JaneDoe Skrevet 7. juni 2010 #11001 Skrevet 7. juni 2010 Jeg bruker 75B nå, men tror faktisk jeg kan ende opp på DD/E cup i vanlige bher. Så det er jo mulig du må opp i noe av det samme da. Er det noen av dere som var plaget med stikkinger i puppene? Trykker jeg på yttersiden av den ene puppen får jeg ilinger gjennom hele puppen. Ekle greier. Jeg regner med at det kanskje er fordi det er så stramt enda, og at nervebanene som ble kuttet over driver å finner tilbake til hverandre? Er kun i den puppen som i utgangspunktet var minst jeg har det i. Kun den puppen jeg har ubehag i egentlig. Den andre kjennes veldig fin ut. Bare høyre pupp synker litt nå, så blir dette bra. Jeg håper så inderlig at de blir likere enn de er nå. Det var jo i utgangspunktet derfor jeg opererte meg - for å få likere pupper. JEg får på meg 75 B jeg å, men støtter gjør den ikke. For mye pupp på utsiden gitt.. haha... Har hørt andre har hatt stikninger og ilinger i puppene så vi tro det er vanlig.
pluske83 Skrevet 7. juni 2010 #11002 Skrevet 7. juni 2010 Var mye aktivitete her inne nå Har vanskelig for og få med meg alt
pluske83 Skrevet 7. juni 2010 #11003 Skrevet 7. juni 2010 JEg får på meg 75 B jeg å, men støtter gjør den ikke. For mye pupp på utsiden gitt.. haha... Har hørt andre har hatt stikninger og ilinger i puppene så vi tro det er vanlig. Bruker 75c i sportsbhen og ser ut som eg ender opp på 75d i bher. Prøvde en 80c og den passet og bra Har en del stikking i puppene enda eg selv etter 6uker...
cascas Skrevet 7. juni 2010 #11004 Skrevet 7. juni 2010 Hei alle sammen:) Jeg er helt ny på det her, så jeg får se om jeg gjør det riktig. Er glad for at jeg fant denne siden. Endelig et sted det er mulig å prate om noe som har med silikon å gjøre, uten at det er andre som skal bry seg å si at silikon er teit. Jeg har bestilt konsultasjonstime hos Nobel Clinic, og skal dit om en uke. Husker ikke om noen av dere har skrevet om det her før, men er det noen som har operert der? Evt, hvilke erfaringer har dere med dem? Deilig at prosessen er igang, da det her er noe jeg har tenkt på en god stund. Har hatt de samme små puppene i 7 år nå, og ser ikke lenger at det er en sjangs for at de vokser noe mer. Er det noen som har noen spørsmål det anbefales at man spør legen om? Har skrevet en A4 side med spørsmål hittil, som jeg skal ta med meg og spørre legen om. Men jeg vil bare forsikre meg om at jeg spør om alt det som bør spørres om:) Bedre å spørre om et par ting for mye enn for lite=) Takker for svar:)
pluske83 Skrevet 7. juni 2010 #11005 Skrevet 7. juni 2010 nå bruker eg sportbh som er 75B, kommer puppene til å bli større som dt ble sagt tidligere her??? Eg har og lagt inn 300ml som du linni og eg bruker 75c i sporten og den er stram :gjeiper: Puppene blir så forskjellige på oss.
Theri86 Skrevet 7. juni 2010 #11006 Skrevet 7. juni 2010 Hei alle sammen:) Jeg er helt ny på det her, så jeg får se om jeg gjør det riktig. Er glad for at jeg fant denne siden. Endelig et sted det er mulig å prate om noe som har med silikon å gjøre, uten at det er andre som skal bry seg å si at silikon er teit. Jeg har bestilt konsultasjonstime hos Nobel Clinic, og skal dit om en uke. Husker ikke om noen av dere har skrevet om det her før, men er det noen som har operert der? Evt, hvilke erfaringer har dere med dem? Deilig at prosessen er igang, da det her er noe jeg har tenkt på en god stund. Har hatt de samme små puppene i 7 år nå, og ser ikke lenger at det er en sjangs for at de vokser noe mer. Er det noen som har noen spørsmål det anbefales at man spør legen om? Har skrevet en A4 side med spørsmål hittil, som jeg skal ta med meg og spørre legen om. Men jeg vil bare forsikre meg om at jeg spør om alt det som bør spørres om:) Bedre å spørre om et par ting for mye enn for lite=) Takker for svar:) Jeg opererte meg på nobel clinic for fire dager siden. Veldig fornøyd med de, og jeg kan ikke huske å ha hørt noe som helst negativt om de heller.
Theri86 Skrevet 7. juni 2010 #11007 Skrevet 7. juni 2010 Etter å ha gått noen timer med støttebhen i 75B har jeg funnet ut at den faktisk blir for liten. Den blir nok litt for trang, så nå er bhen i 80C i vaskemaskina, og skal på igjen så fort den er vaska og tørka.
cascas Skrevet 7. juni 2010 #11008 Skrevet 7. juni 2010 Jeg opererte meg på nobel clinic for fire dager siden. Veldig fornøyd med de, og jeg kan ikke huske å ha hørt noe som helst negativt om de heller. Okei:) Jeg kan ikke huske å ha lest noe negativt om dem heller, så det er jo et bra tegn:) Noen spørsmål du kan anbefale å spørre om da?
eplekak1 Skrevet 7. juni 2010 #11009 Skrevet 7. juni 2010 Til alle dere opererte inn her.. Hehe.. Har dere fått igjen følelsen på undersiden av puppene? Det har jeg i alle fall. Er ikke mange jeg har hørt om som ikke har følelse på undersiden av puppene det er bare derfor jeg lurer.. Jeg opererte på torsdag og jeg har fått tilbake min så det gikk jo fort. Kjente det i går at den var tilbake.Tror den bare var borte i 2 dager. hei jeg opererte i slutten av mars og har ikke fått tilbake følelsen på undersiden av den ene puppen enda men det plager meg ikke så mye, men håper den kommer tilbake etterhvert...
JaneDoe Skrevet 7. juni 2010 #11010 Skrevet 7. juni 2010 hei jeg opererte i slutten av mars og har ikke fått tilbake følelsen på undersiden av den ene puppen enda men det plager meg ikke så mye, men håper den kommer tilbake etterhvert... Har hørt det kan ta opptil ett år jeg... Nervene må jo møtes og "knytes" sammen igjen.. Håper du får tilbake følelsen
eplekak1 Skrevet 7. juni 2010 #11011 Skrevet 7. juni 2010 Har hørt det kan ta opptil ett år jeg... Nervene må jo møtes og "knytes" sammen igjen.. Håper du får tilbake følelsen Ja det er jo sant.. av og til ligger leg og kjenner der det er uten følelse, og skikkelig rart er det kan klype så hardt jeg kan uten av jeg kjenner noe, ikke at det er så lurt da :o forhåpentlig går det seg til
Merete M Skrevet 7. juni 2010 #11012 Skrevet 7. juni 2010 snart er det 9 dager igjen til operasjonen! Fyflate, er det normalt å virkelig kjenne at man er nervøs allerede? Huff, kjenner det iler i magen når jeg tenker på det. Er kjempe nervøs, men gleder meg så innmari til å bare bli ferdig!
elinpelin Skrevet 7. juni 2010 #11013 Skrevet 7. juni 2010 heldig du da! her står tiden stille, fortsatt 23 dager igjen........ fy flate henry, dette har gått sakte.
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11014 Skrevet 8. juni 2010 Hei hei! Har lest gjennom litt her de siste dagene, men ikke somlet meg til å få registrert meg selv, men nå har jeg altså gjort det. Sitter våken midt på natten og har det umulig for å sove. Jeg var på Colosseumklinikken i dag i Oslo og opererte meg. Har ønsket dette siden jeg var tenåring og skjønte at jeg ikke kom til å "gro noe mer", men tok aldri steget. Jeg vet ikke helt hva som spesifikt var årsaken, for jeg har hatt økonomisk mulighet flere ganger. Ironisk nok, nå sitter jeg som student med ett år igjen av studiet, og har egentlig veldig begrenset økonomi, og NÅ bestemte jeg meg for å gjennomføre dette. Jeg er litt sånn at når jeg først har bestemt meg, så må jeg stupe i det. Var på konsultasjon på onsdag (for snart en uke siden) og fikk time mandag (i går) klokken 14.30, noe som passet meg kjempefint, for jeg klarer ikke gå så lenge å vente. Blir gaaal. Jeg får ikke sove og blir helt utrolig stresset i kropp og sinn, så 5 dager var nok. Misunner dere som har tålmodighet til å gå i flere uker, hehe! Operasjonen gikk bra, meg merket verken at jeg sovnet eller at jeg våknet. Brått så sov jeg, og brått så var jeg våken. Helt rart. Det første jeg gjorde da jeg våknet var å gråte noen tårer av lettelse. *flau* Det satt langt inne å endelig gjøre dette. Har ønsket det i så mange år, men har aldri satt meg selv og mine ønsker foran hva andre mener er best for meg. Jeg har alltid vært for opptatt av hva andre måtte mene og prøvd å behage andre på best mulig måte. Men endelig har jeg begynt å skjønne at jeg faktisk har lov til å velge selv. Det er MIN kropp, og det er MINE ønsker. Jeg har hatt lyst sååå lenge, og det eneste jeg tenker nå er: Hvorfor gjorde jeg det ikke før? Det føles deilig å endelig ha tatt "kontroll" over meg selv igjen! Tusen takk for en kjempefin side! Virkelig støttende! Hilsen den nye superheksa med canacasene hun alltid har drømt om :happy: Har VONDT og får ikke sove, men er j*vlig fornøyd!! *danse rundt*
Merete M Skrevet 8. juni 2010 #11015 Skrevet 8. juni 2010 heldig du da! her står tiden stille, fortsatt 23 dager igjen........ fy flate henry, dette har gått sakte. 23 dager går fort! Jeg husker når jeg var på den dagen, hehe. Virka som igår. Nå går tiden plutselig litt fort syns jeg. Er så sinnsykt nervøs for operasjonen. Redd for at jeg skal våkne og ikke klare si ifra, eller at det oppsto et problem under operasjonen osv.. Herregud, så mange beskymringer Men dette vil jeg virkelig, og jeg SKAL fullføre det! Uansett hvor mange beskymringer jeg har.
Metalbarbie Skrevet 8. juni 2010 #11016 Skrevet 8. juni 2010 Du trenger ikke være redd for narkosen Merete M. Jeg grua meg til det, men det var en veldig behagelig opplevelse. Man legger seg på benken, også får man sakte sprøytet inn slik at man sovner. Jeg merket ingenting, bare at det var kjempebehagelig, og brått så var jeg våken igjen. Ingen sikling eller vasing. hehe! (tror jeg da, hihihi!) De er så erfarne, så de vet akkurat hvor mye de skal gi. Jeg kan enda ikke fatte å begripe hvordan de fikk på meg denne tvangstrøya (les bhen) uten at jeg merket det. Det kommer til å gå kjempebra!! Ikke bekymre deg
JaneDoe Skrevet 8. juni 2010 #11017 Skrevet 8. juni 2010 Metalbarbie : Hei så fint alt gikk bra.. Hvor mye la du inn da? Og hvilken størrelse brukte du før.. Andre dagen er mest vondt så blir det bedre og bedre. Noen har jo mye vondt andre neste ikke noe. Er 5 dager siden jeg opererte.. HAr ikke hatt vondt i det hele tatt, kjenner bare at sårene er der. men så har jeg gjort det en gang før å da. Lykke til videre også håper jeg vi får noen oppdateringer etterhvert.
JaneDoe Skrevet 8. juni 2010 #11018 Skrevet 8. juni 2010 Du trenger ikke være redd for narkosen Merete M. Jeg grua meg til det, men det var en veldig behagelig opplevelse. Man legger seg på benken, også får man sakte sprøytet inn slik at man sovner. Jeg merket ingenting, bare at det var kjempebehagelig, og brått så var jeg våken igjen. Ingen sikling eller vasing. hehe! (tror jeg da, hihihi!) De er så erfarne, så de vet akkurat hvor mye de skal gi. Jeg kan enda ikke fatte å begripe hvordan de fikk på meg denne tvangstrøya (les bhen) uten at jeg merket det. Det kommer til å gå kjempebra!! Ikke bekymre deg Haha den bhen tas vel på før man våkner. Vil tro de setter den på mens man "sitter" oppreist før man blir vekket opp.. Hehe.. Merkelig å være ferdig påkledd når man våkner og ikke har gjort det selv.. haha
Godemine Skrevet 8. juni 2010 #11019 Skrevet 8. juni 2010 Gratulerer med nye pupper Metalbarbie Jeg har også opererert meg på Colosseum klinikken (mine pupper er en uke idag) og fikk time kjempe raskt. Godt å slippe å vente så lenge hvilken lege var det som opererte? er også nysgjerrig på hvor mye du la inn?
Godemine Skrevet 8. juni 2010 #11020 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Oh shit hehe .. samboeren min tok bilde av puppene mine for noen dager siden, og så på det nå. De ser jammen annerledes ut da enn jeg ser de i speilet. Kjempe fine Nesten så de ser litt små ut Endret 11. juni 2010 av Godemine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå