Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge har det gått nå siden du opererte deg ?? :)

Ps: håper enda du vil sende bilde, sry at jeg maser, er bare så nysgjerrig siden jeg også skal ha 300g :sjenert::)

Ja det er 5uker imorgen siden eg opererte meg..

Veldig glad for at eg gjorde det etter og ha tenkt i 9år på det..

Har fått litt rippling :tristbla:

Ja sendt meg mailen,hadde glemt det helt ut :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er 5uker imorgen siden eg opererte meg..

Veldig glad for at eg gjorde det etter og ha tenkt i 9år på det..

Har fått litt rippling :tristbla:

Ja sendt meg mailen,hadde glemt det helt ut :gjeiper:

Mailen : [email protected] takk!! :)

Ser du/kjenner ripplingen godt?? Uansett vel bedre med litt rippling enn kapseldannelse... er redd for å få det, da blir jo brystet mer eller mindre hardt..ikke så kult. Men får ikke håpe at ripplingen er for fremtredende at det plager deg da.

Jeg har også tenkt på det i ca 5 år så gleder meg masse masse til 9 aug! jeeeei! :rødme:

Skrevet

Ja du får bare prøve på klinikken forskjellige str :klemmer:

:klemmer: 450ml er jo stooort.. hehe..

Hadde uansett passet på at det ikke blir for stort. Sånt at det ikke bare blir en stor pupp som kommer gående :gjeiper:

Siden du er såpass tynn itilegg..

har mye rumpe og lår eg og smal overkropp :tristbla::tristbla::tristbla: Hater det...

Ja men det er ikke sååå stort når jeg har høyden og de blir jo høyprofil så de ikke blir så breie.. Hehe.. Stoler på kirurgen jeg :)

Skrevet

Ja du får bare prøve på klinikken forskjellige str :klemmer:

:klemmer: 450ml er jo stooort.. hehe..

Hadde uansett passet på at det ikke blir for stort. Sånt at det ikke bare blir en stor pupp som kommer gående :gjeiper:

Siden du er såpass tynn itilegg..

har mye rumpe og lår eg og smal overkropp :tristbla::tristbla::tristbla: Hater det...

Ja men det er ikke sååå stort når jeg har høyden og de blir jo høyprofil så de ikke blir så breie.. Hehe.. Stoler på kirurgen jeg :)

Skrevet

Mailen : [email protected] takk!! :)

Ser du/kjenner ripplingen godt?? Uansett vel bedre med litt rippling enn kapseldannelse... er redd for å få det, da blir jo brystet mer eller mindre hardt..ikke så kult. Men får ikke håpe at ripplingen er for fremtredende at det plager deg da.

Jeg har også tenkt på det i ca 5 år så gleder meg masse masse til 9 aug! jeeeei! :rødme:

Ja kjenner det godt men ser det ikke :sjenert:

Men ja mye bedre en kapsel,huff :kjefte:

Har sendt bilder nå :klemmer: Når skulle du i ilden?

Skrevet

Ja sant det.. Har og høyprofil..

Har sendt bilder til deg,må få ny vurdering :klemmer:

Skrevet

Hei!

Idag var jeg på konsultasjon. Og det ble 300 over muskel! Ble ganske overrasket at det ble over muskel, men han mente jeg hadde nok fett til å ha over.. Selv om jeg egentlig tenkte under! Så jeg spurte om det ikke økte risken på rippling, men da sa han at jeg har ett års garanti på det hvis det ble ett problem! Så da har du garanti på det Pluske, hvis du bekymrer deg mye for det! Var hos han Vanja legen;)

Så nå skal jeg operere 17 august:) Ville egentlig operere 9ende, men da hadde legen enda ferie, og han mente det ville holde med to uker på å komme meg på..

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg på vei hjem med nye pupper :)

formen er overraskende fin, men det varer vel ikke lenge. Kjenner det vel bare "bedøvelen" går ut.

Puppene kan jeg si lite om ennå, de er godt og stramt pakket inn.

Skrevet

Skal på Colosseum klinikken. Legge inn 240 - 260 over muskel

det var iallefall det vi avtalte på konsultasjonen.

Kjenner at nå da det nærmer seg at man begynner å tenke på hva man faktisk skal. Lurer på om jeg kommer til å angre.

Men det er vel bare tull å tenke slikt, for det er jo i utgangspunktet godt gjennomtenkt :)

Tror det er helt normalt å tenke sånn,man får litt "kalde føtter":-) Hehe.Jeg har allerede fått kalde føtter,og jeg har ikke vært på konsultasjon engang :-/Håper det har gått bra med deg :-D :klemmer:

Skrevet

Ja sant det.. Har og høyprofil..

Har sendt bilder til deg,må få ny vurdering :klemmer:

Har moderat nå jeg da.. Blir sikkert en morsom overgang.. SKal ikke ha Tine valle pupper nei, for det er ikke pent. Haha...

Skrevet (endret)

så gøy godemine :) håper formen holder. ble det 240 og 260?

29 dager igjen, gleeeeeeder meg :)

Endret av elinpelin
Skrevet

Ble 260 på begge sider. Han mente forskjellen var så liten at 20 gr forskjell ville synes.

Nå er det snart 5 timer siden operasjon, har ikke tatt noe smertestillende men tror jeg tar da jeg legger meg for sikkerhetsskyld.

Burde ta smertestillende første døgnet, ikke vente på at det gjorde vondt.

Narkosen som jeg hadde gruet med til gikk kjempe fint. Merket ikke at jeg sovnet, så våknet jeg opp i "senga mi". Veldig behagelig i grunn :)

formen var kjempe fin, også sykepleieren sa det at jeg hadde vært veldig kjekk med en gang de vekte meg, kunne reist hjem med en gang i grunn.

Gleder meg til i morgen og ta av brystbåndet, kanskje jeg får litt bedre inntrykk av hvordan det ser ut da :)

Ble rotete det her, men masse tanker i hodet nå :)

Skrevet

Med andre ord: dere har ingenting å grue dere for, dere som venter på operasjon.

Gruet meg til operasjon, narkose osv helt uten grunn iallefall :)

Skrevet

Ble 260 på begge sider. Han mente forskjellen var så liten at 20 gr forskjell ville synes.

Nå er det snart 5 timer siden operasjon, har ikke tatt noe smertestillende men tror jeg tar da jeg legger meg for sikkerhetsskyld.

Burde ta smertestillende første døgnet, ikke vente på at det gjorde vondt.

Narkosen som jeg hadde gruet med til gikk kjempe fint. Merket ikke at jeg sovnet, så våknet jeg opp i "senga mi". Veldig behagelig i grunn :)

formen var kjempe fin, også sykepleieren sa det at jeg hadde vært veldig kjekk med en gang de vekte meg, kunne reist hjem med en gang i grunn.

Gleder meg til i morgen og ta av brystbåndet, kanskje jeg får litt bedre inntrykk av hvordan det ser ut da :)

Ble rotete det her, men masse tanker i hodet nå :)

Gratulerer. Bra alt gikk fint:) Jeg har også 260 på hver side.. Jeg var også veldig våken da de vekte meg, hadde ikke full narkose da.

Jeg tok de smertestillende etter dosen de anbefalte på klinikken 2 stk paracet hver 3 - 6 time... Hadde lite vondt. Heller skikkelig støl.. Er det andre dagen etter op som er verst eller dagen etter da? Hmm husker ikke jeg... Hadde ikke vondt jeg da, men ubehag.

Skrevet

Med andre ord: dere har ingenting å grue dere for, dere som venter på operasjon.

Gruet meg til operasjon, narkose osv helt uten grunn iallefall :)

Jeg grua meg bare til dden lokalbedøvelsen man skulle få i puppa jeg.For det er visst en del som får den før de sovner.. Spurte helsesøtra om det og hun sa at de fikk man etter man hadde sovna.. hehe.. Merka ikke noe.. Bare så sprøytestikkene etter op.. hehe..

Skrevet

så bra godemine :) 260 på begge blir sikkert bra :)

Skrevet

Hvor liten er denne sportsbhen man får da?

Føler meg helt sammenpressa her :)

og de ser ganske små ut ennå, men det er vel vanlig når alt sitter så stramt? Eller?

Skrevet

Jeg grua meg bare til dden lokalbedøvelsen man skulle få i puppa jeg.For det er visst en del som får den før de sovner.. Spurte helsesøtra om det og hun sa at de fikk man etter man hadde sovna.. hehe.. Merka ikke noe.. Bare så sprøytestikkene etter op.. hehe..

det visste jeg ingenting om. Men er det de små sprøytestikkene jeg har på puppa?

Var mest redd for narkosen, hadde fått for meg at jeg kanskje ikke kom til å våkne igjen :) hehe .. må le litt av den tanken nå men :)

Skrevet

Hvor liten er denne sportsbhen man får da?

Føler meg helt sammenpressa her :)

og de ser ganske små ut ennå, men det er vel vanlig når alt sitter så stramt? Eller?

Min bh var 75 B og den var STRAM.. Hehe.. Nå bruker jeg 70 D. Det er vel meninga at den skal være stram og holde alt på plass. Jeg hadde bare sportsbhen jeg ikke noe annet. Og disse små plastergreiene på arrene da..

Skrevet

det visste jeg ingenting om. Men er det de små sprøytestikkene jeg har på puppa?

Var mest redd for narkosen, hadde fått for meg at jeg kanskje ikke kom til å våkne igjen :) hehe .. må le litt av den tanken nå men :)

Jeg sov under lett narkose. Ikke full narkose.. Og de sprøytestikkene er etter lokalbedøvelsen ja.. hehe..

Jeg hadde ett lite blåmerke der den ene sprøyta blei satt. Sikker treffi en blodåre eller noe.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...