Metalbarbie Skrevet 13. juni 2010 #11261 Skrevet 13. juni 2010 Jeg målte nå og fikk 80 E. Det endrer seg kanskje etterhvert? Er jo temmelig nyoperert (6 dager). Men gjør iiiingenting altså :gjeiper: Kirurgen trodde kanskje jeg kom til å få 75 D... *kremt* Bruker jeg 75 så blir det vel F?
Theri86 Skrevet 13. juni 2010 #11262 Skrevet 13. juni 2010 Hei alle sammen. Jeg lurer på en ting, går det ann å bruke tshorter med litt utrigning selv om man må ha på seg sports-bh, eller kommer det til å se helt teit ut? Ikke sånn voldsomt utringing, men sånn "vanlig" :b eller må jeg bruke tshorte som går helt opp til halsen? vanlige topper går helt fint.
Theri86 Skrevet 13. juni 2010 #11263 Skrevet 13. juni 2010 Hvor mange cm er du over puppa da?? Hmm, jada nysgjerrig vettu... Jeg la inn i kalkultatore nå og jeg skal liksom ende opp på 70 H... haha. jada... Blir vel en DD,E eller F jeg.. Vanskelig å si enda.. målte igjen nå uten sportsbh og da var jeg 95 cm over puppene, og da blir jeg akkurat 75E. Håper det stemmer!!!
JaneDoe Skrevet 14. juni 2010 #11264 Skrevet 14. juni 2010 JANEDOE: Når du opererte nå for andre gang, måtte du betale full pris for operasjon da? Nye 30 000 kr? Jeg tenker at om jeg kanskje vil ha litt større pupper senere, så er det greit å vite om jeg må betale full pris eller ikke. Men nå vet jeg jo igrunn ingenting om det før det har gått litt tid, og jeg kan begynne å bruke pushup da. Men sånn som nå med sportsbh så er de jo ikke sååå store da. Det er nok litt forskjell fra klinikk til klinikk, så forhør deg med de du
elinpelin Skrevet 14. juni 2010 #11265 Skrevet 14. juni 2010 wohooooooooooo! Til onsdag er det to uker igjen!!!!!!!!! Jeg sender inn underskrevet kontrakt i dag. Der sender jeg med en lapp om at jeg gjerne vil ha 260 og 280 i stedet for 240 og 260. Altså 16 dager igjen. Jeg kommer ikke til å få gjort mye på jobb dagen før tror jeg
C-opi Skrevet 14. juni 2010 #11266 Skrevet 14. juni 2010 Da kom jeg nettopp hjem fra op. skriver mer etterpå, det gjør ikke så vondt men båndet presser, og nå kjente jeg at kvalmen kom og ble utrolig varm. Men formen var på topp rett etter oprasjon, haha. Jeg klarte til å med å si til sykepleieren at formen var mye bedre nå enn før oprasjon. Nå må jeg hvile, kjenner meg litt surrete, så vet ikke om det blir en overraskelse når jeg leser dette når jeg er litt mer klar. Oprasjonen var jo for bare tre timer siden, nå skal jeg spise en yoghurt og drikkke litt cola.
Theri86 Skrevet 14. juni 2010 #11267 Skrevet 14. juni 2010 Da kom jeg nettopp hjem fra op. skriver mer etterpå, det gjør ikke så vondt men båndet presser, og nå kjente jeg at kvalmen kom og ble utrolig varm. Men formen var på topp rett etter oprasjon, haha. Jeg klarte til å med å si til sykepleieren at formen var mye bedre nå enn før oprasjon. Nå må jeg hvile, kjenner meg litt surrete, så vet ikke om det blir en overraskelse når jeg leser dette når jeg er litt mer klar. Oprasjonen var jo for bare tre timer siden, nå skal jeg spise en yoghurt og drikkke litt cola. gratulerer så mye med overstått operasjon! Dagen etter operasjonen var den verste syns jeg, og etter det går det bare oppover. gleder meg til å høre mer fra deg.
elinpelin Skrevet 14. juni 2010 #11268 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Grattis c-opi! Hvor mye tok du igjen? Og over eller under muskel? Endret 14. juni 2010 av elinpelin
JaneDoe Skrevet 14. juni 2010 #11269 Skrevet 14. juni 2010 Grattis c-opi! Hvor mye tok du igjen? Og over eller under muskel? Henger meg på å sier grattis jeg å... Jeg mener hun skulle legge inn 260 under muskel
C-opi Skrevet 14. juni 2010 #11271 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Heihei igjen! Ja det stemmer at jeg har lagt 260 under musklen. Formen er ganske bra, presser endel og litt smerter når jeg beveger på meg, men ikke ille enda. Jeg har ikke tatt noe pinex forte, bare paracet. Herregud, på klinikken idag våknet jeg brått ti minutter etter oprasjonen var ferdig og følte meg super pigg, rastløs, våknet av meg selv. Men gjett om jeg var surrete fordet, jeg var nemlig veldig så pratesyk og ville prate med hun ved siden av som også hadde operert seg, så jeg hoppet ut av senga, haha. Huff, da ble det "litt kjeft" fra sykepleieren. Fikk jo ikke sove noe mer, så dro hjem ganske fort, tok taxi hjem uten følge og det gikk helt greit. Oprasjonen gikk veldig OK, fikk nål i armen så sovnet jeg veldig fort, husker kirugen kom inn og neste jeg husker at jeg våknet i sengen utenfor oprasjonssalen. På bordet ved sengen stod det Gjend kjeks og vann, gjett om jeg spiste mange, var så sulten, hehe. Puppene ser veldig bra ut, selv om jeg såklart ikke har sett dem uten sportsbhen, men ingen kant øverst eller rar form så langt jeg kan se, de ser prikk like ut som mine før bare større. Nå kjennes det litt å skrive, så kan fortelle hvordan dagen imorgen kjennes ut da. Men foreløpig går det hele utrolig bra. Men en ting til dere som har operert, kommer de til å hovne opp noe mer idagene fremover? Endret 14. juni 2010 av C-opi
JaneDoe Skrevet 14. juni 2010 #11272 Skrevet 14. juni 2010 Heihei igjen! Ja det stemmer at jeg har lagt 260 under musklen. Formen er ganske bra, presser endel og litt smerter når jeg beveger på meg, men ikke ille enda. Jeg har ikke tatt noe pinex forte, bare paracet. Herregud, på klinikken idag våknet jeg brått ti minutter etter oprasjonen var ferdig og følte meg super pigg, rastløs, våknet av meg selv. Men gjett om jeg var surrete fordet, jeg var nemlig veldig så pratesyk og ville prate med hun ved siden av som også hadde operert seg, så jeg hoppet ut av senga, haha. Huff, da ble det "litt kjeft" fra sykepleieren. Fikk jo ikke sove noe mer, så dro hjem ganske fort, tok taxi hjem uten følge og det gikk helt greit. Oprasjonen gikk veldig OK, fikk nål i armen så sovnet jeg veldig fort, husker kirugen kom inn og neste jeg husker at jeg våknet i sengen utenfor oprasjonssalen. På bordet ved sengen stod det Gjend kjeks og vann, gjett om jeg spiste mange, var så sulten, hehe. Puppene ser veldig bra ut, selv om jeg såklart ikke har sett dem uten sportsbhen, men ingen kant øverst eller rar form så langt jeg kan se, de ser prikk like ut som mine før bare større. Nå kjennes det litt å skrive, så kan fortelle hvordan dagen imorgen kjennes ut da. Men foreløbig går det hele utrolig bra. Men en ting til dere som har operert, kommer de til å hovne opp noe mer idagene fremover? Dagen etter op er den "verste" dagen... Mine var bare bittelitt hovne.. Men blei ikke noe mer heller.. Tror de bare virka hovne siden de satt lenger opp.. hehe.. Håper formen holder seg. Du kan kasnkje regne med å bli litt mer stiv og støl i morra.. hehe.. Man blir ofte litt stiv etter å ha liggi å sovi en hel natt å...
Merete M Skrevet 14. juni 2010 #11273 Skrevet 14. juni 2010 snart 2 dager igjen nå..... reiser til Oslo på Onsdag, så skjer det på Torsdags-morgen.. Spent spent. Gratulerer forresten C-opi!
Merete M Skrevet 15. juni 2010 #11274 Skrevet 15. juni 2010 Haha, jeg leste horoskopet mitt for denne uken, passa jo faktisk! Gode dager: 15. 17. 19. Krevende dager: 16. Dette blir en uke hvor du kan realisere dine store ideer, håp og drømmer. Du må for all del ikke sitte og holde dine tanker for deg selv. Spre de ut og du vil få gehør og støtte for dine hensikter. Det blir uforutsette forandringer i kjærlighetslivet. Lykke planeten Jupiter hjelper deg og det er bra. Motto: Ut å fly. Jeg skal reise og stresse den 16, så skal jeg operere den 17.
JaneDoe Skrevet 15. juni 2010 #11275 Skrevet 15. juni 2010 Haha, jeg leste horoskopet mitt for denne uken, passa jo faktisk! Gode dager: 15. 17. 19. Krevende dager: 16. Dette blir en uke hvor du kan realisere dine store ideer, håp og drømmer. Du må for all del ikke sitte og holde dine tanker for deg selv. Spre de ut og du vil få gehør og støtte for dine hensikter. Det blir uforutsette forandringer i kjærlighetslivet. Lykke planeten Jupiter hjelper deg og det er bra. Motto: Ut å fly. Jeg skal reise og stresse den 16, så skal jeg operere den 17. SÅ moro.. Nå er det ikke lenge til. Det blir spennende..
elinpelin Skrevet 15. juni 2010 #11276 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Dagens nedtelling: 15 dager igjen. 2 uker i morgen. Blir vanvittig bra. Merete: nå er det kjempesnart! Heldiggrisen c-opi: formen i dag da? Hvilken str. hadde du forresten fra før? Endret 15. juni 2010 av elinpelin
Rødtoppen86 Skrevet 15. juni 2010 #11277 Skrevet 15. juni 2010 Merethe M: Det var jo et passende horoskop Tenk at det er så kort igjen nå. Nå har jeg endelig skikkelig internett igjen, så jeg kan dele litt bilde. Som teksten sier, så er det ene to mnd etter operasjonen, og det andre ca seks mnd.
JaneDoe Skrevet 15. juni 2010 #11278 Skrevet 15. juni 2010 Så fine Rødtoppen Ser dine ligner litt på mine ja.. Hehe.. Som du selv sa.. Gleder meg til mine blir litt "eldre" og myke og bevegelige igjen Du har 70 E i bh nå var det sånn? Hva var du før da?
Rødtoppen86 Skrevet 15. juni 2010 #11279 Skrevet 15. juni 2010 Jeg brukte 75B før, og nå må jeg ha 70F eller 75E. Vet ikke hva som har skjedd, kanskje de har utvidet seg i varmen Har sikkert lagt på meg og vært så heldig at det la seg på puppene *lol*
JaneDoe Skrevet 15. juni 2010 #11280 Skrevet 15. juni 2010 Jeg brukte 75B før, og nå må jeg ha 70F eller 75E. Vet ikke hva som har skjedd, kanskje de har utvidet seg i varmen Har sikkert lagt på meg og vært så heldig at det la seg på puppene *lol* Haha ja kanskje det...Men de sier jo at puppene forandrer seg litt, ekte eller silikon hehe.. Lurer på hva jeg må ha.. Tror det blir DD eller E.. Måtte prøve den gamle D bhen min i går og den var liiiten.. hehe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå