pluske83 Skrevet 4. juni 2010 #10921 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Noen som vet når man kan løfte igjen? Tenker på barn, bæreposer etc? Mener at kirurgen sa etter en uke, men på papirene mine står det at man skal unngå tunge løft og kraftige anstrengelser de første 4-6 ukene. Men jeg regner ikke akkurat minste frøkna her som veldig tung men Det er såååå forskjellig fra klinikk til klinikk. Noen har 4uker og noen 6uker. Hos Collusseum er det 6uker MEN må du så må du som Janedoe og sier Måtte løfte minsta her i huset etter 2uker og ho er straks 10kg. Bare bære tett inntil kroppen... Hvor tung er minsta da?? :kgbaby: Kom og på at du skal ikke strekke armene over puppa eller hva det er men det har eg gjort fra dag1.. Har ikke hatt så mye valg... Endret 4. juni 2010 av pluske83
Godemine Skrevet 4. juni 2010 #10922 Skrevet 4. juni 2010 6 uker? Mente de sa at jeg trengte hjelp til løfting første uka jeg. Minste er 11 mnd, vet ikke hva hun veier men maks 9 kg tenker jeg. Hvorfor kan man egentlig ikke løfte armene over puppene? Er det på grunn av stingene eller? Gjorde ikke det de første dagene, men har nok løftet litt høyere idag.
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10923 Skrevet 4. juni 2010 Eg og mannen min har blitt bed i stor fest i august.. Har så lyst og ha push up bh på da Tror dere det er helt krise om eg bruker det 7-8timer en kveld.. I august blir puppene 4mnd gammle... Jeg gjorde det samme. Brukte vanlig bh hvis jeg skulle på fest eller noe... Tror ikke det gjør noen skade.
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10924 Skrevet 4. juni 2010 Noen som vet når man kan løfte igjen? Tenker på barn, bæreposer etc? Mener at kirurgen sa etter en uke, men på papirene mine står det at man skal unngå tunge løft og kraftige anstrengelser de første 4-6 ukene. Men jeg regner ikke akkurat minste frøkna her som veldig tung men 1 - 2 uker fikk jeg beskjed om. Tunge løft så det gjør vondt o.l er ikke å anbefale vil jeg tro. Jeg bar de lette bæreposene etter uke forrige gang. også veslejenta på 12 kg. Inn og ut av barnehagen da.
Avalon Skrevet 4. juni 2010 #10925 Skrevet 4. juni 2010 Sliter og med flassepupper Men bare på sidene da.. Tror bare vi må ta tiden til hjelp og se om det ikke forsvinner av seg selv Med tanke på alt du har prøvd og ingenting funker tror eg det er det beste De har flasset i 5mnd nå.. begynner å bli litt lei
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10926 Skrevet 4. juni 2010 6 uker? Mente de sa at jeg trengte hjelp til løfting første uka jeg. Minste er 11 mnd, vet ikke hva hun veier men maks 9 kg tenker jeg. Hvorfor kan man egentlig ikke løfte armene over puppene? Er det på grunn av stingene eller? Gjorde ikke det de første dagene, men har nok løftet litt høyere idag. Hjelp til løft første uke fikk jeg beskjed om å. Man kan leve normalt etter 1 uker bare ikke tungeløft og strekke seg så det gjør vondt. Tror grunnen til at man ikke skal løfte armene over puppene er fosri protesene skal feste seg ordentlig i lommene da har laget. Og er sikkert litt for å være på den sikre siden også kanskje.. hehe.. Aner ikke om det et pga stingene men de løsner ikke akkurat lett vil jeg tro...
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10927 Skrevet 4. juni 2010 Det er såååå forskjellig fra klinikk til klinikk. Noen har 4uker og noen 6uker. Hos Collusseum er det 6uker MEN må du så må du som Janedoe og sier Måtte løfte minsta her i huset etter 2uker og ho er straks 10kg. Bare bære tett inntil kroppen... Hvor tung er minsta da?? :kgbaby: Kom og på at du skal ikke strekke armene over puppa eller hva det er men det har eg gjort fra dag1.. Har ikke hatt så mye valg... Var bare første uka jeg ikke skulle løfte albuene over brysthøyde.
Theri86 Skrevet 4. juni 2010 #10928 Skrevet 4. juni 2010 Nå kjenner jeg godt at det river i arret. Og det klør veldig nå. Arg! Har ikke tatt paracet på åtte timer heller nå, for jeg ble så kvalm. Men må sikkert ta ett par stykker litt senere kjenner jeg.
Godemine Skrevet 4. juni 2010 #10929 Skrevet 4. juni 2010 da satser jeg på bærehjelp en uke - forløplig er mannen flink å hjelper til, men det er litt trasig til tider (eller kanskje like greit han får vite hvordan det er å være kvinne, og må gjøre alt)
pluske83 Skrevet 4. juni 2010 #10930 Skrevet 4. juni 2010 Jeg gjorde det samme. Brukte vanlig bh hvis jeg skulle på fest eller noe... Tror ikke det gjør noen skade. Ja er så dritt og gå med sportsbhen når du skal på fest.. Da vil eg ha push up og ha stooooorrreee boobiser
pluske83 Skrevet 4. juni 2010 #10931 Skrevet 4. juni 2010 De har flasset i 5mnd nå.. begynner å bli litt lei 5mnd til så skal du se det har roet seg Bare vere tålmodi du,thihii :gjeiper:
pluske83 Skrevet 4. juni 2010 #10932 Skrevet 4. juni 2010 Nå kjenner jeg godt at det river i arret. Og det klør veldig nå. Arg! Har ikke tatt paracet på åtte timer heller nå, for jeg ble så kvalm. Men må sikkert ta ett par stykker litt senere kjenner jeg. Er helt normalt og det du kjenner nå vil du kjenne leeeenge frem over Det gror og skal komme seg igjen.. Daker kroppene vore
Godemine Skrevet 4. juni 2010 #10933 Skrevet 4. juni 2010 Det klør og stikker i arrene mine også, men regner med at det kommer til å vare en stund har ikke tatt noe særlig paracet de siste dagene, kun antibiotikaen, så det har blitt bedre iallefall
Theri86 Skrevet 4. juni 2010 #10934 Skrevet 4. juni 2010 Er helt normalt og det du kjenner nå vil du kjenne leeeenge frem over Det gror og skal komme seg igjen.. Daker kroppene vore Jeg er nesten overrasket over at det begynner å klø allerede etter en dag. Men det er selvfølgelig positivt at det gror. Jeg må vel bare bli vant til det. Ååååh, jeg er så spent på hvilken størrelse jeg vil bli. :D Men først må puppene mine bli normale. Nå ser det ut som to trakter under t-skjorta mi fordi de er så spisse! Hvor lang tid tar det før de blir litt rundere i formen? Føler puppene mine er så spisse at alle ser på meg. Hahaha....
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10935 Skrevet 4. juni 2010 Er helt normalt og det du kjenner nå vil du kjenne leeeenge frem over Det gror og skal komme seg igjen.. Daker kroppene vore Haha, mine klødde ikke sist og ingen kløing hittil heller
Godemine Skrevet 4. juni 2010 #10936 Skrevet 4. juni 2010 Merkelig å lese at puppene er spisse. Mine er fryktelig runde, nesten litt for runde. Minner mest om to omblåste ballonger
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10937 Skrevet 4. juni 2010 Merkelig å lese at puppene er spisse. Mine er fryktelig runde, nesten litt for runde. Minner mest om to omblåste ballonger Mine er ikke så spisse de heller, men de stikker litt mer ut til sidene enn de vanligvis gjør.. hehe.. Men du har sikkert sett bildene..
Theri86 Skrevet 4. juni 2010 #10938 Skrevet 4. juni 2010 Mine er ikke så spisse de heller, men de stikker litt mer ut til sidene enn de vanligvis gjør.. hehe.. Men du har sikkert sett bildene.. Mine også står lenger ut til siden enn vanlig, og de er spissere enn dine. Men de ser enda spissere ut når jeg har klær på, og da ser det ganske rart ut synes jeg.
JaneDoe Skrevet 4. juni 2010 #10939 Skrevet 4. juni 2010 Mine også står lenger ut til siden enn vanlig, og de er spissere enn dine. Men de ser enda spissere ut når jeg har klær på, og da ser det ganske rart ut synes jeg. De blir litt spissere i spotrsbhen jeg har på å... Hehe.... Skal få kjøpt meg ett par nye. Men den er veldig behagelig da..
Theri86 Skrevet 4. juni 2010 #10940 Skrevet 4. juni 2010 De blir litt spissere i spotrsbhen jeg har på å... Hehe.... Skal få kjøpt meg ett par nye. Men den er veldig behagelig da.. Jeg har samme sportsbh som deg. Har fått med meg en ekstra i 75B også faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå