Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen alle sammen!!!! :D

Kan jeg få noen ærlige tilbakemeldinger om disse da? :rødme: :sjenert::sjenert:

post-28705-1276886341,8834_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt arr 6uker :sjenert::sjenert:post-32998-1276884524,6232_thumb.jpg ikke se på den tørre huden eg har fått på puppene og bilde var syyyykkkt nærme :skratte:

Synes arret ditt var fint jeg :)

Mine arr er litt lysere, men så er jo mine 3 mnder gamle nå :)

Skrevet

*elia*: Jeg har operert meg på Colosseum klinikken (Oslo), men av dr. Bjærke. Har faktisk aldri hørt om han du skal operere hos, men han er sikkert flink. Googlet han nå, og det står da iallefall masse om han, så det blir nok bra :)

Takk, snilt av deg å undersøke litt for meg :)

Grugleder meg.....håper bare at alt klaffer sånn at kjæresten kan være sammen med meg, har ikke så lyst å være alene etter op.

Skrevet

Hmm,ok hvis jeg føler meg skikkelig tøff i trøya så gjør jeg som rødtopp og laster sports bh i et par timer og når alle gjestene begynner å bli glade av vinen så tar jeg på sportsbh igjen..da er det vel ingen som ser den :fnise: Sjal ja, godt tips! Noen som har blitt operert av dr. Petter Frode Amland på Nobel Klinikk??

Jeg ble operert av Morten Haug, og ikke Amland, men det var jo på nobel clinic da, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt der. :) Har ikke hørt noe negativt om noen av kirurgene på nobel, så han er nok veldig dyktig. :) Masse lykke til! :D

Skrevet

De var fine de da:) Hvor mye la du inn? Hvilken størrelse har du nå?

Skrevet

De var fine de da:) Hvor mye la du inn? Hvilken størrelse har du nå?

Takk :) La inn 300, under muskel.. kan bruke 75c og 75d, så vet ikke helt... c blir mer pushup på en måte, og d blir sånn behagelig "løsere" :)

Skrevet

Takk :) La inn 300, under muskel.. kan bruke 75c og 75d, så vet ikke helt... c blir mer pushup på en måte, og d blir sånn behagelig "løsere" :)

Hehe midt i mellom :P Bra det finnes innlegg så bhen passer akkurat.. Jeg blir nok 70 Dd eller en størrelse større. Litt vanskelig å si når de er litt harde enda..

Skrevet

Hehe midt i mellom :P Bra det finnes innlegg så bhen passer akkurat.. Jeg blir nok 70 Dd eller en størrelse større. Litt vanskelig å si når de er litt harde enda..

:)

synes mine er blitt så mye.. nesten litt for myke nesten :P

hehe, bedre det enn at de er for harde da.. faktisk ingen som har lagt merke til de enda, så det går etter planen :D

Skrevet

:)

synes mine er blitt så mye.. nesten litt for myke nesten :P

hehe, bedre det enn at de er for harde da.. faktisk ingen som har lagt merke til de enda, så det går etter planen :D

Hehe mine var muke og fine etter første op, men nå er de jo litt harde enda, men det kommer seg fort.. Gleder meg til det har gått 2 uker til og jeg kan bruke bher uten spiler .. hihi

Skrevet

Hehe mine var muke og fine etter første op, men nå er de jo litt harde enda, men det kommer seg fort.. Gleder meg til det har gått 2 uker til og jeg kan bruke bher uten spiler .. hihi

hehe, ja og få på vanlig bh var som og komme til en ny verden :D synes støttebhen jeg fikk på klinikken strammet sånn under puppene.. så kjøpte meg en sånn me lukking foran, og den var godt :) gleder meg til og få nybikini i posten :D

Skrevet

Oi.....noen få dager igjen nå så er det min tur!!!;) Mandag 21.juni skjer det jeg har ventet på i mange år!!! jeg skal få fine pupper!!! :fnise:

tiden har gått farlig fort!! Jeg har arbeidshelg også, så da rekker jeg ikke tenke stort på operasjon før jeg plutselig ligger der!! :)

oi oi oi så spent jeg er..............fikk plutselig sommerfugler i magen nå... :ler:

Skrevet

kjempefine pupper du har fått;)

Skrevet

Så moro da Tinkapus! bare en halvtime til så er det ny nedtelling! Hehe, blir 11 dager til i morgen da.

Håper jeg slipper å ha med mamma, hun er så forferdelig muggen for tiden. Og når hun er muggen, da er hun giftig.

Så jeg håper det ordner seg med annen hjelp. Ser lyst ut :)

Skrevet

Hei alle sammen, får samboeren min til å skrive det jeg sier ordrett nå. Jeg har fortsatt vondt 3 dager etter operasjonen, klarer ikke reise meg opp, ikke gå på do alene, ikke løfte et glass, ikke engang skrive på tastaturet. Jeg har nærmest spist smertestillende, men har enda vondt. Har ikke turt å sett på brystene ennå. Det prikker og klør, men jeg tør ikke å være borti engang. Samboeren min har sett, bare utenfor bandasjen, og han sier det ser greit ut. Men han er jo kar, så hvem vet. :P hvor lenge må det her fortsette, når kan jeg klare og gå uten å få pusteproblemer? Vær så snill og kryss fingrene for meg, og lykke til, til dere som snart skal inn.

Skrevet

kjempefine pupper du har fått;)

tusen takk :D

Skrevet

Hei alle sammen, får samboeren min til å skrive det jeg sier ordrett nå. Jeg har fortsatt vondt 3 dager etter operasjonen, klarer ikke reise meg opp, ikke gå på do alene, ikke løfte et glass, ikke engang skrive på tastaturet. Jeg har nærmest spist smertestillende, men har enda vondt. Har ikke turt å sett på brystene ennå. Det prikker og klør, men jeg tør ikke å være borti engang. Samboeren min har sett, bare utenfor bandasjen, og han sier det ser greit ut. Men han er jo kar, så hvem vet. :P hvor lenge må det her fortsette, når kan jeg klare og gå uten å få pusteproblemer? Vær så snill og kryss fingrene for meg, og lykke til, til dere som snart skal inn.

Det blir bedre snart skal du se:) Syns litt synd på deg assa:( Men sånn er det jo bare for noen. Har du brystbånd som presser puppene ned? Eller bare sportsbh? Eller annen bandasje? Jeg syns bare strikken på sportsbhen var så stram jeg ast jeg slakka den opp litt innimellom. Det hjalp fælt. Etter min første op så var jeg støl i ribbeina også. Samtidig som jeg var kjempestøl i brystmusklene. La også 260 ml under muskel. men jeg var heldig og hadde bare ubahag. Men så lenge du har en snill kjæreste som hjelper deg så går det så bra atte... Husk på hva du får ut av dette da:) Mange som har vonst men har ikke hørt om noen som ikke syns det er verdt det. :)

Pass på så ikke noe gnager på puppene og sårene da.. Det kan gjøre vondt enda verre vettu :) Be samboern din ta en kikk.. HAn kan jo eventuelt løfte litt på bhstrikken så kjenner du fort om det hjelper litt..

Lykke til videre og jeg håper det er bedre for deg i morra:)

Klem

Skrevet

Det blir bedre snart skal du se:) Syns litt synd på deg assa:( Men sånn er det jo bare for noen. Har du brystbånd som presser puppene ned? Eller bare sportsbh? Eller annen bandasje? Jeg syns bare strikken på sportsbhen var så stram jeg ast jeg slakka den opp litt innimellom. Det hjalp fælt. Etter min første op så var jeg støl i ribbeina også. Samtidig som jeg var kjempestøl i brystmusklene. La også 260 ml under muskel. men jeg var heldig og hadde bare ubahag. Men så lenge du har en snill kjæreste som hjelper deg så går det så bra atte... Husk på hva du får ut av dette da:) Mange som har vonst men har ikke hørt om noen som ikke syns det er verdt det. :)

Pass på så ikke noe gnager på puppene og sårene da.. Det kan gjøre vondt enda verre vettu :) Be samboern din ta en kikk.. HAn kan jo eventuelt løfte litt på bhstrikken så kjenner du fort om det hjelper litt..

Lykke til videre og jeg håper det er bedre for deg i morra:)

Klem

Ja, håper det blir bedre. Har verken BH eller nedpressbånd, har bare bandasje akkurat nå. Skal kanskje få nedpressbånd om en uke, skal på kontroll så kirurgen skulle sjekke om jeg trengte det da. Ja, jeg er glad jeg har samboeren min, uten han hadde dette her vært et enda større helvete enn det allerede er. Sorry ordbruken, men fy faen sier jeg bare. :(

Skrevet

Hmm,ok hvis jeg føler meg skikkelig tøff i trøya så gjør jeg som rødtopp og laster sports bh i et par timer og når alle gjestene begynner å bli glade av vinen så tar jeg på sportsbh igjen..da er det vel ingen som ser den :fnise: Sjal ja, godt tips! Noen som har blitt operert av dr. Petter Frode Amland på Nobel Klinikk??

Ja du ser hva du gjør :klemmer:

Skrevet

Hehe jeg tok ikke bilde av mitt men kan gjøre det neste gang.. Mitt er hvitere enn ditt... Men folk er jo forskjellige.. hehe..

Forresten så prøvde jeg noen bher i går og tror jeg ender opp på 70 DD.. hvis ikke en størelse større.. Kommer litt ann på bhene...

Knallfornøyd med mine pupper:)

Ja vi er alle forskjellige.. Har jo tatt lang tid med det meste hos meg da..

Hørest jo ut som en flott str. Linnie meister bruker 70dd vett eg og di puppa er jo svæææææære :gjeiper:

Skrevet

Kjempe pene :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...