pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11221 Skrevet 13. juni 2010 Dere som forteller at dere har hatt A-cup, tatt 300 gram og fått D-cup, er dere VELDIG tynne? Jeg tok 450, og jeg tviler på at jeg kommer til å bli en D... Er det virkelig SÅ stor forskjell? Kanskje jeg må slanke meg for at de skal se større ut? Mine ser helt normale ut liksom... Ser ikke større ut enn hva som ville vært normalt, og ser ganske små ut når jeg har på meg genser. Jeg ville ha en D-cup, og litt "heng" sånn som Jennifer Love Hewitt (hvis noen ser Ghost Wisperer). Jeg elsker store naturlige bryster :rødme: Og det peneste er når de har bittelitt heng slik at man får sånn fin kløft. Fiiiint! Mine står fremdeles rett ut, så jeg venter tålmodig (not) på at de skal synke litt. hehe! Det høres sikkert helt absurd ut, men jeg lurer på om jeg faktisk måtte tatt mer for å få den effekten jeg egentlig var ute etter. Så det er tydeligvis en ENORM forskjell på hvor mye man må ha for å få D-cup... (jeg er btw 75-80 i omkrets, hadde en liten 80 B (sånn at jeg fikk plass til en hånd inn i bhen hvis jeg tok ut innlegga..), men en del former ellers. er breiskuldra og har mage, så...) Eg er 1.63cm og 52kg.. Er vel ganske tynn. Eg fikk besjed om at eg kom til og ende på c eller d før op. Men det er jo sykt forskjell på oss alle og hvordan puppene sitter på oss og dette med bhstr og. eg kan ha både 75d og 80c..
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11222 Skrevet 13. juni 2010 Til alle som har svart at de får D etter at de før hadde AA. Det syns jeg er litt rart. Mamma var med meg på konsultasjonen, og hun har en D cup og de er SVÆRE. og når jeg prøvde de prøveinnleggene, 350, var de ikke HALVPARTEN så store som hennes! Så at jeg får en fyldig C er slett ikke sikkert. Isåfall må alle BHene til mamma være merka feil, for det er D cup, og jeg kan bruke ene Cupen som hjelm. Så stort er D som sakt vi er så forskjellige :gjeiper: Kan godt ver at du er myyyee mindre en mor din og å da vil jo puppene se store ut på deg. En dame på 80kg som legger inn 5ooml ser kanskje passe ut mens en på 50kg legger inn det samme og da ser det stort ut om du skjønner
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11223 Skrevet 13. juni 2010 jeg bytta teip første gang igår, etter åtte dager, og skal nå bytte teip 1-2 ganger i uka. eg bytta teip etter rett over 4uker.. Skulle sitte på så lenge som mulig men da var min så løs i tuppene eg måtte bare få den av..
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11224 Skrevet 13. juni 2010 I grunn burde man bli informert på konsultasjon om at silikonpupper ser mindre ut enn naturlige. Synes jeg hvertfall.. Når man forteller kirurgen at man vil ha en D-cup, så mener jo man det man jo "naturlig D-cup" ikke "naturlig C-cup". Hmmm... Må bare sitte her og le litt når jeg ser for meg dere med BH-hjelm på hodet! hahahah!! *løpe og prøve* Neh! Fikk ikke plass Vi snakket ikke så mye om bhstr mest om hvor mye vi skulle legge inn Eg er liten og tynn så var ikke plass til mer en 300ml hos meg..
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11225 Skrevet 13. juni 2010 MEN bare som det er sakt så er det ingen som har merket eg har lagt inn silikon.. Med klær ser du dem dårlig og eg brukte mye innlegg før Er liksom større ut uten klær... Noen andre som har det sånt?? Skulle en sett det med klær måtte eg nok lagt inn 400-500ml..
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11226 Skrevet 13. juni 2010 Jeg syns silikon virker mindre enn naturlige pupper i alle fall. og det er det flere her inne som syns.. hehe... Synst og silikonpupper ser mindre ut en vanlige pupper,hmm..
Metalbarbie Skrevet 13. juni 2010 #11227 Skrevet 13. juni 2010 OMG.. Jeg er liksom 10 kg tyngre enn alle dere O_o Jeg er 163,5 cm høy og 62,5 kg. HUGE i forhold til dere da. Ikke rart jeg måtte ha 450 for å få en C cup. Slankern..?
Tine86 Skrevet 13. juni 2010 #11228 Skrevet 13. juni 2010 MEN bare som det er sakt så er det ingen som har merket eg har lagt inn silikon.. Med klær ser du dem dårlig og eg brukte mye innlegg før Er liksom større ut uten klær... Noen andre som har det sånt?? Skulle en sett det med klær måtte eg nok lagt inn 400-500ml.. Bruker du ennå sportsbh? Jeg er så usikker på hvilken type bh jeg skal bruke, når du ikke trenger å bruke sportsbh lengre.. Siden du ikke kan bruke push up eller spile bh! Puppene viser vel mye bedre med klær når du får bruke vanlig bh igjen! Off det er ennå 9 uker til jeg ska operere! Kunne vært mindre, men Vanja skulle ha så lang ferie:(
Godemine Skrevet 13. juni 2010 #11229 Skrevet 13. juni 2010 OMG.. Jeg er liksom 10 kg tyngre enn alle dere O_o Jeg er 163,5 cm høy og 62,5 kg. HUGE i forhold til dere da. Ikke rart jeg måtte ha 450 for å få en C cup. Slankern..? Jeg har lagt inn 260 (hadde b fra før) og tror ganske sikkert at jeg ender opp på c, ikke d. Men for all del, jeg er fornøyd nå jeg Jeg er 165 og 65 kg tung, ganske normalvektig vil jeg tro. Ikke at man skal bry seg så mye om vekta, så lenge man føler seg vel
Godemine Skrevet 13. juni 2010 #11230 Skrevet 13. juni 2010 Hvor kan man måle bh størrelse på nettet forresten? og blir det helt feil hvis man måler med sportsbhen på? Trodde triumph hadde, men klarte ikke finne den gitt
Godemine Skrevet 13. juni 2010 #11231 Skrevet 13. juni 2010 Theri, jeg har litt forskjell på det lille jeg har, men har jo ikke tatt op ennå. 18 dager igjen. Kirurgen målte avstand fra skulder til brystvorte og fant ut at det var 1 cm forskjell på høyden på brystvortene. Så snakket han om 20 ml forskjell på innleggene. Er veldig spent på om det blir "riktig", det vil sikkert syntes mer hvis man har forskjell på puppene når det blir litt størrelse på de. Hvordan regnet han ut forskjellen på dine? Godemine, dine så jo så store og fine ut, har du prøvd d-cup da? Har egentlig ikke så mye kjennskap til de forskjellige cup-størrelsene jeg men. Kjenner til a, liksom. Og så tenker jeg at siden mange av de som opererer større pupper har b fra før så vil jeg gjerne ha c etter operasjon. Siden man skal betale såpass for det også. Men det vil jo tiden vise. Har ikke tenkt til å be om mere enn 260 og 280 iallefall. Jeg hadde også litt forskjell på størrelsen da jeg var på konsultasjonen, ikke noe jeg egentlig hadde lagt merke til selv men jeg så det da jeg nevnte det. Uansett på operasjonsdagen bestemte vi at vi skulle legge inn likt likevel, for da var forskjellen ikke stor nok til å legge inn 20 ml forskjell. Men kirurgen mente puppene kunne forandre seg litt etter menstruasjonsyklus, og det stemmer nok Har ikke prøvd d cup nei, men skal gjøre det bare de får litt mer tid på seg (vet ikke om de forandrer seg mer nå). Hadde c før jeg fikk barna, og de ligner veldig på slik de var før (muligens bitte litt større). Men jeg tror det er vanskelig å sammenligne slik, du får sikkert c med 260 og 280. Hvis kirurgen sier det så har han nok rett, jeg ville gå opp en størrelse og få mer fylde, og det ville jeg få med det jeg la inn. Og selv om jeg hadde b cup fra før så var de nå ganske slappe, ikke mye fyll i de gitt, så det har kanskje noe å si også
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11232 Skrevet 13. juni 2010 Bruker du ennå sportsbh? Jeg er så usikker på hvilken type bh jeg skal bruke, når du ikke trenger å bruke sportsbh lengre.. Siden du ikke kan bruke push up eller spile bh! Puppene viser vel mye bedre med klær når du får bruke vanlig bh igjen! Off det er ennå 9 uker til jeg ska operere! Kunne vært mindre, men Vanja skulle ha så lang ferie:( Ja bruker sportsbhen dag og natt enda.. Skal gjøre det i 2mnd tenkte eg.. Har lest til lenger du gidde bruke den til bedre er det Men i papirene står det at 6uker er nok. Har vert på Lindex og kjøpt fine bher uten push og spiler. Sånt knallrosa i blonder og en annen rosa som liknet litt på en sportsbh.. Er mye bra der og Cubus og.. Er ikke såå kresen eg. Glllleeerrrr meg til eg kan bruke push up :rødme: Ja tror og at dem viser bedre da vi får se..
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11233 Skrevet 13. juni 2010 OMG.. Jeg er liksom 10 kg tyngre enn alle dere O_o Jeg er 163,5 cm høy og 62,5 kg. HUGE i forhold til dere da. Ikke rart jeg måtte ha 450 for å få en C cup. Slankern..? Du er helt siker veldig fin sånt som du er Er har tynn beinbyggning om det er noe som hetter det :gjeiper:
pluske83 Skrevet 13. juni 2010 #11234 Skrevet 13. juni 2010 Så mye kløft får eg for øyeblikket Håper det blir mer etterhvert,hvem vett
Metalbarbie Skrevet 13. juni 2010 #11236 Skrevet 13. juni 2010 Nice!! *plystre* Tar bilde i løpet av dagen eller i morgen =)
Metalbarbie Skrevet 13. juni 2010 #11237 Skrevet 13. juni 2010 (endret) .. Endret 15. juni 2010 av Metalbarbie
C-opi Skrevet 13. juni 2010 #11238 Skrevet 13. juni 2010 Imorgen er min store oprasjonsdag! Skal i ilden kl. 10.30, legge inn 260 under musklen. Skal oppdatere her så fort det lar seg gjøre! Ønsk meg lykke til
Theri86 Skrevet 13. juni 2010 #11239 Skrevet 13. juni 2010 Imorgen er min store oprasjonsdag! Skal i ilden kl. 10.30, legge inn 260 under musklen. Skal oppdatere her så fort det lar seg gjøre! Ønsk meg lykke til Masse lykke til!!! :D Jeg skal tilbake på jobb i morgen, og har seinvakt, men håper å lese en oppdatering fra deg når jeg kommer hjem i morgen kveld! :D
JaneDoe Skrevet 13. juni 2010 #11240 Skrevet 13. juni 2010 Ja, det er jeg enig i. Etter å ha sett mine egne silikonpupper seff Men før jeg tok, så visste jeg det faktisk ikke. Så det hadde vært fint å bli opplyst om det, så kunne jeg presisert at jeg vil ha en naturlig D. hehehe! Tviler på at jeg får kløft, de siger bare mer og mer til hver sin armhule her. hehehe! Men kan jo sikkert bruke bh som dytter de sammen Hehe jag har ikke kløft uten bh jeg heller men det har jeg jo visst hele tida.. hehe.. Mye fint man kan gjøre med en bh gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå