Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker bare en. Kanskje det blir tett for huden om en bruker to? Huden må jo få puste. Jeg klarer meg ihvertfall fint med en. :)

Ja det blir vel tettere med 2... Syns det er "stivt" nok med en jeg.. hehe.. Er deilig når man slipper den teipen..

I morra skal min skiftes for første gang. Det blir godt. Arrene ser supre ut allerede. Puppene blir jo så mye finere uten teipen også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar JaneDoe og Theri86;) Har nå fjernet den ytterste tapen og det ble mye bedre og "mykere":)

Skrevet

Igår ble mine 5mnd! Feiret med konsert :popcorn:

Skrevet

ÅHRRR eg blir så deppa :tristbla::tristbla:

Kunne godt hatt mye større pupper.. Er ingen som ser noe ting :tristbla:

sååå mye som er betalt og alt styre det har vert :trist::trist::trist:

Nå har eg fått mye rippling på venster side og..

Kjenner det kanon godt...

Lei meg idag :trist:

Du trenger ikke større, de er digre allerede.

Var det ikke meningen at ingen skulle legge merke til det da?

Skrevet

Lykke til i morgen Merete M!!!! :D Snart er det gjort!!!

Skrevet

Grattis... hehe.. Mine er 2 uker i morra.. haha

Skrevet

Lykke til i morgen Merete M!!!! :D Snart er det gjort!!!

Ja, takk. Er mer enn glad for at folk ønsker meg lykke til! Er så nervøs at jeg har ikke fått sovet i natt.. Vekkerklokka står på 0700, men jeg tror jeg skal stå opp nå heller.. Litt lei av å ligge å stirre i taket her :P kanskje jeg burde gå meg en tur eller noe.. 4 timer igjen, og jeg er i gang.. Helt merkelig tanke egentlig. Jaja. Satser på at det går bra :)

Skrevet

Det går helt sikkert kjempefint Merete! (nå er du kanskje ferdig, jeg husker ikke klokkeslettet du skulle inn?)

13 dager igjen!

Skrevet

Lykke til Merete.. Du ligger vel under kniven nå... Gleder meg til oppdatering..

Skrevet

Lykke til Merete :) Det kommer til å gå kjempe bra :)

Var også nervøs dagen før, og samme dag men det gikk så fint. Merket ikke at jeg sovnet (narkosen) og plutselig våknet jeg opp med nye pupper :) gleder meg til oppdatering.

Skrevet

Du trenger ikke større, de er digre allerede.

Var det ikke meningen at ingen skulle legge merke til det da?

Dem er faktisk ikke så store som di ser ut til og det gjør ingenting om mennesker ikke ser det det er bare en måte og si det på om du skjønner...

Skrevet

Lykke til Merete :) Det kommer til å gå kjempe bra :)

Var også nervøs dagen før, og samme dag men det gikk så fint. Merket ikke at jeg sovnet (narkosen) og plutselig våknet jeg opp med nye pupper :) gleder meg til oppdatering.

lykke til merete :klemmer:

Skrevet

grattis.. mine er straks 2mnd..

Skrevet

Hei:)

Bare lurte på om når dere teiper arrene deres, bruker dere bare en teip bit over, eller tar dere to over hverandre? Jeg bruker to, men lurer på om det blir for mye? Synes liksom det er litt tynt med bare en teip bit.

har en bit og har aldri hørt om at en skal ha 2...

Skrevet

Nå har jeg snakka med ganske mange kirurger rundt omkring, og det ser ut til at det blir enten 3.juli på Fornebuklinikken eller mellom 5. og 7. juli på colosseum... Er usikker på om ungene drar til pappan fredag eller mandag, så jeg heller vel dermed mest mot colosseum.

Men må sannsynligvis reise alene, og blir alene på hotell den første natta, noen som har erfaring med det? Greier jeg å kle av og på selv? Må nok legge under muskel...

Får litt panikk her siden d går så fort, men om jeg ikke gjør det nå, må jeg sannsynligvis vente til neste sommer for å løse det rent praktisk.

Skrevet

Har gode erfaringer med Colosseum klinikken, så du er nok i trygge hender der :)

Uansett så stod det i mine papirer at man skulle ha noen hos seg den første kvelden/natten.

Jeg tok over muskel, men hadde aldri noe problem å kle av og på meg selv, fungerte egentlig normalt uten løfting og strekke

armene høyt over hodet.

Skrevet

Nå har jeg snakka med ganske mange kirurger rundt omkring, og det ser ut til at det blir enten 3.juli på Fornebuklinikken eller mellom 5. og 7. juli på colosseum... Er usikker på om ungene drar til pappan fredag eller mandag, så jeg heller vel dermed mest mot colosseum.

Men må sannsynligvis reise alene, og blir alene på hotell den første natta, noen som har erfaring med det? Greier jeg å kle av og på selv? Må nok legge under muskel...

Får litt panikk her siden d går så fort, men om jeg ikke gjør det nå, må jeg sannsynligvis vente til neste sommer for å løse det rent praktisk.

Hadde aldri tatt sjangs på og vere alene. eg måtte ha hjelp til og dra opp og ned buksene den første uken og klarte ikke holde eg glass med vann selv en gang..

Skrevet

Hadde aldri tatt sjangs på og vere alene. eg måtte ha hjelp til og dra opp og ned buksene den første uken og klarte ikke holde eg glass med vann selv en gang..

oisann, såpass....da spørs det om jeg må legge hele greia på is...er slett ikke sikkert det lar seg gjøre å få noen med. Ho på klinikken anbefalte å ha noen der, men sa ikke at jeg måtte.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde hatt lyst til å vært alene første natta. Jeg tok over muskel, men var så støl at jeg sleit med å komme meg opp fra sofa og seng i noen dager. Joggebukse klarte jeg heldigvis å få av og på selv, men topper og gensere måtte jeg ha hjelp til å få av og på.

Skrevet

hei alle sammen. jeg ermer enn invalid. klarer ikke en dritt selv uten smerte .. å skrive gjøer vvondt nå. men jeg lever.. hvis det blir verre enn dette i mårren, så tar jeg livet mitt :b har tatt 3 av de sterkeste tablettene, har fortsatt uutholdelig smerte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...