Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at du er fornøyd. :D Du ble operert dagen før meg du. :) Jeg ble operert for sju dager siden på nobel clinic av morten haug. Foreløpig veldig fornøyd, men jeg håper tyngdekraften begynner å virke på den ene puppen snart. Den sitter høyere og ser litt mindre ut enn den andre. Jeg fikk lagt inn 310 og 360, men er litt småbekymra for om vi burde gått for 290 istedet for 310 på den ene siden siden den fortsatt er litt større. Men håper huden strekker seg litt på den andre siden, og at puppen får mer fylde på undersiden enn oppå. Isåfall så kan det bli bra likevel. Bildet ble tatt igår kveld, og dere ser kanskje at den ene puppen sitter litt lavere og er mer fyldig. Håper virkelig det jevner seg ut, for jeg er litt småbekymra nå.

Synes de ser fine ut jeg Theri86 :)

du har jo høyere hånd oppe for å ta bilde, så for meg ser det bare ut som den ene puppen "løftes" litt på grunn av det (hvis du forstår).

Uansett så vil de nok forandre seg noe fremover, de er enda forholdsvis nye :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips til klinikker, jeg skal ta kontakt med både colosseum, nobel og fornebu, og se hvor jeg får best inntrykk. Var i kontakt med Teres i tromsø i dag etter å ha sendt bilder, men fikk et dårlig inntrykk av kirurgen jeg prata med. Virket ikke som om han var så opptatt av det estetiske rett og slett.

ang over eller under muskel, ville han legge over, for det gjorde han neste alltid uansett, det gjorde jo mindre vondt etterpå. Ang runde eller anatomiske legger han kun runde fordi anatomiske uansett vil krølle seg sammen til en rund ball når man får kapsel... Noen som har fått liknende tilbakemeldinger? ble overraska over runde over muskel når jeg ikke har pupper i det heletatt. Han mente under bare muligens kunne dempe den synlige øverkanten på protesen.

Skrevet

Jeg har lagt over muskel, er litt usikker på protesetypen men tror faktisk de er runde (men de ser ikke runde-silikon ut) :)

I følge kirurgen på Colosseum klinikken var jeg en flott kandidat for over muskel, men jeg har pupper fra før og godt

med underhudsfett. Men han sa det var opp til meg å velge, og forklare godt om både over og under muskel. Det var det samme hva han gjorde :)

Kan anbefale Colosseum klinikken og dr Bjærke, men har også hørt mye positivt om de andre du vurderer. Ville følt litt på førsteinntrykket og magefølelsen, men jeg tror du vil bli fornøyd uansett hvor du ender opp :)

Blir spennende å følge deg på veien :) lykke til :)

Skrevet

Takk for tips til klinikker, jeg skal ta kontakt med både colosseum, nobel og fornebu, og se hvor jeg får best inntrykk. Var i kontakt med Teres i tromsø i dag etter å ha sendt bilder, men fikk et dårlig inntrykk av kirurgen jeg prata med. Virket ikke som om han var så opptatt av det estetiske rett og slett.

ang over eller under muskel, ville han legge over, for det gjorde han neste alltid uansett, det gjorde jo mindre vondt etterpå. Ang runde eller anatomiske legger han kun runde fordi anatomiske uansett vil krølle seg sammen til en rund ball når man får kapsel... Noen som har fått liknende tilbakemeldinger? ble overraska over runde over muskel når jeg ikke har pupper i det heletatt. Han mente under bare muligens kunne dempe den synlige øverkanten på protesen.

Oi da.. Hørtes ikke spesielt koselig ut.. Det er derfor jeg sier ta den klinikken du føler deg mest vel :)

Angående under eller over muskel så vil det ta lenger tid å komme tilbake til normalen etter man legger under muskel. Men heller det enn å ha to runde silikonkopper på overkroppen sier jeg. Jeg er tynn og hadde ikke pupper. Veit ikke om du har sett før bildene mine. Men kirurgen sa han ville legge under på meg. Jeg hadde egentlig ikke tenkt på det i det hele tatt.Jeg ville jo ikke ha den synlige proteskanten på brystkassa. om jeg skulle legge under eller over. Men han forklarte hvorfor og st det er det de gjør mest også for å få et mer naturlig resultat. Han er veldig opptatt av det estetiske som jeg sikkert har nevnt 100 ganger før.. hehe..

Kirurgen min anbefalte meg heller ikke å ta anatomiske siden jeg ikke hadde noe fyll øverst som han pent sa det.. haha... Og da ender mange opp med å bruke push up hele tida for å få puppene opp og få fylde også øverst. Derfor har jeg runde. Teiteste jeg har hørt at de anatomiske bare krøller seg til en ball. har sett en del anatomiske innlegg pupper og de er veldig naturlige og fine.. Jeg tror faktisk Triana Iglesias har det blant annet.

Jeg har da brukt Fornebu. Men folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Så gå for klinikken du føles deg mest vel hos. jeg veit også at Fornebu har utenbys konsultasjoner. Står om det på hjemmesiden dems.

Bare å spørre og vi her inne svarer så godt vi kan:)

Lykke til med valg. Spennende å høre opdateringer fra deg.

Skrevet

Jeg har lagt over muskel, er litt usikker på protesetypen men tror faktisk de er runde (men de ser ikke runde-silikon ut) :)

I følge kirurgen på Colosseum klinikken var jeg en flott kandidat for over muskel, men jeg har pupper fra før og godt

med underhudsfett. Men han sa det var opp til meg å velge, og forklare godt om både over og under muskel. Det var det samme hva han gjorde :)

Kan anbefale Colosseum klinikken og dr Bjærke, men har også hørt mye positivt om de andre du vurderer. Ville følt litt på førsteinntrykket og magefølelsen, men jeg tror du vil bli fornøyd uansett hvor du ender opp :)

Blir spennende å følge deg på veien :) lykke til :)

Dine er jo flotte da. Man ser jo ikke at det er silikon. Heldig du som har litt mer enn bare skinn og bein.. haha.. men men, sånn er det bare med meg. alltid vært tynn. Sikkert fordi jeg har drive med dans hele livet, eller er kanskje bare gener. Men jeg vil bli "tjukkere"..

Skrevet

Jeg fikk dårlig inntrykk av den klinikken i Tromsø og. Snakket med dem i telefon og de prøvde å snakke bare om komplikasjoner og alt negativt. Det var litt leit... I tillegg likte jeg ikke stemme av den dama som jeg snakket med. Jeg tror på min intuisjon. :-)

Jeg tok kontakt med Fornebu, men de svarte ikke per epost i det hele tatt.

Da jeg tok kontakt med Coloseum og Nobel, var de kjempehyggelig og svarte snart, men jeg bestemte å stoppe på Nobel. :-) Og jeg er kjempefornøyd! :-)

Skrevet

Dine er jo flotte da. Man ser jo ikke at det er silikon. Heldig du som har litt mer enn bare skinn og bein.. haha.. men men, sånn er det bare med meg. alltid vært tynn. Sikkert fordi jeg har drive med dans hele livet, eller er kanskje bare gener. Men jeg vil bli "tjukkere"..

ja det er vel ofte slik. De som har litt mer å ta av ønsker seg mindre, og motsatt :) vi jenter blir aldri fornøyd :)

neida fra spøk til alvor, jeg har nok en veldig normal kropp/størrelse, men det å ha litt pupper fra før åpner også muligheten for å legge over muskel (som regel).

Hadde tlf konsultasjon med Fornebu og han mente ut fra bildene jeg sendte at han ville legge under muskel, for på bildene så det ut som jeg hadde tynn overkropp (og da lite underhudfett vil det vel si). Forløplig angrer jeg ikke på at jeg tok over, de ser veldig ekte ut og det føles bra :)

Skrevet

Sitter her med gyselige før-bilder og fyller ut helseskjema, men syns det er vanskelig å finne ut av epostadressene til fornebuklinikken og nobelklinikk, er jo kun sånn link å klikke på, og det funker ikke med min epost... Og så finner jeg ikke helseskjema hos colosseum... Tenkte jeg skulle få sendt avgårde i kveld, men må vel vente til i mårra og ringe, hvis ingen kan gi meg adressene jeg bør sende til.

Skrevet (endret)

Sitter her med gyselige før-bilder og fyller ut helseskjema, men syns det er vanskelig å finne ut av epostadressene til fornebuklinikken og nobelklinikk, er jo kun sånn link å klikke på, og det funker ikke med min epost... Og så finner jeg ikke helseskjema hos colosseum... Tenkte jeg skulle få sendt avgårde i kveld, men må vel vente til i mårra og ringe, hvis ingen kan gi meg adressene jeg bør sende til.

Jeg har en direkteadresse til en av kirurgene på Fornebu. Det er nok lettere å få kontalt igjennom der enn den generelle. Menjeg ringte bare jeg da.. Men sidenjeg bor nærme så reiste jeg dit på konsultasjon.

men her er den adressen du skal bruke i alle fall. [email protected]

Endret av JaneDoe
Skrevet

[email protected]

er til nobel clinic, som du sikkert skjønte. :)

Skrevet (endret)

Hvis du går på hjemmesiden til fornebu klinikken, trykker på "om oss" finner du direkteadressen til kirurgene. ([email protected] eller [email protected])

Ellers er den [email protected] - står også på siden deres :)

Når det gjelder helseskjema til Colosseum så fylte jeg først ut et på operasjonsdagen. Han spurte under konsultasjonen om generell helse, så kan jo være derfor jeg fylte det ut senere (jeg krysset nei på alt)

Endret av Godemine
Skrevet

Takk for epostadressene :)

Nå er bilder og info sendt til nobel og fornebu, så avventer jeg svar på epost til colosseum... Er kjempespent!

Skrevet

Takk for epostadressene :)

Nå er bilder og info sendt til nobel og fornebu, så avventer jeg svar på epost til colosseum... Er kjempespent!

Du får si i fra hvordan det går når du får svar da:)

Skrevet

Nå er det bare 6 dager igjen til operasjonen! ............. :overrasket:

Skrevet

Synes de ser fine ut jeg Theri86 :)

du har jo høyere hånd oppe for å ta bilde, så for meg ser det bare ut som den ene puppen "løftes" litt på grunn av det (hvis du forstår).

Uansett så vil de nok forandre seg noe fremover, de er enda forholdsvis nye :)

Puppen er på samme plass uansett om jeg løfter hånda eller ikke. Så den er nok litt høyere enn den andre. :P

Skrevet

JaneDoe, jeg ble litt nyskjerrig på sangen på bildet ditt av Christina, åsså søkte jeg opp sangen på Spotify, haha er blitt hekta, syk begynnelse, der hun hyler. haha :biggrin:

var litt off-topic men

Skrevet

JaneDoe, jeg ble litt nyskjerrig på sangen på bildet ditt av Christina, åsså søkte jeg opp sangen på Spotify, haha er blitt hekta, syk begynnelse, der hun hyler. haha :biggrin:

var litt off-topic men

Hehe den er bra den :) Digger den dama.. Den stemmen :) Må nok skaffe meg det nye albumet:)

Skrevet

Titt tei! Nå er jeg på femte dagen, og dagen jeg kan ta av nedpressbåndet og dusje. Jeg har nettopp tatt en kikk i speilet og er rimelig paff. O_o

De stikker jo rett uuut jo :hakeslepp:

Jeg tok på nedpressbåndet igjen for å si det sånn...

Vææær så snill å fortell meg at de kommer til å synke! Jeg ser ut som et trafikk-kjeglestativ (okey da, mild overdrivelse, men picture it!). Størrelsen er fin, men de stikker liksom opp ovenfor brystvorta, mens det ikke er så mye fylde under brystvorta.

Hvor lang tid tar det før implantatene fester seg? Hjelper det å bruke nedpressbåndet? Er de bare kjeglete fordi de enda er "nye"?

Trøst? :dåne:

Skrevet

Ble oppringt av Nobel i dag, og de kunne tilby meg operasjon i slutten av uka, evt neste uke!!! Fikk nesten litt panikk her, og sa jeg måtte tenke på det... Må jo uansett ordne med ungene, veit ikke når mamma tar ferie, kjæresten min er borte på jobb noen uker, og pappan til ungene vil neppe ha dem ekstra....

Så fikk jeg en annen nyhet i dag.....det er mulig jeg får dekket hele sulamitten!!! Var hos legen i dag, og nevnte dette med operasjon for henne, og da jeg fortalte om hvorfor, sa hun at jeg kanskje får det dekket :nigo:

Så da får jeg vel smøre med med tykke lag med tålmodighet, og vente å se...kanskje det blir ferie i år likevel!

Skrevet

Ble oppringt av Nobel i dag, og de kunne tilby meg operasjon i slutten av uka, evt neste uke!!! Fikk nesten litt panikk her, og sa jeg måtte tenke på det... Må jo uansett ordne med ungene, veit ikke når mamma tar ferie, kjæresten min er borte på jobb noen uker, og pappan til ungene vil neppe ha dem ekstra....

Så fikk jeg en annen nyhet i dag.....det er mulig jeg får dekket hele sulamitten!!! Var hos legen i dag, og nevnte dette med operasjon for henne, og da jeg fortalte om hvorfor, sa hun at jeg kanskje får det dekket :nigo:

Så da får jeg vel smøre med med tykke lag med tålmodighet, og vente å se...kanskje det blir ferie i år likevel!

Om du skal prøve å få det dekket er det en lang prosess. Gjerne et halvt år ventetid bare for å komme inn på konsultasjon før du får vite om du får det dekket eller ikke. Jeg var gjennom dette for fire år siden, og ventet et halvt år for å komme på konsultasjon. Da fikk jeg til svar at jeg helt klart skulle få det dekket, men ikke før om noen år fordi kirurgen mente jeg var for ung (19 år var jeg da). Du må gjennom det offentlige og det er lange ventetider både på konsultasjon og operasjon, og operasjonen blir også gjort på offentlige sykehus. Tidligere hadde colosseumklinikken avtale med det offentlige sånn at de kunne ta sånne operasjoner, men det er det slutt på. Jeg hadde fått operasjon dekket om jeg hadde gått gjennom det offentlige nå, men jeg orka ikke vente et år på det. Derfor betalte jeg det av egen lomme. Det hadde faktisk kosta meg mer å måtte vente et år på operasjon i form av en crappy sommer med depresjon og dårlig selvbilde. Er du villig til å vente en stund på det, så prøv gjerne å få det dekket. Jeg orka ikke å vente. Jeg tror også at en får bedre resultater av å ta operasjon på feks nobel clinic enn på et offentlig sykehus. Folka på nobel utfører brystforstørrelser sikkert daglig, og det gjør ikke akkurat et offentlig sykehus. :) Jeg er glad jeg fikk noen med mye erfaring til å operere meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...