Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flotte pupper!

E og F osv, hva er det for noe? *håper på c, ikke misunnelig, neida*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var jo kjempefine Rødtoppen!! Veldig fin profil på de :)

Skrevet

Tusen takk for så snille ord :) Blir veldig gøy å se hva du får elinpelin. Det viktigste er vel at de passer til kroppen og ser fine ut. Noen tall og bokstaver her og der spiller ingen trille :jepp:

Skrevet (endret)

Det er sant det :) Tror ikke jeg hadde passet med E eller større, da hadde det blitt mye pupper og lite annet. Er ikke fullt 160. Rumpe og hofter er mer rett og herrefasong også så. Men jeg gir meg ikke på at jeg har lyst på c! :)

Endret av elinpelin
Skrevet

Det er sant det :) Tror ikke jeg hadde passet med E eller større, da hadde det blitt mye pupper og lite annet. Er ikke fullt 160. Rumpe og hofter er mer rett og herrefasong også så. Men jeg gir meg ikke på at jeg har lyst på c! :)

Enig med Rødtoppen... Bh størrelse er bare tall og en bokstav.. Jeg er ganske lang i forhold til deg.. hehe.. er 170..

Jeg har heller ikke så mye rompe, men trener for harde livet (vel, er jo pause pga op nå da) for å få større rompe:)

Skrevet

Jeg har masse rompe å ta av jeg :P Er bare 160cm, men med former. En av grunnene til at jeg ville ha større pupper, så det ble litt mer balanse mellom over- og underdelen haha..

Skrevet (endret)

Jeg var en 65/70 a/aa før op.

Det hele går fortsatt veldig fint, når jeg sitter stille som som nå (som jeg gjør mesteparten av dagen) er det ikke noe vondt eller merkbart, bare når jeg er oppe og går eller beveger mer på armene er det litt ubehag, men ikke noe jeg hadde gruet meg for hvis jeg hadde vist hvordan det hadde kjentes ut før op. Så hjelper det jo mye å vite hva man får av det! :rødme:

Jeg er super tynn, så valgte å ikke ta mer enn 260 cc, ville absolutt ikke ha en unaturlig form eller kant, som man lett kan få når man er så tynn selv om det blir under muskelen. Hvis jeg skulle gått opp i størrelse måtte det blitt høyprofil, mens nå har jeg medium.

Sykepleieren sa at de som var som var veldig tynne kunne ha ekstra smerter, men dette går jo veldig så greit. På oversikten over smertestillend jeg skal bruke, står det at pinex forte først skal tas etter 2 dager. Hvorfor er det sånn hvis dag 2. er værst?

Endret av C-opi
Skrevet

Jeg var en 65/70 a/aa før op.

Det hele går fortsatt veldig fint, når jeg sitter stille som som nå (som jeg gjør mesteparten av dagen) er det ikke noe vondt eller merkbart, bare når jeg er oppe og går eller beveger mer på armene er det litt ubehag, men ikke noe jeg hadde gruet meg for hvis jeg hadde vist hvordan det hadde kjentes ut før op. Så hjelper det jo mye å vite hva man får av det! :rødme:

Jeg er super tynn, så valgte å ikke ta mer enn 260 cc, ville absolutt ikke ha en unaturlig form eller kant, som man lett kan få når man er så tynn selv om det blir under muskelen. Hvis jeg skulle gått opp i størrelse måtte det blitt høyprofil, mens nå har jeg medium.

Sykepleieren sa at de som var som var veldig tynne kunne ha ekstra smerter, men dette går jo veldig så greit. På oversikten over smertestillend jeg skal bruke, står det at pinex forte først skal tas etter 2 dager. Hvorfor er det sånn hvis dag 2. er værst?

SÅ bra at smertene ikke er så gærdi :) Håper på å få se bilde etterhvert også:)

Angående Pinex så veit jeg ikke. Kanskje noen andre veit det..

Skrevet

Jeg fikk resept på pinex forte, og stod at de skulle tas daglig mot sterke smerter (3-4 i døgnet var det kanskje), så vil da tro de kan tas nå med en gang.

Skrevet

Jeg fikk resept på pinex forte, og stod at de skulle tas daglig mot sterke smerter (3-4 i døgnet var det kanskje), så vil da tro de kan tas nå med en gang.

Ok, takk for svar. Men siden det ikke er så ille er det kanskje like greit og ikke ta de enda.

Skal nokk få til bilder, kan gjøre det når brystbåndet skal av, det er på torsdag. Blir deilig å ta det av for det er jo ikke så veldig godt å ha de strammende oppå de nyopererte puppene, hehe.

Litt overrasket over hvordan det har gått, for jeg har syns det vært skummelt å tatt en blodprøve hos legen bare. :ler:

Skrevet

Godt å høre at det går så bra med deg C-opi! :D Ingenting som er bedre enn det. :D

Idag fikk jeg sportsbhen jeg bestilte fra naturalfigures.co.uk i england for en uke siden. Knallfornøyd jeg! Kjapp levering, og bhen satt som et skudd. Så sportsbh i 80D passa godt. Men har dere sportsbh i en størrelse mindre enn dere har på bhen eller? Jeg har et lite håp om at jeg kanskje må opp en størrelse til DD/E i vanlige bher. :P Hehehe...

Skrevet

Gratulerer så mye C-opi:) Blir spennende å høre hvordan det går framover:) Kan jeg spørre hvor høy du er, og hvor mye du veier?

Jeg skal også ha 260 gram og under muskel:)

Skrevet

ÅHRRR eg blir så deppa :tristbla::tristbla:

Kunne godt hatt mye større pupper.. Er ingen som ser noe ting :tristbla:

sååå mye som er betalt og alt styre det har vert :trist::trist::trist:

Nå har eg fått mye rippling på venster side og..

Kjenner det kanon godt...

Lei meg idag :trist:

Skrevet

ÅHRRR eg blir så deppa :tristbla::tristbla:

Kunne godt hatt mye større pupper.. Er ingen som ser noe ting :tristbla:

sååå mye som er betalt og alt styre det har vert :trist::trist::trist:

Nå har eg fått mye rippling på venster side og..

Kjenner det kanon godt...

Lei meg idag :trist:

Er det meninga alle skal se det da? Hmm.. Ikke derfor jeg ville ha pupper i alle fall... men men. Det er jo mange som ikke ville ha kommentert det uansett å da..

Kjipt med mye rippling da.. Jeg har littegrann som sist. Men det kjenne så vidt.. er jo ganske vanlig for oss med lite underhudsfett.

jeg tror nok du har enda mindre underhudsfett enn meg. Ser i alle fall ut sånn på bildene :P

Kan hende du har en bad boob day .. hehe.. neida.. Men du fikk jo ikke plass til mer, så du har jo fått maks av det du kunne ha fått.. Tenk på hva du ikke hadde før.. hehe...

Skrevet

Hei jenter : ) Nå er det bare en liten uke til jeg skal oppereres ,mandag 21 juni går turen til fornebu klinikken .Grue gleder meg : ) Sliter med en ting da nemlig røykestopp.Har vært litt flink da og ikke røyka på jobb de siste to ukene men sliter når jeg kommer hjem .

: ( Noen andre som sliter eller har gjort ? Klarte dere slutte helt ?

Skrevet (endret)

Hei jenter : ) Nå er det bare en liten uke til jeg skal oppereres ,mandag 21 juni går turen til fornebu klinikken .Grue gleder meg : ) Sliter med en ting da nemlig røykestopp.Har vært litt flink da og ikke røyka på jobb de siste to ukene men sliter når jeg kommer hjem .

: ( Noen andre som sliter eller har gjort ? Klarte dere slutte helt ?

Ååh det går fort.. Hvilken kirurg skal operere deg? Hmm... Hvor mye skal du legge inn da? Og hva hadde du før.. :)

Endret av JaneDoe
Skrevet (endret)

Han Schistad ,var på konsultasjon hos Barstad men han tar ferie fra fredag.

Snakket om 300 og 320 men er litt usikker . Får høre med kirurgen ,litt redd for å får lite også : O har 80 a fra før

Endret av nattergal
Skrevet

Spennende da! Jeg røyker ikke (nå er det fortsatt 15 dager til min op også da men.....) vet at sjefen min ikke klarte å slutte når hun skulle. Tror hun slutta dagen før eller noe. Hun tok mageskinn også. 300 og 320 er jo litt det da. Jeg satser på 260 og 280. (Det kan nok de fleste her inne utenat nå ;))

Skrevet

Er det meninga alle skal se det da? Hmm.. Ikke derfor jeg ville ha pupper i alle fall... men men. Det er jo mange som ikke ville ha kommentert det uansett å da..

Kjipt med mye rippling da.. Jeg har littegrann som sist. Men det kjenne så vidt.. er jo ganske vanlig for oss med lite underhudsfett.

jeg tror nok du har enda mindre underhudsfett enn meg. Ser i alle fall ut sånn på bildene :P

Kan hende du har en bad boob day .. hehe.. neida.. Men du fikk jo ikke plass til mer, så du har jo fått maks av det du kunne ha fått.. Tenk på hva du ikke hadde før.. hehe...

Ja sant det janedoe :klemmer: Ja eg er veldig tynn i overkroppen... :kjefte:

Skrevet

Spennende da! Jeg røyker ikke (nå er det fortsatt 15 dager til min op også da men.....) vet at sjefen min ikke klarte å slutte når hun skulle. Tror hun slutta dagen før eller noe. Hun tok mageskinn også. 300 og 320 er jo litt det da. Jeg satser på 260 og 280. (Det kan nok de fleste her inne utenat nå ;))

Var egentlig veldig motivert for å slutt men på konsultasjonen sa han at det var ikke så farlig ved sånne oppr,kan si motivasjonen dalte litt da. Men har røyka 4 -5 istede for 20 ,tross alt en bedring : )

15 dager er jo ikke så lenge men det føles som en evighet ,er kjempespent ,gruer for narkose da . Det er vel igrunnen det jeg gruer mest for . Hvilken klinikk skal du på ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...