JaneDoe Skrevet 11. juni 2010 #11181 Skrevet 11. juni 2010 Etter å ha sett bildet til metalbarbie gikk jeg selv å prøvde en topp uten bh under. Jeg ble deppa jeg. Ene puppen er jo høyere enn den andre. Hvis ikke dette er noe som går seg til iløpet av rimelig tid kommer jeg til å føle at jeg har kasta 30 000 kr rett ut vinduet. Jeg ville jo ha like pupper etter operasjonen siden jeg ikke hadde like pupper før. Når jeg ser alle bildene deres blir jeg litt lei meg. Dere har jo kjempefine pupper alle sammen, og ikke minst like store pupper/lik høyde. Men jeg prøver å trøste meg selv med at det kommer til å bli bedre når den som sitter øverst får sige litt. Når jeg har forskell før operasjon så tar det kanskje litt tid før de blir likere etter operasjonen. Men herregud så bekymra jeg er nå. Jeg vil jo ha muligheten til å gå i feks tubetopp uten bh under uten at alle ser at jeg har forskjell på puppene. For det er lett å se nå. Litt lei meg nå. Tar det lang tid før puppene begynner å sige? Er det noen av dere som har hatt størrelsesforskjell før operasjon som kan fortelle om resultatet etterpå? *snufs* Ta tiden til hjelp og vent og se litt du. Det er ikke lenge siden op da..Du la vel under muskel om jeg ikke husker feil? Mine pupper er like fra naturens sid(ja det bitte lille jeg fikk). Men etter første op så var de litt ujevne og rare en stund. Håper de blir like for din skyld. Er det noen som har lyst til å legge ut før og etter bilder da?
JaneDoe Skrevet 11. juni 2010 #11182 Skrevet 11. juni 2010 jeg tror jeg har c med 260, og jeg hadde b fra før. Litt tidlig å måle kanskje, men passer c cup bher jeg har liggende. Jeg trodde jeg blei en C etter første op jeg også, men siden protesene min lå litt klemt under muskelen en stund så fikk jeg en D etter at de kom mere ut om du skjønner hehe.. Da blei de mer naturlige og myke. Husker jeg syns det var så gøy å prøve bher siden jeg egentig aldri har hatt brukt for de før, men brukte jo siden jeg ikke hadde pupper..
Theri86 Skrevet 11. juni 2010 #11183 Skrevet 11. juni 2010 Ta tiden til hjelp og vent og se litt du. Det er ikke lenge siden op da..Du la vel under muskel om jeg ikke husker feil? Mine pupper er like fra naturens sid(ja det bitte lille jeg fikk). Men etter første op så var de litt ujevne og rare en stund. Håper de blir like for din skyld. Er det noen som har lyst til å legge ut før og etter bilder da? Nei, det ble over muskelen, men under muskelhinnen. Det ble jo egentlig sagt under muskel før op, men han fant vel ut at det var bedre på meg å legge over. Jeg hadde jo b og c cup fra før.
JaneDoe Skrevet 11. juni 2010 #11184 Skrevet 11. juni 2010 Nei, det ble over muskelen, men under muskelhinnen. Det ble jo egentlig sagt under muskel før op, men han fant vel ut at det var bedre på meg å legge over. Jeg hadde jo b og c cup fra før. Ja stemmer det.. Klarer ikke å huske alle jeg.. hehe.. Men uansett så får du bare smøre deg med tålmodighet å se vettu:) Ja du hadde jo litt å ta av da. Det hadde ikke jeg. hehe
Rødtoppen86 Skrevet 12. juni 2010 #11185 Skrevet 12. juni 2010 Er det noen som har lyst til å legge ut før og etter bilder da? Kan godt legge ut bilder etter helga, for da får vi skikkelig internett igjen eeeendelig. Bruker bare mobilen til internett nå, så det å laste opp bilder er vel ikke det lureste
elinpelin Skrevet 12. juni 2010 #11186 Skrevet 12. juni 2010 Theri, jeg har litt forskjell på det lille jeg har, men har jo ikke tatt op ennå. 18 dager igjen. Kirurgen målte avstand fra skulder til brystvorte og fant ut at det var 1 cm forskjell på høyden på brystvortene. Så snakket han om 20 ml forskjell på innleggene. Er veldig spent på om det blir "riktig", det vil sikkert syntes mer hvis man har forskjell på puppene når det blir litt størrelse på de. Hvordan regnet han ut forskjellen på dine? Godemine, dine så jo så store og fine ut, har du prøvd d-cup da? Har egentlig ikke så mye kjennskap til de forskjellige cup-størrelsene jeg men. Kjenner til a, liksom. Og så tenker jeg at siden mange av de som opererer større pupper har b fra før så vil jeg gjerne ha c etter operasjon. Siden man skal betale såpass for det også. Men det vil jo tiden vise. Har ikke tenkt til å be om mere enn 260 og 280 iallefall.
Metalbarbie Skrevet 12. juni 2010 #11187 Skrevet 12. juni 2010 Kirurgen sa at mine var forskjellige, og spurte om jeg ville gjøre noe med det. Men jeg hadde faktisk ikke merket det selv. hehehe! Jeg synes de så helt normale ut (før operasjon). Så da brydde jeg meg ikke så mye om det. De er litt forskjellige, jeg ser det med silikon, men det er ikke ekstreeemt. Jeg personlig synes det er helt greit at de er litt forskjellig størrelse, for ALLE naturlige pupper er litt ulike. Så det gjør ingenting for meg Søster sa at det tok nesten et halvt år før puppene hennes havnet der de "skulle". Så de kommer sikkert til å bli mer like etterhvert. Legene har jo erfaring og vet hva de gjør Lykke til! Og husk at om det skulle bli for galt, så har man jo garanti.
Metalbarbie Skrevet 12. juni 2010 #11188 Skrevet 12. juni 2010 (endret) *dobbelpost* Endret 12. juni 2010 av Metalbarbie
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11189 Skrevet 12. juni 2010 Kirurgen sa at mine var forskjellige, og spurte om jeg ville gjøre noe med det. Men jeg hadde faktisk ikke merket det selv. hehehe! Jeg synes de så helt normale ut (før operasjon). Så da brydde jeg meg ikke så mye om det. De er litt forskjellige, jeg ser det med silikon, men det er ikke ekstreeemt. Jeg personlig synes det er helt greit at de er litt forskjellig størrelse, for ALLE naturlige pupper er litt ulike. Så det gjør ingenting for meg Søster sa at det tok nesten et halvt år før puppene hennes havnet der de "skulle". Så de kommer sikkert til å bli mer like etterhvert. Legene har jo erfaring og vet hva de gjør Lykke til! Og husk at om det skulle bli for galt, så har man jo garanti. Føler og mine forandrer seg hele tiden. Noen dager er di store og noen dager små liksom. Har hørt når du legger under kan det ta opp mot 1år....
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11190 Skrevet 12. juni 2010 Theri, jeg har litt forskjell på det lille jeg har, men har jo ikke tatt op ennå. 18 dager igjen. Kirurgen målte avstand fra skulder til brystvorte og fant ut at det var 1 cm forskjell på høyden på brystvortene. Så snakket han om 20 ml forskjell på innleggene. Er veldig spent på om det blir "riktig", det vil sikkert syntes mer hvis man har forskjell på puppene når det blir litt størrelse på de. Hvordan regnet han ut forskjellen på dine? Godemine, dine så jo så store og fine ut, har du prøvd d-cup da? Har egentlig ikke så mye kjennskap til de forskjellige cup-størrelsene jeg men. Kjenner til a, liksom. Og så tenker jeg at siden mange av de som opererer større pupper har b fra før så vil jeg gjerne ha c etter operasjon. Siden man skal betale såpass for det også. Men det vil jo tiden vise. Har ikke tenkt til å be om mere enn 260 og 280 iallefall. Hadde og litt forskjell på mine uten eg visste så mye om det. hehe.. ser litt forskjell nå med silikonen men det er ikke noe og bry seg om.. Vi skal ha litt skjønnhetsfeil :rødme: Eg var og en liten 75aaaa før op og la inn 300ml og havner på en 75d ser det ut som
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11191 Skrevet 12. juni 2010 Kan godt legge ut bilder etter helga, for da får vi skikkelig internett igjen eeeendelig. Bruker bare mobilen til internett nå, så det å laste opp bilder er vel ikke det lureste Jepp kunne godt gjort det men har ikke etterbilder. Duuummmeeee meg Hate puppene mine før op så sikker derfor eg ikke har bilder men var jo nesten flat. Skal legge ut i neste uke når di er 7uker gamle i bikini
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11192 Skrevet 12. juni 2010 Jeg trodde jeg blei en C etter første op jeg også, men siden protesene min lå litt klemt under muskelen en stund så fikk jeg en D etter at de kom mere ut om du skjønner hehe.. Da blei de mer naturlige og myke. Husker jeg syns det var så gøy å prøve bher siden jeg egentig aldri har hatt brukt for de før, men brukte jo siden jeg ikke hadde pupper.. Synst og det er gøy og prøve bher nå Men er litt harde enda så får liksom ikke rette følelsen... Håper mine og spretter myyyyyeee mer frem :gjeiper:
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11193 Skrevet 12. juni 2010 Da var 28 000,- forsvunnet fra konto, og tampen brenner.. Er snart 5 dager igjen.. Husker og når 32.000kr forsvant fra min konto... Var verdt hvert øre di 32.000kr
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11194 Skrevet 12. juni 2010 Her er "jentene" uten bh, men med topp. Dag 5. Ser fint ut med klær på Ganske rart ut uten, men heldigvis ikke mange som skal se de uten. hehe! 450, over muskel, runde proteser. så pene likna litt på mine...
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11195 Skrevet 12. juni 2010 Vell, nå som tiden nærmer seg begynner jeg å bli passlig utålmodig, men samtidig er det litt greit at dagene går "sakte" så jeg får forberedt meg litt, hehe. Har ringt å bestilt hotellrom også. Så nå begynner det virkelig å skje! siste dagene går veldig sakte :gjeiper: huska eg gjorde unda alt husarbeid osv før op... handlet mat og,hehe...
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11196 Skrevet 12. juni 2010 Ja, skal legge inn 350 under muskel Lurer på om det er for lite? Jeg vil ha en C-cup.. :/ er AA nå.. Litt redd for at jeg ikke blir fornøyd. Essda, nå har jeg gått så lenge å venta på å få noe nedi bhen, at når jeg først har noe, så kan jeg være litt tålmodig til dem blir fine også! Gleder meg veldig! NEIIIII det er ikke for lite vil du ha en c... Var og en aaaa og la inn 300ml og enda opp på en 75d!!
JaneDoe Skrevet 12. juni 2010 #11197 Skrevet 12. juni 2010 Kan godt legge ut bilder etter helga, for da får vi skikkelig internett igjen eeeendelig. Bruker bare mobilen til internett nå, så det å laste opp bilder er vel ikke det lureste Ja gjør det.. Vil gjerne se dine.. Hihi....
mamma88 Skrevet 12. juni 2010 #11198 Skrevet 12. juni 2010 NEIIIII det er ikke for lite vil du ha en c... Var og en aaaa og la inn 300ml og enda opp på en 75d!! Jeg var også en a før og er nå ihvertfall en d jeg la inn 325:)
JaneDoe Skrevet 12. juni 2010 #11199 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Synst og det er gøy og prøve bher nå Men er litt harde enda så får liksom ikke rette følelsen... Håper mine og spretter myyyyyeee mer frem :gjeiper: Hehe de løsner nok mer etterhvert og går mer i ett med kroppen. Mine har blitt løsere allerede men sitter fortsatt litt fast og er itt harde. Men mykere det er de.. Jeg kan klemme de sammen om jeg tar i litt.. haha Gleder meg til jeg er ferdig med sportsbhen... Ikke mange ukene igjen.. Jeg dreiv å lagde kake når du skreiv til meg på facebook.. Endret 12. juni 2010 av JaneDoe
pluske83 Skrevet 12. juni 2010 #11200 Skrevet 12. juni 2010 Hehe de løsner nok mer etterhvert og går mer i ett med kroppen. Mine har blitt løsere allerede men sitter fortsatt litt fast og er itt harde. Men mykere det er de.. Jeg kan klemme de sammen om jeg tar i litt.. haha Gleder meg til jeg er ferdig med sportsbhen... Ikke mange ukene igjen.. Jeg dreiv å lagde kake når du skreiv til meg på facebook.. Hehe okey det går bra vett du Åhrr vil og ha mine myke.. Er ganske myke oppe men harde under om du skjønner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå