Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ElCaramba

Huden min var i helspenn mellom puppene, og virket som den nesten løftet seg fra ribbena. Når jeg trøkte inn huden i kløfta med fingeren, var det over 1 cm inn til benet. Kjentes ut som noe var raknet pga alt helspennet.

Kansje den kløinga kommer av at hud og vev gror fast igjen? Jeg klødde også sinnsykt der helt fram til nå.

I kombinasjon med fukt? Vi går med stramme bher som gjør at vi blir litt varme mellom puppene. Kløft er jo et nytt fenomen for oss :ler:

Bruker også micropore,jeg reagerer heldigvis ikke på denne, det er bare groinga av arret som klør der på meg.

Hud som gror er noe av det som klør mest infernalsk i hele verden :)

Dette hjelper ikke spenolen mot, jeg tenkte mest på tørre,kløende pupper! :ler:

Husk å skrive her da, hvis noen spør klinikken hva det kommer av...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min var i helspenn mellom puppene, og virket som den nesten løftet seg fra ribbena. Når jeg trøkte inn huden i kløfta med fingeren, var det over 1 cm inn til benet. Kjentes ut som noe var raknet pga alt helspennet.

Kansje den kløinga kommer av at hud og vev gror fast igjen? Jeg klødde også sinnsykt der helt fram til nå.

I kombinasjon med fukt? Vi går med stramme bher som gjør at vi blir litt varme mellom puppene. Kløft er jo et nytt fenomen for oss :ler:

Bruker også micropore,jeg reagerer heldigvis ikke på denne, det er bare groinga av arret som klør der på meg.

Hud som gror er noe av det som klør mest infernalsk i hele verden :) 

Dette hjelper ikke spenolen mot, jeg tenkte mest på tørre,kløende pupper!  :ler:

Husk å skrive her da, hvis noen spør klinikken hva det kommer av...........

Det blir jo tørt og kløende pga av at vi går med bh hele tiden og puppene får ikke luft og da dør huden, men jeg smører meg med krem og bruker brystvortesalve som gjør at det ikke flasser og klør så mye...

Den kløft kløinga tror jeg også er mye av at man egentlig klør i arret, men kjennes ut som kløfta... virker sånn på meg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kløft kløinga tror jeg også er mye av at man egentlig klør i arret, men kjennes ut som kløfta... virker sånn på meg iallefall

Det kan godt være, men jeg som har gått over tre mnd nå, så virker det litt usannsynlig.

Jeg har sluttet med teip også, og arrene klør ikke lenger.. hmm

Men jeg tror som det ble sagt over her, at kløft er nytt for oss, i tillegg så har jo store deler av huden løsnet fra brystkassa mellom puppene i "strekkefasen", og gror litt der og.

Det høres ihvertfall mest logisk ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Ja tror det har en sammenheng der!

Det tar jo måneder, opptil et år før en er helt "på plass" igjen i alle bauger og kanter:)

Hvordan er det, Puppeguri, nå 3 mnd etter?

Hvordan kjennes de ut? Gi en liten oppsummering,hehe :ler:

Er de noe ømme på morgenen eller kjenner du enda på noen måte at de er "ferske" eller er det gått til normalen? Utenom kløinga da.

Jeg er så spent på følelsen å gå med de i bh, tro om jeg vil løpe hjem til den trygge sportsbhen? Hvordan er det?

Er så spent å høre hva en kan forvente seg der du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det, Puppeguri, nå 3 mnd etter?

Hvordan kjennes de ut? Gi en liten oppsummering,hehe :ler: 

Er de noe ømme på morgenen eller kjenner du enda på noen måte at de er "ferske" eller er det gått til normalen? Utenom kløinga da.

Jeg er så spent på følelsen å gå med de i bh, tro om jeg vil løpe hjem til den trygge sportsbhen? Hvordan er det?

Er så spent å høre hva en kan forvente seg der du er nå.

tja, hvor skal jeg begynne?

den 22, januar er det fire mnd siden.

De kjennes stort sett ut som mine, eller jeg merker ikke at det er falske pupper.

Kjennes akkurat ut som det føltes før jeg opererte :)

Bortsett fra at de er betydelig større da såklart. hehe

Jeg har gått fra en ikke utfylt 75Aog har endt opp med en 75C, som ikke er lange biten fra å være D. :ler:

Jeg har litt problemer med brystvorene om dagen, men det tror jeg stort sett skyldes allergien min da.

Etter operasjonen mistet jeg følelsen i høyre brystvorte :overrasket:

Jeg har ikke fått igjen følelsen der ennå, men det gjør ikke noe.

(var så overfølsom før at jeg holdt på å dø!!)

Så tidligere her at det var noen som nevnte at de ikke hadde så mye feeling under puppene.

Still there... :tristbla:

Det som dere sier, man har bare halve følelsen der, og det gjør vondt på huden å klø seg.

Faktisk så har jeg vært sånn litt ved armhulen og ca ti cm ut på armen siden operasjonen.. :forvirret:

Litt ekkelt, men jeg er blitt så vant til det nå :)

Sånn ellers går jeg daglig med vanlig BH. DET ER SÅÅÅ DIGG, hehe.

Plutselig har puppene en form under genseren liksom ;)

Jeg kjenner ikke noe på morgenen lenger, og kan faktisk ligge på magen uten problemer :klappe:

Også er det kjempegøy å kjenne dimensjonen på boobsene, hehe

Sitter stadig vekk med en hånd i bhen. :legrine:

Bare å spørre om dere lurer på noe annet:)

Jeg svarer mer enn gjerne på spørsmål dere har :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg bor i Bergen og skal operere brystene forhåpentligvis før påske en gang. Jeg er 1.75 og veier 57 kg, har spinkel kroppsbygning men allikevel litt rumpe ;-). Etter å ha ammet 2 søte små har puppene krympet fra en 75 B til omtrent ingenting, ihvertfall ikke når man ser dem i profil uten bh. (bruker HM str 70 b med polstring nå)

Jeg lurer på om noen av dere opererte har noenlunde samme kroppsbygning som meg, og har lyst til å sende meg noen etter-bilder (gjerne før- også) for jeg er veldig i tvil om hvilken str jeg skal velge på protesene.

Har vært hos 2 ulike kirurger, han ene anbefalte 195 cc under muskel, han andre 200 cc over muskel. Synes selv under muskel høres mest fornuftig ut, men 195 cc er jo utrolig lite?? Han sa at jeg kunne ha plass til 230 cc men risikerer at kantene på protesen vil synes da. Jeg spurte ham om jeg i det hele tatt ville gå opp i bh str med så små proteser, men det ville han ikke svare på, virker ikke som om han vil garantere noe som helst..

Jeg er litt skeptisk og frustrert... , tips og bilder mottas med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei alle sammen... jeg spurte kirurgen for en uke siden eller noe om når ca hevelsen vil gå ned så man kan se størrelsen på de sånn ca... og fikk vite etter 4 uker... hvis noen er nyskjerrige på det :P

Også : er det noen av dere som føler at puppene er forskjellige? føler at den ene er mye høyere enn det andre og mye mer utstående, mens den andre har seget litt og blitt litt mer "naturlig" men vil ikke ha naturlig look :P ser ut som den henger litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei Audrey! :klem:

Jeg er også ganske sped i overkroppen, men har fått store pupper med 230 ml. Men du er 10 cm høyere enn meg da.

Diameteren på protesene øker i takt med ml, og siden du bare er 70 cm i omkrets, vil det kansje holde med rundt 200 ml..?

Ei venninne av søsteren min fulgte ikke kirurgens råd og gikk for større enn han anbefalte. Hun har synlige protesekanter og det ser ikke bra ut.

Det anbefales høyprofilsproteser til de som har liten omkrets, men de gir et annet uttrykk en lavprofil i utseende. Dette er smak og behag, og fysikk.

Jeg vet ikke jeg. Har dere andre noen erfaringer?

Jeg kan godt sende deg bilder av meg hvis du vil, send mailadr di på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Tittei alle sammen... jeg spurte kirurgen for en uke siden eller noe om når ca hevelsen vil gå ned så man kan se størrelsen på de sånn ca... og fikk vite etter 4 uker... hvis noen er nyskjerrige på det :P

Også : er det noen av dere som føler at puppene er forskjellige? føler at den ene er mye høyere enn det andre og mye mer utstående, mens den andre har seget litt og blitt litt mer "naturlig" men vil ikke ha naturlig look :P ser ut som den henger litt...

Hey :)

Ja, mine er også forskjellige, den ene "henger" mer, mens den andre er mer "oppe" enda. Håper det jevner seg litt mer. De var jo litt sånn før operasjonen også, men ikke slik liksom. Mer at den ene var en anelse mindre.

Har høydeforskjell på vortene. Tror de er litt i utakt for tida.

4 uker, så kult! Da tror jeg at de ikke blir særlig mindre enn det de er nå, da blir jeg kjempeglad! Himmel så vant man er allerede til str!

Ble foressten ferska ikveld! Måtte bryte sammen og tilstå! :ler: Jeg tenkte ikke særlig over det,og hadde på en tynn genser, jeg synes jo ikke de vises så godt.

Venninna mi skrek ut: "HVA ER DET DU HAR GJORT MED PUPPENE!! ER DET SILIKON!!!?"

Hun var helt komisk, så jeg fortalte det til henne. Og før jeg visste ordet av det, var genseren av og hun skulle både måle, veie, kjenne og vurdere.

"Slike skal jeg også ha." Ferdig med det.

Phui.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei Audrey!

Hvor var du på konsultasjon?

Jeg har vært på Fana Medisinske senter 2 ganger ( 1. gang hadde kirurgen det travelt) og på Euro Cosmetic 1 gang. Av div. grunner er Euro Cosmetic uaktuelt, men jeg tror kirurgen på FMS er veldig dyktig og har stor erfaring med anatomiske implantater under muskel, som er aktuelt for meg. Hvor har du operert deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg er litt skeptisk og frustrert... , tips og bilder mottas med stor takk :)

Send meg en PM så sender jeg deg litt før og etter bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Audrey: Jeg anbefaler deg å stole på kirurgene, de har jo veldig lang erfaring i hva som blir best for den enkelte. Men vær tydelig på hvilken størrelse du ønsker å oppnå etter operasjonen, så de vet hva du forventer ;) Jeg har forstått at lange kvinner trenger større proteser for å oppnå samme effekt som kortere kvinner. Jeg er 172cm og la inn 300cc under muskel for bare 4 dager siden, og mine bryster er ikke blitt stooore. De er helt passelige, antakelig en C etter at hevelsene går ned. (Gruer allerede for at de blir kun en B) Nå veier jeg litt mer enn deg, og det kan jo kanskje ha noe å si, men jeg er veldig tynn i overkroppen og brukte 75A fra H&M og 70A hos litt dyrere og finere merker før operasjonen.

Uansett så tenk deg godt om. Det er kjedelig å innse etter en operasjon at man har lagt i litt for lite til å oppnå det volumet man ønsker :overrasket: Når man legger under muskel vil også noe av volumet "forsvinne".

Jeg ønsker deg lykke til, og anbefaler deg å ta kontakt med en 3. kirurg og høre hans mening. Er jo litt godt å få flere meninger og anbefalinger - valget blir gjerne litt enklere og tryggere da :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for flotte bilder Puppeguri. Du har fått skikkelig flotte fordeler!! Gleder meg til å avduke mine idag, he he. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Fana Medisinske senter 2 ganger ( 1. gang hadde kirurgen det travelt) og på Euro Cosmetic 1 gang. Av div. grunner er Euro Cosmetic uaktuelt, men jeg tror kirurgen på FMS er veldig dyktig og har stor erfaring med anatomiske implantater under muskel, som er aktuelt for meg. Hvor har du operert deg?  :)

Jeg opererte meg på Volvat. Og de var helt fantastiske der. Legen er UTROLIG dyktig. Jeg kan anbefale det på det VARMESTE!!!

De var helt utrolig koselig med meg både før operasjonen, etter og nå når jeg har lurt på ting i ettertid. Har de vært utrolig hjelpsomme!

Du burde absolutt ta deg en konsultasjonstime der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle babes her inne!!! :danse:

er en god stund siden jeg var innpå nå!!

Gratulerer med nye boobs Crianza!!!! :hoppe:

Selv har jeg vært hjemme hos familien i juleferien og en del hos svigers. I går kom jeg hjem fra en uke på gran canaria, var herlig med litt sol ;)

Og tirsdag er altså den store dagen for meg!!!! :danse:

kl 11 har jeg time og da skal det legges 240 ml silikon utenpå muskel. Gleeder meg, men er selvfølgelig litt spent og nervøs også. bare 2 dager til!!! tenkt, dette har jeg villet så lenge jeg kan huske, og nå skal det skje og operasjonen er til og med betalt!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Fana Medisinske senter 2 ganger ( 1. gang hadde kirurgen det travelt) og på Euro Cosmetic 1 gang. Av div. grunner er Euro Cosmetic uaktuelt, men jeg tror kirurgen på FMS er veldig dyktig og har stor erfaring med anatomiske implantater under muskel, som er aktuelt for meg. Hvor har du operert deg?  :)

Vil du fortelle hvorfor Euro Cosmetic er uaktuelt? Jeg er litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...