Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Formen min er bra. :) Litt småkvalm, men det kommer nok av tabletter og dårlig matlyst. Ellers har jeg ingen smerter, men er kjempestøl, og kommer meg ikke opp av senga selv. Presser veldig over brystene når jeg setter meg opp av senga, og går litt bøyd i ryggen når jeg er oppe å går merker jeg. Men synes jeg har lite smerter, så jeg er veldig fornøyd jeg. Skal snart ta selvundersøkelse av brystene også nå... Gruer meg nesten litt... Redd jeg blir litt uvel. :P

Har akkurat sjekka min sel.. Sååå fine.. hehe.. Vaska bort litt tusj å, bare det på sidene som er igjen. Litt ubehag i snittene men det er lite.... Bare litt press på siden av brystmuskelen, en veldig lite.. Litt press når jeg sto opp, men da har jeg jo liggi lenge.. hehe...

Puppene blir sååå mye finere uten plasterlappene på. Var lette å ta av å. Mine i alle fall var det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helløv!

Hvordan er formen til de helt eller nesten nyopererte da?

Spent på sportsbh størrelsen til JaneDoe :)

26 dager igjen.

Formen er knall og jeg har fått kikka på bhen min.. Har fått størrelse 80 C.. Brukte 70 D før denne op. Så blir spennede å se hva jeg ender opp med.

Skrevet (endret)

Hvordan er formen idag Janedoe?? :klemmer:

Har du måttet løftet ungene noe? :kgbaby:

Formen er bra. Ungene har vært hos bestemor natt. Og jeg løfter de ikke på en uke jeg. SÅnn er det bare.. Hehe.. Det får samboern gjøre.

Puppene så vedig bra ut. Ikke sånne rare litt firkanta som forrige gang, men det er sikkert fordi jeg allerede hadde innlegg der fra før. De litt hovne på toppen men ikke mye.. Leger ved ett par bilder til nysgjerrigsnuppene :) De er jo litt runde enda, men det kommer seg.. haha.

Den ene ser større ut enn den andre men det er bare pga bilde for å si det sånn..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Det ble jo kjempebra JaneDoe! :) Er jeg neste som skal operere nå? om 13 dager!! :biggrin:

Skrevet

Det ble jo kjempebra JaneDoe! :) Er jeg neste som skal operere nå? om 13 dager!! :biggrin:

Takk takk..

Det kan hende du er neste nå ja.. Det blir spennende.. Tida går så fort atte..

Skrevet

Formen er bra. Ungene har vært hos bestemor natt. Og jeg løfter de ikke på en uke jeg. SÅnn er det bare.. Hehe.. Det får samboern gjøre.

Puppene så vedig bra ut. Ikke sånne rare litt firkanta som forrige gang, men det er sikkert fordi jeg allerede hadde innlegg der fra før. De litt hovne på toppen men ikke mye.. Leger ved ett par bilder til nysgjerrigsnuppene :) De er jo litt runde enda, men det kommer seg.. haha.

Den ene ser større ut enn den andre men det er bare pga bilde for å si det sånn..

Veldig fine men får ikke så bra inntrykk for bilde er så stort :sjenert: Kan du sende på mailen min?? :klemmer: dem ser stooooore ut,hehe... Tenk du som ikke hadde så mye så nå har du di puppa :yvonne: Ganske utrolig hva disse kirurgene får til asså..

Skrevet

Veldig fine men får ikke så bra inntrykk for bilde er så stort :sjenert: Kan du sende på mailen min?? :klemmer: dem ser stooooore ut,hehe... Tenk du som ikke hadde så mye så nå har du di puppa :yvonne: Ganske utrolig hva disse kirurgene får til asså..

Skal sende på mail jeg.. Får ikke til å gjøre de mindre her.. hehe.

Skrevet

Nå har jeg dusjet og hjelpe meg :fnise:

Regner med at de går ned litt i størrelse pga hovenhet osv ??

For nå var de svææære ..

Godt, men samtidig rart å dusje, føltes som jeg måtte holde på puppene så de ikke skulle falle av :ler:

Skrevet

Takk takk..

Det kan hende du er neste nå ja.. Det blir spennende.. Tida går så fort atte..

No problem! ;)

Ja, jeg tror jeg er neste. Men ahh, føler tiden står stille, haha. Tålmodigheten min begynner å renne ut :b

Skrevet

Nå har jeg dusjet og hjelpe meg :fnise:

Regner med at de går ned litt i størrelse pga hovenhet osv ??

For nå var de svææære ..

Godt, men samtidig rart å dusje, føltes som jeg måtte holde på puppene så de ikke skulle falle av :ler:

Mine var lite hovne sist også denne gangen. Men det varierer så mye fra persom til person. Jeg veit ikke hvor lenge de normalt er hovne jeg.

Skrevet

Så kult Godemine :) (skal jo ha ca det samme som deg).

Kjenner man om de er hovne? Er ikke det litt sånn "vann i kroppen" følelse, eller er jeg helt på jordet nå?

Føler også at tiden står stille her......... (har litt med å gjøre at jeg er en smule umotivert på jobb også kanskje.)

Skrevet

Da har jeg snakket med klinikken og jeg har fått innlegget over muskelen men under muskelhinnen.

Skrevet

Eg og mannen min har blitt bed i stor fest i august..

Har så lyst og ha push up bh på da :sjenert:

Tror dere det er helt krise om eg bruker det 7-8timer en kveld..

I august blir puppene 4mnd gammle...

Skrevet

Så kult Godemine :) (skal jo ha ca det samme som deg).

Kjenner man om de er hovne? Er ikke det litt sånn "vann i kroppen" følelse, eller er jeg helt på jordet nå?

Føler også at tiden står stille her......... (har litt med å gjøre at jeg er en smule umotivert på jobb også kanskje.)

Kult og kult :) Nå se de litt ut som ballonger - store og runde :ler: Men håper og tror jeg blir fornøyd bare det blir litt mer normale :)

Føler meg veldig øm i puppene, føles som det er litt veske i de, eller egentlig mer som "potetmel". Spesielt da jeg går.

Skrevet

Noen som vet når man kan løfte igjen? Tenker på barn, bæreposer etc? Mener at kirurgen sa etter en uke, men på papirene mine står det at man skal unngå tunge løft og kraftige anstrengelser de første 4-6 ukene. Men jeg regner ikke akkurat minste frøkna her som veldig tung men :)

Skrevet

Eg og mannen min har blitt bed i stor fest i august..

Har så lyst og ha push up bh på da :sjenert:

Tror dere det er helt krise om eg bruker det 7-8timer en kveld..

I august blir puppene 4mnd gammle...

Du kan jo prøve, merker jo fort om det skulle bli vondt eller ubehagelig. Og så kan du jo ta med en annen sånn itilfelle det skulle bli veldig ubehagelig da :)

Skrevet

Jeg har vært og prøvd bikinier idag. Synes utvalget er tynnt :(

Må ha en med sånn avlastningskant, men for at de skal dekke puppen må jeg opp i str 40-42 og da blir de veldig løse rundt ryggen :(

Er ikke krise om jeg ikke finner en, skal jeg våge med ut på stranda blir det badedrakt som gjemmer magen, meeeen hadde jo vært fint med en bikini å sole seg i også..

Er fristet til å gå til en sånn undertøysbutikk å kjøpe, men der er det jo myye dyrere :/

Jaja.

Ellers er jeg enda plaget med at puppene flasser... jeg har prøvd følgende:

- A-krem

- dagkrem med aloe vera

- aloe vera gele

- babyolje (både som oljebad og rett på puppene)

- eucerin dusj olje (i dusjen da)

har enda ikke prøvd vanlig bodylotion eller butter da men. Oljebad gjorde susen for en stund siden men nå flasser det igjen. Og det er så kjipt når jeg skal ut å prøve f.eks bikini eller bh... flasser de jo ut! Legger igjen DNA over alt...

Noen som har noen tips?

Har også skrubbet med srcub, men ikke så ofte, vil ikke irritere huden.

Lurte litt på om en skikkelig feit krem som f.eks locobase eller noe kunne ha gjort susen? A-krem er jo ganske feit eller tykk da, men den krukken er brukt opp :fnise:

Kom med tips om noen har noen, kjipt å ha flassepupp!

Skrevet

Du kan jo prøve, merker jo fort om det skulle bli vondt eller ubehagelig. Og så kan du jo ta med en annen sånn itilfelle det skulle bli veldig ubehagelig da :)

Ja det har eg ikke tenkt på,herregud :gjeiper:

Får prøve meg og ta med en annen bh skulle det bli helt gale..

Skrevet

Jeg har vært og prøvd bikinier idag. Synes utvalget er tynnt :(

Må ha en med sånn avlastningskant, men for at de skal dekke puppen må jeg opp i str 40-42 og da blir de veldig løse rundt ryggen :(

Er ikke krise om jeg ikke finner en, skal jeg våge med ut på stranda blir det badedrakt som gjemmer magen, meeeen hadde jo vært fint med en bikini å sole seg i også..

Er fristet til å gå til en sånn undertøysbutikk å kjøpe, men der er det jo myye dyrere :/

Jaja.

Ellers er jeg enda plaget med at puppene flasser... jeg har prøvd følgende:

- A-krem

- dagkrem med aloe vera

- aloe vera gele

- babyolje (både som oljebad og rett på puppene)

- eucerin dusj olje (i dusjen da)

har enda ikke prøvd vanlig bodylotion eller butter da men. Oljebad gjorde susen for en stund siden men nå flasser det igjen. Og det er så kjipt når jeg skal ut å prøve f.eks bikini eller bh... flasser de jo ut! Legger igjen DNA over alt...

Noen som har noen tips?

Har også skrubbet med srcub, men ikke så ofte, vil ikke irritere huden.

Lurte litt på om en skikkelig feit krem som f.eks locobase eller noe kunne ha gjort susen? A-krem er jo ganske feit eller tykk da, men den krukken er brukt opp :fnise:

Kom med tips om noen har noen, kjipt å ha flassepupp!

Sliter og med flassepupper :kjefte::kjefte: Men bare på sidene da..

Tror bare vi må ta tiden til hjelp og se om det ikke forsvinner av seg selv :klemmer:

Med tanke på alt du har prøvd og ingenting funker tror eg det er det beste :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...