Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lykke til ja!

Nå er sikkert JaneDoe under kniven...

(klokka på forumet har ikke sommertid)

Nå er jeg hjemme igjen.. Alt gikk fint.. La inn 450 høyprofil runde.. haha litt rare er de jo...Stikker ut mot siden som de gjorde sist, er ikke mye hoven bare litt øverst. Lite smerte. Kirurgen sa at det kom til å bli mindre smerte denne gangen siden det allerede var tilrettelagt for innlegg under muskelen.

Kirurgen sa at jeg kunne på 425 men spurte om jeg ville ha 450 hvis det gikk.. Og det gikk :) Snakka med han etter op og ha sa at "SMEKK så var 450 inne"... Det gikk kjempefint sa han. haha

Han forklarte meghvorfor de ikke legger inn store innlegg med en gang. Det er fordi brystkjertelen og brystvevet skal strekkes ordentlig. Man har en stor nerve på oversiden av brystet og masse blodårer på undersiden. Hvis man legger inn for store innlegg er det stor sjangs for komplikasjoner og ødeleggelse av denne nerven øverst og blodårene nederst.. Det er også stor sjangs for strekkmerker og det vil ikke jeg ha.. Mange får plager hvis de legger inn store med en gang og da blir det ofte reoperasjoner og smerter som følge av det. Derfor legger ikke Fornebu inn store med en gang.. Det skjønner jeg godt da :)

Angående soling så fikk jeg beskjed om ikke å sette meg i solsteika å sole meg de neste 2 ukene, siden det kan bli mer hevelse og forlenge helingstiden... Klarer meg uten sol i 2 uker assa.. hehe..

Legger ved ett par bilder.. Ser ikke så pene ut enda, men det kommer seg.. haha.. Men jeg er veldig fornøyd hittil.. :)

Endret av JaneDoe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL TERRI86 OG JANEDOE :klemmer::klemmer::klemmer:

Kom med oppdatering fooooortttttttt :skravle:

Takk har lagt ut bilder til alles store glede.. haha.. :) De blir akkuat passe til meg tror jeg :)

Skrevet

Nå begynner nervene å melde sin ankomst. Jeg har tatt medisinen jeg skulle i kveld, ihvertfall prøvd. De to antibiotikatablettene jeg skulle ta var så store at jeg ikke klarte å svelge de, så jeg måtte knuse de og svelge med vann, og det smakte jo så fælt at jeg holdt på å kaste opp. Jeg fikk ned 1,5 tablett av 2, og det er vel bedre enn ingenting. De to kvalmestillende tablettene var så små at de ikke var noe problem. Det suger å ikke klare å svelge tabletter. Er de større enn p-piller så sliter jeg med de. I morgen har jeg heldigvis bare en tablett jeg må svelge. Paraceten kunne jeg ta som brusetabletter heldigvis. Så om 12 timer er det min tur!!!! Jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig. Håper jeg ikke får tabletter jeg må svelge på klinikken. Men jeg tar jo smertestillende en time før operasjon, så da trenger jeg sikkert ikke mer på klinikken.

Om en times tid skal jeg vel gå å ta meg en dusj, og vaske meg med hibiscrub, å så skal jeg få meg en god natts søvn. Vi drar herfra i ti-tiden i morgen, og jeg skal møte på klinikken kl elleve. Skal vel opereres halv tolv.

Lykke til. Du er vel under kniven nå.. :) Vi får følge hverandre litt vi da siden vi er operert samme dag.. Håper du orker å komme emd oppdatering :)

Skrevet (endret)

Ser bra ut JaneDoe :)

Bra med oppdatering :)

Og masse gratulerer med nye, fine, store pupper :)

Endret av elinpelin
Skrevet (endret)

Ser bra ut JaneDoe :)

Bra med oppdatering :)

Takk takk.. Disse kommer jeg til å bli glad i.. Samboern også tenker jeg. haha

:yvonne:

I morra skal bhen av å de små plastrene også.. Prøve å ta ett bilde da. Men ser ikke så lurt ut med tegninger på da.. haha.. Skal se om jeg får bort noe i kveld.. Våtservietter en tingen.. hehe..

Gleder meg til det har gått moen uker, det er da de begynner å bli skikkelig fine..

Han kirurgen er grei assa.. Han syns de gamle var fine, men at jeg med fordel kunne gp en del større. :) Hehe.. Er jo en stor overgang fra 260 til 450 da. lurer på hvilken størrelse sportsbhen har :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

åååh, så fine dem ble JaneDoe! :) gratulerer så mye med 2 nye fordeler ^^

Skrevet

åååh, så fine dem ble JaneDoe! :) gratulerer så mye med 2 nye fordeler ^^

Takk takk:) Syns de blei skikkelig fine selv:) hehe... Nå er det bare ventetiden på å bruke bh uten spiler nå da.. Haha det blir sikkert lett å finne bår jeg sleit med å finne i 70 D :P Lurer på hva jeg ender opp med nå..

Skrevet

Takk takk:) Syns de blei skikkelig fine selv:) hehe... Nå er det bare ventetiden på å bruke bh uten spiler nå da.. Haha det blir sikkert lett å finne bår jeg sleit med å finne i 70 D :P Lurer på hva jeg ender opp med nå..

Hvilken str fikk du i sports bh denne gangen da? :) de såg kjempe bra ut :) gratulerer med endt 2 op :fnise:

Skrevet

Hvilken str fikk du i sports bh denne gangen da? :) de såg kjempe bra ut :) gratulerer med endt 2 op :fnise:

Hehe, jeg aner ikke størrelsen på bhen enda.. Sist fikk jeg jo 75 B og endte opp med 70 D i vanlig bh.. Skal sjekke størrelsen i morra siden de plasterlappene skal av da.. Det blir digg.. Er veldig nysgjerrig på hva størrelsen er.. Kunne jo ha spurt kirurgen, men det glemte jeg jo. Vi prata så fælt etter op så det blei glemt.. hehe

Skrevet

JaneDoe (eller andre som vet):

kan man ta av bh og plasterlapper/innlegg allerede dagen etter?

Står at jeg kan ta det av etter 4 dager her, og dusje da?

Men de jeg snakket med fra klinikken mente jeg kunne dusje fredag, altså 3 dager etter?

Og setter man på samme bh da, eller kan man bruke andre?

Gratulerer JaneDoe :) ser fine ut på bildene :) (mine er små i forhold).

Skrevet

Men de jeg snakket med fra klinikken mente jeg kunne dusje fredag, altså 3 dager etter?

Takk takk:)

Du la inn 260 ikke sant? Det hadde jeg før. Men som sagt så hadde jeg ikke noen pupper i det hele tatt.. Hehe..

Jeg skal ta av mine plasterlapper i morra. Er like greit tror jeg så de ikke får tid til å feste seg skikkelig.. haha.. De plasterlappene må jo av før man dusjer hvis ikke vlir de veldig våte og det er ikke så heldig for sårene og teipen under vil jeg tro.

Hvis de sa du kunne dusje på fredag så er det bare å dusje da.. hadde jeg gjort i alle fall. :) Deilig med en dusj. Man føler seg ikke akkurat så fresh etter å vaska seg selv med hibiscrub 2 ganger og attpåtil blitt dynka i sprit før op...

Skal prøve å huske å spørre når jeg kan dusje. Lurer på om de teller med selve op dagen. da kan jeg jo dusje på søndag.. hehe. Jaja håper jeg husker å spørre da.

Skrevet

Skal ikke du på Colosseum?

Der bruker de ikke noe plastlapper, bare teip og bandasje.

Ta av bandasjen når du kan det, det er lurt å bruke plasterfjerner, den sitter veldig godt fast. Du skal ikke dusje med bandasjen på.

Alle klinikker har forskjellige rutiner og prosedyrer, det er lurt å holde seg til den klinikken du har vært hos sine rutiner :)

Skrevet

Da er jeg ferdig. Ligger fortsatt på oppvåkninga. Støl på høyre side på det som var den minste puppen men ellers bra enda. :)

Skrevet

Ta av bandasjen når du kan det, det er lurt å bruke plasterfjerner, den sitter veldig godt fast. Du skal ikke dusje med bandasjen på.

Alle klinikker har forskjellige rutiner og prosedyrer, det er lurt å holde seg til den klinikken du har vært hos sine rutiner :)

Jeg har sånne små kompresser under en pustende bred teip. Den sitter bare over selve arret. Ikke plast assa... Men plasterlapp.. Litt dårlig formulering av meg kanskje..

Skrevet

Da er jeg ferdig. Ligger fortsatt på oppvåkninga. Støl på høyre side på det som var den minste puppen men ellers bra enda. :)

Grattis med nye pupper da.. Da har vi begge fått operert i dag. :) hehe.. Har vært hjemme siden kl.12 jeg da... Reiste fra klinikken kl. 11 jeg var helt våken og fin, så sykepleiern spurte om jeg ville reise og det ville jeg jo siden jeg var helt fin.

jeg var inne i op salen litt over 8 men jeg veit ikke helt når de begynte.. hehe..

Husker ikke om du skulle ha under eller ver muskel jeg og hvor mye og hva slags innlegg.. Men du oppdaterer sikkert når du føler for det.

Dagen etter op er den "verste" dagen.. Det er jo som med andre sår. Hvis man skjærer seg så er det ikke så vondt samma dagen emn dagen etter..

Lykke til med nye pupper. Sitter bare å slapper av i sofean hjemme jeg.. Deilig :)

Har akkurat tatt 2 paracet for å forebygge smerte.. Skal visst ta de uansett vondt eller ikke. Det funka bra sist så da funker det sikkert bra nå å :)

Skrevet

Grattis med nye pupper da.. Da har vi begge fått operert i dag. :) hehe.. Har vært hjemme siden kl.12 jeg da... Reiste fra klinikken kl. 11 jeg var helt våken og fin, så sykepleiern spurte om jeg ville reise og det ville jeg jo siden jeg var helt fin.

jeg var inne i op salen litt over 8 men jeg veit ikke helt når de begynte.. hehe..

Husker ikke om du skulle ha under eller ver muskel jeg og hvor mye og hva slags innlegg.. Men du oppdaterer sikkert når du føler for det.

Dagen etter op er den "verste" dagen.. Det er jo som med andre sår. Hvis man skjærer seg så er det ikke så vondt samma dagen emn dagen etter..

Lykke til med nye pupper. Sitter bare å slapper av i sofean hjemme jeg.. Deilig :)

Har akkurat tatt 2 paracet for å forebygge smerte.. Skal visst ta de uansett vondt eller ikke. Det funka bra sist så da funker det sikkert bra nå å :)

jeg har under muskel. Fikk 310 og 360. :)

Skrevet

ja det er vel mer bandasje jeg har. Virker som stingene er teipet over, og over der igjen det noen stofflapper (bandasje?).

Forstod det slik at jeg kunne ta av bandasjen da jeg skulle dusje, men at teipen skulle sitte på til den detter av.

Skrevet

Jeg har sånne små kompresser under en pustende bred teip. Den sitter bare over selve arret. Ikke plast assa... Men plasterlapp.. Litt dårlig formulering av meg kanskje..

Hehehe sånn ja! Sånne fikk jeg da jeg hadde lap på sykehuset.

Skrevet

Hei igjen alle her inne!! :D

Lenge siden jer har vært innom her, er 9 uker siden min op ca ;) er kjempefornøyd!! merker ikke noe til at det er noe fremmed der :P

Og grattis til Jane Doe, og alle dere andre, med nye pupper :)

Har ett spørsmål: Noen her som har bestilt undertøy/bikini fra Victorias Secret???? Og hvordan er str?? jeg prøvde nemlig og måle og se i en sånn bh str guide, men kom ut fra den at jeg skulle ha 75B! det er bare og glemme :P rekker ikke over brystvorta engang! bruker 75d, kan bruke c men da tyter di litt ut. (La inn 300ml under muskel)

Så hva tror dere? bikini i 36C eller 34D???

:fnise: :rødme: :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...