Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til alle sammen :) jeg er mer fornøyd i dag enn i går... mindre vondt også. Samboeren fikk se dem for første gang og ble kåt med en gang, haha, så da hadde vi forsiktig sex. Tok ikke helt av men var veldig godt, hehe... Uvant å ligge så stille, det skal sies! I morgen skal jeg dra og kjøpe litt flere sports bh'er og noen andre bh'er uten spiler, om jeg finner det :)

Hehehehe... Menn i ett nøtteskall. :P Tipper min også blir sånn. Får bare skjule puppene en stund tror jeg. Han karen min er en puppemann. Hahaha... Blir ikke fred å få her i gården når puppene er ferdiggrodd ihvertfall, det er jeg sikker på. :P Men det er jo et bra tegn at han likte puppene da. :D Og ikke minst at du også er mer fornøyd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud tror eg har fått litt rippling på venstre side :kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Kjenner det er som protesen bølger seg på en måte men ser det ikke..

Er det noe som vil bli mer fremtredende etter hvert???

Skrevet

Hehehehe... Menn i ett nøtteskall. :P Tipper min også blir sånn. Får bare skjule puppene en stund tror jeg. Han karen min er en puppemann. Hahaha... Blir ikke fred å få her i gården når puppene er ferdiggrodd ihvertfall, det er jeg sikker på. :P Men det er jo et bra tegn at han likte puppene da. :D Og ikke minst at du også er mer fornøyd. :)

Hehe min mann har vert livredd puppene :sjenert:

Skrevet

Nå har jeg vært på apoteket å hentet tabletter og kjøpt hibiscrub :)

så nå er det bare å grue seg til i morgen.

Skrevet

Nå har jeg vært på apoteket å hentet tabletter og kjøpt hibiscrub :)

så nå er det bare å grue seg til i morgen.

Lykke til :-D

Det kommer til å gå så bra:-)

Hvor skal du operere?Hvor mye?Over/under muskel? :klemmer:

Skrevet

Skal på Colosseum klinikken. Legge inn 240 - 260 over muskel

det var iallefall det vi avtalte på konsultasjonen.

Kjenner at nå da det nærmer seg at man begynner å tenke på hva man faktisk skal. Lurer på om jeg kommer til å angre.

Men det er vel bare tull å tenke slikt, for det er jo i utgangspunktet godt gjennomtenkt :)

Skrevet

Herregud tror eg har fått litt rippling på venstre side :kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Kjenner det er som protesen bølger seg på en måte men ser det ikke..

Er det noe som vil bli mer fremtredende etter hvert???

Jeg er ganske tynn og kan kjenne litt rippling om jeg lener meg framover, men sånn har det vært "hele" tida da.. Det synes ikke. og jeg regna med at jeg kom til å få det siden jeg er såpass tynn.. Kan hende det blir borte med større innlegg da..

Går det bra med deg ellers da? Fungerer du som normalt igjen?

Skrevet

Jeg er ganske tynn og kan kjenne litt rippling om jeg lener meg framover, men sånn har det vært "hele" tida da.. Det synes ikke. og jeg regna med at jeg kom til å få det siden jeg er såpass tynn.. Kan hende det blir borte med større innlegg da..

Går det bra med deg ellers da? Fungerer du som normalt igjen?

Ja okey eg kjenner det veldig godt på ene puppen :kjefte:

Blir det sånt at det syner kommer eg til og griiiineeee :legrine::legrine:

S :legrine: kal stå i at det synst når du bøyer deg frem men ikke om det synst når du står opp ned... :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ja det begynner og komme seg.. Vil si eg lever 70% normalt nå :briller: Kjenner det gjør vondt om eg anstrenger meg for mye og sånt..

Gleder deg vel til ny op du nå? :5: gleder meg til og se bilder..

Hva er rippling igrunnen??? :Gjesp:

Skrevet (endret)

Ja okey eg kjenner det veldig godt på ene puppen :kjefte:

Blir det sånt at det syner kommer eg til og griiiineeee :legrine::legrine:

S :legrine: kal stå i at det synst når du bøyer deg frem men ikke om det synst når du står opp ned... :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ja det begynner og komme seg.. Vil si eg lever 70% normalt nå :briller: Kjenner det gjør vondt om eg anstrenger meg for mye og sånt..

Gleder deg vel til ny op du nå? :5: gleder meg til og se bilder..

Hva er rippling igrunnen??? :Gjesp:

Ripplinga synes ikke i det hele tatt, men kjennes om jeg lener meg framover.

Hva er rippling? Det er jo at innlegget har krølla seg på en måte.. Når man søker det opp på nettet står det at det kan øke ved større innlegg men jeg har hørt omvent.. hmm.. Jaja samma kan det være.. Er så vidt jeg kan kjenne noe..

Dette fant jeg på en norsk nettside. :

Permanente ujevnheter i form av groper eller bølgeform i brysthuden (såkalt rippling) er en vanlig årsak til kosmetisk misnøye etter en brystoperasjon. Tilstanden oppstår som et resultat av at implantatet har krøllet seg, sunket noe sammen eller lagt seg til rette i hudlommen sin og dens overflate drar i kapselen av arrvev som igjen drar i huden.

Det beste settet å unnvike rippling på er å se til å ha tilstrekkelig med vev mellom implantatet og huden, samt å begrense størrelsen på implantatet. Større brystimplantat har som tidligere nevnt en tendens til å krølle seg.

Permanent rippling er vanligst ved plassering av brystimplantatet ovenfor muskelen, spesielt hos kvinner med lite eget brystvev. Komplikasjonen forekommer i mindre omfatning når man benytter silikonimplantat enn når man benytter saltvannsimplantat.

Ifølge mange plastikkirurger minsker også risikoen for rippling om man benytter glatte brystimplantat ved brystforstørrelse. Rippling kan også forekomme som en form av posisjonsrelatert rippling. Denne synes ofte når pasienten bøyer seg framover.

Jaja, får man det så får man det.. Kan få skikkelig tydelig også, og det er ikke pent da.. haha.. men så lenge det ikke syns så gjør det jo ikke noe..

Gleder meg til op ja.. Kan prøve å ta noen bidler på tordag da :) men det blir med bhen.. hehe gidder ikkeå ta den av første dagen, den ska jo av andre dagen alikevel.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Ripplinga synes ikke i det hele tatt, men kjennes om jeg lener meg framover.

Hva er rippling? Det er jo at innlegget har krølla seg på en måte.. Når man søker det opp på nettet står det at det kan øke ved større innlegg men jeg har hørt omvent.. hmm.. Jaja samma kan det være.. Er så vidt jeg kan kjenne noe..

Dette fant jeg på en norsk nettside. :

Permanente ujevnheter i form av groper eller bølgeform i brysthuden (såkalt rippling) er en vanlig årsak til kosmetisk misnøye etter en brystoperasjon. Tilstanden oppstår som et resultat av at implantatet har krøllet seg, sunket noe sammen eller lagt seg til rette i hudlommen sin og dens overflate drar i kapselen av arrvev som igjen drar i huden.

Det beste settet å unnvike rippling på er å se til å ha tilstrekkelig med vev mellom implantatet og huden, samt å begrense størrelsen på implantatet. Større brystimplantat har som tidligere nevnt en tendens til å krølle seg.

Permanent rippling er vanligst ved plassering av brystimplantatet ovenfor muskelen, spesielt hos kvinner med lite eget brystvev. Komplikasjonen forekommer i mindre omfatning når man benytter silikonimplantat enn når man benytter saltvannsimplantat.

Ifølge mange plastikkirurger minsker også risikoen for rippling om man benytter glatte brystimplantat ved brystforstørrelse. Rippling kan også forekomme som en form av posisjonsrelatert rippling. Denne synes ofte når pasienten bøyer seg framover.

Jaja, får man det så får man det.. Kan få skikkelig tydelig også, og det er ikke pent da.. haha.. men så lenge det ikke syns så gjør det jo ikke noe..

Gleder meg til op ja.. Kan prøve å ta noen bidler på tordag da :) men det blir med bhen.. hehe gidder ikkeå ta den av første dagen, den ska jo av andre dagen alikevel.

Ja helt enig,så lenge det ikke synst er det ok... Men er redd pga eg kjenner det godt når eg ikke bøyer meg frem og er redd det skal utvikle seg da :sjenert:

Er det sånt at du kan få ny op pga det? Hos Colluseum har dem 1års garanti men vett ikke om det gjelder rippling...

Skrevet

Ja helt enig,så lenge det ikke synst er det ok... Men er redd pga eg kjenner det godt når eg ikke bøyer meg frem og er redd det skal utvikle seg da :sjenert:

Er det sånt at du kan få ny op pga det? Hos Colluseum har dem 1års garanti men vett ikke om det gjelder rippling...

Veit ikke om det gjelder rippling.. i min garanti. Tror ikke det, men er ikke sikker. Hvis jeg husker skal jeg høre med kirurgen min på torsdag. Han skal sikkert sjekke hvordan jobben hans blei før ny op.. haha..

Skrevet

OHOI.... nå er det bare 2 dager igjen så skjer det.. er på torsdan men tidlig om morran så da er det bare to dager.. haha...

Lurer på hvilken størrelse jeg skal velge? 425 - 450 eller 500?? Hmm... Må se på forskjellen på protesene når jeg er der tror jeg.

Skrevet

høyre pupp er mykere enn venstre plutselig Oo

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har det gått nå siden du opererte deg ?? :)

Ps: håper enda du vil sende bilde, sry at jeg maser, er bare så nysgjerrig siden jeg også skal ha 300g :sjenert::)

Skrevet

OHOI.... nå er det bare 2 dager igjen så skjer det.. er på torsdan men tidlig om morran så da er det bare to dager.. haha...

Lurer på hvilken størrelse jeg skal velge? 425 - 450 eller 500?? Hmm... Må se på forskjellen på protesene når jeg er der tror jeg.

Hadde tatt 450ml eg :klemmer: Men du må se det an ja :klemmer:

Skrevet

Hadde tatt 450ml eg :klemmer: Men du må se det an ja :klemmer:

Tror nok det blir 450 ja.. hehe.. Hadde planer om 425 men 25 mer er ikke så man ser forskjell.. haha..

Skrevet

Nå er jeg på vei innover til klinikken og operasjon.

Snakket om 240 og 260 gr på konsultasjonen, men lurer på om jeg skal foreslå 260 og 280. Høres litt bedre ut, men er vel minimal forskjell så kanskje ingen vits.

Gruer meg til narkosen, ellers så går det greit akkurat nå.

Har avtalt av sambo skal hente meg kl 17, så kanskje hvis formen er grei oppdaterer jeg på hjemveien.

Tenk på meg idag jenter :)

Skrevet

Snakket om 240 og 260 gr på konsultasjonen, men lurer på om jeg skal foreslå 260 og 280. Høres litt bedre ut, men er vel minimal forskjell så kanskje ingen vits.

Har avtalt av sambo skal hente meg kl 17, så kanskje hvis formen er grei oppdaterer jeg på hjemveien.

Tenker på deg, masse lykke til, går så bra så :jepp:

Skrevet

Masse lykke til :klemmer::klemmer:

Kom med oppdatering så fort du kan :jepp:

Skrevet

Tror nok det blir 450 ja.. hehe.. Hadde planer om 425 men 25 mer er ikke så man ser forskjell.. haha..

Ja du får bare prøve på klinikken forskjellige str :klemmer:

:klemmer: 450ml er jo stooort.. hehe..

Hadde uansett passet på at det ikke blir for stort. Sånt at det ikke bare blir en stor pupp som kommer gående :gjeiper:

Siden du er såpass tynn itilegg..

har mye rumpe og lår eg og smal overkropp :tristbla::tristbla::tristbla: Hater det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...