Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ny her og håper på at jeg kan være med i "klubben" :sjenert:

Jeg er en 23 år gammel jente som bor i Stavanger. Jeg har tenkt å ta silikon i slutten av juli men jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal velge colosseum klinikken eller stavanger plastikkirugi. Har noen av dere erfaring med disse stedene?

Jeg tenkte uansett å ta konsultasjon på begge steder, så jeg får sammenligne litt!

Klem

Jeg er også 23 år og fra stavanger :) Jeg velger å ta det i oslo fordi jeg har hørt mye bra om Nobel Clinic:) Men jeg har en venninne fra stavanger som har tatt hos stav plastikkkirugi og er veldig fornøyd! Hun var litt uheldig for det ene såret ville ikke gro så hun måtte sy engang til, men hun anbefaler dem likevel, for hun ble veldig fornøyd med resultatet :) Har du tenkt noe på hvilken cup.str du vil ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også opereres 2.August ! gleder meg ,skal til Dr. Barstad og legge inn enten 240 eller 260 under muskel. Hvor skal du hen? :)

Å så kjekt ! da kan vi følge med hverandre og utveksle erfaringer underveis :) jeei!

Jeg skal til dr.lykke på Nobel Clinic og legge inn ca 300g under muskel, anatomiske. håper på en c cup og mest mulig naturlig resultat:) Er 23 år, 173 høy, 60 kg, og har AA så gleder meg virkelig:)

Du da, hvilken cup-str er det du håper på? :)

GLEDER MEG HELT SYKT MYE!! :jepp:

Skrevet

Hei på deg!! Hadde aldri operert eller vært borti narkose før jeg heller, det gruet jeg meg ganske mye til. Var ekkelt å gå inn i operasjonsrommet og se på alt utstyret og operasjonsbordet som stod midt på. Merket ikke at jeg forsvant av narkosen, plutselig bare våknet jeg opp i seng, med bh på og alt mulig :)

Ikke var det særlig vondt i begynnelsen heller, det er mye verre etter at man kommer hjem. Men man holder ut :) Det er jo veldig individuelt. Jeg tok under muskel, så det er jo litt verre. Men herregud, angrer ikke et sekund! Og jeg var på konsultasjon for 1 uke siden, så dette har gått fort!

Masse lykke til, bare spør om du lurer på noe :)

Tusen takk :-) "Det er mye verre etter man kommer hjem".Grøss!:-) Synd man ikke kan drikke alkohol,da skulle jeg gjerne drikki meg ganske så udregelig ;P Hehe.Er veldig spent på før OP også,ang lokalbedøvelse og lett narkose.Er livredd for nåler,men ingen tror på meg siden jeg er ganske full av tættiser :-/ Krysser alt jeg har for at jeg får tatt over muskel jeg altså:-) Hvor mye fikk du lagt inn?:-) Spent på å se om jeg klarer å svare på innlegget,er ikke akkurat et data-geni :-D :goodbye:

Skrevet

Tusen takk :-) "Det er mye verre etter man kommer hjem".Grøss!:-) Synd man ikke kan drikke alkohol,da skulle jeg gjerne drikki meg ganske så udregelig ;P Hehe.Er veldig spent på før OP også,ang lokalbedøvelse og lett narkose.Er livredd for nåler,men ingen tror på meg siden jeg er ganske full av tættiser :-/ Krysser alt jeg har for at jeg får tatt over muskel jeg altså:-) Hvor mye fikk du lagt inn?:-) Spent på å se om jeg klarer å svare på innlegget,er ikke akkurat et data-geni :-D :goodbye:

Jeg syns ikke det blei mye verre når jeg kom hjem.. Samma som på klinikken. Men skulle ta paracet hver 3 - 6 time. Funka som bare det..

Gjest Venetia
Skrevet

Jeg fikk lagt inn 325 og 350 gram. Hadde full narkose jeg, veldig glad for det egentlig, selv om det var litt skummelt siden det var første gang jeg gjorde noe sånt.

det som er vondt er egentlig mest bare å reise seg opp og ned, jeg prøver å holde meg mest mulig i ro og da går det fint :)

Skrevet

Jeg er også 23 år og fra stavanger :) Jeg velger å ta det i oslo fordi jeg har hørt mye bra om Nobel Clinic:) Men jeg har en venninne fra stavanger som har tatt hos stav plastikkkirugi og er veldig fornøyd! Hun var litt uheldig for det ene såret ville ikke gro så hun måtte sy engang til, men hun anbefaler dem likevel, for hun ble veldig fornøyd med resultatet :) Har du tenkt noe på hvilken cup.str du vil ha?

Så kjekt:) Ja jeg har hørt mye bra om nobel jeg og, men det blir litt stress for meg å reise dit å gjøre det! Jeg er en liten 75 B nå, og håper på å få en D cup!

Er spent om jeg har nok underhudsfett og sånt, greier ikke akuratt å se det på meg selv..

Når skal du operere?

Skrevet

Nå har jeg bestillt konsultasjons time på colosseum på tirsdag!

Så det blir spennende!! :jepp:

For dere som har lagt under muskelen, hvordan var formen etter to uker?

Jeg jobber i butikk, så det er endel løfting. Er litt bekymra på hvor mye jeg greier å gjøre når jeg kommer tilbake på jobb!!

Skrevet

Ahh... opererte i går, og trodde ikke det kom til å være så vondt å reise seg opp fra sengen. så lenge jeg holder meg i ro er det ikke så ille, men må sove nesten sittende. heldigvis har jeg en seng som man kan heise opp og ned :)

noen som kan komme med innspill på når det slutter å gjøre vondt? føles som om en buss har overkjørt brystet mitt, hehe. :)

Haha sover enda litt høyt eg tross det er over 4uker siden eg opererte meg :sjenert:

hmmm hos meg var det vel vondt vondt i 1uke så ble det bare bedre og bedre :) Er jo såååå forskjellig fra person til person.

Den første uken måtte eg ha hjelp til og drikke,gå på do osv..

Skrevet

Jeg jobber i butikk, så det er endel løfting. Er litt bekymra på hvor mye jeg greier å gjøre når jeg kommer tilbake på jobb!!

Jeg trengte hjelp til det meste frem til uke2, da klarte jeg litt mer selv. Men, jeg hadde også veldig vondt veldig lenge.

Klarte ikke løfte kattene mine på 4kg på sikkert sånn 4-5uker :P

Da mine var 2uker klarte jeg å løfte og å holde et glass selv... det sier jo litt om formen min :P

Gjest Venetia
Skrevet

Ok, da føler jeg meg relativt pigg i forhold... ingen problemer med å bære lette ting, gå på do eller noe. i dag morges var jeg også smerten mye mindre når det kommer til å løfte seg opp og ned av sengen :D vært litt kvalm i dag bare, måtte gå og brekke meg 3 ganger.

tok forsiktig av bh'en og løsnet litt på bandasjen - arrene ser kjempefine ut og jeg har nesten ikke blødd noe som helst. men de så innmari svære ut!!! veldig... ballong, foreløpig. DET håper jeg går seg litt til :)

Skrevet

Så kjekt:) Ja jeg har hørt mye bra om nobel jeg og, men det blir litt stress for meg å reise dit å gjøre det! Jeg er en liten 75 B nå, og håper på å få en D cup!

Er spent om jeg har nok underhudsfett og sånt, greier ikke akuratt å se det på meg selv..

Når skal du operere?

Jeg skulle egentig operere 2 august, men er nå flyttet til 9 august :-)

Gleder meg!!!!!

Hva med deg? fått dato?

Skrevet (endret)

Klarte å gjøre det meste selv hele tiden etter op jeg da.. Bare ikke tunge løft selvfølgelig..

Kommer mye ann på hva slags løft og hvor tunge.. Jeg blei sjukmeldt i 3 uker .. Var borte tilsammen 5 uker pga veldig tung jogg og mye TUNGE løft. Da snakker jeg om 30 - 50 kg om gangen..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Begynte og komme meg etter 2uker :) Men bilkjøring måtte eg bare glemme. Hver gang eg gira var det vondt og reiv i muskelen...

La under muskelen.. Er rett over 4uker siden eg opererte nå og klarte ikke raspe ost ikveld til tacoen :ler::ler:

Men det er såååå forskellig fra person til person vett du :)

Skrevet

Dukker stadig opp spørsmål etterhvert som tiden nærmer seg :)

Dere som har operert på Colosseum klinikken, måtte dere slutte med p-piller? I så fall hvor lenge før operasjon? Glemte helt å ringe idag å høre :)

Narkosen der, er det lett narkose eller hvordan er det egentlig? Kjenner jeg gruer meg til narkosen men.

Skrevet

Dukker stadig opp spørsmål etterhvert som tiden nærmer seg :)

Dere som har operert på Colosseum klinikken, måtte dere slutte med p-piller? I så fall hvor lenge før operasjon? Glemte helt å ringe idag å høre :)

Narkosen der, er det lett narkose eller hvordan er det egentlig? Kjenner jeg gruer meg til narkosen men.

Colosseum i stavanger bruker full narkose.

Jeg fikk beskjed om å slutte med p-piller 2uker før op, og fikk starte opp igjen dagen etter op.

Jeg tåler narkose som bare det, så jeg synes det bare er godt å få narkose.

Gjest Venetia
Skrevet

Opererte meg på Colosseum og har gått på p-piller som vanlig. Full narkose for første gang og det var veldig behagelig, kunne ikke tenkt meg å gjøre det annerledes. Null problem med å komme meg etter operasjonen. Men glad jeg tok smertestillende på forhånd, smertene var sterkest dag 2.

Skrevet

Jeg skulle egentig operere 2 august, men er nå flyttet til 9 august :-)

Gleder meg!!!!!

Hva med deg? fått dato?

Jeg skal på konsultasjon på tirsdag, og hvis alt går bra så håper jeg på å få operasjonen 9 august jeg og:) Så kult det hadde vært hvis vi fikk gjort det på samme dag :jepp:

da er de på colusseum ferdig med ferien sin, og jeg starter min ferie. Så da får jeg tre uker på å komme meg, og det hadde jo vært det beste!!

Skrevet

Nå ble jeg litt nervøs med tanke på p-piller, men ser det er forskjellige praksis.

Har ikke fått noe beskjed om dette, bruker de fortsatt, og skal under kniven på tirsdag. Får ringe på mandag å høre for sikkerhetsskyld. Håper ikke det har noe å si :)

Forstår egentlig ikke hvorfor man må slutte med de før operasjon men.

Skrevet

Begynte og komme meg etter 2uker :) Men bilkjøring måtte eg bare glemme. Hver gang eg gira var det vondt og reiv i muskelen...

La under muskelen.. Er rett over 4uker siden eg opererte nå og klarte ikke raspe ost ikveld til tacoen :ler::ler:

Men det er såååå forskellig fra person til person vett du :)

Off, glad jeg kjører automat:P Jeg får kjøpe ferdig raspet ost, må jo ha taco;)

Nei typisk min flaks at jeg blir helt handikappet, men får se når den tid kommer!

Skrevet

Nå ble jeg litt nervøs med tanke på p-piller, men ser det er forskjellige praksis.

Har ikke fått noe beskjed om dette, bruker de fortsatt, og skal under kniven på tirsdag. Får ringe på mandag å høre for sikkerhetsskyld. Håper ikke det har noe å si :)

Forstår egentlig ikke hvorfor man må slutte med de før operasjon men.

Jeg kontaktet nobel clinic og spurte om jeg måtte slutte på p-ring, men det trengte jeg ihvertfall ikke der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...