Gjest ElCaramba Skrevet 3. januar 2007 #1061 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja hjelpe meg, de er ikke gode de vortene nå alså, men det hjelper med pads og toppen heldigvis,hehe Jeg har kun brukt hans bærbare i det siste, min er så ustabil for tida , tror skjermen er helt ødelagt for skjermbildet viskes ut etter ca 1 min etter oppstart. Det står å dirrer før bildet blir helt borte. Håper ikke jeg må kjøpe ny, klaffa dårlig midt i puppebudsjettet mitt her. Så derfor har jeg ikke vært på msn på evigheter, denne er jo helt sprø på msn vet du... Kansje jeg kan få han til å fikse samme vesjon som jeg er vant til.. Det er foresten derfor jeg ikke har fått sendt Leah bilder for bildene ligger på min pc! Vi får smøre oss med tålmodighet, "inte uroa deg over småsaker,det er bare småsaker" som det står så bra på Qvinna.info...... Bra kremen hjelper, fyttirakken assa, dette er ikke noe særlig Foressten, har du vært gravid? Det visste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 3. januar 2007 #1062 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei jenter Godt nyttår og gratulerer til dere som har fått nye boobies i det siste Jeg har ikke vært her inne på en stund og jeg må ærlig innrømme at jeg har savnet all puppepraten. hehe Er det forresten noen her som kunne tenke seg å bytte puppebilder? Jeg er så nysjerrig og ikke minst spent på å se hvordan mine pupper ser ut kontra deres. Det er nå tre litt over tre måneder siden min operasjon og jeg må si at det har gått strålende hele veien:) Håper det går bra med alle dere også Crianza: du er vel sikkert overstått med operasjonen nå, vil ønske deg masse lykke til med rekonvalisensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 3. januar 2007 #1063 Del Skrevet 3. januar 2007 Lurer på hvordan det går med Crianza...? ← Tittei i luken :kgblunk: Nå er jeg medlem av puppeklubben, he he. Ankom klinikken ca 8.45 imorges, og ble tatt imot kjempefint av kirugen. Under operasjonen fikk jeg lokalbedøvelse + intravenøst smertestillende og sovemedisin, så jeg dormet av Fikk 300cc under muskel, og er kjempefornøyd med det. Puppene mine virker ikke særlig større enn før når jeg hadde på bh og innlegg, så det vil heldigvis ikke lyse silikon av meg. Det er nemlig viktig for meg, da jeg ønsker at dette skal være min lille hemmelighet. Familien min er nemlig veldig fordomsfulle mht plastiske operasjoner. Etter avsluttet operasjon skalv jeg over hele kroppen når jeg ble lagt i sengen - som heldigvis hadde varmemadrass. Jeg hadde kjempestore smerter når bedøvelsen gikk ut, og hadde faktisk vondt for å puste, stønn. Men personalet på klinikken var helt fantastiske. Jeg fikk smertestillende tabletter i 2 omganger mot disse smertene, i tillegg til intravenøst smertestillende og kvalmestillende. Det gjorde underverker (selvsagt) og jeg ble liggende og døse og dorme. Lå på klinikken helt til kl. 16.00, og det var deilig. Da ble jeg hentet av min snille mann, og plassert i godstolen i stua. Der har jeg ligget og slappet av og døset frem til nå. Ble nemlig så innmari kvalm, og måtte spy spy spy . Men nå er jeg i toppform, nesten i alle fall. Har smerter, men har fått med meg masse meget sterke smertestillende fra klinikken, i tillegg til at jeg fikk mast med meg paralgin forte. Så jeg ser egentlig lyst på de kommende dagene. Jeg har ikke sett puppene mine ennå, og gleder meg til å få sett dem om 4 dager når jeg skal dusje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 3. januar 2007 #1064 Del Skrevet 3. januar 2007 Lurer på hvordan det går med Crianza...? ← Tittei i luken :kgblunk: Nå er jeg medlem av puppeklubben, he he. Ankom klinikken ca 8.45 imorges, og ble tatt imot kjempefint av kirugen. Under operasjonen fikk jeg lokalbedøvelse + intravenøst smertestillende og sovemedisin, så jeg dormet av Fikk 300cc under muskel, og er kjempefornøyd med det. Puppene mine virker ikke særlig større enn før når jeg hadde på bh og innlegg, så det vil heldigvis ikke lyse silikon av meg. Det er nemlig viktig for meg, da jeg ønsker at dette skal være min lille hemmelighet. Familien min er nemlig veldig fordomsfulle mht plastiske operasjoner. Etter avsluttet operasjon skalv jeg over hele kroppen når jeg ble lagt i sengen - som heldigvis hadde varmemadrass. Jeg hadde kjempestore smerter når bedøvelsen gikk ut, og hadde faktisk vondt for å puste, stønn. Men personalet på klinikken var helt fantastiske. Jeg fikk smertestillende tabletter i 2 omganger mot disse smertene, i tillegg til intravenøst smertestillende og kvalmestillende. Det gjorde underverker (selvsagt) og jeg ble liggende og døse og dorme. Lå på klinikken helt til kl. 16.00, og det var deilig. Da ble jeg hentet av min snille mann, og plassert i godstolen i stua. Der har jeg ligget og slappet av og døset frem til nå. Ble nemlig så innmari kvalm, og måtte spy spy spy . Men nå er jeg i toppform, nesten i alle fall. Har smerter, men har fått med meg masse meget sterke smertestillende fra klinikken, i tillegg til at jeg fikk mast med meg paralgin forte. Så jeg ser egentlig lyst på de kommende dagene. Jeg har ikke sett puppene mine ennå, og gleder meg til å få sett dem om 4 dager når jeg skal dusje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 3. januar 2007 #1065 Del Skrevet 3. januar 2007 Tittei i luken :kgblunk: Nå er jeg medlem av puppeklubben, he he. Ankom klinikken ca 8.45 imorges, og ble tatt imot kjempefint av kirugen. Under operasjonen fikk jeg lokalbedøvelse + intravenøst smertestillende og sovemedisin, så jeg dormet av Fikk 300cc under muskel, og er kjempefornøyd med det. Puppene mine virker ikke særlig større enn før når jeg hadde på bh og innlegg, så det vil heldigvis ikke lyse silikon av meg. Det er nemlig viktig for meg, da jeg ønsker at dette skal være min lille hemmelighet. Familien min er nemlig veldig fordomsfulle mht plastiske operasjoner. Etter avsluttet operasjon skalv jeg over hele kroppen når jeg ble lagt i sengen - som heldigvis hadde varmemadrass. Jeg hadde kjempestore smerter når bedøvelsen gikk ut, og hadde faktisk vondt for å puste, stønn. Men personalet på klinikken var helt fantastiske. Jeg fikk smertestillende tabletter i 2 omganger mot disse smertene, i tillegg til intravenøst smertestillende og kvalmestillende. Det gjorde underverker (selvsagt) og jeg ble liggende og døse og dorme. Lå på klinikken helt til kl. 16.00, og det var deilig. Da ble jeg hentet av min snille mann, og plassert i godstolen i stua. Der har jeg ligget og slappet av og døset frem til nå. Ble nemlig så innmari kvalm, og måtte spy spy spy . Men nå er jeg i toppform, nesten i alle fall. Har smerter, men har fått med meg masse meget sterke smertestillende fra klinikken, i tillegg til at jeg fikk mast med meg paralgin forte. Så jeg ser egentlig lyst på de kommende dagene. Jeg har ikke sett puppene mine ennå, og gleder meg til å få sett dem om 4 dager når jeg skal dusje. ← GRATULERER med de nye fordelene dine! Så bra at alt gikk fint. Velkommen i klubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2007 #1066 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer, Crianza! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 3. januar 2007 #1067 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Endelig var du der Crianza! og: til BOOBIVILLE, som det heter her inne,hehe!! Så godt å høre at det var vel overstått! Ja, tenk nå er du også blitt puppeguri Er det ikke rart??!!! Håper dagene framover går fort, så du får sett dem snart! Jeg hadde heldigvis bare to små kompresser foran (pga tok foran muskel) så jeg kunne beskue herligheten med en gang! Trodde ikke mine egne øyne, og det gikk en stund før det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort,hehe! Ønsker deg goood bedring, skriv litt her da innimellom, å si hvordan det går!! Stor klem fra meg (Og du, dette klarte du jo fint, det var det vi sa! ) Endret 3. januar 2007 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 3. januar 2007 #1068 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei!! Jeg har funnet et bilde som ligner på brystene mine!! Hvis det er noen som vil se, er det bare å gi beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 3. januar 2007 #1069 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja hjelpe meg, de er ikke gode de vortene nå alså, men det hjelper med pads og toppen heldigvis,hehe Jeg har kun brukt hans bærbare i det siste, min er så ustabil for tida , tror skjermen er helt ødelagt for skjermbildet viskes ut etter ca 1 min etter oppstart. Det står å dirrer før bildet blir helt borte. Håper ikke jeg må kjøpe ny, klaffa dårlig midt i puppebudsjettet mitt her. Så derfor har jeg ikke vært på msn på evigheter, denne er jo helt sprø på msn vet du... Kansje jeg kan få han til å fikse samme vesjon som jeg er vant til.. Det er foresten derfor jeg ikke har fått sendt Leah bilder for bildene ligger på min pc! Vi får smøre oss med tålmodighet, "inte uroa deg over småsaker,det er bare småsaker" som det står så bra på Qvinna.info...... Bra kremen hjelper, fyttirakken assa, dette er ikke noe særlig Foressten, har du vært gravid? Det visste jeg ikke ← Jeg har vært gravid ja, men mistet i 13 uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 3. januar 2007 #1070 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei jenter Godt nyttår og gratulerer til dere som har fått nye boobies i det siste Jeg har ikke vært her inne på en stund og jeg må ærlig innrømme at jeg har savnet all puppepraten. hehe Er det forresten noen her som kunne tenke seg å bytte puppebilder? Jeg er så nysjerrig og ikke minst spent på å se hvordan mine pupper ser ut kontra deres. Det er nå tre litt over tre måneder siden min operasjon og jeg må si at det har gått strålende hele veien:) Håper det går bra med alle dere også Crianza: du er vel sikkert overstått med operasjonen nå, vil ønske deg masse lykke til med rekonvalisensen ← Jeg vil gjerne bytte puppebilder med deg :D:D send meg en pm davel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 3. januar 2007 #1071 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei!! Jeg har funnet et bilde som ligner på brystene mine!! Hvis det er noen som vil se, er det bare å gi beskjed! ← Jeg vil se!! Ligner de på puppene dine nå etter operasjon? eller før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 3. januar 2007 #1072 Del Skrevet 3. januar 2007 Crianza!!! Gratulerer med de nye puppene dine Nå er det mange puppegurier her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 4. januar 2007 #1073 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg vil se!! Ligner de på puppene dine nå etter operasjon? eller før? ← De ligner på sånn som de ser ut nå. Du finner de her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=363170&bid=6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 4. januar 2007 #1074 Del Skrevet 4. januar 2007 Crianza!!! Gratulerer med de nye puppene dine Nå er det mange puppegurier her ← Hihi, ja nå er vi endel! Og det er kjempe koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 4. januar 2007 #1075 Del Skrevet 4. januar 2007 Heisann. Idag er jeg hjemme alene. Deilig å bare ligge å slappe av i godstolen i stua foran tv'n. Har ingen problemer med å klare meg selv idag. Har faktisk forholdsvis lite smerter, men har jo tatt en coctail smertestillende imorges Kjenner at det strammer litt i brystene, men det er nok muskelen som er i strekk. Nå er jeg hoppende glad for at det verste er over, og gleder meg til å beundre de om 3 dager. Nå ser det ut til at puppene er langt ut på sidene, så jeg håper det går seg til noe. Var det noen av dere som fikk beskjed om å skvise og presse puppene på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 4. januar 2007 #1076 Del Skrevet 4. januar 2007 Var det noen av dere som fikk beskjed om å skvise og presse puppene på plass? ← Så bra at du er i form! Jeg har ikke fått beskjed om å skvise eller presse de.. Hva slags protese har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 4. januar 2007 #1077 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Heisann. Idag er jeg hjemme alene. Deilig å bare ligge å slappe av i godstolen i stua foran tv'n. Har ingen problemer med å klare meg selv idag. Har faktisk forholdsvis lite smerter, men har jo tatt en coctail smertestillende imorges Kjenner at det strammer litt i brystene, men det er nok muskelen som er i strekk. Nå er jeg hoppende glad for at det verste er over, og gleder meg til å beundre de om 3 dager. Nå ser det ut til at puppene er langt ut på sidene, så jeg håper det går seg til noe. Var det noen av dere som fikk beskjed om å skvise og presse puppene på plass? ← Så bra at du klarer deg selv.. det gjorde ikke jeg Fikk kun beskjed om å presse puppene nedover, men det er fordi jeg har over muskel og de har lett for å bli dyttet oppover av bh'en.... Mine har rettet seg en del og jeg har fått mer kløft enn i begynnelsen, så vil tro at dine vil gå seg til etterhvert Endret 4. januar 2007 av LostS0ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 4. januar 2007 #1078 Del Skrevet 4. januar 2007 Så bra at du er i form! Jeg har ikke fått beskjed om å skvise eller presse de.. Hva slags protese har du? ← Jeg har silikon cohesive gel. Strutter som bare det nå, jippi... Men kunne ha tenkt meg bittelitt mer kløft. Men jeg hadde jo bred avstand mellom brystene i utgangspunktet også, så det er vel forklaringen. LostSOul, jeg er glad for å høre at kløften din er blitt større etterhvert, så jeg får nok smøre meg med litt mer tålmodighet Bare synd at jeg sto bakerst i køen når tålmodigheten ble utdelt Ellers så må jeg si at jeg har vært heldig som er i så god form. Blir litt slapp av tablettene men det er egentlig deilig. Tusen takk for alle varme tanker fra alle dere her i puppe-klubben. Det har gjort godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 4. januar 2007 #1079 Del Skrevet 4. januar 2007 Crianza: kløften kommer nok etter hvert. Jeg har fått en god kløft nå, så det er gøy!! Har ikke hatt så veldig mye kløft før nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 4. januar 2007 #1080 Del Skrevet 4. januar 2007 Kløft er alltid like morro Uff.. våkna i dag og hadde vondt i venstre puppen.. tror jeg reiste meg litt for fort eller noe.. var på en måte samme smerte som når man har hatt på seg noe som er altfor stramt, da svir det på en måte, bare at dette var inni puppen... Men det positive er jo at jeg har hatt disse flotte sprettpuppene nå i 3 uker :D og om en uke så kan jeg leve som normalt, utenom å bruke vanlig bh da.. Whuhuu, jeg er så hæppi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå