. juni 2010 Haha, eneste jeg gråter av er at jeg ikke kan gjøre alt jeg kunne.. Er egentlig lei av dette her.. Pustebesvær, press.. Vondt å gå. Dritlei ;p men har faktisk slutta å røyke. Så det er jo bra nå vil jeg bare bli kvitt den jævla bandasjen. Kan jo ikke se puppene engang.. Hvis de er fucka, så blir jeg sint gått igjennom helvete for stygge pupper liksom, ikke særlig verdt det ;P Ikke faen om jeg skal gjøre det her noe mer haha
Avalon Skrevet 21. juni 2010 #11484 Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer til alle med nye pupper Jeg er fremdeles kjempe fornøyd med mine, og gleder meg masse til jeg skal ut å prøve og kjøpe bh med spile om ikke så lenge
Pearlys Skrevet 21. juni 2010 #11485 Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer til alle med nye pupper Jeg er fremdeles kjempe fornøyd med mine, og gleder meg masse til jeg skal ut å prøve og kjøpe bh med spile om ikke så lenge Jeg fant ut det ble litt verre å kjøpe bh`er nå, de fleste butikker har mest i a,b og c
nattergal Skrevet 21. juni 2010 #11486 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fant ut det ble litt verre å kjøpe bh`er nå, de fleste butikker har mest i a,b og c Er det lov å spørre hva du la inn ? Bruker sportsbh str 85 b nå,synest de virker litt små men :o
Avalon Skrevet 21. juni 2010 #11487 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fant ut det ble litt verre å kjøpe bh`er nå, de fleste butikker har mest i a,b og c Lenge siden jeg sluttet å kjøpe bh i vanlige butikker, jeg går til Change og handler der.
tinkapus Skrevet 21. juni 2010 #11488 Skrevet 21. juni 2010 Hei! Da er jeg endelig ferdig med operasjon!! Jeg kom inn kl 730 og ble tegnet på av kirurg og fikk så lagt inn ei nål i hånden av anestesi sykepleier. da den var på plass kom anestesilege og trillet meg inn til opr.stuen...der fikk jeg litt medisiner i hånden og sloknet med en gang. våknet på oppvåkningen av at noen sa jeg var tilbake...da var jeg bandasjert og hadde bh på.litt småkvalm på turen hjem og også nå,lurer på om det skyldes pinex forte...ellers i fin form. Minimalt med smerter så langt. Tok over muskel 335g og 295g:) skal til sårskift imorgen kl 9;)spennende!! Godt å være ferdig:)
inga89 Skrevet 21. juni 2010 #11489 Skrevet 21. juni 2010 Haha, eneste jeg gråter av er at jeg ikke kan gjøre alt jeg kunne.. Er egentlig lei av dette her.. Pustebesvær, press.. Vondt å gå. Dritlei ;p men har faktisk slutta å røyke. Så det er jo bra nå vil jeg bare bli kvitt den jævla bandasjen. Kan jo ikke se puppene engang.. Hvis de er fucka, så blir jeg sint gått igjennom helvete for stygge pupper liksom, ikke særlig verdt det ;P Ikke faen om jeg skal gjøre det her noe mer haha Jeg tenkte også sånn rett etter operasjonen min når alt var vondt. jeg følte meg skikkelig alene og det eneste jeg kunne drive med var å sitte i senga å se tv omtrent. men for hver dag blir man jo bedre, og da stiger også humøret:) det tar tid, men du kommer nok til å bli så fornøyd når du begynner å bli "friskere" og smertene begynner å avta:) Jeg angret med en gang pga smertene, men nå er jeg super glad for at jeg gjorde det:D så ta tiden til hjelp så blir det så bra:D
elinpelin Skrevet 21. juni 2010 #11490 Skrevet 21. juni 2010 Gratulerer til de to nyopererte! Så gøy å høre. Merete: håper snart det blir litt bedre for deg. Tror ikke du får stygge pupper, nei! 9 dager igjen! :)
Merete M Skrevet 21. juni 2010 #11491 Skrevet 21. juni 2010 er det normalt at bare ene siden svir og prikker? :S
JaneDoe Skrevet 21. juni 2010 #11493 Skrevet 21. juni 2010 er det normalt at bare ene siden svir og prikker? :S Ja er normalt det. SÅ lenge man ikke får plutselig hevelse i den også.
Pearlys Skrevet 21. juni 2010 #11494 Skrevet 21. juni 2010 (endret) Er det lov å spørre hva du la inn ? Bruker sportsbh str 85 b nå,synest de virker litt små men :o minste puppen var en AA cup og den største var en B cup. La inn 400 i den minste og 380 i den største. Så nå er jeg en liten D Lenge siden jeg sluttet å kjøpe bh i vanlige butikker, jeg går til Change og handler der. Her i byen har vi bare vanlige butikker som H&M, Lindex osv. Kjøper de fleste på Lindex, de har mest utvalg i D Men hadde blitt veldig glad om noen vet av bra nettsider med undertøy Endret 21. juni 2010 av Pearlys
elinpelin Skrevet 21. juni 2010 #11495 Skrevet 21. juni 2010 www.victoriassecret.com Kjøpte en bh der som kostet under 200 norske så slapp jeg moms Selv om frakta kosta litt kom vel bh'n på litt over 300.
JaneDoe Skrevet 21. juni 2010 #11496 Skrevet 21. juni 2010 minste puppen var en AA cup og den største var en B cup. La inn 400 i den minste og 380 i den største. Så nå er jeg en liten D Her er det bra utvalg på Cubus og Lindex men HM har ikke noe til meg. De fører ikke 70 her jeg bor i alle fall.. Men det er da andre butikker.. Har du prøvd Change. Victorias Secret :rødme: (hører de er små i størelsen, stemmer det ??).. Herregud nå husker jeg ingen nettsteder lenger da.. Hva med Nelly? La senza? Er litt vanskelig for meg ¨finne bher men jeg finner da noe..
JaneDoe Skrevet 21. juni 2010 #11497 Skrevet 21. juni 2010 www.victoriassecret.com Kjøpte en bh der som kostet under 200 norske så slapp jeg moms Selv om frakta kosta litt kom vel bh'n på litt over 300. Åssen er de i størrelsen da? HAr hørt de er litt små i cupen.. Kjipt å måtte sende tilbake.. hehe.. Og er 32 eller 34 det som tilsvarer 70 her? :sjenert:
Theri86 Skrevet 21. juni 2010 #11498 Skrevet 21. juni 2010 lasenza.co.uk har masse fint undertøy. :D Jeg skal shoppe som en gal derfra når jeg kan begynne med spilebh igjen.
JaneDoe Skrevet 21. juni 2010 #11499 Skrevet 21. juni 2010 lasenza.co.uk har masse fint undertøy. :D Jeg skal shoppe som en gal derfra når jeg kan begynne med spilebh igjen. Åååå, så me fint... men den størelsesguiden dems må være helt på trynet... Har du bestilt derifra før? Stemmer det med den størrelsen man ville brukt her i Norge?
elinpelin Skrevet 21. juni 2010 #11500 Skrevet 21. juni 2010 Skal vi se, kjøpte jeg 34? Tror det. Det skal da være 75. Kan sjekke i morgen, gidder ikke nå. De er små i cupen ja. Jeg bestilte c, mener jeg å huske, og de passa faktisk til mine nå, som er 75 a. Men det er plass til mere heldigvis. Det var en type vanlig trekant bh uten spile under. Veldig myk og god i stoffet. Har kjøpt to forskjellige i 75 c (en fra Lindex også) men de er veldig fleksible begge 2 så de passer hvis jeg blir b også. Herregud jeg gleder meg!!!! Hadde litt tid i dag da, for minstemann har diare, og det funker dårlig i bhg. Så jeg har lest mesteparten av brystreduksjonstråden faktisk. Hehe. Der var det cup størrelser jeg aldri har hørt om. G, H, I, JJ!!!!!!!!!! Har jo skjønt at det er belastende for rygg, skuldre og nakke, men de får faktisk vondt i hodet av det også. Hehe, det er ikke bra med for mye heller. Jaja, da er det bare en halvtime igjen til 8 dager!!! Sjelden jeg har sommerfugler i magen lenger med det tror jeg det kommer til å være fra det er 1 dag igjen ja. Bare, bare jeg slipper å ha med mamma nå, så blir det perfekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå