Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har under muskel. Fikk 310 og 360. :)

Jeg tror ihvertfall det er under muskel. Ser på papirene at det er krysset av på over muskel, å så er det skrevet noe under. Kanskje det ble 50 % over, og 50 % under muskel??? Det kan jeg spørre om når jeg snakker med klinikken i morgen. :) På konsultasjonen i april ble det ihvertfall sagt under muskel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen alle her inne!! :D

Lenge siden jer har vært innom her, er 9 uker siden min op ca ;) er kjempefornøyd!! merker ikke noe til at det er noe fremmed der :P

Og grattis til Jane Doe, og alle dere andre, med nye pupper :)

Har ett spørsmål: Noen her som har bestilt undertøy/bikini fra Victorias Secret???? Og hvordan er str?? jeg prøvde nemlig og måle og se i en sånn bh str guide, men kom ut fra den at jeg skulle ha 75B! det er bare og glemme :P rekker ikke over brystvorta engang! bruker 75d, kan bruke c men da tyter di litt ut. (La inn 300ml under muskel)

Så hva tror dere? bikini i 36C eller 34D???

:fnise: :rødme: :ler:

TAkk takk..

jeg tror de er litt små i størrelsen på victorias secret..

Skrevet

hei folkens

nå oppdager eg ripper når eg bøyer mg fram...er dt flere som har fått dt? kjennes rar, sånn bølger..hjelpe mg :S

e dette vanlig? :S

Skrevet (endret)

hei folkens

nå oppdager eg ripper når eg bøyer mg fram...er dt flere som har fått dt? kjennes rar, sånn bølger..hjelpe mg :S

Jeg hadde litt rippling på sidene når jeg lente meg framover. men det var ikke synlig. veit om jeg får det denne gangen, men heller usynlig rippling enn hard kapsel.

Rippling dannes gjerne hvis man har liten underhudsfett og det er vel en såkalt "komplikasjon". Det er protesen som "krøller" se på en måte når den kapselen rundt innlegget dannes.

men jeg hadde litt som sagt men det var ikke sjenerende og samboern min har ikke kjent det.

Endret av JaneDoe
Skrevet

får alle ripling hvis alle har lite underhudfett elr..så eg vet at dt ikk bare mg som får...

Skrevet

får alle ripling hvis alle har lite underhudfett elr..så eg vet at dt ikk bare mg som får...

Jeg veit ikke om alle får det. Men det er større sjang om man er tynn. Med meg var det helt greit ikke synlig eller noe. Men det kan bli synslig også. Da er det ikke pent.

Ring å hør med kirurgen din jeg har ikke forhørt meg om det siden jeg skulle inn til ny op.

Skrevet

Da er det 12 timer siden jeg var feridg operert.. Formen er like bra. Samma stølhet og litt sår i snittene men hva annet kan man forvente..

Gleder meg til å få av de små plastergreiene i morra å få sett.. Sjekke størrelsen på bhen å sånn.. Hehe.. Vaske vekk litt tusj.

Skrevet

Da er det 12 timer siden jeg var feridg operert.. Formen er like bra. Samma stølhet og litt sår i snittene men hva annet kan man forvente..

Gleder meg til å få av de små plastergreiene i morra å få sett.. Sjekke størrelsen på bhen å sånn.. Hehe.. Vaske vekk litt tusj.

vet du ikke størrelsen på bhen? Jeg spurte jeg og jeg har 80c. Brukte 75c I bh før operasjonen, men ene puppen var b-cup da. Men med 310 og 360 ml inn har jeg forhåpentlgvis gått opp en størrelse eller to. Håper på dd. ;)

Godt å høre at formen din er bra. :) jeg har ikke smerter i det hele tatt. Litt stikking i den puppen som var minst, og støl til tusen, men jeg synes det går vanvittig flott. :) skal absolutt ikke klage nei. Skal ta paracet igjen om en time og så paracet og arcoxia i morgen tidlig. Har fått med oxynorm men foreløpig tror jeg ikke jeg trenger den. Har dubbet på sofaen i ny og ne også. :) skal ta selvkontroll av puppene i morgen å så ringer klinikken meg for å høre at alt er bra. :) er formen bra i morgen tar vi en tur til horten og besøker familie av kjæresten. Skal selvfølgelig bare sitte å slappe av i morgen, men det blir nok ikea på lørdag. Hehe. :P

Skrevet

Så godt at dere er i fin form JaneDoe og Theri. Godemine, hvordan er formen din da?

Blir enda mere utålmodig når så mange andre opereres. Hadde jeg enda fått noen papirer, så hadde det iallefall skjedd noe.

Skrevet (endret)

Fortsatt fin form. Litt stikking og litt støl, men ikke mye vondt.

Idag har vi gått tur på formiddagen og vært på sommerfest i barnehagen til datteren min, merker jeg blir litt ekstra sliten så nå var det godt å legge seg i senga :)

dag 2 var nok den verste, mest ubehag da.

Ellers er det verste vell at jeg reagerer på antibiotikan, får skikkelig mageknip av de :(

Men jeg morgen skal jeg dusje, og sikkert få sett litt på de nye puppene mine :) det blir nok bra :)

Gratulerer til deg også Theri86 med nye pupper :)

Endret av Godemine
Skrevet

vet du ikke størrelsen på bhen? Jeg spurte jeg og jeg har 80c. Brukte 75c I bh før operasjonen, men ene puppen var b-cup da. Men med 310 og 360 ml inn har jeg forhåpentlgvis gått opp en størrelse eller to. Håper på dd. ;)

Godt å høre at formen din er bra. :) jeg har ikke smerter i det hele tatt. Litt stikking i den puppen som var minst, og støl til tusen, men jeg synes det går vanvittig flott. :) skal absolutt ikke klage nei. Skal ta paracet igjen om en time og så paracet og arcoxia i morgen tidlig. Har fått med oxynorm men foreløpig tror jeg ikke jeg trenger den. Har dubbet på sofaen i ny og ne også. :) skal ta selvkontroll av puppene i morgen å så ringer klinikken meg for å høre at alt er bra. :) er formen bra i morgen tar vi en tur til horten og besøker familie av kjæresten. Skal selvfølgelig bare sitte å slappe av i morgen, men det blir nok ikea på lørdag. Hehe. :P

Glemte å spøøre om det men det ser jeg i morra alikevel. hehe... Vi prata om alt mulig rart kirurgen og jeg..

Har fått med oxynorm jeg å, men brukte det ikke sist og trenger de ikke nå heller.. Hehe.. Skal ta 2 paracet før jeg legger meg etterpå så er det paracet i morra tidlig med arcoxia. Samma som deg ser jeg.

Skrevet

Hei,alle sammen :ler:

I dag har jeg vært på konsultasjon hos Dr.Pål Schistad v/Fornebuklinikken.Jeg er imponert!! fantastisk lege!Tok seg god tid til å svare på alle spm(3 sider)og var utrolig engasjert og hyggelig!Jeg har definitivt funnet den rette klinikken :jepp: Ble tilogmed tilbudt jobb når jeg er ferdig med utdannelsen min,haha.Han sa jeg var smart :ler::ler::ler: Haha!

Dr.Pål S sa at det var best å legge over muskel på meg,og 350-375 ml :enig: Herlig!

Når det gjelder ulike komplikasjoner ved å legge implantatet over/under muskel,så er det ikke større sjanse for å få komplikasjoner i forhold til plasseringen så lenge det er lagt riktig på den individuelle(dårlig på å forklare) Hehe.Det jeg mener er at;når folk sier at det er større sjanse for å få kapsling/rippling når man legger implantatet over-så er dette FEIL! Delvis da!Så lenge det er den beste plasseringen for den bestemte personen,så skal det gå kjempe fint :jepp: Jeg var visst en god kandidat til å få over,siden jeg hadde en super "kvinnekropp".(Underhudsfett? og pupp fra før).Blir enten høyprofil/moderate,testes ut under OP :rødme:

Sekretæren var seff ikke på jobb,så de skal kontakte meg på mandag slik at jeg får time :-D Jeg er så glad!!Og masse gratulerer til JaneDoe og Theri86 :klemmer::klemmer::klemmer:

Skrevet

Hei,alle sammen :ler:

I dag har jeg vært på konsultasjon hos Dr.Pål Schistad v/Fornebuklinikken.Jeg er imponert!! fantastisk lege!Tok seg god tid til å svare på alle spm(3 sider)og var utrolig engasjert og hyggelig!Jeg har definitivt funnet den rette klinikken :jepp: Ble tilogmed tilbudt jobb når jeg er ferdig med utdannelsen min,haha.Han sa jeg var smart :ler::ler::ler: Haha!

Dr.Pål S sa at det var best å legge over muskel på meg,og 350-375 ml :enig: Herlig!

Når det gjelder ulike komplikasjoner ved å legge implantatet over/under muskel,så er det ikke større sjanse for å få komplikasjoner i forhold til plasseringen så lenge det er lagt riktig på den individuelle(dårlig på å forklare) Hehe.Det jeg mener er at;når folk sier at det er større sjanse for å få kapsling/rippling når man legger implantatet over-så er dette FEIL! Delvis da!Så lenge det er den beste plasseringen for den bestemte personen,så skal det gå kjempe fint :jepp: Jeg var visst en god kandidat til å få over,siden jeg hadde en super "kvinnekropp".(Underhudsfett? og pupp fra før).Blir enten høyprofil/moderate,testes ut under OP :rødme:

Sekretæren var seff ikke på jobb,så de skal kontakte meg på mandag slik at jeg får time :-D Jeg er så glad!!Og masse gratulerer til JaneDoe og Theri86 :klemmer::klemmer::klemmer:

Takk takk..

Flott klinikk eller hva? :)

Er Dr. Barstad som har operert meg begge gangene. Imponert over begge to:) Bra du får plass til det du vil.. Du kommer til å bli kjempefornøyd :)

Skrevet

Takk takk..

Flott klinikk eller hva? :)

Er Dr. Barstad som har operert meg begge gangene. Imponert over begge to:) Bra du får plass til det du vil.. Du kommer til å bli kjempefornøyd :)

Ja,jeg håper det :-D Hadde ingen anelse om hvor mye jeg ville legge inn,og aner ikke hvor stort det blir.Hehe,spennende :-D

Utrolig flott der! :jepp::jepp: Lurer på om jeg skal ta restylane i samma slengen,hehe :rødme:

Skrevet

Helløv!

Hvordan er formen til de helt eller nesten nyopererte da?

Spent på sportsbh størrelsen til JaneDoe :)

26 dager igjen.

Skrevet

Helløv!

Hvordan er formen til de helt eller nesten nyopererte da?

Spent på sportsbh størrelsen til JaneDoe :)

26 dager igjen.

Formen min er bra. :) Litt småkvalm, men det kommer nok av tabletter og dårlig matlyst. Ellers har jeg ingen smerter, men er kjempestøl, og kommer meg ikke opp av senga selv. Presser veldig over brystene når jeg setter meg opp av senga, og går litt bøyd i ryggen når jeg er oppe å går merker jeg. Men synes jeg har lite smerter, så jeg er veldig fornøyd jeg. Skal snart ta selvundersøkelse av brystene også nå... Gruer meg nesten litt... Redd jeg blir litt uvel. :P

Skrevet

hei folkens

JAAAAA eg har og fått rippling :tristbla: På innsiden av begge brystene dessverre.. Er 5uker siden eg op meg.

skal på kontroll i neste mnd så er spent på hva kirurgen sier om det... :sjenert: Synst ikke enda men kjennes veldig godt.

Små riller liksom :popcorn:

Skrevet

Hvordan er formen idag Janedoe?? :klemmer:

Har du måttet løftet ungene noe? :kgbaby:

Skrevet

Formen min er bra. :) Litt småkvalm, men det kommer nok av tabletter og dårlig matlyst. Ellers har jeg ingen smerter, men er kjempestøl, og kommer meg ikke opp av senga selv. Presser veldig over brystene når jeg setter meg opp av senga, og går litt bøyd i ryggen når jeg er oppe å går merker jeg. Men synes jeg har lite smerter, så jeg er veldig fornøyd jeg. Skal snart ta selvundersøkelse av brystene også nå... Gruer meg nesten litt... Redd jeg blir litt uvel. :P

Bra du er i form :) Husker eg og grua meg til og se brystene første gang. Blei ikke så veldig imponert,hehe...

Skrevet

eg får ripling på utsida på begge brystene mest høyre pupp når eg bøyer mg fram :S

lurer på om dt e normal..dt ser ikk, men dt kjennes..kjennes som protesen krøller i bølger liksom...går nesten an å kjenner at dt ligger nokke inni :S

forsvunner dette om man legger på seg så man får mer underhudfett? dette e ikk noe bra...høyre pupp ligger høyere enn venstre pupp oxo hichic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...