JaneDoe Skrevet 8. juni 2010 #11061 Skrevet 8. juni 2010 Fant veldig få som hadde slik avlastningskant, og uten det dekkes ikke min teip. Slike bandau er veldig populære iår, og det er mest slike som er i butikkene som jeg har sett iallefall. Og noe med spile skal vi jo heller ikke ha -.- Å kjøpe bikinibh og truse separat kan du i nesten alle butikker, det er størrelsen på bikinibhen som er problemet Ja for blir cupen passe så blir den sikkert for stor rundt.. hmm..
C-opi Skrevet 8. juni 2010 #11062 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Så utrolig spennende!!!! :D Hvor skal du opereres? Jeg skal operere på Colosseumklinikken. Tror dere det går greit å ta taxi uten følge etter operasjonen? det blir en kort biltur. Endret 8. juni 2010 av C-opi
JaneDoe Skrevet 8. juni 2010 #11063 Skrevet 8. juni 2010 Jeg skal operere på Colosseumklinikken. Tror dere det går greit å ta taxi uten følge etter operasjonen? det blir en kort biltur. Lykke til.. Fornebu vil at man skal ha med seg noe siden noen blir veldig svimle eller kvalme. De fulgte meg ut døra så de var sikre på at det var noen der for å hente meg.. hehe... Ikke fordi jeg var svimmel eller noe. Var i knallform jeg Men det går sikkert greit det er ikke det assa..
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11064 Skrevet 8. juni 2010 Nå er jeg bare kommet til kvelden på dag 2. Opererte meg i går klokken 15.00. Jeg er imponert over hvor bra dette har gått! Jeg trodde jeg skulle ha det myyyyye verre. Ja, jeg er kvalm av og til, også presser det noe veldig på brystene og jeg har vondt. Men det er langt i fra så ille som jeg hadde forventet. For det første er jeg imponert over at jeg i det hele tatt har følelse i området. Har ikke følelse under, men over. Også er jeg imponert over at jeg ikke har blåst opp som en ballong Er suuuperfornøyd! Også har jeg jo vært oppegående i hele dag faktisk. Eneste problemet jeg har er å få sovet ordentlig. Men det er jo piece of cake.
Godemine Skrevet 8. juni 2010 #11065 Skrevet 8. juni 2010 Noen spørsmål her Står i mine papirer at jeg skal bruke støttebh i 6 uker - 2 uker dag og natt, og 4 uker dag. Hva? Skal jeg sove uten noe neste uke da? Hvordan beskjed får andre? Videre står det at jeg ikke skal bruke bh med spiler første 6 uker. Kan jeg så bruke det? Forstod det slik som at man skulle gå lenge uten dette jeg?
JaneDoe Skrevet 8. juni 2010 #11066 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Noen spørsmål her Står i mine papirer at jeg skal bruke støttebh i 6 uker - 2 uker dag og natt, og 4 uker dag. Hva? Skal jeg sove uten noe neste uke da? Hvordan beskjed får andre? Videre står det at jeg ikke skal bruke bh med spiler første 6 uker. Kan jeg så bruke det? Forstod det slik som at man skulle gå lenge uten dette jeg? Det der varierer så mye fra klinikk til klinikk. Forhold deg til hva det står i dine papirer du... Mener jeg skal bruke sportsbh i 4 uker dag og natt så ferdig med den. Så kan jeg bruke bh uten spiler og push up. Bher med spiler og push up kan brukes etter 6 mnd. Det står i mine papirer. Gleder meg til jeg kan kvitte meg med sportsbhen.. hehe Endret 8. juni 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 8. juni 2010 #11067 Skrevet 8. juni 2010 Noen spørsmål her Står i mine papirer at jeg skal bruke støttebh i 6 uker - 2 uker dag og natt, og 4 uker dag. Hva? Skal jeg sove uten noe neste uke da? Hvordan beskjed får andre? Videre står det at jeg ikke skal bruke bh med spiler første 6 uker. Kan jeg så bruke det? Forstod det slik som at man skulle gå lenge uten dette jeg? På mine papirer står det at du kan sove uten sportsbh etter 4uker, på klinikken sa de at det var få som syntes det var behagelig, så en får kjenne etter selv. Sportsbh skal brukes i 6uker, etter 6uker kan en bruke bh uten spile. Bh med spile og push-up skal en vente med å bruke til det er gått 6mnd. Synes du det er forvirrende slik det er skrevet på papirene dine, så ring klinikken og spør
Darialle Skrevet 8. juni 2010 #11068 Skrevet 8. juni 2010 Weee,17.august er det MIN tur Reiser på ferie neste uke,og Fornebuklinikken har stengt i juli(ble veeeldig skuffa da).Får håpe tiden går fortfort!!
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11069 Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor ikke bare bytte til Colosseumklinikken? Jeg fikk time FORT og er dritfornøyd. Weee,17.august er det MIN tur Reiser på ferie neste uke,og Fornebuklinikken har stengt i juli(ble veeeldig skuffa da).Får håpe tiden går fortfort!!
Darialle Skrevet 8. juni 2010 #11070 Skrevet 8. juni 2010 Ja,det finnes jo mange muligheter :-D men for meg er ikke det noe mulighet,jeg skal ha dr.Pål Schistad Er kjempe fornøyd med Fornebuklinikken,aldri hørt noe negativt om de :rødme: Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11071 Skrevet 8. juni 2010 Jeg spurte om dette med spiler, om jeg måtte dekke til arrene eller sånn. Og hun sa at jeg skulle teipe arrene i 6 uker ekstra (altså 12 til sammen) også kunne jeg bruke hva som helst etter de første 6 ukene... Mulig det er individuelle forskjeller? Men jeg fikk også beskjed om 2 uker dag og natt, også 4 uker dag. En venninne av meg brukte sportsbhen i 4 mnd hele tiden, for å la puppene gro sammen så hun fikk bedre kløft. Hun har nyyydelige pupper. Så jeg skal prøve å bruke støttebh så lenge som mulig. Men tar den nok av når jeg skal på fest :sexy: Noen spørsmål her Står i mine papirer at jeg skal bruke støttebh i 6 uker - 2 uker dag og natt, og 4 uker dag. Hva? Skal jeg sove uten noe neste uke da? Hvordan beskjed får andre? Videre står det at jeg ikke skal bruke bh med spiler første 6 uker. Kan jeg så bruke det? Forstod det slik som at man skulle gå lenge uten dette jeg?
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11072 Skrevet 8. juni 2010 Har du brukt han før? Ja,det finnes jo mange muligheter :-D men for meg er ikke det noe mulighet,jeg skal ha dr.Pål Schistad Er kjempe fornøyd med Fornebuklinikken,aldri hørt noe negativt om de :rødme: Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11073 Skrevet 8. juni 2010 Har du forresten hørt noe negativt om noe sted? hehe! Jeg har bare hørt positive ting om Colosseumklinikken. Jeg jobbet tidligere på et sted der det var en del jenter fra "glamourmodellmiljø" og der var det felles enighet om at Colosseum var best. Så jeg satsa på å ta de på ordet. De som har pupper som levebrød. haha! Er strålende fornøyd med Colosseumklinikken. Alle var kjempehyggelige og veldig åpne for hva JEG ønsket
Darialle Skrevet 8. juni 2010 #11074 Skrevet 8. juni 2010 Har du brukt han før? Nei,bare var der på konsultasjon der forrige uke,og falt pladask for de som jobbet der,utrolig hyggelige og dyktige
Darialle Skrevet 8. juni 2010 #11075 Skrevet 8. juni 2010 Har du forresten hørt noe negativt om noe sted? hehe! Jeg har bare hørt positive ting om Colosseumklinikken. Jeg jobbet tidligere på et sted der det var en del jenter fra "glamourmodellmiljø" og der var det felles enighet om at Colosseum var best. Så jeg satsa på å ta de på ordet. De som har pupper som levebrød. haha! Er strålende fornøyd med Colosseumklinikken. Alle var kjempehyggelige og veldig åpne for hva JEG ønsket Jeg har faktisk hørt negative ting om de fleste steder Men aldri om Fornebuklinikken..Men er jo noen som aldri blir fornøyde da,og så lenge DU er fornøyd så er jo det perfekt Kan jeg spørre hvor mye du la inn og hva som var utgangspunktet ditt? jeg er en 80B og skal legge inn 350-375 over muskel,gleder meg SYKT
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11076 Skrevet 8. juni 2010 Okey. Jeg har bare hørt negativt om Fornebuklinikken... Men det er vel som du sier, folk er jo forskjellige på hvilke forventninger de har... Jeg er superfornøyd. Dr Bjærke var veldig imøtekommende og ivaretakende. Så jeg klager ikke Gleder meg til å få av meg bhen, haha! Jeg la inn 450, runde, over muskel. Var 75 B fra før av, og han sa han trodde jeg ville bli en 75 D. Vet jo ikke enda, for gjorde det i går, og har jo på meg bandasje. Men det ser bra ut foreløpig. Ja, gled deg!! Jeg gråt av glede da jeg våknet etter operasjonen *flau* Jeg har faktisk hørt negative ting om de fleste steder Men aldri om Fornebuklinikken..Men er jo noen som aldri blir fornøyde da,og så lenge DU er fornøyd så er jo det perfekt Kan jeg spørre hvor mye du la inn og hva som var utgangspunktet ditt? jeg er en 80B og skal legge inn 350-375 over muskel,gleder meg SYKT
Darialle Skrevet 8. juni 2010 #11077 Skrevet 8. juni 2010 Okey. Jeg har bare hørt negativt om Fornebuklinikken... Men det er vel som du sier, folk er jo forskjellige på hvilke forventninger de har... Jeg er superfornøyd. Dr Bjærke var veldig imøtekommende og ivaretakende. Så jeg klager ikke Gleder meg til å få av meg bhen, haha! Jeg la inn 450, runde, over muskel. Var 75 B fra før av, og han sa han trodde jeg ville bli en 75 D. Vet jo ikke enda, for gjorde det i går, og har jo på meg bandasje. Men det ser bra ut foreløpig. Ja, gled deg!! Jeg gråt av glede da jeg våknet etter operasjonen *flau* Ja,enda godt vi er forskjellige:-) Den sports bh'en gruer jeg meg til,for jeg HATER å bruker bh'er,og da spesielt sports bh'er:-/ Det+det å måtte sove på ryggen blir en utfordring=)Men..Jeg får jo pupper da :-D Hihi,kommer til å gråte av glede selv jeg :-D De har nok sett mange sånna som oss;-) Hvordan er formen din i dag da?Jeg er missunnelig altså=)
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11078 Skrevet 8. juni 2010 Jeg hater å bruke stramme klær, topper, bher etc... Så det er skikkelig pain å bruke sportsbh. Gleder meg til å slippe.. Men jeg tenker bare at det er jo en grunn til at jeg ikke får puste nå, og det er fordi jeg driver og former puppene mine inn i en slags "bakeform". Hehehe! Formen min er over all forventning. Hadde hørt at andre dagen var heeeelt j*vlig. Jeg har hatt problemer med å legge meg og å reise meg opp av senga, så det måtte jeg ha hjelp til, men ellers har jeg klart meg kjempebra i dag. Føler meg i superform. Er i strålende godt humør og ved godt mot. Det presser og strammer selvsagt en del, men ingenting mot det jeg forventet. Så jeg er lettet! Ja,enda godt vi er forskjellige:-) Den sports bh'en gruer jeg meg til,for jeg HATER å bruker bh'er,og da spesielt sports bh'er:-/ Det+det å måtte sove på ryggen blir en utfordring=)Men..Jeg får jo pupper da :-D Hihi,kommer til å gråte av glede selv jeg :-D De har nok sett mange sånna som oss;-) Hvordan er formen din i dag da?Jeg er missunnelig altså=)
Theri86 Skrevet 9. juni 2010 #11079 Skrevet 9. juni 2010 Idag merker jeg stor forskjell på puppene. Altså, den ene spesielt er fortsatt stram, men når jeg går får jeg ikke lenger den stramme og tyngende følelsen under puppene. Og følelsen av å ha kram snø i puppene er nesten borte. Nå hadde jeg det kun i den puppen som var strammest, men det har avtatt utover dagen og nå i kveld har jeg nesten ikke kjent det mer. Har dere hatt det sånn? Når ble det helt borte? Jeg klarer igrunn fint å sette meg opp og legge meg ned selv, men syns det er ubehagelig å sette meg opp når jeg har ligget lenge. Da presser det i puppene og det føles som at de blir strammere da enn når jeg ligger. Det går seg vel til. Det strammer sikkert en del i arret også. Og på fredag skal jeg bytte teip, så da er jeg spent på hvordan arret ser ut. Følelsen på undersiden er heller ikke tilbake. Det virker som at følelsen kommer og går litt.
Metalbarbie Skrevet 9. juni 2010 #11080 Skrevet 9. juni 2010 Tror dere det er farlig at man reiser seg opp uten hjelp? Jeg lå der i senga som en annen idiot med skikkelig spreng i puppa. MÅTTE bare reise meg til slutt, for ingen kom. Gjorde vondt da jeg våknet i dag. Presser noe helt heftig. Tok bare èn pinex om gangen hele dag 2, men måtte ta to nå på morgenen. Uff, jeg er så redd for å gjøre noe galt. Lurer på hvorfor det strammer så voldsomt etter man har lugget? Et det "farlig"? Guri så nervøs det er mulig å bli. Hvilken dag er du kommet til? Jeg er på dag 3 nå. (hvis dag 1 er operasjonsdag) Idag merker jeg stor forskjell på puppene. Altså, den ene spesielt er fortsatt stram, men når jeg går får jeg ikke lenger den stramme og tyngende følelsen under puppene. Og følelsen av å ha kram snø i puppene er nesten borte. Nå hadde jeg det kun i den puppen som var strammest, men det har avtatt utover dagen og nå i kveld har jeg nesten ikke kjent det mer. Har dere hatt det sånn? Når ble det helt borte? Jeg klarer igrunn fint å sette meg opp og legge meg ned selv, men syns det er ubehagelig å sette meg opp når jeg har ligget lenge. Da presser det i puppene og det føles som at de blir strammere da enn når jeg ligger. Det går seg vel til. Det strammer sikkert en del i arret også. Og på fredag skal jeg bytte teip, så da er jeg spent på hvordan arret ser ut. Følelsen på undersiden er heller ikke tilbake. Det virker som at følelsen kommer og går litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå