Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dagen bilde av mine da.. med Ett blåmerke på siden.. hehe.. og ett lite under.. Samma sted som sist.. Tror den puppen er bittelittegrann mindre enn den andre..

Jeg klarer alltid å få tatt bilde litt skreivt så den ene puppen ser alltid mindre ut enn den andre.. haha.. Prøvde å ta forfra men fikk ikke med begge puppa ordentlig. :P Litt oppblåst er jeg visst å.. haha..

Måtte gå tilbake i noen innlegg å slette de andre bildene for jeg hadde ikke nok plass innpåher tydeligivs.. Arrgh...

Endret av JaneDoe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flotte JaneDoe!

Dine også Theri. De går seg vel til litt. Mine er også litt forskjellige i størrelsen, men ikke så mye, de er jo ikke så store så det er ikke lett å få så stor forskjell, hehe.

Men måler og regner kirurgene ut, eller tar de det på øyemål når de skal finne ut forskjeller og hvor mye det utgjør?

Skrevet

Så flotte JaneDoe!

Dine også Theri. De går seg vel til litt. Mine er også litt forskjellige i størrelsen, men ikke så mye, de er jo ikke så store så det er ikke lett å få så stor forskjell, hehe.

Men måler og regner kirurgene ut, eller tar de det på øyemål når de skal finne ut forskjeller og hvor mye det utgjør?

Takk takk :)

Jeg er veldig fornøyd med mine. De er ikke så harde denne gangen men de sitter litt limt fast på sidene enda da. Gleder meg til de blir mer bevegelige og jeg kan putte de i en bikini å :)

Kirurgen min målte første gangen. Før han tegna på meg.andre gangen visste han jo hva han hadde lagt inn fra før.. hehe. men du bruker sånn måledings som regel.

Skrevet

hmm eg la under muskel...300cc på hver

før op så var høyre pupp litt mindre enn venstre pupp og var litt høyere.

etter op e dt samme men større enn før selvsagt :)

skulle ønsker dem så like ut da..

Gjest Venetia
Skrevet

Hei hei alle sammen :) nå er det straks 2 uker siden operasjonen. Jeg føler meg topp og er KJEMPEfornøyd med puppene nå. De er helt like og fine i størrelsen, gleder meg til de slutter å være så harde :)

Men det eneste problemet jeg har, eller til irritasjon, er at stingene på den høyre er ganske SÅRT. På venstre merker jeg ingenting, men det er litt ubehagelig på høyre siden. Det er kanskje normalt, men jeg håper ikke det resulterer i noe forskjell på dem. Må virkelig si jeg har vært heldig, bare et par dager var det vondt og så var jeg tilbake ganske kjapt. Nå lever jeg 90 % som normalt, det er ikke sååå godt dersom jeg må bøye meg opp og ned hele tiden, så rengjøring venter jeg litt med.

Andre som har erfart dette med at kun den ENE puppen er sår og vond? Når ga det seg fullstendig?

Skrevet

Hei hei alle sammen :) nå er det straks 2 uker siden operasjonen. Jeg føler meg topp og er KJEMPEfornøyd med puppene nå. De er helt like og fine i størrelsen, gleder meg til de slutter å være så harde :)

Men det eneste problemet jeg har, eller til irritasjon, er at stingene på den høyre er ganske SÅRT. På venstre merker jeg ingenting, men det er litt ubehagelig på høyre siden. Det er kanskje normalt, men jeg håper ikke det resulterer i noe forskjell på dem. Må virkelig si jeg har vært heldig, bare et par dager var det vondt og så var jeg tilbake ganske kjapt. Nå lever jeg 90 % som normalt, det er ikke sååå godt dersom jeg må bøye meg opp og ned hele tiden, så rengjøring venter jeg litt med.

Andre som har erfart dette med at kun den ENE puppen er sår og vond? Når ga det seg fullstendig?

Så bra du er fornøyd. Er det teipen du er sår av? Eller kanskje bhen har gnagd litt?

Skrevet (endret)

Haha da har jeg prøvd de gamle sportsbhene mine. Tenkte kanskje de passa men da tyter det ut pupp både på sidene og midten.. haha.. Det så passe teit ut. Nei jeg får kjøpe meg noen nye, trenger dem jo til trening uansett :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Fine pupper Theri og JaneDoe :)

Synes ikke de ser såå store ut JaneDoe, men kanskje de små bildene som gjør det.

Theri: de ser ganske så like ut i fasong som mine iallefall, egentlig størrelse også men jeg tror mine er en c nå. Passer iallefall med en bh jeg prøvde i den størrelsen (som jeg hadde her hjemme)

Skrevet

Fine pupper Theri og JaneDoe :)

Synes ikke de ser såå store ut JaneDoe, men kanskje de små bildene som gjør det.

Theri: de ser ganske så like ut i fasong som mine iallefall, egentlig størrelse også men jeg tror mine er en c nå. Passer iallefall med en bh jeg prøvde i den størrelsen (som jeg hadde her hjemme)

De virker en del mindre på bildene enn i virkeligheten. Og jeg har de under muskel så de kommer mer fram etterhvert også.. hehe.. Men de er ikke sååååå store heller.. hehe... det er stor forskjell på hvordan de forskjellige størrelsene ser ut på folk :)

Hvis du trykker på bildene blir de større da...

Skrevet

Til alle dere opererte inn her..

Hehe..

Har dere fått igjen følelsen på undersiden av puppene? Det har jeg i alle fall. Er ikke mange jeg har hørt om som ikke har følelse på undersiden av puppene det er bare derfor jeg lurer.. Jeg opererte på torsdag og jeg har fått tilbake min så det gikk jo fort. Kjente det i går at den var tilbake.Tror den bare var borte i 2 dager.

Skrevet

JaneDoe: Gratulerer :D Puppene dine ligner veldig mye på mine egentlig hehe. De ser kjempebra ut, og jeg er sikker på at du blir superfornøyd med størrelsen.

Angående det med følelsen, så virker det som om jeg er den eneste som aldri fikk den igjen på undersiden. Det er heldigvis ikke noe jeg legger merke til, bare rart at man kan ta der og ikke kjenne noe som helst :P

Skrevet

JaneDoe: Gratulerer :D Puppene dine ligner veldig mye på mine egentlig hehe. De ser kjempebra ut, og jeg er sikker på at du blir superfornøyd med størrelsen.

Angående det med følelsen, så virker det som om jeg er den eneste som aldri fikk den igjen på undersiden. Det er heldigvis ikke noe jeg legger merke til, bare rart at man kan ta der og ikke kjenne noe som helst :P

Hvor mye la du inn? Hvilken størrelse bruker du nå da? Og hva hadde du før? Nysgjerrig og teflonhjerne vettu:) La du under muskel eller over?

Jeg ville heller ha hatt ingen følelse under enn ingen pupper i alle fall.. hehe..

Skrevet

Hvor mye la du inn? Hvilken størrelse bruker du nå da? Og hva hadde du før? Nysgjerrig og teflonhjerne vettu:) La du under muskel eller over?

Jeg ville heller ha hatt ingen følelse under enn ingen pupper i alle fall.. hehe..

Skrevet

Jeg la inn 280 og 325, men så hadde jeg en ganske bra b-cup fra før av. Jeg la runde, høyprofils over muskel og endte opp med 70e-cup, men nå ser det ut som jeg må bruke f-cup. Tror de må ha vokst eller noe, for de har blitt større, så brystvortene kommer ut av bh-skålen på 70E.

Jeg er enig med deg angående det med følelse under puppene. Har full følelse overalt ellers, så skulle jeg først miste følelsen, så var det rette plassen :)

Skrevet

Til alle dere opererte inn her..

Hehe..

Har dere fått igjen følelsen på undersiden av puppene? Det har jeg i alle fall. Er ikke mange jeg har hørt om som ikke har følelse på undersiden av puppene det er bare derfor jeg lurer.. Jeg opererte på torsdag og jeg har fått tilbake min så det gikk jo fort. Kjente det i går at den var tilbake.Tror den bare var borte i 2 dager.

Jeg har ikke fått tilbake følelsen på undersiden enda. Kjennes helt sært ut! :P

Skrevet

Jeg har ikke fått tilbake følelsen på undersiden enda. Kjennes helt sært ut! :P

Hehe ja rar følelse ikke sant..

Skrevet

Jeg la inn 280 og 325, men så hadde jeg en ganske bra b-cup fra før av. Jeg la runde, høyprofils over muskel og endte opp med 70e-cup, men nå ser det ut som jeg må bruke f-cup. Tror de må ha vokst eller noe, for de har blitt større, så brystvortene kommer ut av bh-skålen på 70E.

Jeg er enig med deg angående det med følelse under puppene. Har full følelse overalt ellers, så skulle jeg først miste følelsen, så var det rette plassen :)

Ok... Lurer på om jeg ender opp på en E. er ikke sikker enda men ser sånn ut for de er ganske mye større enn før.. Veit ikke hvor mye større DD cupen er enn D jeg.

Skrevet

nå bruker eg sportbh som er 75B, kommer puppene til å bli større som dt ble sagt tidligere her???

Skrevet

nå bruker eg sportbh som er 75B, kommer puppene til å bli større som dt ble sagt tidligere her???

Sist var jeg 70 aa før op, la inn 260 runde moderat profil under muskel. Hadde sportsbh i 75 b endte opp med 70 D i vanlig bh..

Denne gangen var jeg 70 D la inn 450 høyprofil runde under muskel har på meg sportsbh 80 C.

De fleste går opp en eller 2 størrelser i cupen. Kommer ann på puppenes fasong o.l

Skrevet

Jeg bruker 75B nå, men tror faktisk jeg kan ende opp på DD/E cup i vanlige bher. Så det er jo mulig du må opp i noe av det samme da.

Er det noen av dere som var plaget med stikkinger i puppene? Trykker jeg på yttersiden av den ene puppen får jeg ilinger gjennom hele puppen. Ekle greier. :P Jeg regner med at det kanskje er fordi det er så stramt enda, og at nervebanene som ble kuttet over driver å finner tilbake til hverandre? Er kun i den puppen som i utgangspunktet var minst jeg har det i. Kun den puppen jeg har ubehag i egentlig. Den andre kjennes veldig fin ut. :) Bare høyre pupp synker litt nå, så blir dette bra. :) Jeg håper så inderlig at de blir likere enn de er nå. Det var jo i utgangspunktet derfor jeg opererte meg - for å få likere pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...