Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har samme sportsbh som deg. Har fått med meg en ekstra i 75B også faktisk.

Jeg har en 75 B liggende fra forrige op jeg. den blir trang nå tror jeg.. hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men seriøst .. Hvordan blir det egentlig etterhvert .. Mye mindre?

Mine er knall runde, står veldig høyt og lyser veldig silikon ..

Med fare for å virke bekrymret her - kan noen komme med noen

beroligende ord :)

Skrevet (endret)

Men seriøst .. Hvordan blir det egentlig etterhvert .. Mye mindre?

Mine er knall runde, står veldig høyt og lyser veldig silikon ..

Med fare for å virke bekrymret her - kan noen komme med noen

beroligende ord :)

Som sagt så var ikke min mye hovne, ikke nå heller. Men de synker litt ned og går mer i ett med kroppen om du skjønner. Man må bare gi de litt tid. Tar kortere tid meg deg som la over musken enn for meg som la under.

Du ser jo på bildene min at mine er temmelig høye, de synker ned litt, men ikke så veldig mye, men det er fordi mine pupper er ganske høye fra naturens side :) De blir antakelig litt rundere enn hva de var fra før, men at de er veldig runde nå er helt vanlig.

:) Kanskje det er noen andre her inne med andre erfaringer enn hva jeg har:)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Godemine: de faller mere ned. Du la jo inn 260, så jeg tror ikke det blir noe problem. (Nå er ikke jeg noen ekspert, men har jo sett på endel før og etter bilder.) Hadde ikke du b fra før også?

Skrevet

Hadde b fra før ja.

Må nok bare gi de litt tid da. For all del de er fine nå også, ser ut som kirurgen har gjort en god jobb :)

men hadde ikke helt sett for meg at de skulle være så runde, og så rett ut. Forklarte kirurgen at jeg ville ha en str større, men at de skulle se naturlige ut. Regner med at han vet hva han driver med så får bare vente litt :)

Skrevet

Hadde b fra før ja.

Må nok bare gi de litt tid da. For all del de er fine nå også, ser ut som kirurgen har gjort en god jobb :)

men hadde ikke helt sett for meg at de skulle være så runde, og så rett ut. Forklarte kirurgen at jeg ville ha en str større, men at de skulle se naturlige ut. Regner med at han vet hva han driver med så får bare vente litt :)

Ta tida til hjelp :) Det må i alle fall jeg siden jeg la under muskel. Du la vel over? Protesene trenger litt tid på å komme seg dit de skal være.. Hehe.

Bhen gjør ikke akkurat at de ser mindre spisse ut heller.. haha...

Skrevet

Ta tida til hjelp :) Det må i alle fall jeg siden jeg la under muskel. Du la vel over? Protesene trenger litt tid på å komme seg dit de skal være.. Hehe.

Bhen gjør ikke akkurat at de ser mindre spisse ut heller.. haha...

Jeg misliker sterkt at denne bhen gjør at puppene ser så spisse ut. :P Jeg ser så teit ut!! Hahahaha.... :P

Skrevet

Oi, på nrk 2 nå. Har gått før tror jeg. De var store for hun lille resepsjonisten hans.

Skrevet

Min bh gjør ikke at puppene blir spisse, men ser at jeg har en helt annen bh enn den JaneDoe har på bildet. Min er fryktelig stram, og presser virkelig puppene inn og sammen - får skikkelig kløft :) sjekka str da jeg dusjet og den er 75 a, så ikke rart den føles liten.

Hvordan er formen idag JaneDoe og Theri? Ble det IKEA på deg, og begynner du å bli klar for turen hjem i morgen?

Skrevet

Min bh gjør ikke at puppene blir spisse, men ser at jeg har en helt annen bh enn den JaneDoe har på bildet. Min er fryktelig stram, og presser virkelig puppene inn og sammen - får skikkelig kløft :) sjekka str da jeg dusjet og den er 75 a, så ikke rart den føles liten.

Hvordan er formen idag JaneDoe og Theri? Ble det IKEA på deg, og begynner du å bli klar for turen hjem i morgen?

Jeg har fått en bh i 80 C. Fikk 75 B forrige gang å da gikk jeg fra 70 aa til 70 D... Blir spennende å se hva det blir nå..

Må jo være forferdelig trangt i den bhen din da ja... :klemmer:

Formen min er bra den, Ikke noe smertestillende i dag. Tok bare op dagen og dagen etter som jeg skulle gjøre. Deilig å være ferdig med pillene.

Har ikke ubehag i selve puppene, kanskje bittelitt i muskelen også kjenner jeg at sårene er der, men vondt er det ikke. Var en tur på senteret i dag å.. Samboern måtte ha ny bukse å greier.. Gikk fint det å...

Skrevet

Oi, på nrk 2 nå. Har gått før tror jeg. De var store for hun lille resepsjonisten hans.

Var ikke så fine i fasongen heller syns jeg. Men det er en smaksak vil jeg tro.. hehe

Skrevet (endret)

Godemine: Oi, 75 a og du hadde b fra før. Skikkelig trøkt sammmen du da ;)

Men man kan vel bytte sportsbh? jeg har kjøpt et par stykker i tillegg til den jeg skal kjøpe på klinikken.

Oppdatering på formen på damene er ikke dumt,(din også Godemine) :)

Endret av elinpelin
Skrevet

nei, syntes heller ikke de var noe fine i fasongen. Var ikke mye igjen der som så naturlig ut.

Skrevet

nei, syntes heller ikke de var noe fine i fasongen. Var ikke mye igjen der som så naturlig ut.

Var litt rare liksom. Skal ikke skryte på meg at mine ser helt naturlige ut heller..haha..

Gjest Sobril
Skrevet

Jane Doe: hvor mye måtte du betale denne gangen?

Selv skal jeg inn for sjekk igjen den 25. juni, for jeg er utrolig misfornøyd med at puppene mine ser så forskjellig ut i størrelse. Jeg spurte sågar også om, før operasjon, om hvorfor han ikke skulle legge inn mer i det ene brystet. "Det går seg til" var svaret jeg fikk. Vel - det har det ikke gjort, og jeg håper at han kan ordne det til en rimelig penge (helst gratis seff) - siden mine ønsker ikke ble fulgt og det har blitt som det har blitt.

Skrevet

Jeg har andre sportsbh som jeg har prøvd litt på, men usikker på om de blir for løse?

Hvis jeg sammenligner med den jeg fikk i 75a på klinikken, blir de jo store i forhold (men vil tror de er b).

Dere som kjøper andre bh, hvilken str kjøper dere da?

Her er formen fin. Vært ute på tur idag (trilletur) og så på grilling hos venner på ettermiddagen. Barna var heldigvis i fin form, så ingen bæring der (er uansett mannen som tar jobben, men minste går jo ikke på egenhånd ennå).

Puppene er fortsatt store og runde (synes jeg), jeg synes de ser veldig silikon ut, men mannen mener de ikke gjør det :):)

Hva var dette programmet på NRK da?

Skrevet (endret)

Jeg har andre sportsbh som jeg har prøvd litt på, men usikker på om de blir for løse?

Hvis jeg sammenligner med den jeg fikk i 75a på klinikken, blir de jo store i forhold (men vil tror de er b).

Dere som kjøper andre bh, hvilken str kjøper dere da?

Her er formen fin. Vært ute på tur idag (trilletur) og så på grilling hos venner på ettermiddagen. Barna var heldigvis i fin form, så ingen bæring der (er uansett mannen som tar jobben, men minste går jo ikke på egenhånd ennå).

Puppene er fortsatt store og runde (synes jeg), jeg synes de ser veldig silikon ut, men mannen mener de ikke gjør det :):)

Hva var dette programmet på NRK da?

Du må bare prøve de forskjellige, syns de er så ulike i størrelse og større jeg.

Kan jo hende at puppene virker litt mer uekte for deg enn han da.. hehe. enda i alle fall. Bra han liker dem da. Virker sånn i alle fall:)

Du kan se det programmet på netttv på nrk. Syns ikke det var så bra jeg da.. hehe, har sett bedre.. Gadd ikke å se på alt en gang. Spola litt innimellom. :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Du må bare prøve de forskjellige, syns de er så ulike i størrelse og større jeg.

Kan jo hende at puppene virker litt mer uekte for deg enn han da.. hehe. enda i alle fall. Bra han liker dem da. Virker sånn i alle fall:)

Du kan se det programmet på netttv på nrk. Syns ikke det var så bra jeg da.. hehe, har sett bedre.. Gadd ikke å se på alt en gang. Spola litt innimellom. :P

jeg kan altså kjøpe en størrelse som passer, ikke en som er alt for liten (altså sitter stramt)?

Han sier ikke så mye, vil tro han synes jeg er fin med eller uten silikon :)

Skrevet

idag har formen vært bra. Kun tatt arcoxia idag og null paracet. Vært på ikea, å så var vi å tråkket litt i oslo. Spiste middag ute, og koste oss på onkel donald etterpå. :) klar for hjemreise i morgen. Kjedelig med 6-7 timer i bil, men må jo hjem. Håper jeg får kjøpt meg ny støttebh om noen dager. :)

Skrevet

jeg kan altså kjøpe en størrelse som passer, ikke en som er alt for liten (altså sitter stramt)?

Han sier ikke så mye, vil tro han synes jeg er fin med eller uten silikon :)

Jeg hadde kjøpt en som passer og som støtter bra. Størrelsen spiller ingen rolle. Men man kjøper vel som regel en størrelse mindre enn det man bruker i vanlig bh eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...