Merete M Skrevet 29. mai 2010 #10741 Skrevet 29. mai 2010 Har nå tittet på de 3 ganger... litt lei meg. de er enorme. Man venner seg til dem etterhvert, og da går det sikkert bedre.. Uansett, jeg håper jeg syns de er for store, enn for små... For man venner seg jo til det
pluske83 Skrevet 29. mai 2010 #10742 Skrevet 29. mai 2010 (endret) Tok av teipen idag for første gang etter 4 og ei hakv uke Var fine arr og ingenting og si.. Men hvor ofte skal eg skifte teip nå? :gjeiper: Vil ikke si at den der Microporen satt så veldig godt fast.. Endret 29. mai 2010 av pluske83
JaneDoe Skrevet 29. mai 2010 #10743 Skrevet 29. mai 2010 Jaa,og det gleder vi oss til :-D Vet ikke hvor mange puppebilder jeg har sett på nettet frem til nå,hehe.En god del,for å si det sånn Nei,de puppa kommer ikke lett altså :gjeiper: Jeg vil ha noe som passer bedre til kroppen min.Har litt valpefett på magen,ellers er jeg vel egentlig ganske slank.Noe kraftigere på overkroppen i forhold til resten,men ikke mye pupp..Hehe.Har begynt å trene nå,og det er jo typisk,for da finner man brått ut at man skal operere seg :gjeiper: Får håpe jeg får tatt over muskel,så kommer jeg fortere i gang hehe ja, jeg begynte å trene for alvor i januar.. Hehe... Men får jo en 3 - 6 ukers pause. Skal høre litt emd kirurgen min på op dagen hva jeg kan starte med fortere enn andre ting.
JaneDoe Skrevet 29. mai 2010 #10744 Skrevet 29. mai 2010 Tok av teipen idag for første gang etter 4 og ei hakv uke Var fine arr og ingenting og si.. Men hvor ofte skal eg skifte teip nå? :gjeiper: Vil ikke si at den der Microporen satt så veldig godt fast.. En gang i uka ikke oftere sto det i mine papirer..
elinpelin Skrevet 29. mai 2010 #10745 Skrevet 29. mai 2010 venetia: de er jo hovne. og hvis du tok under muskel vil de synke litt ned når muskelen slipper. håper du blir fornøyd etterhvert
Theri86 Skrevet 29. mai 2010 #10746 Skrevet 29. mai 2010 Herregud. Nå er det bare fem dager igjen!!! Jeg er skikkelig nervøs! Og atpåtil har jeg fått ett eller annet magevirus, så jeg har vært kvalm og uggen i tre dagen nå. Har ikke kastet opp, men har brekt meg, og det kommer ut "bakveien" istedet. Skikkelig løs mage. Uff og uff. Håper det gir seg snart. Jeg har også vært mye plaget med migrene siste par månedene, og nå har jeg vært plaget igjen siste uka. Men jeg snakket med naprapaten jeg har vært hos ett par ganger for en måned siden, og han skulle klare å skvise meg inn på en time på tirsdag sånn at jeg får knekt på plass nakken og ryggen, og får tilbake sirkulasjonen opp til hodet. Så da håper jeg at jeg slipper hodepine etter operasjonen ihvertfall. :)Onsdag setter vi kursen mot oslo, og på torsdag skjer det!!! Shit!!!!
Avalon Skrevet 29. mai 2010 #10747 Skrevet 29. mai 2010 Tok av teipen idag for første gang etter 4 og ei hakv uke Var fine arr og ingenting og si.. Men hvor ofte skal eg skifte teip nå? :gjeiper: Vil ikke si at den der Microporen satt så veldig godt fast.. I papirene fra colosseum står det at den skal skiftes hver 14dag såvidt jeg husker. Nei den sitter ikke like godt fast som gaffateip, og godt er det. Den sitter såpass godt fast at det allikevel var vondt å ta den av hos meg, nå nesten 5mnd etter er det ikke like lenger vondt.
Merete M Skrevet 29. mai 2010 #10748 Skrevet 29. mai 2010 venetia: de er jo hovne. og hvis du tok under muskel vil de synke litt ned når muskelen slipper. håper du blir fornøyd etterhvert Kirurgen sa til meg at puppene ville bli større når muskelen slapp. Når man legger under muskelen.
elinpelin Skrevet 30. mai 2010 #10750 Skrevet 30. mai 2010 nå fant jeg en side til med maaaaaaaange puppebilder før og etter (www.breastimplants411.com) ser jo der at hvis jeg tar 240 og 260 blir det mest sannsynlig en b. det blir det vel med 260 og 280 også. så nå lurer jeg fælt igjen da. (veldig dumt å ha så lang tid til operasjon) i dag er det 1 mnd til jeg vil ha et mest mulig naturlig resultat, men jeg vil jo ha litt også. ser jo på de bildene at så lenge de henger litt så ser det stort sett fint ut (noen rare fasonger er det jo, men) nå heller jeg mot 260 og 280 igjen *koko* (caps lock'en har slått seg vrang, derfor bare små bokstaver) hmmmmmm.........
pluske83 Skrevet 30. mai 2010 #10751 Skrevet 30. mai 2010 Skulle prøve en av di gammle bhene igår og den stoppa en halv cm nedfor brystvorten,wheiiii Har blitt en goood del større ser eg ja
pluske83 Skrevet 30. mai 2010 #10752 Skrevet 30. mai 2010 nå fant jeg en side til med maaaaaaaange puppebilder før og etter (www.breastimplants411.com) ser jo der at hvis jeg tar 240 og 260 blir det mest sannsynlig en b. det blir det vel med 260 og 280 også. så nå lurer jeg fælt igjen da. (veldig dumt å ha så lang tid til operasjon) i dag er det 1 mnd til jeg vil ha et mest mulig naturlig resultat, men jeg vil jo ha litt også. ser jo på de bildene at så lenge de henger litt så ser det stort sett fint ut (noen rare fasonger er det jo, men) nå heller jeg mot 260 og 280 igjen *koko* (caps lock'en har slått seg vrang, derfor bare små bokstaver) hmmmmmm......... For og si det sånt så er det der såååååå forskjellig fra kropp til kropp. Prøv og ikke heng deg for mye opp i det du ser på bilder osv.. Eg la inn 300ml og har fått en 75D... Var en liten 75A fra før.. Har mye og si hvordan kroppen din er fra før og sånt.. Eg har myyye rumpe og lår og ville hatt litt mer men det var ikke plass til mer.. Hadde eg vor 1.58cm og 50kg hadde eg alldri tatt mer en 300ml..
pluske83 Skrevet 30. mai 2010 #10753 Skrevet 30. mai 2010 Kirurgen sa til meg at puppene ville bli større når muskelen slapp. Når man legger under muskelen. Hadde problemer med den venstre siden at muskelen ikke slapp men nå snart 5uker etter ser det ut som den og har slippt litt Føler og dem er blitt litt større..
pluske83 Skrevet 30. mai 2010 #10754 Skrevet 30. mai 2010 I papirene fra colosseum står det at den skal skiftes hver 14dag såvidt jeg husker. Nei den sitter ikke like godt fast som gaffateip, og godt er det. Den sitter såpass godt fast at det allikevel var vondt å ta den av hos meg, nå nesten 5mnd etter er det ikke like lenger vondt. Hmm okey Hos meg kan eg dra den rett av uten det gjør vondt.. Men den tåler vann?? Tok av teipen igår for første gang og det var helt grodd og ikke vondt Men så var eg sein til og ta den av og da,hehe...
pluske83 Skrevet 30. mai 2010 #10755 Skrevet 30. mai 2010 Herregud. Nå er det bare fem dager igjen!!! Jeg er skikkelig nervøs! Og atpåtil har jeg fått ett eller annet magevirus, så jeg har vært kvalm og uggen i tre dagen nå. Har ikke kastet opp, men har brekt meg, og det kommer ut "bakveien" istedet. Skikkelig løs mage. Uff og uff. Håper det gir seg snart. Jeg har også vært mye plaget med migrene siste par månedene, og nå har jeg vært plaget igjen siste uka. Men jeg snakket med naprapaten jeg har vært hos ett par ganger for en måned siden, og han skulle klare å skvise meg inn på en time på tirsdag sånn at jeg får knekt på plass nakken og ryggen, og får tilbake sirkulasjonen opp til hodet. Så da håper jeg at jeg slipper hodepine etter operasjonen ihvertfall. :)Onsdag setter vi kursen mot oslo, og på torsdag skjer det!!! Shit!!!! Det kommer til og gå så bra Ingenting og grue seg for i det hele tatt. Er såååå verdt det etterpå.. Må du holde oss oppdatert hvertfall. Har du bestemt hvor mye du skal legge inn? Hos meg kunne eg ikke få det eg ville dessverre for det var ikke plass til det eg ville ha Men det er myyyyye bedre en ingenting,hehehe...
Theri86 Skrevet 30. mai 2010 #10756 Skrevet 30. mai 2010 Det kommer til og gå så bra Ingenting og grue seg for i det hele tatt. Er såååå verdt det etterpå.. Må du holde oss oppdatert hvertfall. Har du bestemt hvor mye du skal legge inn? Hos meg kunne eg ikke få det eg ville dessverre for det var ikke plass til det eg ville ha Men det er myyyyye bedre en ingenting,hehehe... Jeg har jo prøvd med ris, og da synes jeg 325 og 380ml ser veldig bra ut. Så jeg håper det kanskje blir noe sånt. Håper bare det ikke blir FOR stort da, men jeg vil ikke at det skal bli for lite heller. Jeg ser for meg at en DD hadde blitt bra. 325 og 380 er jo bare ca 50ml mer enn kirurgen foreslo (siden han mente på 260/270 og 325ml), så ser ikke for meg at det kan være det store problemet å få lagt inn dette egentlig.
christelle Skrevet 30. mai 2010 #10757 Skrevet 30. mai 2010 For og si det sånt så er det der såååååå forskjellig fra kropp til kropp. Prøv og ikke heng deg for mye opp i det du ser på bilder osv.. Eg la inn 300ml og har fått en 75D... Var en liten 75A fra før.. Har mye og si hvordan kroppen din er fra før og sånt.. Eg har myyye rumpe og lår og ville hatt litt mer men det var ikke plass til mer.. Hadde eg vor 1.58cm og 50kg hadde eg alldri tatt mer en 300ml.. Pluske: Ser du har fått en D -cup med 300 g var du A cup fra før ? Er så rart det varierer slik i str fra person til person siden kirugen sa til meg at eg ville få en liten c-cup med 300 .. Hadde det vært mulig å sett før etter bilde?? særlig bilde nå etter operasjonen. Hadde vært kjempesnilt, prøver å se for meg hvor stor 300 g egentlig ser ut mail: [email protected]
christelle Skrevet 30. mai 2010 #10758 Skrevet 30. mai 2010 For og si det sånt så er det der såååååå forskjellig fra kropp til kropp. Prøv og ikke heng deg for mye opp i det du ser på bilder osv.. Eg la inn 300ml og har fått en 75D... Var en liten 75A fra før.. Har mye og si hvordan kroppen din er fra før og sånt.. Eg har myyye rumpe og lår og ville hatt litt mer men det var ikke plass til mer.. Hadde eg vor 1.58cm og 50kg hadde eg alldri tatt mer en 300ml.. Pluske: Ser du har fått en D -cup med 300 g var du A cup fra før ? Er så rart det varierer slik i str fra person til person siden kirugen sa til meg at eg ville få en liten c-cup med 300 .. Hadde det vært mulig å sett før etter bilde?? særlig bilde nå etter operasjonen. Hadde vært kjempesnilt, prøver å se for meg hvor stor 300 g egentlig ser ut mail: [email protected]
christelle Skrevet 30. mai 2010 #10759 Skrevet 30. mai 2010 For og si det sånt så er det der såååååå forskjellig fra kropp til kropp. Prøv og ikke heng deg for mye opp i det du ser på bilder osv.. Eg la inn 300ml og har fått en 75D... Var en liten 75A fra før.. Har mye og si hvordan kroppen din er fra før og sånt.. Eg har myyye rumpe og lår og ville hatt litt mer men det var ikke plass til mer.. Hadde eg vor 1.58cm og 50kg hadde eg alldri tatt mer en 300ml.. Pluske: Ser du har fått en D -cup med 300 g var du A cup fra før ? Er så rart det varierer slik i str fra person til person siden kirugen sa til meg at eg ville få en liten c-cup med 300 .. Hadde det vært mulig å sett før etter bilde?? særlig bilde nå etter operasjonen. Hadde vært kjempesnilt, prøver å se for meg hvor stor 300 g egentlig ser ut mail: [email protected]
christelle Skrevet 30. mai 2010 #10760 Skrevet 30. mai 2010 sry!! dataen hang seg opp derav så mange ganger !! beklager til dere alle at jeg roter det litt til her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå