pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11401 Skrevet 19. juni 2010 Synes arret ditt var fint jeg Mine arr er litt lysere, men så er jo mine 3 mnder gamle nå Ja okey. Håper mine og blir myyye lysere med tiden..
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11402 Skrevet 19. juni 2010 synes mine er blitt så mye.. nesten litt for myke nesten hehe, bedre det enn at de er for harde da.. faktisk ingen som har lagt merke til de enda, så det går etter planen :D Du har lagt inn samme som meg.. Føler mine er myke øverst og harde under..
Tine86 Skrevet 19. juni 2010 #11403 Skrevet 19. juni 2010 høyprofil.. hvordan det? Nei, jeg syns bare formen på dine pupper var så fin, så blei jeg bare nysgjerrig på hvilken type innlegg du hadde.. For jeg skal ta moderat, men så er jeg redd de ikke kommer til å se så store ut:( de var liksom så flate haha.. Men jeg skal jo ta over muskel og..
Theri86 Skrevet 19. juni 2010 #11404 Skrevet 19. juni 2010 Her er mine arr nå. Tok bildet igår, etter da 15 dager. Nesten alle blåmerkene er borte - bare et salig stort et igjen under venstre pupp. Sikkert etter sånn "hake" som ble brukt under operasjonen til å løfte på huden. Det går vel bort etterhvert. Typen så arrene igår for første gang, og ble overrasket over hvor bra arrene så ut.
Godemine Skrevet 19. juni 2010 #11405 Skrevet 19. juni 2010 Her er mine arr nå. Tok bildet igår, etter da 15 dager. Nesten alle blåmerkene er borte - bare et salig stort et igjen under venstre pupp. Sikkert etter sånn "hake" som ble brukt under operasjonen til å løfte på huden. Det går vel bort etterhvert. Typen så arrene igår for første gang, og ble overrasket over hvor bra arrene så ut. Veldig like mine arr
lmh Skrevet 19. juni 2010 #11406 Skrevet 19. juni 2010 Hjelp!! Ble lovet å få respt pr. post i dag, men den kom ikke og jeg skal jo inn til operasjon nå på mandag kl.11.30!! Noeb klinikk har ikke (ihvertfall finner ikke jeg noen opplysninger om det) noen vaktelefon. Er det ikke noe antibiotika osv. jeg skal ta og en såpe jeg skal vaske meg med før operasjonen?? Hva gjør jeg nå? Tror dere jeg får ta operasjonen på mandag hvis jeg får reseptene fakset til meg med en gang de åpner 08.00? ÅÅÅ,alltid så uheldig med sånne ting !
Avalon Skrevet 19. juni 2010 #11407 Skrevet 19. juni 2010 Hjelp!! Ble lovet å få respt pr. post i dag, men den kom ikke og jeg skal jo inn til operasjon nå på mandag kl.11.30!! Noeb klinikk har ikke (ihvertfall finner ikke jeg noen opplysninger om det) noen vaktelefon. Er det ikke noe antibiotika osv. jeg skal ta og en såpe jeg skal vaske meg med før operasjonen?? Hva gjør jeg nå? Tror dere jeg får ta operasjonen på mandag hvis jeg får reseptene fakset til meg med en gang de åpner 08.00? ÅÅÅ,alltid så uheldig med sånne ting ! Er det Hibiscrub du skal vaske deg med, så er ikke den reseptbelagt. Hva du skal gjøre med antibiotikaen du ikke har fått resept på vet jeg ikke.. :/
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11408 Skrevet 19. juni 2010 Hjelp!! Ble lovet å få respt pr. post i dag, men den kom ikke og jeg skal jo inn til operasjon nå på mandag kl.11.30!! Noeb klinikk har ikke (ihvertfall finner ikke jeg noen opplysninger om det) noen vaktelefon. Er det ikke noe antibiotika osv. jeg skal ta og en såpe jeg skal vaske meg med før operasjonen?? Hva gjør jeg nå? Tror dere jeg får ta operasjonen på mandag hvis jeg får reseptene fakset til meg med en gang de åpner 08.00? ÅÅÅ,alltid så uheldig med sånne ting ! Tror kansje uten og si noe sikkert at viss du ikke har fått den resepten til opdagen så får du med deg et par tabeletter fra klinikken på selve dagen. Fikk hvertfall med meg noen eg :rødme: Tror absolutt ikke du trenger bekymre deg.. På colluseum fikk du ingen resepter før selve dagen og da fikk eg fra klinikken før eg skulle hjem...
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11409 Skrevet 19. juni 2010 Her er mine arr nå. Tok bildet igår, etter da 15 dager. Nesten alle blåmerkene er borte - bare et salig stort et igjen under venstre pupp. Sikkert etter sånn "hake" som ble brukt under operasjonen til å løfte på huden. Det går vel bort etterhvert. Typen så arrene igår for første gang, og ble overrasket over hvor bra arrene så ut. flotte arr det der
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11410 Skrevet 19. juni 2010 Nei, jeg syns bare formen på dine pupper var så fin, så blei jeg bare nysgjerrig på hvilken type innlegg du hadde.. For jeg skal ta moderat, men så er jeg redd de ikke kommer til å se så store ut:( de var liksom så flate haha.. Men jeg skal jo ta over muskel og.. Jo takk for det Er så smal rundt brystet at noe annet var ikke aktuelt
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11411 Skrevet 19. juni 2010 Noen som vett om rippling er noe som bare blir verre og verre eller om det stopper opp på en måte???? vil seriøst ikke har mer nå
lmh Skrevet 19. juni 2010 #11412 Skrevet 19. juni 2010 Tror kansje uten og si noe sikkert at viss du ikke har fått den resepten til opdagen så får du med deg et par tabeletter fra klinikken på selve dagen. Fikk hvertfall med meg noen eg :rødme: Tror absolutt ikke du trenger bekymre deg.. På colluseum fikk du ingen resepter før selve dagen og da fikk eg fra klinikken før eg skulle hjem... Takk for svar!! Da har jeg vært ute og kjøpn inn hibiscrub i allefall. Har jo heller ikke fått papirene der alle instruksjonene står.. skal jeg vaske meg med hibis. på hele kroppen og håret kvelden før også legge meg i nytt sengetøy? skal jeg dusje igjen på morningen eller gjør jeg det på klinikken?
eplekak1 Skrevet 19. juni 2010 #11414 Skrevet 19. juni 2010 Du har lagt inn samme som meg.. Føler mine er myke øverst og harde under.. Ja, du har vel høyprofil mener jeg og huske? Jeg har moderat profil, men vet ikke om det har noe å si for mykheten. Mine er også mykere over vorta enn under men skulle ønske jeg fikk tilbake følelsen der den er borte.. er delvis under ene vorta og inn mot den andre puppen om du skjønner.. hihi
Theri86 Skrevet 19. juni 2010 #11415 Skrevet 19. juni 2010 Takk for svar!! Da har jeg vært ute og kjøpn inn hibiscrub i allefall. Har jo heller ikke fått papirene der alle instruksjonene står.. skal jeg vaske meg med hibis. på hele kroppen og håret kvelden før også legge meg i nytt sengetøy? skal jeg dusje igjen på morningen eller gjør jeg det på klinikken? Du vasker hele deg med hibiscrub kvelden før op, inkl håret. Du skal vaske deg igjen på morgenen før operasjonen, og ta på rene klær etter du har vasket deg. Jeg skulle ta antibiotika kvelden før op, samt kvalmestillende kvelden før, og paracet og smertestillende en time før op. Antibiotika kan du sikkert få med deg fra klinikken (kun to tabletter en skal ta). Kvalmestillende får du under operasjon i tillegg. Og du kan alltids kjøpe det etter operasjon også. Smertestillende en skal ta før op er på resept, men kanskje du heller kan møte opp i god tid, så kanskje de har på klinikken som du evt kan få der. Men paracet kan du jo ta da. Jeg skulle ta tre paracet en time før operasjonen. (2 paracet om en er under 50 kg). Jeg ble jo operert på nobel, så du skulle nok egentlig gjort det samme du også. Så paracet kan du nok trygt ta da. Arcoxia (smertestillende) må du da evt høre om å få når du ankommer klinikken. Eller at du får nobel til å fakse resepten til et apotek sånn at du får hentet arcoxia der og tatt en time før op.
elinpelin Skrevet 19. juni 2010 #11416 Skrevet 19. juni 2010 så fine pupper eplekak1! Synd du har så vondt Merete. Du som var så redd for det også. 11 dager igjen ja. Det er ikke mye. Til onsdag er det 1 uke igjen :):)
lmh Skrevet 19. juni 2010 #11417 Skrevet 19. juni 2010 Du vasker hele deg med hibiscrub kvelden før op, inkl håret. Du skal vaske deg igjen på morgenen før operasjonen, og ta på rene klær etter du har vasket deg. Jeg skulle ta antibiotika kvelden før op, samt kvalmestillende kvelden før, og paracet og smertestillende en time før op. Antibiotika kan du sikkert få med deg fra klinikken (kun to tabletter en skal ta). Kvalmestillende får du under operasjon i tillegg. Og du kan alltids kjøpe det etter operasjon også. Smertestillende en skal ta før op er på resept, men kanskje du heller kan møte opp i god tid, så kanskje de har på klinikken som du evt kan få der. Men paracet kan du jo ta da. Jeg skulle ta tre paracet en time før operasjonen. (2 paracet om en er under 50 kg). Jeg ble jo operert på nobel, så du skulle nok egentlig gjort det samme du også. Så paracet kan du nok trygt ta da. Arcoxia (smertestillende) må du da evt høre om å få når du ankommer klinikken. Eller at du får nobel til å fakse resepten til et apotek sånn at du får hentet arcoxia der og tatt en time før op. Å,fantastisk-tusen takk Theri86!! Da vasker jeg meg som du beskrev også ringer jeg de med en gang de åpner på mandag og får de til å fakse smertestillende,antibiotika og kvalmedempende til apoteket. Det må vel gå bra:)
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11418 Skrevet 19. juni 2010 Takk for svar!! Da har jeg vært ute og kjøpn inn hibiscrub i allefall. Har jo heller ikke fått papirene der alle instruksjonene står.. skal jeg vaske meg med hibis. på hele kroppen og håret kvelden før også legge meg i nytt sengetøy? skal jeg dusje igjen på morningen eller gjør jeg det på klinikken? Vasket kroppen dagen før og morgenen på op dagen IKKE håret :gjeiper: La meg heller ikke i rent sengetøy :gjeiper:
pluske83 Skrevet 19. juni 2010 #11419 Skrevet 19. juni 2010 ååh tusen takk :rødme: [/quot Er du på facebook eplekak1?? Der kan du se bilder av meg med klær og da ser du at puppa IKKE er så store
eplekak1 Skrevet 19. juni 2010 #11420 Skrevet 19. juni 2010 Ja, send meg en PM :D så får jeg snike litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå