Darialle Skrevet 2. juni 2010 #10841 Skrevet 2. juni 2010 Hei,Godeminne:-) Føler at jeg spammer deg litt her inne,men håper det går bra Vil du værså snill å dele med meg hva legen sa om over/under muskel?Tror jeg vet det meste,men vil gjerne vite mer Hihi.Jeg er i kjempetvil om jeg vil legge over/under.Skal på konsultasjon i morgen,er ganske redd for hva Dr.Schistad vil mene,har fått inntrykk av at det å legge implantatet under muskel er et smerte helvete:-/ Og når man legger over,er det større sjanse for kapsling/rippling.Hjelp
Godemine Skrevet 2. juni 2010 #10842 Skrevet 2. juni 2010 Det går veldig bra Darialle Det er ikke alle som kan ta over, så det blir vel kanskje også et spørsmål for deg. Kirurgen min sa han la 50 % over og 50 % under. For min del som har litt pupper fra før ville det føle naturlig å ta over. Hvis jeg da dytter på puppene vil hele puppen følge med, mens hvis man tar under vil det føles mer so to deler (som man bare flytter på sin egen pupp), det var også lettere å lage kløft ved å ta over. Men man kunne kanskje henge heng på puppene senere ved å legge under. Regner med at mye blir annerledes hvis man ikke har pupper fra før. Ellers vil det jo normalt gjøre mer vondt å ta under. Fikk ikke noe inntrykk av at sjansen før ripling og kapsel økte ved å ta over. Har du bestilt time både for konsultasjon og operasjon?
elinpelin Skrevet 2. juni 2010 #10843 Skrevet 2. juni 2010 (endret) tusen takk for godt svar godemine regner med jeg satser på 260 og 280 da ja. hvordan er formen din nå da? Endret 2. juni 2010 av elinpelin
pluske83 Skrevet 2. juni 2010 #10844 Skrevet 2. juni 2010 Hei,Godeminne:-) Føler at jeg spammer deg litt her inne,men håper det går bra Vil du værså snill å dele med meg hva legen sa om over/under muskel?Tror jeg vet det meste,men vil gjerne vite mer Hihi.Jeg er i kjempetvil om jeg vil legge over/under.Skal på konsultasjon i morgen,er ganske redd for hva Dr.Schistad vil mene,har fått inntrykk av at det å legge implantatet under muskel er et smerte helvete:-/ Og når man legger over,er det større sjanse for kapsling/rippling.Hjelp Eg har under muskelen. Hadde lite underhudsfett fra før så valget var lett Hadde eg fått valgt fritt hadde eg tatt under. Da er det mindre sjangs for kapsel. Implantatet ligger under muskelen og da får muskelen liksom massere implantatet på en måte om du skjønner Overgangen blir jo og myyyyye finere med under,hvertfall om du har lite underhudsfett. Legger du over da så blir det 2 sånne boller alla Victoria b. Smerte helvete er og ta litt sterkt i Eg hadde vondt lenge og er en av di her inne som har hatt mest vondt men skulle fint gjort det igjen... Etter uke 2 ble ting bedre og bedre... Når eg skulle operere meg var eg innstillt på at det var vondt etterpå... En røsker j veldig med kroppen og legger inn noe som er veldig "fremmed".. Håper du velger det du føler for.. Tenkte bare og si hvordan eg har hatt det
pluske83 Skrevet 2. juni 2010 #10845 Skrevet 2. juni 2010 Nå er puppene 5uker Har prøvd alle bhene i skapet idag fra 75A til 75D og lander enda på 75D Ganske utrolig da eg bare har lagt inn 300ml... Var en liten 75A fra før.. Den i 75A stoppa laaaangt under brystvorten,hehe... Den i 75B stoppa vel en halv cm under brystvorten.. Den i 75C stoppa akkurat rett over brystvorten MEEEEEENNNN 75D gikk ca 1cm over brystvorten
Godemine Skrevet 2. juni 2010 #10846 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg tror ikke det er noe fasit svar på om man skal ta over eller under. Det kommer nok helt ann på kroppen, og hvordan utgangspunkt man har. Som skrevet over mente kirurgen at jeg var et godt utgangspunkt til å ta over, i og med at jeg har pupperfra før og sikkert bra underhudsfett. Må meg det det kanskje mest ekte ut med over muskel, puppene kom iallefall til å bli mer myke da. Mens du Pluske83 kanskje er et godt utgangspunkt til å legge under. Har man lite underhudsfett kan man risikere at man ser implantatet, og det blir vel ille fint. Som sagt passer aldri det samme til alle. Ville nok hørt på hva kirurgen sier, det er vel de som kan det best Endret 2. juni 2010 av Godemine
elinpelin Skrevet 2. juni 2010 #10847 Skrevet 2. juni 2010 så moro pluske, du fyller 75d helt ut da? jeg er også liten 75 a, bør kanskje bli c cup med 260 og 280 da. men jeg vet det er individuelle forskjeller, ja. tenker jeg føler meg litt snytt hvis jeg ender opp med b-cup. jaja, trenger ikke ta sorgene på forskudd.
elinpelin Skrevet 2. juni 2010 #10848 Skrevet 2. juni 2010 (endret) dobbelt.......... Endret 2. juni 2010 av elinpelin
JaneDoe Skrevet 2. juni 2010 #10849 Skrevet 2. juni 2010 JaneDoe: jeg har lagt over muskel, hadde nok underhudsfett (eller hva man kaller det) til å legge over. Uansett hadde jeg pupper (hengepupper :gjeiper: ) fra før. Kirurgen forklarte meg litt om forskjellen på over og under, siden det var opp til meg å velge, og ut fra det valgte jeg over. Får tro jeg blir fornøyd Nå ringte de meg forresten fra klinikken og lurte på hvordan det gikk og om jeg hadde noen spørsmål det var flott Hengepupper ja.. Hehe.. Har ikke nok underhudsfett eller pupp jeg.. hehe... til å legge over muskel da.. Nå har jeg akkurat inntatt 2 tabletter som er forebyggende for infeksjon.. Knall.. Da er det Hibiscrud i kveld og i morgen tidlig. Så 1 tablett i morgen med aroxica og 2 stk paracet før op... Masse piller på en gang... Men nå er ikke jeg vant til å ta annet enn p piller da.. Er fint at de følger opp. Det gjør klinikken min også..
pluske83 Skrevet 2. juni 2010 #10850 Skrevet 2. juni 2010 så moro pluske, du fyller 75d helt ut da? jeg er også liten 75 a, bør kanskje bli c cup med 260 og 280 da. men jeg vet det er individuelle forskjeller, ja. tenker jeg føler meg litt snytt hvis jeg ender opp med b-cup. jaja, trenger ikke ta sorgene på forskudd. Ja vil påstå eg fyller den helt ut,hehheee
JaneDoe Skrevet 2. juni 2010 #10851 Skrevet 2. juni 2010 Hei,Godeminne:-) Føler at jeg spammer deg litt her inne,men håper det går bra Vil du værså snill å dele med meg hva legen sa om over/under muskel?Tror jeg vet det meste,men vil gjerne vite mer Hihi.Jeg er i kjempetvil om jeg vil legge over/under.Skal på konsultasjon i morgen,er ganske redd for hva Dr.Schistad vil mene,har fått inntrykk av at det å legge implantatet under muskel er et smerte helvete:-/ Og når man legger over,er det større sjanse for kapsling/rippling.Hjelp Fornebu ja Hehe.. Du kan jo få over muskel om du er tynn også. Det er opp til deg. men de to kirurgene på Fornebu er veldig opptatt av det estetiske.. Det er bra.. De er kjempeflinke begge to. Dr. Barstad er det som skal operere meg. Når i morgen skal du på konsultasjon da?
Godemine Skrevet 2. juni 2010 #10852 Skrevet 2. juni 2010 Hengepupper ja.. Hehe.. Har ikke nok underhudsfett eller pupp jeg.. hehe... til å legge over muskel da.. Nå har jeg akkurat inntatt 2 tabletter som er forebyggende for infeksjon.. Knall.. Da er det Hibiscrud i kveld og i morgen tidlig. Så 1 tablett i morgen med aroxica og 2 stk paracet før op... Masse piller på en gang... Men nå er ikke jeg vant til å ta annet enn p piller da.. Er fint at de følger opp. Det gjør klinikken min også.. Vel hengepupper og hengepupper .. De er iallefall ikke slik de var før graviditet og amming, men får tro de snart blir. Ja det var noen tabletter å ta, tok 3 mot infeksjon (2 kvelden før, 1 samme morgen), 2 smertestillende to timer før operasjon og jammen fikk jeg to til da jeg kom til klinikken Lykke til i morgen - venter spent på oppdatering
JaneDoe Skrevet 2. juni 2010 #10853 Skrevet 2. juni 2010 Vel hengepupper og hengepupper .. De er iallefall ikke slik de var før graviditet og amming, men får tro de snart blir. Ja det var noen tabletter å ta, tok 3 mot infeksjon (2 kvelden før, 1 samme morgen), 2 smertestillende to timer før operasjon og jammen fikk jeg to til da jeg kom til klinikken Lykke til i morgen - venter spent på oppdatering Hehe ja blir mye piller en liten stund. Men antibiotikaen er jo bare 2 - 3 dager.. Det samme med paracet. Så da går det bra... Legger ut bilde i morra jeg.. Regner med at formen blir som sist. Kommer til å føle meg hakket lurere denne gangen når jeg skal legge meg på bordet.. Har i alle fall pupper nå.. haha... Håper det er han samme anestesilegen.. Han var morsom Fikk ingenting på klinikken jeg. Bortsett fra når jeg skulle opereres.. haha... Jeg tror de ser ann pasientene på FOrnebu
Theri86 Skrevet 2. juni 2010 #10854 Skrevet 2. juni 2010 Nå begynner nervene å melde sin ankomst. Jeg har tatt medisinen jeg skulle i kveld, ihvertfall prøvd. De to antibiotikatablettene jeg skulle ta var så store at jeg ikke klarte å svelge de, så jeg måtte knuse de og svelge med vann, og det smakte jo så fælt at jeg holdt på å kaste opp. Jeg fikk ned 1,5 tablett av 2, og det er vel bedre enn ingenting. De to kvalmestillende tablettene var så små at de ikke var noe problem. Det suger å ikke klare å svelge tabletter. Er de større enn p-piller så sliter jeg med de. I morgen har jeg heldigvis bare en tablett jeg må svelge. Paraceten kunne jeg ta som brusetabletter heldigvis. Så om 12 timer er det min tur!!!! Jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig. Håper jeg ikke får tabletter jeg må svelge på klinikken. Men jeg tar jo smertestillende en time før operasjon, så da trenger jeg sikkert ikke mer på klinikken. Om en times tid skal jeg vel gå å ta meg en dusj, og vaske meg med hibiscrub, å så skal jeg få meg en god natts søvn. Vi drar herfra i ti-tiden i morgen, og jeg skal møte på klinikken kl elleve. Skal vel opereres halv tolv.
Merete M Skrevet 3. juni 2010 #10855 Skrevet 3. juni 2010 Lykke til idag Theri og JaneDoe! Dere må komme med en oppdatering når dere klarer. Er spent på å høre hvordan det gikk.. Meg for min del, har enda 14 dager å vente, og kjenner allerede nervene, så skjønner hva du mener Theri!
elinpelin Skrevet 3. juni 2010 #10856 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Lykke til ja! Nå er sikkert JaneDoe under kniven... (klokka på forumet har ikke sommertid) Endret 3. juni 2010 av elinpelin
Theri86 Skrevet 3. juni 2010 #10857 Skrevet 3. juni 2010 Nå kjører vi straks til klinikken. Herregud så nerver jeg har. Tenk på meg jenter! Halv tolv ca legges jeg under kniven.
pluske83 Skrevet 3. juni 2010 #10858 Skrevet 3. juni 2010 Nå kjører vi straks til klinikken. Herregud så nerver jeg har. Tenk på meg jenter! Halv tolv ca legges jeg under kniven. LYKKE TIL TERRI86 OG JANEDOE Kom med oppdatering fooooortttttttt
elinpelin Skrevet 3. juni 2010 #10859 Skrevet 3. juni 2010 Oki, da er Theri under kniven..... 27 dager igjen.
Merete M Skrevet 3. juni 2010 #10860 Skrevet 3. juni 2010 Nå er JaneDoe ferdig, og Theri er vell midt i operasjonen nå! Gleder meg til å høre fra dere, jenter! Elinpelin, dagene går kjempefort. Jeg hadde nedtelling fra 34, når jeg fikk datoen, og nå er det plutselig 14 dager igjen bare! :omg:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå