Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja,det finnes jo mange muligheter :-D

men for meg er ikke det noe mulighet,jeg skal ha dr.Pål Schistad :jepp: Er kjempe fornøyd med Fornebuklinikken,aldri hørt noe negativt om de :rødme: Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet :fnise:

Tida går så fort atte.... Jeg skulle ha Dr. Barstad.. haha...Rakk å operere før de skulle ha ferie jeg da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte om dette med spiler, om jeg måtte dekke til arrene eller sånn. Og hun sa at jeg skulle teipe arrene i 6 uker ekstra (altså 12 til sammen) også kunne jeg bruke hva som helst etter de første 6 ukene...

Mulig det er individuelle forskjeller?

Men jeg fikk også beskjed om 2 uker dag og natt, også 4 uker dag.

En venninne av meg brukte sportsbhen i 4 mnd hele tiden, for å la puppene gro sammen så hun fikk bedre kløft. Hun har nyyydelige pupper. Så jeg skal prøve å bruke støttebh så lenge som mulig. Men tar den nok av når jeg skal på fest :sexy: :sexy:

Om man får kløft er jo individuelt.. Jeg kan ikke klemme mine sammen å la de gro der for mine pupper sitter lengre ut på sidene på en måte.. hehe.. men kløft med bh får jeg..

Det er ikke mulig for alle å få kløft. :P

Skrevet

Har det noe å si hvor lenge man har på tvangstrøya for hvor puppene blir "sittende"? Skummelt i så fall.

Det er vel 9. i dag, så da er det 21 dager igjen. Glemte å telle ned i går *oioi*, hehe.

Skrevet

Har det noe å si hvor lenge man har på tvangstrøya for hvor puppene blir "sittende"? Skummelt i så fall.

Det er vel 9. i dag, så da er det 21 dager igjen. Glemte å telle ned i går *oioi*, hehe.

Jeg tviler på det.. Puppene man har er jo de samme men større.. Jeg vil tro at kirurgene ville ha nevnt det om det hadde noen betydning. og da kunne man jo ha "justert" sine egne pupper.. haha..

Ta å hør med kirurgen din når du skal inn til op.. hehe..

Noen skal jo bruke i bare 2 uker andre skal ha den på seg i over 6 uker.. Så jeg tror ikke at det har noe å si. Jeg tror den er der for støtte og det føles bedre å ha på en sportsbh i begynnelsen enn en bh. Men jeg gleder meg fælt til mine 4 uker med sporten er over. Da kan jeg sove ute. Det er godt.. hehe

Skrevet

Slik jeg har skjønt det, så har kirurgen laget en lomme inni brystet som implantatet ligger i, og derfor er det viktig å ha på støtte slik at denne lommen får grodd sammen rundt implantatet.

Skrevet

Oki, høres logisk ut det ja.

Skrevet

Slik jeg har skjønt det, så har kirurgen laget en lomme inni brystet som implantatet ligger i, og derfor er det viktig å ha på støtte slik at denne lommen får grodd sammen rundt implantatet.

Bra formulering... Hehe.. Det er det de gjør i alle fall. Virker rart om man da kunne flytte denne rundt.. hehe

Skrevet

Okey. Jeg har bare hørt negativt om Fornebuklinikken... Men det er vel som du sier, folk er jo forskjellige på hvilke forventninger de har...

Jeg er superfornøyd. Dr Bjærke var veldig imøtekommende og ivaretakende. Så jeg klager ikke :) Gleder meg til å få av meg bhen, haha!

Jeg la inn 450, runde, over muskel. Var 75 B fra før av, og han sa han trodde jeg ville bli en 75 D. Vet jo ikke enda, for gjorde det i går, og har jo på meg bandasje. Men det ser bra ut foreløpig.

Ja, gled deg!! Jeg gråt av glede da jeg våknet etter operasjonen *flau*

Må bare si jeg deler din opplevelse. Er også veldig fornøyd med Colosseum klinikken og dr Bjærke :) ingenting negativt å si om noe.

Men jeg hadde også telefonkonsultasjon med Fornebu klinikken, og fikk greit inntrykk derifra også. Men valgte Colosseum klinikken siden jeg hadde vært der på konsultasjonen, og ble veldig trygg på kirurgen :)

Skrevet

Tror dere det er farlig at man reiser seg opp uten hjelp?

Jeg lå der i senga som en annen idiot med skikkelig spreng i puppa. MÅTTE bare reise meg til slutt, for ingen kom. :grine:

Gjorde vondt da jeg våknet i dag. Presser noe helt heftig. Tok bare èn pinex om gangen hele dag 2, men måtte ta to nå på morgenen. Uff, jeg er så redd for å gjøre noe galt.

Lurer på hvorfor det strammer så voldsomt etter man har lugget? Et det "farlig"?

Guri så nervøs det er mulig å bli. :roll:

Hvilken dag er du kommet til? Jeg er på dag 3 nå. (hvis dag 1 er operasjonsdag)

Jeg opererte forrige torsdag. Det er fortsatt vondt å sette seg opp fordi det presser sånn i puppene når jeg setter meg opp, men det har avtatt mye siste to dagene. Og det har vært vondt å bruke kroppen for å sette meg opp selv fra liggende stilling, men så lenge du bruker magen til å sette deg opp og ikke legger vekt på armene nå de første dagene tror jeg det går helt fint. Først idag klarer jeg å bruke armene og legge litt vekt på de for å sette meg opp og flytte meg i senga eller sofaen. De første dagene var jeg støl omtrent halvveis ned på magen også, men det er borte nå. :) Fra dag 5 ble det mye bedre for meg. :) Heldigvis skal jeg ikke på jobb før på mandag, så da fungerer jeg nok som normalt bortsett fra at jeg ikke skal løfte tungt. :)

Skrevet

Jeg hater å bruke stramme klær, topper, bher etc... Så det er skikkelig pain å bruke sportsbh. Gleder meg til å slippe..

Men jeg tenker bare at det er jo en grunn til at jeg ikke får puste nå, og det er fordi jeg driver og former puppene mine inn i en slags "bakeform". Hehehe!

Formen min er over all forventning. Hadde hørt at andre dagen var heeeelt j*vlig. Jeg har hatt problemer med å legge meg og å reise meg opp av senga, så det måtte jeg ha hjelp til, men ellers har jeg klart meg kjempebra i dag.

Føler meg i superform. Er i strålende godt humør og ved godt mot. Det presser og strammer selvsagt en del, men ingenting mot det jeg forventet. Så jeg er lettet!

:skratte:

Så godt å høre :-) Skal bo hos ei venninne etter OP siden jeg er "enslig" og ikke har noe mannfolk som kan varte meg opp;-) Håper formen min blir like bra som din=)

Skrevet

Tida går så fort atte.... Jeg skulle ha Dr. Barstad.. haha...Rakk å operere før de skulle ha ferie jeg da :)

Godt å høre :klemmer: Blir nok litt vanskelig for meg å nyte sommeren når jeg bare kommer til å gå rundt å vente på OP=) jeg eier ikke tålmodighet når jeg gleder meg til noe :kjefte: Men får prøve så godt jeg kan :-D Litt irriterende;reiser til statene neste torsdag,og tør liksom ikke kjøpe noe på Victoria's secret eller topper o.l for aner jo ikke om det kommer til å passe etter OP :skratte:

Skrevet

Jeg hjar de fortsatt tror jeg :P Jeg ser på de hver dag.. hehe.. Neida..

Okey,kan du sende dem tilbake til meg så eg får sammenliknet litt :klemmer: ??

Skrevet

:skratte::klemmer:

Så bra ut de ;)

Tusen takk Avalon :klemmer: Dine og ser jo kanon ut og den kløfta du har fått.. Er ikke i nærheten av kløft enda :skratte:

Skrevet

Nå begynner de å slippe litt mer, sitter ikke like langt ut på siden nå.. Kan klemme de litt mer sammen, så kløft blir det med bh i alle fall. Uten bh har jeg ikke kløft. Puppene mine sitter ikke så nærme hverandre :P

Våkna av at jeg lå skikkelig oppå den ene puppen i natt.. Det var ikke så godt å ligge oppå den.. hehe var litt øm i dagtidlig men det gikk fort over.

Men hvor i all verden skal man finne bikini nå da? Er det noen steder som selger overdel og truse hver for seg. Tenker da ikke type HM Lindex men litt mer exlusivt.

Før var det jo ikke noe problem, var bare å kjøpe 36 eller S det og det passa, men nå er det jo greit med litt støtte til puppene å.. Også at den dekker haha..

tror det er maaange nettsteder med fine bikinier i ulike str men vett ikke hva di hetter nå igjen...

Er jo nevnt superkul.no og illusion.no :klemmer: Er og en side med bikiner på house of fashion :rødme:

Skrevet

Teiper du enda? Er det ikke mange måneder siden du har operert? Hmm... Mine arr var hvite etter 2 - 3 mnd de.

I mine papirer står det eg skal teipe i 3-6mnd.. kommer til og teipe i 6mnd...

Kan slutte med sportsbhen og om eg vil nå både på dag og natt men eg bruker den enda både på natten og hele dagen..

Det kommer eg til og fortsette med i en del uker til for best mulig resultat :sjenert:

Skrevet

Noen spørsmål her :)

Står i mine papirer at jeg skal bruke støttebh i 6 uker - 2 uker dag og natt, og 4 uker dag.

Hva? Skal jeg sove uten noe neste uke da? Hvordan beskjed får andre?

Videre står det at jeg ikke skal bruke bh med spiler første 6 uker.

Kan jeg så bruke det? Forstod det slik som at man skulle gå lenge uten dette jeg?

det står det hos meg og men eg bruker både dag og natt enda og det har eg gjort i over 6uker nå og kommer til og fortsette noen uker til med både dag og natt for best resultat :)

Eg kan ikke bruke push up og spiler på 6mnd tror eg det stod i papirene,hmm...

Skrevet

I mine papirer står det eg skal teipe i 3-6mnd.. kommer til og teipe i 6mnd...

Kan slutte med sportsbhen og om eg vil nå både på dag og natt men eg bruker den enda både på natten og hele dagen..

Det kommer eg til og fortsette med i en del uker til for best mulig resultat :sjenert:

Da jeg var på 3mnd kontroll sa vanja at jeg burde teipe i 6mnd til, altså sammenlagt 1år. Men, når arrene er blitt hvite så kan en nok slutte. Tar lang tid før de blir hvite.

Skrevet

:skratte::klemmer:

Tusen takk Avalon :klemmer: Dine og ser jo kanon ut og den kløfta du har fått.. Er ikke i nærheten av kløft enda :skratte:

Er jo ikke alle som får kløft da.. Ikke uten bh i alle fall. Jeg gjør ikke det

Skrevet

Da jeg var på 3mnd kontroll sa vanja at jeg burde teipe i 6mnd til, altså sammenlagt 1år. Men, når arrene er blitt hvite så kan en nok slutte. Tar lang tid før de blir hvite.

Hehe, hvis jeg måtte teipe så lenge så hadde jeg vært illrød av teipen.. hehe.. Jeg har litt sensitiv hud men det gikk fint i de 3 mnd jeg teipa. Selv om jeg var litt rød innimellom noen steder.

Skrevet

Okey,kan du sende dem tilbake til meg så eg får sammenliknet litt :klemmer: ??

Var ikke mailen med før bildene jeg hadde.. Sorry.. Det var den jeg fikk for en liten stund siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...