Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm okey :klemmer: Hos meg kan eg dra den rett av uten det gjør vondt.. Men den tåler vann?? :sjenert: Tok av teipen igår for første gang og det var helt grodd og ikke vondt :popcorn:

Men så var eg sein til og ta den av og da,hehe...

Jada de tåler vann. De løsner jo såklart i endene etterhvert men hos meg så henger de på gjennom dusjing og bading i 2uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det med etterkontroller? Jeg regner med at siden jeg opereres på torsdag, og reiser hjem på søndag, så skal jeg på etterkontroll på fredagen. Men når skal jeg ha kontroll neste gang? Er det feks kontroll etter tre mnd, og så etter ett år, eller hvordan er dette?

Skrevet

Hvordan er det med etterkontroller? Jeg regner med at siden jeg opereres på torsdag, og reiser hjem på søndag, så skal jeg på etterkontroll på fredagen. Men når skal jeg ha kontroll neste gang? Er det feks kontroll etter tre mnd, og så etter ett år, eller hvordan er dette?

Det må du spørre klinikken om, hver klinikk har forskjellige rutiner og prosedyrer.

Colosseum i stavanger har etterkontroll 3mnd etter op, og så 1år etter op f.eks.

Skrevet

Pluske: Ser du har fått en D -cup med 300 g :) var du A cup fra før ? Er så rart det varierer slik i str fra person til person siden kirugen sa til meg at eg ville få en liten c-cup med 300 ..

Hadde det vært mulig å sett før etter bilde?? særlig bilde nå etter operasjonen. Hadde vært kjempesnilt, prøver å se for meg hvor stor 300 g egentlig ser ut :)

mail: [email protected]

Ja du kan godt få bilder,men mailen har klikket :tristbla:

Har du et tlfnr så kan eg sende et mms bilde til deg :klemmer:

Får du et innblikk hvertfall..

Skrevet

sry!! dataen hang seg opp derav så mange ganger !! beklager til dere alle at jeg roter det litt til her :romeo:

Bare husk at det er store forskjeller på pupper og beinbygning o.l på folk.. Jeg hadde jo 70 AA (ikke noe) og gikk til 70 D med 260 ml.. De var maks jeg hadde plass til..

Skrevet

Fornebu har dagen etter om ønskelig og etter ett år igjen. Kan selvfølgelig komme inn før hvis man ønsker det.

Skrevet

Ja du kan godt få bilder,men mailen har klikket :tristbla:

Har du et tlfnr så kan eg sende et mms bilde til deg :klemmer:

Får du et innblikk hvertfall..

så snilt! men du kan evt sende bilde under personlig melding her inne på kvinneguiden, det vet jeg går. Jeg har en standard nokia mobil uten mms :( hehe *flaut*

kjempesnilt om du får det til på mail el personlig melding her inne :goodbye::skravle:

Skrevet

I morra skal jeg hente respepten min. Bare 4 dager igjen...

:eeeh: :rødme: :rødme: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :hjerte:

Skrevet

I morra skal jeg hente respepten min. Bare 4 dager igjen...

:eeeh: :rødme: :rødme: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :hjerte:

Skal hente min i morgen jeg også. :P Hahaha... Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det jeg. :P FIRE dager!!!! Det har jo gått ganske så fort da. Nedtellingen begynte på 22 dager, for det var da jeg fikk dato for operasjon. Jeg syntes det virket såååå lenge til, men nå er det bare fire dager igjen jo!!! Og fire dager, DET går fort det! :D Gleder meg til å bli ferdig. Bare dette magegreiene kan gi seg snart. Sitter her å er kvalm og uggen nå også. :( Hvis jeg fortsatt er dårlig på onsdag, så kanske kvalmen blir borte av å ta de kvalmestillende tablettene jeg skal ta på kvelden. Hehe... :P

Skrevet

nå fant jeg en side til med maaaaaaaange puppebilder før og etter (www.breastimplants411.com) ser jo der at hvis jeg tar 240 og 260 blir det mest sannsynlig en b. det blir det vel med 260 og 280 også. så nå lurer jeg fælt igjen da. (veldig dumt å ha så lang tid til operasjon) ;) i dag er det 1 mnd til :)

jeg vil ha et mest mulig naturlig resultat, men jeg vil jo ha litt også.

ser jo på de bildene at så lenge de henger litt så ser det stort sett fint ut (noen rare fasonger er det jo, men)

nå heller jeg mot 260 og 280 igjen *koko*

(caps lock'en har slått seg vrang, derfor bare små bokstaver)

hmmmmmm.........

Var inne på den siden, men klarer ikke finne noen som har tatt over muskel.

Er det ikke så vanlig eller?

Skrevet

nei, tror ikke det, i usa tror jeg de tar stort sett under muskel.

kirurgen min sa at noen kiruger tar bare under og noen tar bare over.

han ser an underhudsfettet, hvis man har nok av det tar han over.

Skrevet

Skal hente min i morgen jeg også. :P Hahaha... Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det jeg. :P FIRE dager!!!! Det har jo gått ganske så fort da. Nedtellingen begynte på 22 dager, for det var da jeg fikk dato for operasjon. Jeg syntes det virket såååå lenge til, men nå er det bare fire dager igjen jo!!! Og fire dager, DET går fort det! :D Gleder meg til å bli ferdig. Bare dette magegreiene kan gi seg snart. Sitter her å er kvalm og uggen nå også. :( Hvis jeg fortsatt er dårlig på onsdag, så kanske kvalmen blir borte av å ta de kvalmestillende tablettene jeg skal ta på kvelden. Hehe... :P

Du blir nok frisk til det.. hehe... er ikke noe særlig å være sjuk på op dagen vil jeg tro. Hvis jeg blir sjuk så utsetter de operasjonen...

Når på dagen skal du operere da?

Skrevet

Du blir nok frisk til det.. hehe... er ikke noe særlig å være sjuk på op dagen vil jeg tro. Hvis jeg blir sjuk så utsetter de operasjonen...

Skrevet

Er akkurat det jeg er så redd for, at operasjonen skal bli utsatt. Men nå merker jeg at magen har begynt å feste seg litt, så da håper jeg at kvalmen gir seg snart også. Jeg skal operere kl 13.15. Skal møte opp 12.45.

Skrevet

da får jeg vel bare stole på kirurgen :)

tenker på så mye rart når det nærmer seg operasjon, og vil jo at det skal bli best mulig :)

Skrevet

Er akkurat det jeg er så redd for, at operasjonen skal bli utsatt. Men nå merker jeg at magen har begynt å feste seg litt, så da håper jeg at kvalmen gir seg snart også. Jeg skal operere kl 13.15. Skal møte opp 12.45.

Ok. Da er jeg nok hjemme igjen før du skal operere.. hehe.. Skal på konsultasjon 07.15 og regner med at op er 07.45..

Skrevet

da får jeg vel bare stole på kirurgen :)

tenker på så mye rart når det nærmer seg operasjon, og vil jo at det skal bli best mulig :)

Skrevet

Prøv å få i deg grovt brød, bananer det pleier å hjelpe på løs mage. og proteiner også som f.eks egg

God bedring! er nok kroppen som er litt nervøs før dagen. Lykke til til både deg og deg jane doe! heldige dere er :danser::)

Skrevet

Prøv å få i deg grovt brød, bananer det pleier å hjelpe på løs mage. og proteiner også som f.eks egg

God bedring! er nok kroppen som er litt nervøs før dagen. Lykke til til både deg og deg jane doe! heldige dere er :danser::)

Takk for det.. Gleder meg som en unge. Jeg gleda meg bare sist også. HAr ikke akkurat noe å grue meg til siden det gikk så fint sist.. hehe.. Jeg veit jo hva som venter meg..

Gjest Venetia
Skrevet

Lykke til alle sammen :) jeg er mer fornøyd i dag enn i går... mindre vondt også. Samboeren fikk se dem for første gang og ble kåt med en gang, haha, så da hadde vi forsiktig sex. Tok ikke helt av men var veldig godt, hehe... Uvant å ligge så stille, det skal sies! I morgen skal jeg dra og kjøpe litt flere sports bh'er og noen andre bh'er uten spiler, om jeg finner det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...