Djenni Skrevet 15. juni 2010 #11301 Skrevet 15. juni 2010 ÅHRRR eg blir så deppa Kunne godt hatt mye større pupper.. Er ingen som ser noe ting sååå mye som er betalt og alt styre det har vert Nå har eg fått mye rippling på venster side og.. Kjenner det kanon godt... Lei meg idag Pluske, etter min mening, bør du ikke ha større... Du har kjempestore nå... jeg tror at du ble puppeblind :-)
JaneDoe Skrevet 15. juni 2010 #11302 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ja sant det janedoe Ja eg er veldig tynn i overkroppen... Er ikke noe pent hvis de blir kjempestore da... Og ender du opp på en 75 D så kan du vel ikke klage.. hehe Husk at det tar tid med de også da.. Du la jo under muskel Og nå kan du gå i alle slags bikinier og topper å Husk hva du sa til meg.. hehe.. er ikke noe pent om det er en stor pupp som kommer gående.. hihi Endret 15. juni 2010 av JaneDoe
Godemine Skrevet 16. juni 2010 #11303 Skrevet 16. juni 2010 Idag er mine pupper 2 uker De er veldig ømme om dagen. Stikker og prikker i dem. Kjenner det mest under og på siden, og stingene klør. Har dette noe med at stingene løser seg opp eller hva er det som skjer? Er det vanlig å oppleve det slik jeg har? Synes det har vært bra så lenge, men nå gjør det nesten litt vondt igjen.
elinpelin Skrevet 16. juni 2010 #11304 Skrevet 16. juni 2010 Godemine: uffda, det er sikkert groinga som går seg til? 2 uker igjen! Wohooooooo!!!!
JaneDoe Skrevet 16. juni 2010 #11305 Skrevet 16. juni 2010 Idag er mine pupper 2 uker De er veldig ømme om dagen. Stikker og prikker i dem. Kjenner det mest under og på siden, og stingene klør. Har dette noe med at stingene løser seg opp eller hva er det som skjer? Er det vanlig å oppleve det slik jeg har? Synes det har vært bra så lenge, men nå gjør det nesten litt vondt igjen. Jeg har ikke dens tikkinga. Men etter 1 uke så begynte jeg å bruke armene mer og da blir de litt ømmere syns jeg,. Ikke vondt.. Men jeg la under muskel så det kan jo være at man bruker musklene igjen og at de blir itt ømme.. Det at det stikker og prikker kan ha noe med nerver o.l å gjøre vil jeg tro. Kirurgen har jo "rota" godt inni der for å lage en lomme så noe må vel skje før alt kommer på plass
Merete M Skrevet 16. juni 2010 #11306 Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hei alle sammen! Nå er jeg vell plassert på hotellrommet, som ligger rett over gata til klinikken jeg skal operere på i mårra tidlig. Jeg er mega nervøs, og føler nesten jeg får litt kalde føtter, men jeg skal gå igjennom det. Flere som var litt veldig småredd dagen før? Er jo veldig langt hjemmefra, men jeg tror det kommer til å gå bra! Dere må alle krysse fingrene for meg nåda søtinger Samboeren min er her med meg, og det hjelper veldig mye. Uten han her, hadde jeg sikkert ikke turt å gå dit i mårra tidlig! Men føler ikke han forstår så mye av hva som faktisk skal skje Endret 16. juni 2010 av Merete M
pluske83 Skrevet 16. juni 2010 #11307 Skrevet 16. juni 2010 Hei alle sammen! Nå er jeg vell plassert på hotellrommet, som ligger rett over gata til klinikken jeg skal operere på i mårra tidlig. Jeg er mega nervøs, og føler nesten jeg får litt kalde føtter, men jeg skal gå igjennom det. Flere som var litt veldig småredd dagen før? Er jo veldig langt hjemmefra, men jeg tror det kommer til å gå bra! Dere må alle krysse fingrene for meg nåda søtinger Samboeren min er her med meg, og det hjelper veldig mye. Uten han her, hadde jeg sikkert ikke turt å gå dit i mårra tidlig! Men føler ikke han forstår så mye av hva som faktisk skal skje Jepp var småredd eg men det går så greit skal du se
pluske83 Skrevet 16. juni 2010 #11308 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har ikke dens tikkinga. Men etter 1 uke så begynte jeg å bruke armene mer og da blir de litt ømmere syns jeg,. Ikke vondt.. Men jeg la under muskel så det kan jo være at man bruker musklene igjen og at de blir itt ømme.. Det at det stikker og prikker kan ha noe med nerver o.l å gjøre vil jeg tro. Kirurgen har jo "rota" godt inni der for å lage en lomme så noe må vel skje før alt kommer på plass tror det bare er nerver.. Er helt normalt.. Har opplevd akkurat det samme som deg og kjenner det enda og puppene mine er 7uker ifdag..
pluske83 Skrevet 16. juni 2010 #11309 Skrevet 16. juni 2010 Godemine: uffda, det er sikkert groinga som går seg til? 2 uker igjen! Wohooooooo!!!! 2uker går fooort
pluske83 Skrevet 16. juni 2010 #11310 Skrevet 16. juni 2010 Er ikke noe pent hvis de blir kjempestore da... Og ender du opp på en 75 D så kan du vel ikke klage.. hehe Husk at det tar tid med de også da.. Du la jo under muskel Og nå kan du gå i alle slags bikinier og topper å Husk hva du sa til meg.. hehe.. er ikke noe pent om det er en stor pupp som kommer gående.. hihi Nei sant det med du har jo lagt inn 450ml og tror ikke du vil si dem er kjempe store så eg kunne godt hatt hvertfall det eg og Men er det ikke plass så er det ikke plass... Trøst og vite at eg har fått det det er max plass til...
pluske83 Skrevet 16. juni 2010 #11311 Skrevet 16. juni 2010 Pluske, etter min mening, bør du ikke ha større... Du har kjempestore nå... jeg tror at du ble puppeblind :-) Ja det er så sykt.. føler jo di er drittsmå har kanskje blitt puppeblind ja,hmm...
Merete M Skrevet 16. juni 2010 #11312 Skrevet 16. juni 2010 Ååååh, jeg er så nervøs.. Blææh. Guuuuud.. ÅÅÅH nå skal det skje liksom.. fikk ikke sove natt til idag. så jeg håper jeg er trøtt til ikveld så jeg får noen timer på øyet. Savner mamma litt, alltid så trygt å ha henne med meg Samboeren min er så, "jaja, det går så bra så" uten innlevelse forresten, jeg reiser om 1 uke til finnmark, ehm, og dit jeg skal er der virkelig ikke micropore plaster. noen som vet hvor de selger?
Theri86 Skrevet 16. juni 2010 #11313 Skrevet 16. juni 2010 Ååååh, jeg er så nervøs.. Blææh. Guuuuud.. ÅÅÅH nå skal det skje liksom.. fikk ikke sove natt til idag. så jeg håper jeg er trøtt til ikveld så jeg får noen timer på øyet. Savner mamma litt, alltid så trygt å ha henne med meg Samboeren min er så, "jaja, det går så bra så" uten innlevelse forresten, jeg reiser om 1 uke til finnmark, ehm, og dit jeg skal er der virkelig ikke micropore plaster. noen som vet hvor de selger? Micropore kjøpes på apotek. Men du må kanskje spørre etter det. Her hadde de det ikke ute i hylla, men gjemt nedi en skuff.
Theri86 Skrevet 16. juni 2010 #11314 Skrevet 16. juni 2010 Idag er mine pupper 2 uker De er veldig ømme om dagen. Stikker og prikker i dem. Kjenner det mest under og på siden, og stingene klør. Har dette noe med at stingene løser seg opp eller hva er det som skjer? Er det vanlig å oppleve det slik jeg har? Synes det har vært bra så lenge, men nå gjør det nesten litt vondt igjen. Fikk du lagt under muskel? Mine er to uker i morgen, men jeg har ikke noe stikking eller noe, men jeg fikk det jo over muskel men under muskelhinnen. Fortsatt litt øm på den puppen som fikk trykt inn mest, men det er på siden av puppen, mot armen. Men det gir seg mer og mer for hver dag. Jeg er tilbake på jobb og fungerer mer eller mindre som normalt. Klarer bare ikke å strekke armene helt opp i været enda, og løfter jeg tyngre enn 13-14 kg så kjenner jeg det napper litt i puppen pga musklene der, så da tar jeg det litt med ro. Ellers så klør ikke stingene så veldig heller, og jeg har tilogmed begynt å sove litt på siden igjen. :D Og typen er storfornøyd med de! Hehehe....
elinpelin Skrevet 16. juni 2010 #11315 Skrevet 16. juni 2010 Godemine har lagt over muskel Samme som jeg skal. 2 uker er ikke lenge nei, nå begynner det å hjelpe
inga89 Skrevet 16. juni 2010 #11316 Skrevet 16. juni 2010 Hei:) Bare lurte på om når dere teiper arrene deres, bruker dere bare en teip bit over, eller tar dere to over hverandre? Jeg bruker to, men lurer på om det blir for mye? Synes liksom det er litt tynt med bare en teip bit.
Godemine Skrevet 16. juni 2010 #11317 Skrevet 16. juni 2010 Godemine har lagt over muskel Samme som jeg skal. 2 uker er ikke lenge nei, nå begynner det å hjelpe Det er riktig de er over muskel Lurer egentlig på om det føles slik pga litt mye aktivitet/bæring. Det er jo ikke direkte vondt, bare ubehaglig. Kan kjennes litt vondt hvis jeg sover på siden, da stikker det skikkelig til når jeg reiser meg opp. Men de ser helt vanlige ut, ikke forandret størrelse eller noe. Så da er det vel ingenting å bekymre seg for.
JaneDoe Skrevet 16. juni 2010 #11318 Skrevet 16. juni 2010 Hei:) Bare lurte på om når dere teiper arrene deres, bruker dere bare en teip bit over, eller tar dere to over hverandre? Jeg bruker to, men lurer på om det blir for mye? Synes liksom det er litt tynt med bare en teip bit. Jeg bruker bare en.. Den skal bare fungere som ekstra hud. Skal lure huden under til å lage pent arr:)
Theri86 Skrevet 16. juni 2010 #11319 Skrevet 16. juni 2010 Hei:) Bare lurte på om når dere teiper arrene deres, bruker dere bare en teip bit over, eller tar dere to over hverandre? Jeg bruker to, men lurer på om det blir for mye? Synes liksom det er litt tynt med bare en teip bit. Jeg bruker bare en. Kanskje det blir tett for huden om en bruker to? Huden må jo få puste. Jeg klarer meg ihvertfall fint med en.
JaneDoe Skrevet 16. juni 2010 #11320 Skrevet 16. juni 2010 Det er riktig de er over muskel Lurer egentlig på om det føles slik pga litt mye aktivitet/bæring. Det er jo ikke direkte vondt, bare ubehaglig. Kan kjennes litt vondt hvis jeg sover på siden, da stikker det skikkelig til når jeg reiser meg opp. Men de ser helt vanlige ut, ikke forandret størrelse eller noe. Så da er det vel ingenting å bekymre seg for. Nå la jo jeg under muskel. Men hvis jeg har liggi litt lenge på den ene sida så blir puppen litt øm i noen minutter men så blir det borte.. Sikkert fordi mine sitte litt fast enda og da blir den pressa mot den andre.. hehe... menmen det klarer jeg fint å leve med.. For å ligge på ryggen å sove det går ikke:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå