Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Titt tei! Nå er jeg på femte dagen, og dagen jeg kan ta av nedpressbåndet og dusje. Jeg har nettopp tatt en kikk i speilet og er rimelig paff. O_o

De stikker jo rett uuut jo :hakeslepp:

Jeg tok på nedpressbåndet igjen for å si det sånn...

Vææær så snill å fortell meg at de kommer til å synke! Jeg ser ut som et trafikk-kjeglestativ (okey da, mild overdrivelse, men picture it!). Størrelsen er fin, men de stikker liksom opp ovenfor brystvorta, mens det ikke er så mye fylde under brystvorta.

Hvor lang tid tar det før implantatene fester seg? Hjelper det å bruke nedpressbåndet? Er de bare kjeglete fordi de enda er "nye"?

Trøst? :dåne:

Mine pupper så ut som Madonna sine i en viss video de første ukene hehe... Min kjære ble nervøs, men så lettet da de etterhvert sank ned og ble naturlige. Jeg husker at etter to mnd var de blitt skikkelig myke og så flotte ut. Dine pupper er heeelt nye enda, så det er bare å smøre seg med lit tålmodighet, så skal du se hvor bra det blir :)

Vil tro at du begynner å se forandringer etter to uker, for da bruker den verste hevelsen å være over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble oppringt av Nobel i dag, og de kunne tilby meg operasjon i slutten av uka, evt neste uke!!! Fikk nesten litt panikk her, og sa jeg måtte tenke på det... Må jo uansett ordne med ungene, veit ikke når mamma tar ferie, kjæresten min er borte på jobb noen uker, og pappan til ungene vil neppe ha dem ekstra....

Så fikk jeg en annen nyhet i dag.....det er mulig jeg får dekket hele sulamitten!!! Var hos legen i dag, og nevnte dette med operasjon for henne, og da jeg fortalte om hvorfor, sa hun at jeg kanskje får det dekket :nigo:

Så da får jeg vel smøre med med tykke lag med tålmodighet, og vente å se...kanskje det blir ferie i år likevel!

Hei!

Så fint at du kanskje får operasjonen dekket!! Jeg får også dekket operasjon.:) Har bryst av svært ulik størrelse. Skal løfte begge og legge inn forskjellige størrelse anatomiske proteser. Får dekket bare det minste brystet så betaler 13000 for det andre selv. Det kostet 42000 hvis jeg skulle ha betalt alt selv...

Jeg gikk til konsultasjon først og spurte på timen der om jeg kunne få det dekket. Kirurgen sa jeg måtte kontakte fastlegen og få han til å sende henvisning. Jeg fikk kirurgen til å skrive et notat fra konsultasjonen og tok det med til fastlegen.(dette var i midten av april)Han skrev av det meste som sto der og sendte henvisningen tilbake hvor jeg hadde vært til konsultasjon. Jeg fikk operasjonstime 21,juni :) så det tar ikke så lang tid som enkelte tror;) Men du må få fastlegen til å sende henvisningen til et privat sykehus med avtale med det offentlige sykehuset. Sender hun/han henvisning til offentlig sykehus vil det ta veldig lang tid......papirmølle vettu;)

Lykke til! håper det går iorden for deg også!;) jeg holder på med nedtelling nå! snart bare 1 uke igjen;)spennende!!;)

Skrevet

Omtrent slik mine ser ut nå ja :gjeiper:

Men da skal jeg begynne å puste igjen, også får jeg heller droppe å se meg selv naken i speilet for ofte. Det ser fint ut med klær på, men ikke uten.

*puste puste*

Mine pupper så ut som Madonna sine i en viss video de første ukene hehe... Min kjære ble nervøs, men så lettet da de etterhvert sank ned og ble naturlige. Jeg husker at etter to mnd var de blitt skikkelig myke og så flotte ut. Dine pupper er heeelt nye enda, så det er bare å smøre seg med lit tålmodighet, så skal du se hvor bra det blir :)

Vil tro at du begynner å se forandringer etter to uker, for da bruker den verste hevelsen å være over.

Skrevet

Da var 28 000,- forsvunnet fra konto, og tampen brenner.. Er snart 5 dager igjen..

Skrevet

Du er tålmodig Merete :) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg er ikke tålmodig. hehe. Men det har vært stress på jobben idag. Nå er det 19 dager igjen. Begynner å høres litt mindre ut da. begynte vel å telle ned på 31 eller noe.

Har ikke ringt om tanken på å ta litt større, får kanskje gjøre det snart.

Skrevet

Vell, nå som tiden nærmer seg begynner jeg å bli passlig utålmodig, men samtidig er det litt greit at dagene går "sakte" så jeg får forberedt meg litt, hehe. Har ringt å bestilt hotellrom også. Så nå begynner det virkelig å skje!

Skrevet

Da var 28 000,- forsvunnet fra konto, og tampen brenner.. Er snart 5 dager igjen..

Spennende, spennende!!! :D

Skrevet

Jaa, nå er jeg ganske spent! =))

Skrevet

Her er "jentene" uten bh, men med topp. Dag 5.

Ser fint ut med klær på :) Ganske rart ut uten, men heldigvis ikke mange som skal se de uten. hehe!

450, over muskel, runde proteser.

post-36639-1276286242,5323_thumb.jpg

Skrevet

Ser fint ut med klær på :) Ganske rart ut uten, men heldigvis ikke mange som skal se de uten. hehe!

Syns de så kjempefine ut! Håper mine også ser noenlunde ålright ut etter så få dager! :P Hvis ikke tror jeg samboeren min blir litt redd, hihi.

Skrevet

Fiiiiiiiine da.. Ligner litt på mine med klær, men mine har mindre "synlig kant" øverst. ikke noe gærdi med dine assa :)

Jeg har 450 under muskel runde:)

Skrevet

Syns de så kjempefine ut! Håper mine også ser noenlunde ålright ut etter så få dager! :P Hvis ikke tror jeg samboeren min blir litt redd, hihi.

Skal du legge under muskel?? Husker ikke jeg. Men da tar det nok litt lenger tid før de ser bra ut.. hehe.. Men ikke laaaaaaaaaang tid da..

Kan tenke meg du gleder deg fælt:)

Skrevet

Angående hvordan puppene ser ut med en gang (kjegleformede, eller hva dere vil kalle det) så husker kanskje flere her at jeg ikke var helt fornøyd rett etter operasjon.

Uansett, NÅ er jeg kjempe fornøyd :) samboeren min har prøvd å roe meg ned, og sagt at de kommer til å forandre seg, mens jeg nesten lurte på om jeg angret på hele operasjonen.

Synes også de så bra ut i klær, men ikke uten.

Nå derimot er en annen historie :)

Kunne ikke vært mer fornøyd. De er kjempe fine, og ser utrolig ekte ut. Og de har blitt skikkelig myke, akkurat som de var før (ja, så klart mer faste og forfulle, men det ønsket jeg jo meg).

Ta bare tiden til hjelp, de forandrer seg :)

Skrevet

Så herlig Godemine! :) Takk for en oppmuntrende melding! Hvor lenge var det siden du tok? *gullfiskhukommelse*

Skrevet

Skal du legge under muskel?? Husker ikke jeg. Men da tar det nok litt lenger tid før de ser bra ut.. hehe.. Men ikke laaaaaaaaaang tid da..

Kan tenke meg du gleder deg fælt:)

Ja, skal legge inn 350 under muskel :) Lurer på om det er for lite? Jeg vil ha en C-cup.. :/ er AA nå.. Litt redd for at jeg ikke blir fornøyd. Essda, nå har jeg gått så lenge å venta på å få noe nedi bhen, at når jeg først har noe, så kan jeg være litt tålmodig til dem blir fine også! :) Gleder meg veldig!

Skrevet

Ja, skal legge inn 350 under muskel :) Lurer på om det er for lite? Jeg vil ha en C-cup.. :/ er AA nå.. Litt redd for at jeg ikke blir fornøyd. Essda, nå har jeg gått så lenge å venta på å få noe nedi bhen, at når jeg først har noe, så kan jeg være litt tålmodig til dem blir fine også! :) Gleder meg veldig!

Hvis du ønsker en C så tror jeg ikke det er noen fare med å få til det med 350. jeg hadde også aa og la inn 260 og fikk en D.

Skrevet

Så herlig Godemine! :) Takk for en oppmuntrende melding! Hvor lenge var det siden du tok? *gullfiskhukommelse*

det er ikke så lenge siden, 12 dager siden. Men de har forandret seg mye bare de siste dagene :)

tok over muskel, 260 gr - vet ikke om størrelsen har noe å si på hvor fort de blir "normale", men det er vel individuelt vil jeg tro.

Håper de blir slik de er nå iallefall :)

Skulle nesten hatt en liste over navn, operasjonsdato, størrelse osv ( en oversikt), jeg glemmer hele tiden hva andre la inn, når osv.

Skrevet

Etter å ha sett bildet til metalbarbie gikk jeg selv å prøvde en topp uten bh under. Jeg ble deppa jeg. Ene puppen er jo høyere enn den andre. Hvis ikke dette er noe som går seg til iløpet av rimelig tid kommer jeg til å føle at jeg har kasta 30 000 kr rett ut vinduet. Jeg ville jo ha like pupper etter operasjonen siden jeg ikke hadde like pupper før. Når jeg ser alle bildene deres blir jeg litt lei meg. Dere har jo kjempefine pupper alle sammen, og ikke minst like store pupper/lik høyde. Men jeg prøver å trøste meg selv med at det kommer til å bli bedre når den som sitter øverst får sige litt. Når jeg har forskell før operasjon så tar det kanskje litt tid før de blir likere etter operasjonen. Men herregud så bekymra jeg er nå. Jeg vil jo ha muligheten til å gå i feks tubetopp uten bh under uten at alle ser at jeg har forskjell på puppene. For det er lett å se nå. :( Litt lei meg nå. Tar det lang tid før puppene begynner å sige? Er det noen av dere som har hatt størrelsesforskjell før operasjon som kan fortelle om resultatet etterpå? *snufs*

Skrevet

Hvis du ønsker en C så tror jeg ikke det er noen fare med å få til det med 350. jeg hadde også aa og la inn 260 og fikk en D.

jeg tror jeg har c med 260, og jeg hadde b fra før.

Litt tidlig å måle kanskje, men passer c cup bher jeg har liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...