Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei alle sammen. jeg ermer enn invalid. klarer ikke en dritt selv uten smerte .. å skrive gjøer vvondt nå. men jeg lever.. hvis det blir verre enn dette i mårren, så tar jeg livet mitt :b har tatt 3 av de sterkeste tablettene, har fortsatt uutholdelig smerte...

akkurat som eg hadde det.. men det blir bedre :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Da kaster jeg meg utti her etter å ha lest og lest på innleggene deres. Så mye nyttig informasjon til meg som endelig tør å gjøre det jeg har tenkt på lenge. Jeg skal opereres av dr. amstad på nobel klinikk nå på mandag-jippigrueglede! er 170cm høy, 58 kg og har str. myggstikk fra før. Noen som har blitt operert av Amstad?skal legge inn 260ml under brystmuskelen..har lyst på så naturlige som mulig. Har vinglet mye frem og tilbake på 240_260ml.. Noen synspunkter på str.? Vil gjerne bli en full b-cup da det vil passe meg..tror jeg;)

Hei og velkommen hit :danse::danse:

Tror eg ville tatt 260ml vil du bli en solid b.

Eg er 1.63cm og 53kg og la inn 300ml og blir nok en d.

Kunne godt hatt større :legrine::legrine:

Du er jo ganske høy og 260ml er ikke så stort.

Hadde og mange blandete følelser frem til opdagen men det går så godt :5:

Skrevet

Jeg har skifte teip for første gang i dag og alle stingene er borte.. Arrene var hvite... Hmm... Merkelig.. Men sånn var det da. Også littegrann "klumoete" hehe..Trodde ikke de blei hvite med en gang. Var digg å skifte teip, puppene er jo sååå mye finere uten teipen å da.

så heldig du er da :sjenert: mine er enda røde.grrr...

Skrevet

De gjør nok slik som med keisersnitt, er det arr fra før skjæres det gamle arrvevet bort.

Har tatt keisersnitt og fikk besjed om ble det et til så skjærer di bare i det gammle arrveve ja.

Er det samme med en ny op ved brystforstørrelse.

Skrevet

Heeeellllløøøøøøvvvvvvv! 12 dager igjen!!!

Skrevet

Da er det gjort! Timebestilling altså.... Jeg skal opereres på Colosseum den 6. juli.

Er det noen som har erfaring med kirurg Tyge Tind Tindholdt? Har ikke sett det navnet nevnt her, men han jobber visst både der og på Teres i Bodø.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke sole meg på 2 uker... Men da er jo stingene borte og såret er lukket utvendig i alle fall. Man skal bruke "sunblock" eller teip i ett år etter op.

Men i mine papirer står det at arrene ikke skal soles verken i solarium eller ute på 4 uker. Kan hende dine papirer sier noe annet. Jeg kommer til å vente i ale fall. Da får jeg heller leve med noen skiller i noen uker.. hehe. Bedre å vente litt enn å risikere stygge arr, men nå er jo mine hvite allerede da.. Hvordan er arrene dine nå da?

Står i mine papirerer at man skal bruke sunblock eller teip hvis man skal sole seg toppløs, i et år etter. Så der har vi fått samme beskjed.

Da venter jeg enda to uker til da. Tenkte uansett å sole meg med teipen på da, blir jo skille, men soler ikke arrene på et år tenker jeg. Er ikke så krise, men følte meg plutselig så blek i sola i går - men idag regner det igjen så :(

Har bare tatt av teipen på ene puppen, og stingene var borte, såret så fint og lukket ut. Overrasket over at det var så fint etter bare to uker :)

Skrevet

Elinpelin: Det blir bra :) det nærmer seg nå :)

*elia*: Jeg har operert meg på Colosseum klinikken (Oslo), men av dr. Bjærke. Har faktisk aldri hørt om han du skal operere hos, men han er sikkert flink. Googlet han nå, og det står da iallefall masse om han, så det blir nok bra :)

Skrevet

Takk for svar jenter, ja har nok landet på 260ml tror det vil bli bra:) Shit,bare 3 dager igjen!! Jeg skal i et bryllup om tre helger..litt kjipt med sportsbh i kjolen da,..men er det sånn at man kan bruke en annen bh for et par timer eller er det veldig fyfy?

Skrevet

Takk for svar jenter, ja har nok landet på 260ml tror det vil bli bra:) Shit,bare 3 dager igjen!! Jeg skal i et bryllup om tre helger..litt kjipt med sportsbh i kjolen da,..men er det sånn at man kan bruke en annen bh for et par timer eller er det veldig fyfy?

Jeg brukte en spileløs bh to uker etter min operasjon noen timer på kvelden, og det gikk bare bra :) Føltes godt å få på sportsbhen igjen, men noen timer skal ikke gjøre noe :)

Skrevet

Pluske, om du tok moderat eller høyprofil?

Skrevet

Pluske, om du tok moderat eller høyprofil?

høyprofil.. hvordan det? :klemmer:

Skrevet

Var faktisk i brullup 2uker etter op og da gjekk eg med sportsbh.. turte ikke noe annet :sjenert:

Men hadde en kjole med brede stropper og et skjal over skuldrene så tok eg et par fliseklemmer og festet i bhen sånt den ikke stakk så opp fremme.. sportsbhen allså :fnise::fnise:

funka ganske greitt....

Skrevet (endret)

Står i mine papirerer at man skal bruke sunblock eller teip hvis man skal sole seg toppløs, i et år etter. Så der har vi fått samme beskjed.

Da venter jeg enda to uker til da. Tenkte uansett å sole meg med teipen på da, blir jo skille, men soler ikke arrene på et år tenker jeg. Er ikke så krise, men følte meg plutselig så blek i sola i går - men idag regner det igjen så :(

Har bare tatt av teipen på ene puppen, og stingene var borte, såret så fint og lukket ut. Overrasket over at det var så fint etter bare to uker :)

Ja de blir veldig fort pene:) Følte meg litt bleik i sola jeg å, så jeg har kjøpt meg spray brun så nå skal jeg også bli brun. Det tar en hav evighet vanligvis.

Endret av JaneDoe
Skrevet (endret)

mitt arr 6uker :sjenert::sjenert:post-32998-1276884524,6232_thumb.jpg ikke se på den tørre huden eg har fått på puppene og bilde var syyyykkkt nærme :skratte:

Endret av pluske83
Skrevet

Ja de blir veldig fort pene:) Følte meg litt bleik i sola jeg å, så jeg har kjøpt meg spray brun så nå skal jeg også bli brun. Det tar en hav evighet vanligvis.

Men da må jeg jo spørre :) hvordan er det å først bruke selvbruning, og så sole seg ute i sola?

Blir man bare enda brunere da eller? Er helt "fersk" på selvbruning :fnise:

Skrevet

Var faktisk i brullup 2uker etter op og da gjekk eg med sportsbh.. turte ikke noe annet :sjenert:

Men hadde en kjole med brede stropper og et skjal over skuldrene så tok eg et par fliseklemmer og festet i bhen sånt den ikke stakk så opp fremme.. sportsbhen allså :fnise::fnise:

funka ganske greitt....

Hmm,ok hvis jeg føler meg skikkelig tøff i trøya så gjør jeg som rødtopp og laster sports bh i et par timer og når alle gjestene begynner å bli glade av vinen så tar jeg på sportsbh igjen..da er det vel ingen som ser den :fnise: Sjal ja, godt tips! Noen som har blitt operert av dr. Petter Frode Amland på Nobel Klinikk??

Skrevet

funka ganske greitt....

Hmm,ok hvis jeg føler meg skikkelig tøff i trøya så gjør jeg som rødtopp og laster sports bh i et par timer og når alle gjestene begynner å bli glade av vinen så tar jeg på sportsbh igjen..da er det vel ingen som ser den :fnise: Sjal ja, godt tips! Noen som har blitt operert av dr. Petter Frode Amland på Nobel Klinikk??

Skrevet

Men da må jeg jo spørre :) hvordan er det å først bruke selvbruning, og så sole seg ute i sola?

Blir man bare enda brunere da eller? Er helt "fersk" på selvbruning :fnise:

Hvis man går ut i sola like etter at man har hatt på så aktiveres fargen fortere.. Man blir vel ikke enda brunere for selvbruninga går jo gradvis bort, men fargen man får ute i sola blir jo der... Bare husk solfaktor.. hehe

Skrevet

mitt arr 6uker :sjenert::sjenert:post-32998-1276884524,6232_thumb.jpg ikke se på den tørre huden eg har fått på puppene og bilde var syyyykkkt nærme :skratte:

Hehe jeg tok ikke bilde av mitt men kan gjøre det neste gang.. Mitt er hvitere enn ditt... Men folk er jo forskjellige.. hehe..

Forresten så prøvde jeg noen bher i går og tror jeg ender opp på 70 DD.. hvis ikke en størelse større.. Kommer litt ann på bhene...

Knallfornøyd med mine pupper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...