Fergie Skrevet 4. januar 2007 #1081 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) LostS0ul: Når puppene dine ble kalde, snakket du med klinikken din da? Hva sa de i så tilfelle? Endret 4. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 4. januar 2007 #1082 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Gratulerer med nye pupper Crianza, så utrolig gøy det må være Godt å høre at alt har gått bra med deg og at du ikke har så alt for vondt. Elcaramba og LostSoul, høres virkelig ikke godt ut med så sinnsykt såre brystvorter, jeg holder på å dø hver geng jeg har mensen, så jeg kommer nok bare til å ligge å hyle hihi.... Jeg har nå endelig fått bestillt konsultasjons-time på Fornebuklinikken, skal dit neste torsdag, yohoooo...gleder meg såååånn!!!! Har vært på konsultasjon hos Dr. Kveim tideligre, men vil gjerne skjekke ut en lege til før jeg bestemmer meg. Men lurer på en del ting som jeg håper dere kanskje kan hjelpe meg med: Stemmer det at silikon (cohesive gel) kjennes mykere og mer naturlig enn saline? Har noen av dere saline? Jeg er også veldig usikker på om jeg skal velge rue eller glatte implantater. Har hørt at de rue ikke kapsler seg så lett, men at de lettere kan ripple seg enn de glatte....men at man er mer utsatt for kapsling med de glatte... stemmer dette? Hva har dere valgt? Tror jeg skal legge implantatene over muskelen, har en b-cup nå, så håper jeg har nok brystvev. Det som er kjipt er jo at da er sjansen for kapsel større + at eventuell rippling vil synes bedre......hmmm ikke lett dette her asså :klø: Elcaramba: har ikke du over muskelen? Hvilken cup hadde du før? Har du salin eller silikon? Rue eller glatte? Sorry, nå ble det mange spørsmål her, men har en million tanker og bekymringer surrende rundt i hodet..... blir helt svimmel her Håper på svar Stor klem fra Leah Endret 4. januar 2007 av Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 4. januar 2007 #1083 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Leah: Jeg har silikon, de er anatomiske, under muskelen, og de er ru. Jeg hadde også B før operasjonen. Og nå har jeg D. Vet ikke om de blir mykere når det er silikon. Men legen min sa at mine proteser er de eneste som er godkjendt i USA. Før det var det bare saltvann som de brukte. Glatte proteser var ikke aktuelt for meg. Mine proteser er formet som et bryst, så de vil ikke flytte seg rundt i brystene, de ligger der de ligger. Jeg er også veldig plaget ved vonde brystvorter når jeg har mensen. Men nå er det en mnd siden operasjonen. Og nå gjør de nesten ikke vondt lengre. Endret 4. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 4. januar 2007 #1084 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja nå er det gått 3 uker siden idag, og det har gått fint hele veien. Så bra å høre Crianza at du er i bra form! Jeg lå litt på siden inatt/morrest, og skulle snu meg i søvne, aiaiaiai, da ble bhen dratt ene veien og puppen den andre og det var vondt i arret. Våkna av at det var vondt Føler at jeg lever mer eller mindre normelt nå, går turer, men blir ikke å begynne å trene før om 1 ukes tid. Har lagt på meg, ikke bra, ikke bra Må trene litt før sommeren så jeg ser smashing ut i bikinien! Gleder meg så sinnsykt til å bruke vanlig bh, har prøvd noen av de jeg hadde i skapet, noen passer og gir megakløft, juhuuu!!! Leah : Så spennende at du har fått time!!!! Jeg har cohesive, eller "gummibjørn" som noen sier (ifjg kirurgen) Å ta på de, er som silikonets rolls royce, de er supermyke. Disse implantatene er sterke, renner ikke ved evt brudd og kjennes svært naturlige. Tok rue implantater 230ml over muskel. Valgte heller ripling framfor kapsel, mulig jeg får begge deler(bank i bordet) men tar det på strak arm når det skjer. Puppene mine ser helt naturlige ut, og kirurgen fleipet med at han nok var den eneste kirurgen som kunne se at jeg hadde implantater. De har fått fin form og man kan ikke se noen forskjell mellom silikonen og min egen pupp, ingen kanter eller bråe overganger. Er veldig fornøyd! Gikk fra liten B til (stor) C. Skal sende deg bilder når jeg får kontakt med min egen pc! Den er litt "borte" for tida Spør om alt du vil! Og ja, oversensitive vorter er ikke noe å kimse av, men holder ut, angrer ikke et sekund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 4. januar 2007 #1085 Del Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk for svar, dere er såååå søte Godt å høre at overfølsomheten forsvinner etter en stund Fergie :icon_razz: Det ble jeg super glad for å høre ElCaramba, vi har/hadde nemlig akkurat samme utgangspunkt og jeg ønsker meg også en stor C. Da tror jeg at jeg går for "gummibjørner" jeg også. Har vært litt usikker på om 240cc (som jeg forestiller meg) er nok, har sikkert sett på 1000 før/etter bilder på nettet og de fleste legger jo inn mellom 300 og 400, og mange av dem blir en C....hmmmmm...merkelig det der... Er så redd for å legge inn for mye, vil ikke lyse silikon-babe. Har kun fortalt det til smboer og 2 venninner og håper det kan bli med det. Men så er jeg ogå redd for å få for små heller, er så mange som angrer på at de ikke la inn mer... Håper du får fikset data'n din snart, vil så gjerne se bildene dine, for hvis 230cc var nok til å gi deg kløft så kan det jo hende det er nok for meg også.....høres ihvertfll ut som at you've got what I want Åh....kan tenke meg det er gøy å gå på bh-shopping!!!!!! Gleder meg som et lite barn jeg, jeg skal kjøpe den tynneste blonde bh-h som finnes...hihi.... Kos dere masse!!!! Stooooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 4. januar 2007 #1086 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei Leah Jeg har også lagt inn gummibjørnimplantat. Kirurgen min mente at de var de beste og tryggeste på markedet idag. Sailine-proteser kan sprekke, slik at du iverste fall våkner opp med flat pupp en dag (Gud forby), dessuten har jeg hørt at de kan skvumple litt når du hopper, løper e.l. Vet ikke om det er sant, men det fristet i alle fall ikke å sjekke ut det Tror nok at du må vurdere størrelse på kroppen, lengde, vekt og dagens bh-cup før du bestemmer deg for implantatstørrelse. Like implantater gir naturlig nok ulikt resultat på ulike bryster. Derfor er det veldig trygt og greit å høre hva kirurgen mener Ikke bare èn kirurgs mening, men gjerne 2 eller 3. Jeg hadde a-cup og tror at mine 300cc vil gi meg en c-cup når hevelsen går ned. Har forresten hørt at ripling så og si ikke forekommer med proteser lagt under muskel. Håper dette stemmer Lykke til Leah. Bare gled deg. Dette kommer til å gå kjempebra!! Bare se på oss andre som har gjennomført inngrepet her inne. Vi er jo kjempefornøyd. Dessuten var smertene mindre enn jeg fryktet på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 4. januar 2007 #1087 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hei igjen Leah! Ja, det er utrolig vanskelig å se på bildene hvilket resultat man kan forvente seg selv. Jeg så også på mange, mange bilder og ble ikke helt klok på sammenhengen mellom det de tok og str de fikk. Mange av str eller ml er jeg sikker på den dag idag er skrevet feil,hehe! "Neei, det går ikke ann! Who are you kidding!" Det er altså helt umulig å si, og går altså rent på anatomien. Mange tar mellom 300 og 400, men hvis du ser bilder av noen fra 200-300, kunne det vært samme str! Fordi man så har ulik kropp, ulik volum. Små jenter får "store" pupper med mindre implantater, og større jenter må ha større for å få "store" pupper. Fasiten er: DIN kropp, ikke en ml size Jeg tok bare 230 og gikk opp til en stor C og må si jeg er superfornøyd ja. Ville heller ikke at det skulle lyse av meg, og det gjør det heller ikke. Skal se hva jeg kan gjøre med pcen, så sender jeg deg bilder så snart jeg kan! Klem Glemte å skrive: YEPP, jeg har kløft!!!! Yuhuuu!!! Endret 4. januar 2007 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #1088 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, det er helt utrolig at det er sånn forskjell på folk når det gjelder hvor mye man skal legge inn for å få en bestemt størrelse.. Jeg hadde C, og tok brystløft samtidig som jeg la inn 325cc og nå har jeg F med 70 i omkrets.... Og etter siste måling så er jeg 173 cm høy og 58 kg.. Men på grunn av at jeg er høy så blir ikke puppene mine seende så store ut som de hadde gjort på noen som hadde vært 10 cm lavere for eksempel.. Kirurgen mente at jeg kom til å få en D med 325cc, men han fikk seg en overraskelse på første kontroll gitt Og det gjør ikke meg noe altså Jeg er kjempefornøyd Når jeg kommer meg til Oslo igjen så skal jeg ta bilder, så kan jeg være med på byttinga også Jeg vil se deres resultater nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 4. januar 2007 #1089 Del Skrevet 4. januar 2007 De som vil se mine før/etter bilder kan bare sende meg en pm med email adressa, så sender jeg det. Send meg gjerne bilder tilbake! Er også kjempespent på hvordan deres ser ut! Får låne meg en skjerm, så da skal vi se at jeg er oppe å går på egen maskin (Leah, jeg har din adr ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 4. januar 2007 #1090 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg tok bare 230 og gikk opp til en stor C← ja, stor forskjell på det! jeg har lagt inn 350cc, og har en stor c kløft, ja... jeg har faktisk ikke så mye kløft jeg, men det hadde jeg ikke akkurat fra før av heller har bred overkropp, og puppene langt fra hverandre. allikevel har jeg heldigvis ikke det "silikonmellomrommet" mellom puppene som er vanlig -hvor det er to fingerbredder mellom hver pupp - men en sprekk sånn som vanlig pupper har. og det er jeg glad for. håper det går bra med alle dere nyopererte, er så morsomt å lese hvordan dere opplever det! jeg er så glad for at jeg opererte, og husker jeg tenkte rett etter operasjonen: hvorfor gjorde jeg ikke det her før? sambo ville ikke at jeg skulle gjøre det, men man kan ikke legge skjul på at han tar og holder mer på puppene mine nå enn før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 4. januar 2007 #1091 Del Skrevet 4. januar 2007 De som vil se mine før/etter bilder kan bare sende meg en pm med email adressa, så sender jeg det. Send meg gjerne bilder tilbake! Er også kjempespent på hvordan deres ser ut! Får låne meg en skjerm, så da skal vi se at jeg er oppe å går på egen maskin (Leah, jeg har din adr ) ← jeg vil gjerne se! skulle gjerne sendt tilbake, men sambo sletta bildene (og printa bare ut et dårlig et fra siden rett etter operasjonen ) da vi bytta pc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 4. januar 2007 #1092 Del Skrevet 4. januar 2007 LostS0ul: Når puppene dine ble kalde, snakket du med klinikken din da? Hva sa de i så tilfelle? ← Nei, jeg snakket ikke med de.. regnet med at det var pga dårlig sirkulasjon siden det var så stramt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 4. januar 2007 #1093 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ja den kløfta jeg skrøt på meg, har jeg i bh altså! De er naturlig fra hverandre uten noe på heldigvis, jeg ville ikke vært fornøyd med en rumpe foran, itillegg til den jeg har bak fra før. (ikke meningen å fornærme noen som liker det, men så et skummelt bilde på nettet av ei som hadde pupper som var omtrent limt ihverandre helt ut til vorta) Håper ikke jeg mister noe volum når alt vannet i puppene trekkes ut i kroppen. Men han sa de ikke ble å gjøre det. Er blitt så glad i dem, vil ikke miste en ml Heheheh! Har notert adr di, Puppeguri! Tenk at du har det som nick, jeg som sa til Crianza at nå er hun også blitt puppeguri! Ikke meningen å rappe navnet ditt altså! Endret 4. januar 2007 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 4. januar 2007 #1094 Del Skrevet 4. januar 2007 Puppeguri : Jeg la til adressa di på msn, vet ikke om du har msn jeg? for da kunne jeg sendt de der.. hvis ikke så si ifra da, så sender jeg de over mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 5. januar 2007 #1095 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, jeg snakket ikke med de.. regnet med at det var pga dårlig sirkulasjon siden det var så stramt ← Er det ikke sånn nå lengre da? Har de vært varme siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 5. januar 2007 #1096 Del Skrevet 5. januar 2007 Uff og au. Idag strammer det veldig i puppene, og snittsåret klør. Har blitt veldig øm i kløfta mellom puppene også :icon_neutral: Sitter liksom her hjemme og venter på at tida skal gå, slik at jeg kan leve normalt igjen :grine2: Hvor lang tid tok det før dere var igjenge igjen? Jeg tenker på å dra ut av huset og se folk? Gå i kjøpesenter, på besøk osv. Blir jo litt smågal av å sitte hjemme. Mååååå snart ut............ Men skal prøve å ta helga til hjelp - det var den tålmodigheten da, eller mangel på sådan. He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 5. januar 2007 #1097 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei Crianza: For meg tok det ca 4 dager før jeg kunne begynne å leve noe lunde normalt. Etter de 4 dagene gikk det veldig fort, merket stor bedring fra dag til dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 5. januar 2007 #1098 Del Skrevet 5. januar 2007 Er det ikke sånn nå lengre da? Har de vært varme siden? ← hm.. de er ganske varme ja... er noen ganger kalde, men ikk så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 5. januar 2007 #1099 Del Skrevet 5. januar 2007 Uff og au. Idag strammer det veldig i puppene, og snittsåret klør. Har blitt veldig øm i kløfta mellom puppene også :icon_neutral: Sitter liksom her hjemme og venter på at tida skal gå, slik at jeg kan leve normalt igjen :grine2: Hvor lang tid tok det før dere var igjenge igjen? Jeg tenker på å dra ut av huset og se folk? Gå i kjøpesenter, på besøk osv. Blir jo litt smågal av å sitte hjemme. Mååååå snart ut............ Men skal prøve å ta helga til hjelp - det var den tålmodigheten da, eller mangel på sådan. He he ← Jeg var ute dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 5. januar 2007 #1100 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg var ute dag 3 ← Ja, det er forskjellig fra person til person. Men legen min har sagt til meg at jeg kan gjøre alt, så lenge smertene tilsier det. Så så lenge det ikke gjør vondt, så kan du gjøre det du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå