Tine86 Skrevet 28. mai 2010 #10721 Skrevet 28. mai 2010 Klarte å gjøre det meste selv hele tiden etter op jeg da.. Bare ikke tunge løft selvfølgelig.. Kommer mye ann på hva slags løft og hvor tunge.. Jeg blei sjukmeldt i 3 uker .. Var borte tilsammen 5 uker pga veldig tung jogg og mye TUNGE løft. Da snakker jeg om 30 - 50 kg om gangen.. Jeg har planlagt å ha 3 uker å komme meg på. Jobber i klesbutikk, også får vi varer 3-4 ganger i uken så da blir det litt tung løfting av bakker og sånt! Men langt ifra 30-50 kg,haha;) Og er smertene for gale så slipper jeg sikkert å gjøre de verste løfta.. Eneste som er kjipt er å bruke ferien min på det:(
JaneDoe Skrevet 28. mai 2010 #10722 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har planlagt å ha 3 uker å komme meg på. Jobber i klesbutikk, også får vi varer 3-4 ganger i uken så da blir det litt tung løfting av bakker og sånt! Men langt ifra 30-50 kg,haha;) Og er smertene for gale så slipper jeg sikkert å gjøre de verste løfta.. Eneste som er kjipt er å bruke ferien min på det:( Hehe brukte ferie jeg å... Men sånn er det bare.. Kan kose deg med de nyen puppa da vettu.. hehe.. Håper du er like heldig som jeg var sist da:) Håper jeg er like heldig selv denne gangen... Går sikkert fint å jobbe etter 3uker.. Det hadde gått fint for meg å jobbe der jeg gjør etter 2 uker, men som som sagt så er hele dagen prega av tunge løft. Hadde ingen vondt når jeg løfta minstejenta på 12 kg heller...
christelle Skrevet 28. mai 2010 #10723 Skrevet 28. mai 2010 Jeg skal på konsultasjon på tirsdag, og hvis alt går bra så håper jeg på å få operasjonen 9 august jeg og:) Så kult det hadde vært hvis vi fikk gjort det på samme dag da er de på colusseum ferdig med ferien sin, og jeg starter min ferie. Så da får jeg tre uker på å komme meg, og det hadde jo vært det beste!! Samme her, kirurgen min var tilbake fra ferie da Håper også du får samme dag, kjekt å dele erfaringene:) og støtte hverandre;) Skal du også ha under muskel?
Tine86 Skrevet 28. mai 2010 #10724 Skrevet 28. mai 2010 Hehe brukte ferie jeg å... Men sånn er det bare.. Kan kose deg med de nyen puppa da vettu.. hehe.. Håper du er like heldig som jeg var sist da:) Håper jeg er like heldig selv denne gangen... Går sikkert fint å jobbe etter 3uker.. Det hadde gått fint for meg å jobbe der jeg gjør etter 2 uker, men som som sagt så er hele dagen prega av tunge løft. Hadde ingen vondt når jeg løfta minstejenta på 12 kg heller... Ja, jeg håper at jeg ikke kommer til å være fanget innendørs mer enn en uke. Og etter det kan være litt mer sosial og nyte sommerværet, så lenge jeg ikke soler puppene og tar det med ro.. Så for min del er det absolutt verdt å bruke ferien på!
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10725 Skrevet 28. mai 2010 Jeg fikk lagt inn 325 og 350 gram. Hadde full narkose jeg, veldig glad for det egentlig, selv om det var litt skummelt siden det var første gang jeg gjorde noe sånt. det som er vondt er egentlig mest bare å reise seg opp og ned, jeg prøver å holde meg mest mulig i ro og da går det fint Godt å høre:-) Tenkte jeg skulle låne med meg bleier fra jobben,så kan jeg bare ligge til smertene har gitt seg Haha,neida:-) Håper veldig at jeg får gjort det i Juli,gleder meg sykt nå :-D :rødme:
Tine86 Skrevet 28. mai 2010 #10726 Skrevet 28. mai 2010 Samme her, kirurgen min var tilbake fra ferie da Håper også du får samme dag, kjekt å dele erfaringene:) og støtte hverandre;) Skal du også ha under muskel? Ja det hadde det vært!! Ja jeg har planlagt å ha under muskel, antar at legen kommer til å være enig! Skal du ha under muskel? Jeg håper bare ikke at det bilde jeg har med meg er for urealistisk. Den jenta på bildet som hadde de puppene jeg ville ha, hadde mindre pupper enn jeg har. Men det er vel nok ikke bare det det står på! Men vi finner nok utav noe jeg vil bli fornøyd med uansett!
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10727 Skrevet 28. mai 2010 Jeg syns ikke det blei mye verre når jeg kom hjem.. Samma som på klinikken. Men skulle ta paracet hver 3 - 6 time. Funka som bare det.. Knall:-) Fikk du med resept på noe annet enn paracetamol? Er ikke så altfor glad i å ta det egentlig :-/
JaneDoe Skrevet 28. mai 2010 #10728 Skrevet 28. mai 2010 Knall:-) Fikk du med resept på noe annet enn paracetamol? Er ikke så altfor glad i å ta det egentlig :-/ Nei, ibux skal man ikke ta..Er ikke anbefalt der jeg opererte i alle fall. Man skal slutte med sånt 2 uker før op også. Fikk med meg oxynorm da. Skulle tas ved sterke smerter. De brukte jeg aldri. DU kan jo høre med klinikken din hva de sier
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10729 Skrevet 28. mai 2010 Nei, ibux skal man ikke ta..Er ikke anbefalt der jeg opererte i alle fall. Man skal slutte med sånt 2 uker før op også. Fikk med meg oxynorm da. Skulle tas ved sterke smerter. De brukte jeg aldri. DU kan jo høre med klinikken din hva de sier I know:-) Tenkte på skikkelig kraftige saker som pinex-/paralgin forte ;-) Hehe.Har aldri vært pingle,men føler meg usikker nå :kgbaby: Hehe,men satser på at det går bra,er jo i trygge hender :-D Er veeeldig spent på hvor mye jeg får lagt inn,huhu
JaneDoe Skrevet 28. mai 2010 #10730 Skrevet 28. mai 2010 I know:-) Tenkte på skikkelig kraftige saker som pinex-/paralgin forte ;-) Hehe.Har aldri vært pingle,men føler meg usikker nå :kgbaby: Hehe,men satser på at det går bra,er jo i trygge hender :-D Er veeeldig spent på hvor mye jeg får lagt inn,huhu Tror Oxynorm er sterkt nok så det holder.. Er er mildt opium... haha... har du vært på konsultasjon da? Jeg skal ha konsultasjon rett før op jeg. Men så har jeg vært igjennom dette før da Bare 6 dager igjen... Så moro:)
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10731 Skrevet 28. mai 2010 Tror Oxynorm er sterkt nok så det holder.. Er er mildt opium... haha... har du vært på konsultasjon da? Jeg skal ha konsultasjon rett før op jeg. Men så har jeg vært igjennom dette før da Bare 6 dager igjen... Så moro:) Hehe,det funker :-D Neida,skal det til torsdag!Gleder meg som en liten unge :-D Skulle jo helst ha gjort det i går;-) Hehe. ÅÅåh,jeg er glad på dine vegne:-) Leste du skulle ha inn mellom 400-500?:-) Håper jeg får lagt inn en del også!Vil jo ha litt pupper når jeg først skal under kniven;-)
JaneDoe Skrevet 28. mai 2010 #10732 Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hehe,det funker :-D Neida,skal det til torsdag!Gleder meg som en liten unge :-D Skulle jo helst ha gjort det i går;-) Hehe. ÅÅåh,jeg er glad på dine vegne:-) Leste du skulle ha inn mellom 400-500?:-) Håper jeg får lagt inn en del også!Vil jo ha litt pupper når jeg først skal under kniven;-) Skal på konsultasjon samme dag somjeg skal operere du da Skal ha mellom 400 og 500 ja. 450 kanskje.. Får se... hehe.. Jeg hadde ett ønske om 425 og kirurgen sa det virka fornuftig så da skel jeg se om jeg tøyer den opp til 450 for det er ikke store forskjellen. Har 260 ml nå for det var det det var plass til var jo en 70 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa før.. haha.. hadde ikke noe.. har jo lagt ut bilder her før Kan jo hende de blir litt unaturlig store i bikini, men det er ikke mange dager i løpet av året man bruker det.. haha.. Og jeg bryr meg ikke om det ser sånn ut heller.. hehe.. Endret 28. mai 2010 av JaneDoe
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10733 Skrevet 28. mai 2010 Skal på konsultasjon samme dag somjeg skal operere du da Skal ha mellom 400 og 500 ja. 450 kanskje.. Får se... hehe.. Jeg hadde ett ønske om 425 og kirurgen sa det virka fornuftig så da skel jeg se om jeg tøyer den opp til 450 for det er ikke store forskjellen. Har 260 ml nå for det var det det var plass til var jo en 70 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa før.. haha.. hadde ikke noe.. har jo lagt ut bilder her før Kan jo hende de blir litt unaturlig store i bikini, men det er ikke mange dager i løpet av året man bruker det.. haha.. Og jeg bryr meg ikke om det ser sånn ut heller.. hehe.. Hehe,mye vil ha mer :-D Jeg fyller ut en bh i 80B fra H&M,så har jo litt fra før av,men ikke nok;-) Hehe,sant,ikke ofte man bruker bikini:-D Så går det jo an å kjøpe "enkle" bikinier,uten foring osv,jeg tror det blir kjempe bra:-D Herre,nå kiler det i magen min her altså:-D Klarer nesten ikke å vente!Vil gjøre det NÅ i DAG!Hihi.Reiser til Florida 17.juni,så er helt uaktuelt å gjøre det før ferie:-( Når klokka skal du operere da? Skal tenke på deg mens jeg er på kons.
JaneDoe Skrevet 28. mai 2010 #10734 Skrevet 28. mai 2010 Hehe,mye vil ha mer :-D Jeg fyller ut en bh i 80B fra H&M,så har jo litt fra før av,men ikke nok;-) Hehe,sant,ikke ofte man bruker bikini:-D Så går det jo an å kjøpe "enkle" bikinier,uten foring osv,jeg tror det blir kjempe bra:-D Herre,nå kiler det i magen min her altså:-D Klarer nesten ikke å vente!Vil gjøre det NÅ i DAG!Hihi.Reiser til Florida 17.juni,så er helt uaktuelt å gjøre det før ferie:-( Når klokka skal du operere da? Skal tenke på deg mens jeg er på kons. Mye vil ha mer ja.. hehe.. Er kjempefornøyd med fasong å sånn nå. men vil ha litt større omkrets og størrelse.. men har man ikke plass så har man ikke plass.. Var nok mamma som var mest brkymra.. hehe.. Hu sa bare at jeg ikke måtte ha for store.. Men så sa hun etterpå at det var jo kroppen min da.. hehe... Skal inn til konsultasjon kl. 07.15 :søvn: så må opp tidlig. regner med at jeg er på bordet en halvtime eller noe etter det.. er førstemann i alle fall. SItter sikkert her inne i etterkant og taster tenker jeg
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10735 Skrevet 28. mai 2010 Mye vil ha mer ja.. hehe.. Er kjempefornøyd med fasong å sånn nå. men vil ha litt større omkrets og størrelse.. men har man ikke plass så har man ikke plass.. Var nok mamma som var mest brkymra.. hehe.. Hu sa bare at jeg ikke måtte ha for store.. Men så sa hun etterpå at det var jo kroppen min da.. hehe... Skal inn til konsultasjon kl. 07.15 :søvn: så må opp tidlig. regner med at jeg er på bordet en halvtime eller noe etter det.. er førstemann i alle fall. SItter sikkert her inne i etterkant og taster tenker jeg Hehe,høres ut som min mamma;-) Etter jeg fortalte ho at jeg hadde bestemt meg for silikon,så bestilte ho fettsuging..Dama er TYNN! Ho gjennomførte det ikke da,var enig at det ble litt dumt Hehe. Nå gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med deg :-D Får håpe dagene frem til torsdag bare flyr avsted:-) har sitti med turnusen min jeg nå,og funnet en fin dato for meg iallfall :gjeiper: Forhåpentligvis så passer 5.Juli ypperlig for kirurgen også
JaneDoe Skrevet 28. mai 2010 #10736 Skrevet 28. mai 2010 Hehe,høres ut som min mamma;-) Etter jeg fortalte ho at jeg hadde bestemt meg for silikon,så bestilte ho fettsuging..Dama er TYNN! Ho gjennomførte det ikke da,var enig at det ble litt dumt Hehe. Nå gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med deg :-D Får håpe dagene frem til torsdag bare flyr avsted:-) har sitti med turnusen min jeg nå,og funnet en fin dato for meg iallfall :gjeiper: Forhåpentligvis så passer 5.Juli ypperlig for kirurgen også Håper det går som planlagt med op dagen din da:) Er flere som ønsker at jeg skal legge ut bilde så da skal jeg få gjort det.. hehe.. Før og etter og etter... haha... Jeg er også tynn , men har begynt med bodyfitness så jeg bygger muskler.. Har lav fettprosent så puppene kommer aldri til å komme av seg selv.. hehe...
Darialle Skrevet 28. mai 2010 #10737 Skrevet 28. mai 2010 Håper det går som planlagt med op dagen din da:) Er flere som ønsker at jeg skal legge ut bilde så da skal jeg få gjort det.. hehe.. Før og etter og etter... haha... Jeg er også tynn , men har begynt med bodyfitness så jeg bygger muskler.. Har lav fettprosent så puppene kommer aldri til å komme av seg selv.. hehe... Jaa,og det gleder vi oss til :-D Vet ikke hvor mange puppebilder jeg har sett på nettet frem til nå,hehe.En god del,for å si det sånn Nei,de puppa kommer ikke lett altså :gjeiper: Jeg vil ha noe som passer bedre til kroppen min.Har litt valpefett på magen,ellers er jeg vel egentlig ganske slank.Noe kraftigere på overkroppen i forhold til resten,men ikke mye pupp..Hehe.Har begynt å trene nå,og det er jo typisk,for da finner man brått ut at man skal operere seg :gjeiper: Får håpe jeg får tatt over muskel,så kommer jeg fortere i gang
christelle Skrevet 29. mai 2010 #10738 Skrevet 29. mai 2010 Ja det hadde det vært!! Ja jeg har planlagt å ha under muskel, antar at legen kommer til å være enig! Skal du ha under muskel? Jeg håper bare ikke at det bilde jeg har med meg er for urealistisk. Den jenta på bildet som hadde de puppene jeg ville ha, hadde mindre pupper enn jeg har. Men det er vel nok ikke bare det det står på! Men vi finner nok utav noe jeg vil bli fornøyd med uansett! Ja jeg også skal ha under muskel, det gir mest naturlig resultat selv om vi må lide litt ekstra!! Jeg hadde også med meg noen bilder, men ble mer fornøyd med bilder hans viste av sine pre-pasienter men sikkert smart å ta det med uansett for da får han en indikasjon på hva du kan tenke deg blir spennende å høre mer når du har vært på konsultasjonen, om hvor mye du skal legge inn , form osv.. lykke til
Gjest Venetia Skrevet 29. mai 2010 #10739 Skrevet 29. mai 2010 Har nå tittet på de 3 ganger... litt lei meg. de er enorme.
pluske83 Skrevet 29. mai 2010 #10740 Skrevet 29. mai 2010 Har nå tittet på de 3 ganger... litt lei meg. de er enorme. Huff ikke bra Skulle du ønske du tok litt mindre d ? Og du som var såå redd for di skulle bli for små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå