Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

På papirene mine stå der bare ; 17.Juni, klokken 0915 . Vil det da si at jeg skal møte opp klokken 0915 eller en stund før? Vet ikke om det er da jeg skal operere eller hva.. :S Burde jeg ringe klinikken å høre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her som veit hvordan man forandrer på kjønnet her inne på profilen? Jeg var kvinne, blei plutselig mann uten at jeg gjorde noe.. Hmm..

Skulle gjerne ha hatt den tilbake til kvinne med jeg får ikke til.. Aaargh.. :sjenert:

Skrevet

På papirene mine stå der bare ; 17.Juni, klokken 0915 . Vil det da si at jeg skal møte opp klokken 0915 eller en stund før? Vet ikke om det er da jeg skal operere eller hva.. :S Burde jeg ringe klinikken å høre?

I mine papirer stod det tiden jeg skulle møte opp. Så jeg møtte opp til 0715... Tidlig assa, Vil tro det er tiden du skal møte opp hvis ikke burde det ha stått noe annet syns jeg.

Skrevet

Da har jeg kommet hjem jenter. 8 timer i bil idag, men det gikk veldig fint. Nå er jeg nesten ikke støl på venstre side, kun høyre, der puppen var minst og jeg fikk stappet inn mest. Så lenge jeg ikke føler ubehag, kan jeg gjøre som normalt da, utenom å løfte tungt? Jeg klarer fint å strekke meg med venstre hånd, og ta hånda høyere enn brystet for å ta ned ting å sånn. Hvor mye hensyn må jeg egentlig ta?

Skrevet

Da har jeg kommet hjem jenter. 8 timer i bil idag, men det gikk veldig fint. Nå er jeg nesten ikke støl på venstre side, kun høyre, der puppen var minst og jeg fikk stappet inn mest. Så lenge jeg ikke føler ubehag, kan jeg gjøre som normalt da, utenom å løfte tungt? Jeg klarer fint å strekke meg med venstre hånd, og ta hånda høyere enn brystet for å ta ned ting å sånn. Hvor mye hensyn må jeg egentlig ta?

De sier jo en uke hvor ikke albuen skal være over brysthøyde på min klinikk. Men jeg må innrømme at det er veldig vanskelig siden jeg bare kjenner sårene.. Hehe.... Plutselig driver jeg med ett eller annet... Hmm..

Aner ikke hvor mye ksade det kan gjøre jeg. Prøver å holde mine rolige den første uka jeg da. men er ikke så greit når man ikke har vondt som sagt,

Skrevet (endret)

Tips til dere som bestiller eller kjøper undertøy i utlandet.

Var kjekk syns jeg da... Greit å vite de forskjellige størrelsene i stedet for å måtte prøve alt for å finne noe i nærheten av det man bruker.. hehe

http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.asp?cat=236

Også har de me fint på La Senza :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

JaneDoe, jeg husker du spurte hvor du kunne endre at du ikke står som "mann" lengre. Du trykker på den hvite pila som peiker nedover, vedsidenav nicket ditt på venstre side.. Så trykker du på "kontrollpanel" deretter så trykker du på "Profil" øverst, når du har kommet inn på kontrollpanel, når du scroller nedover da, kan du velge =)

Skrevet

JaneDoe, jeg husker du spurte hvor du kunne endre at du ikke står som "mann" lengre. Du trykker på den hvite pila som peiker nedover, vedsidenav nicket ditt på venstre side.. Så trykker du på "kontrollpanel" deretter så trykker du på "Profil" øverst, når du har kommet inn på kontrollpanel, når du scroller nedover da, kan du velge =)

Takk takk.. Tror det funka nå.. :)

Nå skal unga i barnehagen hvert øyeblikk og da skal jeg hoppe i dusjen. Det blir en etterlengta dusj.. haha

Skrevet

Takk takk.. Tror det funka nå.. :)

Nå skal unga i barnehagen hvert øyeblikk og da skal jeg hoppe i dusjen. Det blir en etterlengta dusj.. haha

gleder meg til den dusjen jeg også. :) ligger fortsatt i senga, men når jeg står opp blir det en god lang dusj. Typen skal få vaske håret mitt også. :P

Skrevet

gleder meg til den dusjen jeg også. :) ligger fortsatt i senga, men når jeg står opp blir det en god lang dusj. Typen skal få vaske håret mitt også. :P

Var deilig med wn dusj gitt.. hehe... Nyvaska bh og nydusja:) Vaska håret mitt selv jeg da. Ikke noe problem, bare å bøye seg ned.. haha ser sikkert smart ut...

Skrevet

jenter!!!

eg hørte om at vi som operer oss bør ikke spise oksekjøtt/biff elr sjømat som reker, krabber elr blekksprut inntil sårene har grodd helt...ellers blir sårene ikk pene??????????????

hjelpe mg...har spist biff par ganger nå :S

Skrevet

Kan ikke forstå at biff skal ha noe å si for arrene .. Hm ..

Jeg har allerede rukket å spise biff 2 ganger siden operasjon for mindre enn en uke siden :)

Skrevet (endret)

jenter!!!

eg hørte om at vi som operer oss bør ikke spise oksekjøtt/biff elr sjømat som reker, krabber elr blekksprut inntil sårene har grodd helt...ellers blir sårene ikk pene??????????????

hjelpe mg...har spist biff par ganger nå :S

hehe det hørtes rart ut. Hvis det var sant tror jeg nok klinikkene vile opplyse om det. Hva slags kjøtt man spiser har ikke noe med groforholdene å gjøre. Jeg spiste storfekjøtt og andre ting fort etter op forrige gang og arrene mine syntes ikke.. hehe...

Jeg er erfaren innen kjøttbransjen og vil tro at kjøttbransjene ville ha hørt noe om dette også...

Rareste jeg har hørt på lenge.

kan jeg spørre hvor du har hørt det hen? :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Kan ikke forstå at biff skal ha noe å si for arrene .. Hm ..

Jeg har allerede rukket å spise biff 2 ganger siden operasjon for mindre enn en uke siden :)

Hvordan går det med deg? Er puppene like runde enda? Mine har blitt litt lavere og er omtrent der de skal være :) Liker ikke at bhen gjør de spisse men det får jeg leve med i 4 uker. hehe.. er bare å jakte på bher i riktig størrelse nå da da.. eller snart i alle fall. Tror det kan bli litt vanskelig. Men man har jo alltids Change og de litt dyrere butikkene:) Heller 2 gode bher som varer lenge en 4 andre som ikke er så gode og varer i 4 mnd.

Skrevet

vetsje..hørte bare dt fra noen :S

ventre puppen min ligger lavere enn høyre pupp..noen som har dt samme? :S

føles som dt e mer fyll øverst på høyre pupp og mer fyll neders på venstre pupp..kjennes som at venstre pupp er tyngre..

fordi høyre pupp var litt høyere enn venstre før op?

nå ser dem ikk helt symmetrisk ut iallfall..men større enn før :)

vetsje om eg skal være fornøyd elr ikk..ønsker jo at dem skal se like ut etter op da..

puppene er 6 uker gamle nå.

Skrevet

føles som dt e mer fyll øverst på høyre pupp og mer fyll neders på venstre pupp..kjennes som at venstre pupp er tyngre..

vetsje om eg skal være fornøyd elr ikk..ønsker jo at dem skal se like ut etter op da..

Det kan jo godt være fordi den ene var større enn den andre. Mine pupper er ikke like, men det er bare fire dager siden op da. Skal se om jeg får til å poste bilde her. Hos meg er den minste puppen høyere enn den andre, og har mer fyll på toppen. Den andre ser faktisk veldig bra ut. Tror faktisk jeg kommer til å ende på DD i bh jeg. :P

Skrevet

Da kan vre forskjellige en god stund La du inn mye? under eller over muskel? Mine er like men det var de sist også.

Skrevet

Her er mitt før og etterbilde. Etterbilde tatt idag, fire dager etter op. Før operasjonen hadde jeg b-cup på ene siden, og c-cup på andre, og dere ser at det er betydelig mer heng på ene siden. På den største siden ble det lagt inn 310cc, og på den minste siden 360cc. Idag er puppene skeive, og den puppen som i utgangspunktet var minst er strammest, sitter høyere, og har mer fyll på toppen av puppen, mens den andre har mer naturlig form. Jeg håper virkelig at den puppen som var minst siger litt, og at huden blir slappere, og at det skjer fort. :P Utålmodig på resultatet. Men foreløpig er jo resultatet likevel bedre enn utgangspunktet synes jeg, og det blir vel bare bedre de neste dagene også. Byttet støttebh også, og synes faktisk den i b-cup støttet puppene bedre, og gav de en MYE rundere form. Så nå har jeg på bh i 75B. Men jeg tror faktisk at jeg kanskje ender opp med DD til slutt, for mine gamle bher i c-cup går bare akkurat over brystvorta nå. :)

fretter.jpg

Skrevet

Det kan jo godt være fordi den ene var større enn den andre. Mine pupper er ikke like, men det er bare fire dager siden op da. Skal se om jeg får til å poste bilde her. Hos meg er den minste puppen høyere enn den andre, og har mer fyll på toppen. Den andre ser faktisk veldig bra ut. Tror faktisk jeg kommer til å ende på DD i bh jeg. :P

De blir nok like tilslutt :) Du hadde vel litt pupp fra før hadde du ikke?

Jeg ender nok på DD\E eller F. Er ikke sikker enda. men finner nok ute det om en liten stund.. Hihi... Trodde ikke de hadde DD i Norge jeg men D, E og F osv.. Hmm, men nå har jeg aldri hatt så stor bh før da.. haha..

Skrevet

Her er mitt før og etterbilde. Etterbilde tatt idag, fire dager etter op. Før operasjonen hadde jeg b-cup på ene siden, og c-cup på andre, og dere ser at det er betydelig mer heng på ene siden. På den største siden ble det lagt inn 310cc, og på den minste siden 360cc. Idag er puppene skeive, og den puppen som i utgangspunktet var minst er strammest, sitter høyere, og har mer fyll på toppen av puppen, mens den andre har mer naturlig form. Jeg håper virkelig at den puppen som var minst siger litt, og at huden blir slappere, og at det skjer fort. :P Utålmodig på resultatet. Men foreløpig er jo resultatet likevel bedre enn utgangspunktet synes jeg, og det blir vel bare bedre de neste dagene også. Byttet støttebh også, og synes faktisk den i b-cup støttet puppene bedre, og gav de en MYE rundere form. Så nå har jeg på bh i 75B. Men jeg tror faktisk at jeg kanskje ender opp med DD til slutt, for mine gamle bher i c-cup går bare akkurat over brystvorta nå. :)

fretter.jpg

Kanskje jeg ska prøve 75 B bhen min jeg å.. Hehe.. Mine er ikke hovne lenger. Var bare bittelitt.. De har synki litt ned, men de stikker fortsatt litt mer ut til sidene enn normalt. :P

Du har sånn fin kløft du da. Det har ikke jeg uten hjelpfra bher.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...