Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med nye pupper godemine! :D

Nå er det bare 1,5 dag igjen til det er min tur. I morgen vender vi nesa mot oslo, og torsdag kl 13.15 er det min tur. :) Gleder meg til å bli ferdig. Hentet medisinen idag også, så nå er alt klart. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer ja Godemine! :biggrin:

Gleder meg til min tur, er 15 dager igjen nå! Litt lengre enn deg da Theri86 og JaneDoe. Haha, men tror jeg er next etter dere? Skal inn den 17 this month! :yvonne:

Skrevet

Da har klinikken ringt meg for å høre om det var noe jeg lurte på. hehe.. Og minne meg på å ta de to antibiotika tablettene i kveld... Er ikke lenge til nå.. Skal i ilden 07.15 i morra...

Skrevet

Da har klinikken ringt meg for å høre om det var noe jeg lurte på. hehe.. Og minne meg på å ta de to antibiotika tablettene i kveld... Er ikke lenge til nå.. Skal i ilden 07.15 i morra...

LYKKE TIL DIN HELDIGGRIS :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Skrevet

Gratulerer med nye pupper godemine! :D

Nå er det bare 1,5 dag igjen til det er min tur. I morgen vender vi nesa mot oslo, og torsdag kl 13.15 er det min tur. :) Gleder meg til å bli ferdig. Hentet medisinen idag også, så nå er alt klart. :)

LYKKE TIL TERRI86 :klemmer::klemmer::klemmer:

Skrevet

Mailen : [email protected] takk!! :)

Ser du/kjenner ripplingen godt?? Uansett vel bedre med litt rippling enn kapseldannelse... er redd for å få det, da blir jo brystet mer eller mindre hardt..ikke så kult. Men får ikke håpe at ripplingen er for fremtredende at det plager deg da.

Jeg har også tenkt på det i ca 5 år så gleder meg masse masse til 9 aug! jeeeei! :rødme:

Har du fått mailen min?? :sjenert:

Skrevet

LYKKE TIL DIN HELDIGGRIS :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Hehe takk.. Er jo ikke så lenge siden du gjorde det da.. Hehe.. Skal prøve å få tatt bilde i morra. så du får se :) Med sportsbh da.. haha

Skrevet (endret)

Alle må få se Jane Doe :) blir sikkert kjempebra. Jeg har nedtelling, 28 dager igjen. Nå heller jeg mot 260 og 280 igjen. Noen som sa *koko*?

(jobb pc, her funker caps lock'en)

Endret av elinpelin
Skrevet

Nå sitter vi i bilen på vei til oslo. De ringte fra nobel clinic isted og lurte på om jeg kunne komme litt før i morgen. Så nå har jeg time kl 11 istedet. Under 24 timer igjen jo!!! :) men jeg har tro på at dette blir bra jeg. :) håper bare jeg klarer en tur på ikea mens jeg er i oslo. :P

Skrevet

Masse lykke til! Så spennende.

Lurer på formen til Godemine i dag jeg.

Skrevet

Lykke til i morgen JaneDoe og Therri86 :)

Det kommer til å gå kjempe bra, men det vet vel du JaneDoe!

Når har du tenkt til å fly hjem igjen Therri86? Og hvor mye skal du legge inn, under muskel?

Jeg har store planer om å reise på sommerfest i barnehagen til datteren min i morgen kveld, og føles som det kommer til å gå. Er ubehaglig, ikke veldig vondt, og jeg klarer fint å gå litt rundt. Har med besteforeldre som får bære på minste frøkna på 11 mnd, mens eldste på 3 får fint klare å gå :) (jeg bærer iallefall ikke).

Men formen er vel variabel, så du får bare føle på det om du orket IKEA tur eller ikke :) kan jo reise tilbake, eller sette deg å hvile ved behov :)

Skrevet

Så fint du tenker på meg Elinpelin :)

Formen er forholdsvis fin idag. Strammer en del, mest pga brystbåndet som sitter så stramt og knager (men det tar jeg snart av), så stikker det en del under puppene der det er sydd.

Men er fint oppegående, selv om kroppen føles litt tung.

Vil uansett anbefale å ta smertestillende som forskrevet første døgn, hadde et langt opphold i natt/morgen, og da kjente jeg det godt. Tok litt tid før smertestillende virket igjen :)

Nå går jeg å hviler litt i senga igjen, ble så som så med søvn idag, å ligge på ryggen er ikke helt min greie :)

Skrevet

Alle må få se Jane Doe :) blir sikkert kjempebra. Jeg har nedtelling, 28 dager igjen. Nå heller jeg mot 260 og 280 igjen. Noen som sa *koko*?

hvilket utgangspunkt har du da? Har noe pupp fra før? :)

under muskel?

I følge min kirurg ville man ikke se forskjell på 20 gr, og ønsket man større så måtte jeg minst gå opp til 350 gr.

Jeg la inn 260 på begge, og kanskje jeg rekker å sende deg bilde hvis de blir normale før det er din tur.

Vurderte også 260 og 280 (trodde først jeg måtte ha to forskjellige størrelser), men valgte å høre på anbefalingen fra legen - klarte jo aldri å bestemme meg :)

men jeg hadde b cup fra før, la over muskel og ønsker ikke "mega-pupper", men naturlig størrelse.

Skrevet

Du svarer før jeg rekker å spørre :)

Flere som sier det lønner seg å følge anbefalt smertestillende de første dagene ja.

Kirurgen min sa at jeg skulle ha 20 ml forskjell pga den ene brystvorta var en cm lavere enn den andre. Litt størrelseforskjell. Men det var for lite til å gi noe mere pupp da?, hmmm.

Jeg har jo litt pupp, men ikke mye. Fyller nesten 75 a skal også ha over muskel og ønsker et naturlig resultat.

Hadde vært kjempefint å fått se :)

Skrevet

Når har du tenkt til å fly hjem igjen Therri86? Og hvor mye skal du legge inn, under muskel?

Jeg har store planer om å reise på sommerfest i barnehagen til datteren min i morgen kveld, og føles som det kommer til å gå. Er ubehaglig, ikke veldig vondt, og jeg klarer fint å gå litt rundt. Har med besteforeldre som får bære på minste frøkna på 11 mnd, mens eldste på 3 får fint klare å gå :) (jeg bærer iallefall ikke).

Men formen er vel variabel, så du får bare føle på det om du orket IKEA tur eller ikke :) kan jo reise tilbake, eller sette deg å hvile ved behov :)

vi kjører hjem igjen på søndag vi. Jeg skal legge under muskel. På konsultasjonen kom vi frem til 270 på ene siden og 325 på den andre, men jeg har lyst å gå opp 50ml sånn at jeg får 325 og 375 ca. Har en b-cup og en c-cup nå. Heng på ene siden, og ikke noe heng på den andre. Spent på resultatet for å si det sånn. ;)

Skrevet

Hehe ja man blir litt koko... Er lov det.. :P

Jeg kan legge ut bilde her.. Ikke noe problem.. Jeg har jo lagt ut før og etter bilder før så det gjør meg ikke noe å legge ut de nye heller.. hehe..

Skrevet

Takk takk.. La du under eller over muskel? Klarer ikke å huske alle de forskjellige jeg.. haha... Er sa mange som enten skal eller har operert...

Jeg skal på sommerfest i barnehagen til mine 2 små idag jeg.. passa utmerket.. hehe

Skrevet

Suuuupert!

Jeg venter spent på brev jeg da. Står kanskje noe mer der om direkte kontakt til kirurgen? Må forsikre meg om at han har 260 og 280 inne. I og med at det er liten forskjell på 20 ml så blir det vel ikke for stort iallefall.

Jeg sier det igjen, jeg har altfor god tid til å tenke mellom konsultasjon og operasjon, anbefales ikke.

Menmen, det er jo ikke store forskjellen på det jeg tenker på kontra det han anbefalte iallefall.

Skrevet

Du svarer før jeg rekker å spørre :)

Flere som sier det lønner seg å følge anbefalt smertestillende de første dagene ja.

Kirurgen min sa at jeg skulle ha 20 ml forskjell pga den ene brystvorta var en cm lavere enn den andre. Litt størrelseforskjell. Men det var for lite til å gi noe mere pupp da?, hmmm.

Jeg har jo litt pupp, men ikke mye. Fyller nesten 75 a skal også ha over muskel og ønsker et naturlig resultat.

Hadde vært kjempefint å fått se :)

Mulig jeg forklare meg vanskelig her. Da jeg var på konsultasjon hadde jeg litt forskjell på puppene i følge kirurgen og han mente jeg da burde legge inn f.eks. 240 og 260. Da han så på meg på operasjonsdagen mente han puppene ikke var forskjellige nok til å legge inn to størrelser (puppene forandrer seg visst litt under menstruasjonssyklusen).

Uansett, har man forskjell på puppene vil det nok lønne seg å legge inn forskjellige proteser for at de skal bli mer like, men forskjellen er ganske så liten så du vil ikke merke forskjell på om du tar 240 og 260, eller 260 og 280 hvis du skjønner :)

og er du i tvil så ville jeg kanskje valgt 260 og 280 gr :)

Skrevet

JaneDoe: jeg har lagt over muskel, hadde nok underhudsfett (eller hva man kaller det) til å legge over. Uansett hadde jeg pupper (hengepupper :gjeiper: ) fra før.

Kirurgen forklarte meg litt om forskjellen på over og under, siden det var opp til meg å velge, og ut fra det valgte jeg over. Får tro jeg blir fornøyd :)

Nå ringte de meg forresten fra klinikken og lurte på hvordan det gikk og om jeg hadde noen spørsmål :) det var flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...