Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

hm.. de er ganske varme ja... er noen ganger kalde, men ikk så ofte

Mine er endel kalde under. Men det er vel sikkert fordi at nerver og alt ikke er helt som de skal ennå. Får håpe det. Her om dagen var puppene mine stein harde på kvelden. Da ble jeg litt nervøs, så dagen etter ringte jeg til klinikken, og de sa at så lenge jeg var det i begge så var det ikke noen fare. Og puppene er jo ganske så nye, så hun ba meg bare om å ikke bekymre meg. Men det er lett for henne å si. :forvirret:

Men jeg tror jeg vet hvorfor de ble harde, jeg hadde frøset veldig nesten hele dagen. Så da hadde jeg nok spent musklene mine veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ElCaramba

Er enig med Fergie.

Her er min erfaring:

Noen dager etter operasjonen "våknet" ting litt til, etter å vært bedøvd, og jeg ble mer oppmerksom på følelsene i puppene. Jeg tenkte iallefall "jeg var så fin form igår, kjennes det værre ut idag...?"

Men som kirurgen sa: De første 72 timene er helt annerledes enn resten av rekonvalisensen.

Men fra dag til dag kjentes ting bedre, men jeg MERKET alt bedre, på en annerledes måte, men man kjenner samtidig at man er på bedringens vei.

Vondt i såret. Kribling, sviing, kløing,ilinger i vorta. Vondt i puppene og muskelen. De var ømme, varme. Sto rett ut blanke som pokker. Au.

Noe som avtok fra dag til dag. Men enda etter 3 uker, er det litt småfiks fremdeles, bare i mindre grad. Unntatt vorta da,de nervene tar sin tid.

Jeg tok meg turer ut ganske raskt, allerede etter 3-4 dager. Kjente mine egne begrensinger. Frisk luft gjorde underverker,og jeg glemte puppeverket mens jeg gjorde noe annet. Det var en deilig avveksling.

Ting føltes bedre etterpå også, som en fresh dusj når man er forkjøla.

Levde ganske normalt islutten av første uka, besøk og sånn. Plutselig en dag kjentes ting bare så mye bedre ut, od derfra gikk det radig.

Nei nå ble det mye skravling her, må stikke!

God bedring videre!! Supersnart blir det bedre, tida går utrolig fort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Til Crianza:

Er enig med Fergie.

Her er min erfaring:

Noen dager etter operasjonen "våknet" ting litt til, etter å vært bedøvd, og jeg ble mer oppmerksom på følelsene i puppene. Jeg tenkte iallefall "jeg var så fin form igår, kjennes det værre ut idag...?"

Men som kirurgen sa: De første 72 timene er helt annerledes enn resten av rekonvalisensen.

Men fra dag til dag kjentes ting bedre, men jeg MERKET alt bedre, på en annerledes måte, men man kjenner samtidig at man er på bedringens vei.

Vondt i såret. Kribling, sviing, kløing,ilinger i vorta. Vondt i puppene og muskelen. De var ømme, varme. Sto rett ut blanke som pokker. Au.

Noe som avtok fra dag til dag. Men enda etter 3 uker, er det litt småfiks fremdeles, bare i mindre grad. Unntatt vorta da,de nervene tar sin tid.

Jeg tok meg turer ut ganske raskt, allerede etter 3-4 dager. Kjente mine egne begrensinger. Frisk luft gjorde underverker,og jeg glemte puppeverket mens jeg gjorde noe annet. Det var en deilig avveksling.

Ting føltes bedre etterpå også, som en fresh dusj når man er forkjøla.

Levde ganske normalt islutten av første uka, besøk og sånn. Plutselig en dag kjentes ting bare så mye bedre ut, od derfra gikk det radig.

Nei nå ble det mye skravling her, må stikke!

God bedring videre!! Supersnart blir det bedre, tida går utrolig fort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hehe, jeg siterte meg selv, trykte på feil knapp når jeg skulle endre å skrive "til Crianza" :klappe:

Jaja, sånn går det når man stresser litt her,hehehehe :ler:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på dag 2 etter op, så da er det lysning i tunnellen like om hjørnet. Jippi :icon_razz:

Er i klagehumør idag, stønn. Pga smertene i brystet har jeg nok spent ryggmusklene litt vel mye, for nå har jeg vondt i ryggen også. Uff, det er veldig ubehagelig ja (klage, klage) :sur: Men skal tenke fremover nå. Snart er alt dette lagt bak meg, og jeg kan strutte så mye jeg vil he he.

Håper forresten at det ikke er en vanlig plage å få kalde pupper? Lurer på når det ev. oppstår. Mine er gode og varme ennå i alle fall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg siterte meg selv, trykte på feil knapp når jeg skulle endre å skrive "til Crianza" :klappe:

Jaja, sånn går det når man stresser litt her,hehehehe :ler:

He he . Skjønner hva du mener. Var ute for samme tabbe forleden dag jeg også. Men skitt au :kose:

Har du forresten noen nye bilder?? Jeg er kjempenysgjerrig på om de har forandret seg noe underveis nå. Har de blitt noe mindre etterhvert som hevelsen har gått ned, eller er de fortsatt like store? Synes du hadde fått veldig flotte pupper :klaske:

Jeg håper at mine ikke krymper noe særlig. Har fått en veldig fin størrelse synes jeg, og vil ikke ha mindre nå som jeg begynner å bli vant til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, er det noen andre som klør veldig mellom puppene? Jeg tror kanskje det kan være fordi at jeg er tørr. Men er det noen andre som også har blitt det der? :forvirra: Det klør så jeg holder på å bli gal.. :grine: Men når jeg smørrer meg går det bedre. :)

Endret av Fergie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hehehe! Tror vi er litt trøtte idag, klaskende fine pupper har jeg, er helt enig :legrine:

Kan sende deg bilder slik som de ser ut nå. Holder på med pcen nå.

Fergie: Ja jeg klør også, huden flasser litt der kompressene satt men det klør stort sett overalt på dem.

Ja gjett at de var blanke, det var ei som skrev her inne for lenge siden at det så ut som noen hadde hatt gladpack (fra kjøkkenskuffa vettu) på dem,hehe, YEPP, det stemmer :klappe: Snakker om trommeskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Tror vi er litt trøtte idag, klaskende fine pupper har jeg, er helt enig :legrine:

Kan sende deg bilder slik som de ser ut nå. Holder på med pcen nå.

Supert. Gleder meg til å se de :)

Jeg er også veldig nysgjerrig på puppene til dere andre

:rosasmil: og hadde blitt veldig glad om flere kunne ha sendt meg nye bilder.

LostSOul, du har mailadr min. Håper flere vil dele bildene sine, så send meg en pers. melding og jeg oversender mailadresse. Gleder meg til å se!

Jeg skal ta mine første etterbilder på søndag. Blir kjempespennende å se "jentene" mine, og sender dere bilder så fort jeg har alt klart :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba
ElCaramba:  :ler:  Ja, det såg jo sånn ut!!  :ler:

Men smørrer du dem?

Ja smører dem med verdens beste fuktighetskrem : Spenol. Venta lenge før jeg begynte å smøre dem inn, tenkte på arr og bakterier og div huttetu. Men de ser mye bedre ut allerede, men klør alikevel, tror det gror som pokker der inne.

Ler litt da jeg tenker på hva det sto på spenolen før (ikke nå lenger): For tørr hud og spener.

T-t-t-tog du han? Spener :ler: Så beleilig! Haha!

Har brukt spenol som fuktighetskrem i mange år (min skjønnhetshemmelighet,hehe), og jeg har silkehud. Går for å ha den mykeste huden i mils omkrets, ifølge ryktene :ler:

Anbefales på det sterkeste til kroppen (ikke ansikt), koster kun 11 kr på matbutikk.

Så det var dagens tips jenter, gratis på huset :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei Puppeguri!

Skikkelig bra powerpoint du har laga! Kan tenke meg du er råfornøyd med resultatatet, det har du all grunn til, de var superfine! :klappe:

Åhh, gleder meg også til det har gått 3 mnd, og jeg kan gå i normalt undertøy og fine topper.

*smøre meg med tålmodighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen andre som klør veldig mellom puppene? Jeg tror kanskje det kan være fordi at jeg er tørr. Men er det noen andre som også har blitt det der?  :forvirra:  Det klør så jeg holder på å bli gal..  :grine:  Men når jeg smørrer meg går det bedre.  :)

aaah. klør mellom puppene ja :forvirret:

det klør skikkelig i kløfta.. og jeg harhatt de nye boobsene i 3 mnd!!

noensom vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Puppeguri!

Skikkelig bra powerpoint du har laga! Kan tenke meg du er råfornøyd med resultatatet, det har du all grunn til, de var superfine! :klappe:

Åhh, gleder meg også til det har gått 3 mnd, og jeg kan gå i normalt undertøy og fine topper.

*smøre meg med tålmodighet*

Tusen takk for det :)

Tenkte liksom at jeg skulle vie mine to nye fordeler litt ekstra oppmerksomhet :)

Dessuten er det sikkert gøy for dere andrre også vett ;)

Noen fler som vil se, så er det bare å sende meg en PM med mail adr på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør noe helt sykt i kløfta jeg og!! smører, men det hjelper ikke noe + at jeg er allergisk mot teipen så det hjelper jo ikke akkuratt mye når det klør der og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør noe helt sykt i kløfta jeg og!! smører, men det hjelper ikke noe + at jeg er allergisk mot teipen så det hjelper jo ikke akkuratt mye når det klør der og..

Har du prøvd en annen type teip da? Hvilken bruker du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah. klør mellom puppene ja :forvirret:

det klør skikkelig i kløfta.. og jeg harhatt de nye boobsene i 3 mnd!!

noensom vet hvorfor?

Ja, jeg holder på å klø meg helt fordervet. :sur:

Hva i alle dager kan det være som gjør det? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...