Theri86 Skrevet 19. juni 2010 #11421 Skrevet 19. juni 2010 Å,fantastisk-tusen takk Theri86!! Da vasker jeg meg som du beskrev også ringer jeg de med en gang de åpner på mandag og får de til å fakse smertestillende,antibiotika og kvalmedempende til apoteket. Det må vel gå bra:) Hør med de hvordan det blir med antibiotikaen da, siden du ikke fikk tatt denne kvelden før. Om du skal ta den sammen med smertestillende før op, eller hva. Apoteket åpner vel 9 eller 10, så da rekker du det akkurat før op.
eplekak1 Skrevet 19. juni 2010 #11422 Skrevet 19. juni 2010 så fine pupper eplekak1! Synd du har så vondt Merete. Du som var så redd for det også. 11 dager igjen ja. Det er ikke mye. Til onsdag er det 1 uke igjen :):) Tusen takk Husker selv jeg hadde nedtelling, og dagene gikk såååå saaaakte, men plutselig er du der Masse lykke til
lmh Skrevet 19. juni 2010 #11423 Skrevet 19. juni 2010 Hør med de hvordan det blir med antibiotikaen da, siden du ikke fikk tatt denne kvelden før. Om du skal ta den sammen med smertestillende før op, eller hva. Apoteket åpner vel 9 eller 10, så da rekker du det akkurat før op. Skal høre om antibiotika ja. Det blir i siste liten med apotekhandling, men det skal gå akkurat:)
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11424 Skrevet 19. juni 2010 (endret) Ja vi er alle forskjellige.. Har jo tatt lang tid med det meste hos meg da.. Hørest jo ut som en flott str. Linnie meister bruker 70dd vett eg og di puppa er jo svæææææære :gjeiper: Hehe ja men hu er veldig kort da og veier vel bare 45 kg eller noe.. hehe de ser skikkelig svære ut til hu å da.. Skal legge ut bilde av mine etterpå. Nå begynner de å bli mye finere.. DU ender opp på 75 D trodde du. Det er det samme som 70 DD Endret 19. juni 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11425 Skrevet 19. juni 2010 (endret) Her kommer bilder av mine pupper.. De er nå 16 dager gamle.. Skal ta bilde av arrene neste gang jeg skifter teip. Men de var hvite etter bare 2 uker.. Bildene blir gule i lyset på badet.. Skikkelig pent Vil gjerna ha ærlige tilbakemeldinger om hva dere syns:) Jeg syns de blei superfine.. Endret 20. juni 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11426 Skrevet 19. juni 2010 Noen som vett om rippling er noe som bare blir verre og verre eller om det stopper opp på en måte???? vil seriøst ikke har mer nå jeg veit ikke om det stopper opp jeg.. Har det blitt verre og verre? Jeg har fått litt rippling sånn som sist.. Kan kjennes så vidt. Og absolutt ikke sees. men du kan jo google det..
elinpelin Skrevet 19. juni 2010 #11427 Skrevet 19. juni 2010 Kjempefine pupper JaneDoe Veldig spent på hvor store mine blir, det ser jo så forskjellig ut fra person til person selv om de har like store innlegg.
lmh Skrevet 19. juni 2010 #11428 Skrevet 19. juni 2010 fin pupper Janedoe:) Jeg går jo for litt mindre selv, men for å være i den størrelsen synes jeg de var veldig fine!Synes noen ganger de kan bli litt for "silikonete", hvis du skjønner hva jeg mener,når de blir såpass store, men ikke på deg
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11429 Skrevet 19. juni 2010 Kjempefine pupper JaneDoe Veldig spent på hvor store mine blir, det ser jo så forskjellig ut fra person til person selv om de har like store innlegg. Takk Ja det er stor forskjell på hvor store de blir. Hva skulle du legge inn igjen? Teflonhjerne her
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11430 Skrevet 19. juni 2010 fin pupper Janedoe:) Jeg går jo for litt mindre selv, men for å være i den størrelsen synes jeg de var veldig fine!Synes noen ganger de kan bli litt for "silikonete", hvis du skjønner hva jeg mener,når de blir såpass store, men ikke på deg Takk.. Hva skal du legge inn? Jeg hadde 260 før andre op. men har alltid likt store pupper.. hehe... Jeg er veldig glad jeg la under muskel og for at de ikke er sånn trill runde Men det har ikke gått lenge enda så enda mer naturlige blir de jo:)
Godemine Skrevet 19. juni 2010 #11431 Skrevet 19. juni 2010 Fine pupper JaneDoe På bildet i midten ser de ganske så store ut, men tror det har mye med at bildet er tatt nært. På det til høyre ser de fine ut, store - men ikke såå store. Fine
Godemine Skrevet 19. juni 2010 #11432 Skrevet 19. juni 2010 Er vi litt over gjennomsnittet puppefikserte her inne eller? Har blitt skikkelig fasinert av mine egne (nye!) pupper, og også andre sine
elinpelin Skrevet 19. juni 2010 #11433 Skrevet 19. juni 2010 Hehe, blir litt hekta ja. Jeg skal ha 260 og 280 hvis han syntes det er greit. Var egentlig enige om 240 og 260, men så har jeg tenkt og tenkt og tenkt *koko* og funnet ut at jeg vil ha 260 og 280 så jeg skrev en lapp om det som jeg la ved med kontrakta.
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11434 Skrevet 19. juni 2010 Fine pupper JaneDoe På bildet i midten ser de ganske så store ut, men tror det har mye med at bildet er tatt nært. På det til høyre ser de fine ut, store - men ikke såå store. Fine Takk... Nei de er ikke gedigne.. Hehe.. Det vil jeg ikke ha heller.. hehe...
JaneDoe Skrevet 19. juni 2010 #11435 Skrevet 19. juni 2010 Er vi litt over gjennomsnittet puppefikserte her inne eller? Har blitt skikkelig fasinert av mine egne (nye!) pupper, og også andre sine Hehe ja det er vel alle her inne tror jeg.. Jeg ser på puppene til folk på tv å sånn å og lurer på om de er ekte eller ikke noen ganger.. Jeg hadde jo ikke pupper før så jeg syns det er skikkelig moro med pupper.. hehe
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11436 Skrevet 19. juni 2010 ame='pluske83' date='19 juni 2010 - 17:19' timestamp='1276960772' post='8174642'] Ja, send meg en PM :D så får jeg snike litt Da har eg prøvd og sende en privat mail :gjeiper:
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11437 Skrevet 19. juni 2010 Her kommer bilder av mine pupper.. De er nå 16 dager gamle.. Skal ta bilde av arrene neste gang jeg skifter teip. Men de var hvite etter bare 2 uker.. Bildene blir gule i lyset på badet.. Skikkelig pent Vil gjerna ha ærlige tilbakemeldinger om hva dere syns:) Jeg syns de blei superfine.. arwwwww di var kjempe pene og stoooooreeee :rødme: :rødme: Er mye større en mine ser eg nå Du bør vere fornøyd med di. Tenk og vere nesten helt flat og faktisk få så stoore pupper Takk gud for gode kirurge
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11438 Skrevet 19. juni 2010 jeg veit ikke om det stopper opp jeg.. Har det blitt verre og verre? Jeg har fått litt rippling sånn som sist.. Kan kjennes så vidt. Og absolutt ikke sees. men du kan jo google det.. Venstre puppen har altid vert dårligst kjenner det veldig godt på innsiden og føler det har blitt mer iløpet av ukene. absolutt!!!! Men ser det ikke enda Kjenner skikkelig godt sånne rugler om du skjønner
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11439 Skrevet 19. juni 2010 Er vi litt over gjennomsnittet puppefikserte her inne eller? Har blitt skikkelig fasinert av mine egne (nye!) pupper, og også andre sine hehe ja vi er galne i hodet verre en mannfolk her inne jaaa
lmh Skrevet 19. juni 2010 #11440 Skrevet 19. juni 2010 Takk.. Hva skal du legge inn? Jeg hadde 260 før andre op. men har alltid likt store pupper.. hehe... Jeg er veldig glad jeg la under muskel og for at de ikke er sånn trill runde Men det har ikke gått lenge enda så enda mer naturlige blir de jo:) De kommer til å bli knallfine når de er så fine allerede! jeg skal legge 260 under muskel;) Var ikke vi ganske like i høyde og vekt? (170cm og 58kg) Har du bilder av de "gamle" puppene eller, haha;) Vi ser ut til å være ganske likt bygd også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå