Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når oppstår egentlig ripling? Kan det komme med en gang, eller tar det litt tid?

Men har kapsel er ikke så vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

arwwwww di var kjempe pene og stoooooreeee :rødme: :rødme:

Er mye større en mine ser eg nå :fnise:

Du bør vere fornøyd med di. Tenk og vere nesten helt flat og faktisk få så stoore pupper :ler:

Takk gud for gode kirurge :ler::ler:

Ikke nesten flat.. Heeelt flat.. Kanskje jeg skal legge ut før, etter og ferdig bilde.. hehe

Skrevet

Ikke nesten flat.. Heeelt flat.. Kanskje jeg skal legge ut før, etter og ferdig bilde.. hehe

Haha, iallefall "etter" bildet, så kanskje jeg kan ane hvordan jeg blir seendes ut på mandag :fnise: ..jeg er heeeeelt flatere enn flatest nå. Gleeeeder meg!

Skrevet

Når oppstår egentlig ripling? Kan det komme med en gang, eller tar det litt tid?

Men har kapsel er ikke så vanlig eller?

Tror ripling oppstår mens protesen gror seg til. De første ukene kanskje.. Jeg kjenner mine på utsiden av puppene hvis jeg lener meg framover. Kjenner det litt er ikke mye. Mange med lite underhudsfett får det. Det er protesen som "krøller" seg på en måte.

Virker som om hard kapsel er lite vanlig.

Skrevet

Tror ripling oppstår mens protesen gror seg til. De første ukene kanskje.. Jeg kjenner mine på utsiden av puppene hvis jeg lener meg framover. Kjenner det litt er ikke mye. Mange med lite underhudsfett får det. Det er protesen som "krøller" seg på en måte.

Virker som om hard kapsel er lite vanlig.

Men det er ikke ripling når en bare kjenner innlegget, men ikke at det er bølgete? Hvis jeg bøyer meg fremover så kan jeg kjenne kanten på innlegget på utsiden av puppene, bak ved armhulen. Men en ser det ikke, og det kjennes ikke "bølgete" ut heller. Det er bare at jeg kjenner det inni puppen liksom når jeg trykker litt hardt på der. Men det er ikke ripling det?

Skrevet (endret)

Her kommer før, etter og ferdig bildene. hehe..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Men det er ikke ripling når en bare kjenner innlegget, men ikke at det er bølgete? Hvis jeg bøyer meg fremover så kan jeg kjenne kanten på innlegget på utsiden av puppene, bak ved armhulen. Men en ser det ikke, og det kjennes ikke "bølgete" ut heller. Det er bare at jeg kjenner det inni puppen liksom når jeg trykker litt hardt på der. Men det er ikke ripling det?

Har du ripling så vil jeg tro det er bølgete eller verre... At det snurper seg på en måte. :(

Høres bare ut som om du kjenner protesekanten.

Skrevet

Jeg kjenner iallefall ingenting.

Kjennes bare ut som en pupp, den har til og med blitt utrolig myk, så kjennes veldig ekte ut :)

Skrevet

Mange fine pupper her inne ;) hehe....selv er det nøyaktig ett år siden min OP, lørdag sist uke. Litt rart å tenke på, for nå føles det som om jeg aldri har gjort noe med de nesten...hehe. Var til Dr.Pål Schistad på Fornebuklinikken og jeg hadde ikke kunnet vært mer fornøyd. De kunne verken vært større eller mindre, helt perfekt for meg synes jeg vertfall.

Prøvde noen runder for å få det dekt jeg da, og til slutt sa legen at om jeg fikk meg ett skriv fra en psykolog at det sliter psykisk så kunne jeg få det dekt. Men da orket jeg ikke mer, og kjæresten sa at nå har vi råd så jeg synes du skal få operasjonen! En herlig lettelse, for jeg hadde da 9,5 cm i forskjell etter jeg har ammet to små. Den ene var en AA cup mens den andre var en stor B. Så mitt største ønske var å få de like store, de så helt skjeive ut og jeg kunne ikke gå i bikini eller utringet klær eller noe. HATET kroppen min å tok så og si aldri av meg bh`n. Kun når jeg dusjet, og brukte en del innlegg i den andre. Synes alt dette var verdt hver ei krone og angrer ikke ett sekund.

Jepp, det var litt.....eller mye om meg ;)

Skrevet

Kjennes bare ut som en pupp, den har til og med blitt utrolig myk, så kjennes veldig ekte ut :)

Helt enig :)

Skrevet

Er på dag 4 nå, har ikke tatt smertestillende i hele natt. Men er fortsatt øm og følelsesløs i venstre hånd, det er også venstre bryst som gjør vondt, høyre er som regel bare stilt og flink. Det gnager på ribbeina, er det normalt, BARE på venstre side? Har fortsatt på bare bandasje, skal bytte til sports-bh på onsdag. Puppene ser litt små ut nå, ser de større ut når man tar av bandasjen?

Skrevet

For en forandring JaneDoe :D Kan ikke helt forestille meg hvordan det må være å plutselig få flotte, store pupper når man ikke hadde noe særlig fra før av. Jeg hadde jo litt, men det var uansett herlig å få mer å fylle ut klærne med :)

Slenger med et par bilder fra før operasjon og et fra nå 1,5 år etter:

Skrevet

ja det er jo helt sykt :gjeiper: synst faktisk puppene ble myyyeee finere etter op nr 2 eg :skravle:

Skrevet

For en forandring JaneDoe :D Kan ikke helt forestille meg hvordan det må være å plutselig få flotte, store pupper når man ikke hadde noe særlig fra før av. Jeg hadde jo litt, men det var uansett herlig å få mer å fylle ut klærne med :)

Slenger med et par bilder fra før operasjon og et fra nå 1,5 år etter:

veldig fine pupper og di ser helt naturlige ut...

Skrevet

Er på dag 4 nå, har ikke tatt smertestillende i hele natt. Men er fortsatt øm og følelsesløs i venstre hånd, det er også venstre bryst som gjør vondt, høyre er som regel bare stilt og flink. Det gnager på ribbeina, er det normalt, BARE på venstre side? Har fortsatt på bare bandasje, skal bytte til sports-bh på onsdag. Puppene ser litt små ut nå, ser de større ut når man tar av bandasjen?

Bra du ikke har tatt smertestillende. Har og altid hatt mest problemer med venstre bryst :tristbla: Er og der eg har fått masse rippling nå dessverre.

Synst og at puppene mine synst små ut og synest ikke dem så noe større ut nåe eg tok av bandasjen :tristbla:

Håper ting blir annerledes for deg :klemmer:

Skrevet

Heldig som ikke kjenner noe. eg kjenner det veldig godt på begge puppene men ser det ikke(enda)...

Skrevet

Huff begynner og tenke på at eg ikke skulle tatt det så med ro som eg gjorde di første ukene.

Kanskje protesen hadde grodd annerledes da og eg hadde slippet rippling :sjenert:

Det synst ikke(enda) men kjennes veldig godt :tristbla::tristbla:

Skal mannen kna på puppa så er det bare bølger.. Hufffff...

Ikke akkurat så deilig..

Ser mange skriver di kjenner det godt når di bøyer seg frem MENNNN eg kjenner det godt når eg står og sitter rett opp og ned.

Skal på kontroll om ca 2uker. Gleder meg og høre hva kirurgen sier om den j.... ripplingen...

Blir jo helt opphengt i det og går og kjenner og føler på det..

Skrevet

Velkommen Pearlys!

Har jo sett dine på nm, og de er kjempefine!

Rødtoppen: kjempefine pupper! Du hadde litt forskjell sant? La du inn forskjellig størrelse på innleggene?

Oioi, 10 dager igjen!!!

Skrevet

Hipp,hipp hurra! Vi er søren meg helt like i utgangspunktet også kropslig annet enn puppene også altså-hvis mitt resultat blir som dine var på "etter" bildet er jeg superfornøyd!! Jeg skal jo ta like mye som du hadde der;)

Skrevet

Heldig som ikke kjenner noe. eg kjenner det veldig godt på begge puppene men ser det ikke(enda)...

Kan vel enda komme :( de er jo bare 2,5 uke ennå .. trodde det kom senere jeg ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...