Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

veldig fine pupper og di ser helt naturlige ut...

Helt enig, de så veldig naturlige ut og det er jo kjempe bra :D

Velkommen Pearlys!

Har jo sett dine på nm, og de er kjempefine!

Rødtoppen: kjempefine pupper! Du hadde litt forskjell sant? La du inn forskjellig størrelse på innleggene?

Oioi, 10 dager igjen!!!

Tuusen takk, hvem er du på NM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel enda komme :( de er jo bare 2,5 uke ennå .. trodde det kom senere jeg ..

huff ja ikke vett eg.. synst alt med op har vert et styr eg da.. Har liksom tatt det med ro og ikke løftet osv og allikevel blir det rippling. Kan og få kapsel..

Har liksom ingen garanti men det visste eg jo :hakeslepp:

Skrevet

Imorgen er det min tur :O Skal opereres av dr schistad på fornebuklinikken .0930.Kjenner jeg har litt vondt i magen nå ja ...spørs om det blir noe søvn i natt. grue glede .

De ringte meg fredag for å minne om operasjon og for å høre om jeg hadde noen spørsmål ,det er jo hyggelig av de da . Jeg er igrunnen mest redd for narkosen ,tenk om jeg ikke våkner !!??.Det går vel bra tenker jeg . Snakket om 300 og 320 ,lav profil men ser jo her at det er noe som heter moderat også .Tror jeg må snakke litt med doktoren om det . I følge måle tabellen som det er link til her inne er jeg en a cup nå ,gleder meg til å fylle opp to slitne ammepupper ,4 barn gjør sitt . : )

Skrevet

Hei alle sammen igjen.. Nå er jeg litt bedre, er gått over 4 dager nå, og om 3 dager skal jeg få bytteut denne helsikkens bandasjen med en sports bh!. Kan fortelle litt hvordan det gikk da, nå som jeg kan skrive selv..

Jeg sto opp klokken 0500, og dusja 3 ganger den morgenen, før jeg møtte opp på klinikken. Der kom en hyggelig sykepleier og henta meg, og samboeren min fikk være med meg helt til jeg skulle på operasjonsbordet. først hilste jeg på kirurgen igjen, og han tok bilder, og tegna på meg, så snakka jeg med anstisi-legen, som var litt morro. Etter det måtte jeg strippe av meg klærne utenom stringen da, den fikk jeg beholde.. Så festa de meg fast på operasjonsbordet, mens de sprøyta inn i meg den sove-greia, lå jeg og strøyk sykesøster dama på hånda. Haha.

Husker ikke at jeg våkna, eller ble fulgt ut i bilen.. eneste jeg husker var at jeg plutselig satt i en bil midt i oslo sentrum og kjente en satans smerte i puppene.. jeg hadde tydeligvis sagt at jeg ville ha "baguette med brød" haha, med engang jeg våkna.. uansett, når jeg kom hit jeg skal bo de neste dagene, var det bare å hive i seg smertestillende.. og det gjorde jeg de 3 første dagene, først nå begynner smerten å gi seg litt..

er dritlei av denne bandasjen, og gleder meg syyykt til å bytte den ut med en sportsbh. jeg er gul over hele magen, ryggen og skuldrene, haha. men venstre pupp er definitivt den som gjør vondest. dessuten er jeg følelsesløs i fingrene på venstre hånd. og har vært det helt siden operasjonen. selv om jeg kan bevege dem osv.. er dette normalt?

vet det her ble langt men.. puhh.. dere skal få bilder når jeg får bytta ut bandasjen med sportsbh.. forresten, de ser egentlig litt store ut.. men blir de mindre ettehvert? jeg håper de blir litt større, når bandasjen ikke presser de inn lengre, om dere skjønner? :P

Mjaa. merete is OUT.. puhh

Skrevet

Velkommen Pearlys!

Rødtoppen: kjempefine pupper! Du hadde litt forskjell sant? La du inn forskjellig størrelse på innleggene?

Oioi, 10 dager igjen!!!

Stemmer det ja :) 280 og 325 i tillegg til at kirurgen flyttet folden på venstre bryst slik at de kom i samme høyde. Er så fornøyd med resultatet. Herlig og ikke ha så skjeve pupper at bher og topper forskyver seg.

De ti dagene går fort de :D

Skrevet

Rødtoppen: det ble kjempebra ja :)

Pearlys: jeg er eljo på nm.

10 dager går heldigvis fort. Gleder meg enormt :)

Skrevet (endret)

Imorgen er det min tur :O Skal opereres av dr schistad på fornebuklinikken .0930.Kjenner jeg har litt vondt i magen nå ja ...spørs om det blir noe søvn i natt. grue glede .

De ringte meg fredag for å minne om operasjon og for å høre om jeg hadde noen spørsmål ,det er jo hyggelig av de da . Jeg er igrunnen mest redd for narkosen ,tenk om jeg ikke våkner !!??.Det går vel bra tenker jeg . Snakket om 300 og 320 ,lav profil men ser jo her at det er noe som heter moderat også .Tror jeg må snakke litt med doktoren om det . I følge måle tabellen som det er link til her inne er jeg en a cup nå ,gleder meg til å fylle opp to slitne ammepupper ,4 barn gjør sitt . : )

dr schistad er kjempe flink, du er i trygge hender og det går nok kjempe bra :klemmer:

Stemmer det ja :) 280 og 325 i tillegg til at kirurgen flyttet folden på venstre bryst slik at de kom i samme høyde. Er så fornøyd med resultatet. Herlig og ikke ha så skjeve pupper at bher og topper forskyver seg.

De ti dagene går fort de :D

Jeg la også inn forskjellig, la inn 400 i den ene og 380 i den andre :jepp: Ja du hadde jo veldig til forskjell. Hvilke forskjellige str. hadde du? Mine så ut som det var mer i forskjell når jeg ser på bilde ditt, men den minste min var jo så og si flat nesten...så det vistes så mye bedre :gjeiper:

Rødtoppen: det ble kjempebra ja :)

Pearlys: jeg er eljo på nm.

10 dager går heldigvis fort. Gleder meg enormt :)

Ok, hyggelig å se litt "kjentfolk" også :biggrin: Det var etter du skrev om denne siden jeg kom inn hit :biggrin:

Endret av Pearlys
Skrevet

Koselig det :) var så lite aktivitet på nm, så jeg ville tipse dere om denne tråden.

Skrevet

Mange fine pupper her inne ;) hehe....selv er det nøyaktig ett år siden min OP, lørdag sist uke. Litt rart å tenke på, for nå føles det som om jeg aldri har gjort noe med de nesten...hehe. Var til Dr.Pål Schistad på Fornebuklinikken og jeg hadde ikke kunnet vært mer fornøyd. De kunne verken vært større eller mindre, helt perfekt for meg synes jeg vertfall.

Prøvde noen runder for å få det dekt jeg da, og til slutt sa legen at om jeg fikk meg ett skriv fra en psykolog at det sliter psykisk så kunne jeg få det dekt. Men da orket jeg ikke mer, og kjæresten sa at nå har vi råd så jeg synes du skal få operasjonen! En herlig lettelse, for jeg hadde da 9,5 cm i forskjell etter jeg har ammet to små. Den ene var en AA cup mens den andre var en stor B. Så mitt største ønske var å få de like store, de så helt skjeive ut og jeg kunne ikke gå i bikini eller utringet klær eller noe. HATET kroppen min å tok så og si aldri av meg bh`n. Kun når jeg dusjet, og brukte en del innlegg i den andre. Synes alt dette var verdt hver ei krone og angrer ikke ett sekund.

Jepp, det var litt.....eller mye om meg ;)

Så flott :) Jeg er selv operert på Fornebu men av Barstad:) Kjempekoselige karer begge to:)

Skrevet

For en forandring JaneDoe :D Kan ikke helt forestille meg hvordan det må være å plutselig få flotte, store pupper når man ikke hadde noe særlig fra før av. Jeg hadde jo litt, men det var uansett herlig å få mer å fylle ut klærne med :)

Slenger med et par bilder fra før operasjon og et fra nå 1,5 år etter:

SÅ fine dine er:) Mine blir nok ikke like naturlige siden jeg ikke hadde noe.. Men fine er de.. hihi

Skrevet

Kan vel enda komme :( de er jo bare 2,5 uke ennå .. trodde det kom senere jeg ..

Du hadde jo litt pupp da. Det er større sjangs for å få det om man har lite pupp\ underhudsfett.

Skrevet

Velkommen Pearlys!

Oioi, 10 dager igjen!!!

Hva er nm?? Hmm.. Nysgjerrig.

Skrevet

Hehe, ikke så spennende JaneDoe, bare nybaktmamma.com. Man må søke seg inn i gruppa "vi som fikser på puppene/kroppen" der.

Skrevet

Hehe, ikke så spennende JaneDoe, bare nybaktmamma.com. Man må søke seg inn i gruppa "vi som fikser på puppene/kroppen" der.

Hehe ok... Tror jeg har et brukernavn der fra "gamledager".. hehe...

Skrevet

Nå nærmer det seg med stormskritt......bare noen timer igjen nå så ligger jeg på operasjonsbordet!! helt uvirkelig egentlig!!

skal pakke noen barnehagesekker og så skal jeg dusje med hibiscrub etterpå!!

kl 0730 imorgen tidlig skal jeg møte opp på klinikken! :) kjenner det godt i magen nå ja!!!;) utrolig spent!!;)

Skrevet

Nå nærmer det seg med stormskritt......bare noen timer igjen nå så ligger jeg på operasjonsbordet!! helt uvirkelig egentlig!!

kl 0730 imorgen tidlig skal jeg møte opp på klinikken! :) kjenner det godt i magen nå ja!!!;) utrolig spent!!;)

Spennende.. :) Håper å høre fra deg her i morra da:)

Jeg husker at jeg ikke grua meg noe eller noe ting.. SYns alt bare var spennede.. hehe...

LYKKE TIL:) Blir godt med nye pupper tenker jeg.

Skrevet

Tinkapus: hvor mye skal du ta igjen? over eller under muskel? Masse masse lykke til :)

Skrevet

Tinkapus: hvor mye skal du ta igjen? over eller under muskel? Masse masse lykke til :)

Tusen takk:)

Jeg er vel en av få som faktisk ikke husker hvor mye som skal legges inn :rødme: Det er 40 ml forskjell på hø og venstre. Den ene er over 200 ml og det minste over 300. skal ta over muskel, anatomiske proteser....skal ha et lite løft rundt areola også;)

Skrevet

Spennende.. :) Håper å høre fra deg her i morra da:)

Jeg husker at jeg ikke grua meg noe eller noe ting.. SYns alt bare var spennede.. hehe...

LYKKE TIL:) Blir godt med nye pupper tenker jeg.

Tusen takk;)

jeg gruer meg heller ikke så mye:) mer spennende og ja jeg gleder meg til å få nye pupper!!;) Det skal bli utrolig herlig!!Jeg skal skrive noen ord her imorgen hvis formen tillater det!;)

Skrevet

Spennende :biggrin:

Husker jeg grudde meg ikke ett sekund, og var så glad etterpå at tårene bare tillet av glede :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...